Gå til innhold

September 2019 💛


Babynr2

Anbefalte innlegg

Noen som hører hjemme her?☺️ 

Del gjerne termin og barn fra før eller annen info du føler for å dele😃

Foreløpig termin 14. Sept og 5+0 i dag. 1 pp etter MA i november. Har ei jente på 2,5 år sammen med samboer😊

Endret av Nøtteliten93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Termin 7 sept, 3 barn fra før :) sa i oktober og i november. første barn med diabetes 1, så regner med den kommer i august 😁 Samboeren min sin første 😍

Anonymkode: f980f...f6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør 😊😊 Termin 17.september, gravid igjen etter sa i november. Tredje barnet, har to jenter på 8 og 5(6 når baby kommer) fra før av med mannen min. Spent på om det faktisk blir september, begge jentene kom tre uker for tidlig.

Edit: ser forresten nå at dette er mitt innlegg nr 700😉 Meldte meg inn da vi begynte prøvingen på eldstejenta for snart ni år siden, ha visst blitt noen innlegg siden da😊😊

Endret av Junifrue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 6 september. 2 tenåringer fra før.

Har 4 sa bak meg i løpet av de siste 2 årene, så krysser fingrene for at det går bra denne gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 8/9 september. Har også opplevd en MA for ca 2 mnd siden. Har ingen barn fra før 😊 Er 5+4 uker på vei. 

Har dere mange symptomer hittil? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 5+3 i dag og symptomene jeg har er:

- Ømme bryster 

- Vært kvalm/uvell i 2 uker allerede

- Veldig forsterket smak/luktesans

- Halsbrann noen dager

- Plutselig kjempetrøtt flere ganger i løpet av dagen

Endret av Babynr2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gangs gravid her 👶🏼 

Regner  dere hvor langt dere er på vei etter første dag i forje mens? 

Vet svært lite om alt så har utrolig masse spørsmål!

Veldig redd for å miste den lille .. 

Gratulerer til dere alle 👶🏼♥️

Anonymkode: 14e1b...12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 11. september og er 5+5 i dag. Har 4 barn fra før: gutt (18), jente (16), gutt (12) og gutt (10) - så dette blir en skikkelig, uventet attpåklatt :) 

Har akkurat fått bekreftet svangerskapet, men kroppen har gitt tydelig beskjed i et par uker allerede. Jeg har voldsomt ømme bryster, føler meg uggen/småkvalm på dagen, mye trøttere enn normalt og litt halsbrann på kveldstid. 

Aldri opplevd SA, og håper det går bra også denne gangen (dette er definitivt siste!) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.1.2019 den 22.18, Anonym bruker skrev:

Første gangs gravid her 👶🏼 

Regner  dere hvor langt dere er på vei etter første dag i forje mens? 

Vet svært lite om alt så har utrolig masse spørsmål!

Veldig redd for å miste den lille .. 

Gratulerer til dere alle 👶🏼♥️

Anonymkode: 14e1b...12a

Man regner svangerskapet fra første dag i siste mens ja😊 Veldig naturlig å både være bekymret og ha masse spørsmål. Jeg har fortsatt langt fra alle svarene selv om dette (forhåpentligvis) blir barn nr 3 for meg😉 Lykke til😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter mitt første barn, beregnet termin til 15 sept 😊. 5+6 idag.

Men kjenner jeg er redd for å miste barnet.. Har en del smerter nederst i magen, minner veldig om mensensmerter og murringer. Er det flere som opplever dette? 

Håper dette kommer til å gå bra! Gleder meg allerede. 

