Gå til innhold

Har jeg en spontanabort nå?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Var akkurat på do nå å skulle tørke meg da var det litt slim med litt blod + noen mørkerød små blodklumper,ble livredd.. Er dette en spontanabort? Er førstegangsgravid (6+1) og aner ikke hva som skjer med kroppen 😢

Anonymkode: 0b639...4cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke det litt drastisk å ringe legevakten? Det var lyse rødt men de små klumpene var mørkerød.. 

Anonymkode: 0b639...4cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt vanlig å blø litt i begynnelsen av svangerskapet. Har du/har du hatt noen symptomer? Når jeg hadde sa, så mistet jeg symptomene på graviditet med en gang.

Anonymkode: c091d...3b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv med klumper? 

Veldig trøtt,vondt i hodet og har blød neseblod nå i kveld også. Så det har vært som det samme! 

Takk for svar ♥️ 

Anonymkode: 0b639...4cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Selv med klumper? 

Veldig trøtt,vondt i hodet og har blød neseblod nå i kveld også. Så det har vært som det samme! 

Takk for svar ♥️ 

Anonymkode: 0b639...4cc

Vet faktisk ikke, men krysser fingrene for at det går bra. Er sikkert lurt å ta kontakt med jm/fastlege og bli henvist til ul el hcg måling.

Anonymkode: c091d...3b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Selv med klumper? 

Veldig trøtt,vondt i hodet og har blød neseblod nå i kveld også. Så det har vært som det samme! 

Takk for svar ♥️ 

Anonymkode: 0b639...4cc

Hvis du har disse symptomene også burde du jo dra til legevakta ? Bedre sjekke 1 gang for mye enn 1 gang for lite... Hadde tvillinger i 2013 uten at jeg visste det var 2 ene døde og jeg fang ikke ut at det hadde vært en til der inne før uke 30 

Anonymkode: 079ed...92a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...