Anonymkode: 34e8f...315

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker meg inn🤷‍♀️😎 venter andremann og har termin 7 september🥳🥰 er 7+1 i dag. Føler meg oppblåst og småtjukk men tror egentlig det bare er julemarsipan. Ellers er jeg formiddagskvalm, så jeg passer på å spise på ettermiddagen/kvelden. Og har lyst på holiday dip hele tiden!😑 (Bortsett fra på formiddagen så klart🤪)

Endret av Chilliii
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Styrtblødning på fredag og magesmerter av og på i løpet av helga. Trodde alt håp var ute, men var på ul i dag og der var det liv💛

852E843F-29CD-450B-8235-4FF6C239D59F.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heia! 😍

Første barn , termin 23.09.19!

er det noen flere enn meg som føler seg veldig usikker ? jeg er glad og lei meg annenhver time.. si jeg ikke er aleine.. 

Anonymkode: f0bce...e12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

heia! 😍

Første barn , termin 23.09.19!

er det noen flere enn meg som føler seg veldig usikker ? jeg er glad og lei meg annenhver time.. si jeg ikke er aleine.. 

Anonymkode: f0bce...e12

Jeg kan skrive under på den. Det går bedre denne gangen men med første var det en Berg og dal bane av følelser😣 det er jo en stor omveltning, mye ansvar og nye bekymringer. Tror dette er helt normalt men mange som ikke tør å snakke om det. Jeg klarte å glede meg og følte meg mer klar når magen kom og jeg kjent liv☺️ Angrer aldri den dag i dag♥️

 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første barn, første PP og termin 28. September :) Er dog kjemperedd for å miste, da det er så tidlig enda :/

Anonymkode: 24f8c...677

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 25/9❤️ 

Har vært gravid én gang før, men endte da i SA. Tok lang tid å bli gravid igjen, har til og med vært til fertilitetsutredning. Fant heldigvis ingenting galt, og plutselig ble jeg gravid denne pp’en🌟

Dette blir med andre ord vår første baby, både sammen og hver for oss. Jeg er så spent, og samtidig så redd for å miste igjen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia! Foreløpig termin er 27.9. Dette er første barn, første PP. Gleder meg veldig, men er også veldig redd. Er veldig trøtt, våkner kl 5 hver dag, vonde og litt større bryster. 

Når skal dere til lege/kontroll? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, September_ said:

Heia! Foreløpig termin er 27.9. Dette er første barn, første PP. Gleder meg veldig, men er også veldig redd. Er veldig trøtt, våkner kl 5 hver dag, vonde og litt større bryster. 

Når skal dere til lege/kontroll? 

Skal til kontroll på mandag:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 29.09.2019! Jeg og samboer er førstegangsforeldre, både spente og nervøse🙈 

Tidlig ultralyd 7/2, og første møte hos jordmor 18/2. Så spent, og så redd for at det skal gå galt😩

Har selv veldig mye «mensensmerter», bare enda vondere som kommer og går.. Kvalm derson jeg ikke spiser veldig ofte, dette kan ende med mange ekstra kilo om det ikke roer seg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Termin 29/9/2019 Har ett barn som blir tre i sommer fra før. ☺️

Har ikke planlagt kontroll enda, men tenker å ringe legekontoret ila. uka. Merker jeg er mye mer redd for å miste/at noe er galt denne gangen. Likevel har jeg bare lyst til å hyle ut til alle jeg kjenner at jeg er gravid. 😜 

Ikke så mange symptomer enda, har endel murring, er trøtt konstant, og føler meg generelt overkjørt av et tog etter at arbeidsdagen er ferdig - men det er liksom det. 😊 Husker ikke akkurat når kvalmen troppen opp sist, men vet jeg spydde hver morgen (omtrent uten unntak) i litt over 4 måneder - så håper jeg slipper det denne gangen. 🤢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.1.2019 den 11.12, September_ skrev:

Heia! Foreløpig termin er 27.9. Dette er første barn, første PP. Gleder meg veldig, men er også veldig redd. Er veldig trøtt, våkner kl 5 hver dag, vonde og litt større bryster. 

Når skal dere til lege/kontroll? 

Jeg er 9 uker på onsd. Tror jeg bestiller første legetime og tidlig ul i uke 12:) stoler på graviditetstestene og formen frem til da🙈 er ikke så mye legen gjør nå uansett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...