Gå til innhold

Noen som har hatt et forhold til noen som er gift, men avsluttet det?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

48 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg blir helt fasinert over hvilken evne du har til å lure deg selv

Anonymkode: 42f17...599

Du kjenner verken han eller meg eller vår faktiske situasjon. Ikke alle utroskaps situasjoner er 100% like, men ser jo at her inne skjæres alle over en kam. 

Anonymkode: 95bf4...de8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ts, jeg kunne SÅ inderlig håpt at du hørte på andre personer enn gi etter som du gjør her. Din naivitet gjør deg svak. 

Jeg har vært i dine sko, jeg var der i ett år, var med en brannmann. Helt til jeg fant ut at det ikke bare var meg og kona han hadde. Han hadde seg med ei kollega også. Da ble det brått slutt på hele sexen og møtet mellom oss 2. 

Tenk nå da, tror DU at du er den eneste han har sex med? Joda, kona også, iblant. Det finnes jo mange der ute. Og personligheten han sier alt. Du må forstå at han kun bruker deg frem til han ikke gidder mer. Du vil før eller siden komme til et punkt der det ikke fungerer lengre. Han forblir hos kona, hvis ikke hadde han dratt da du avsluttet det. Nå kommer ferier, turer, høytider de skal ha med barna. Og der sitter du og venter. 

Få deg et liv TS. Du er inni en boble nå, etterhvert innser du litt etter litt over å dum du var. Hvorfor brukte jeg tida mi på han? Noe så bortkastet. Han kommer til å bli gammel sammen med kona. Mens du nærmest rotnes innvendig av utnyttelse. 

Beklager sterke ord. Men det er sant.  

Anonymkode: 071b9...574

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ts, jeg kunne SÅ inderlig håpt at du hørte på andre personer enn gi etter som du gjør her. Din naivitet gjør deg svak. 

Jeg har vært i dine sko, jeg var der i ett år, var med en brannmann. Helt til jeg fant ut at det ikke bare var meg og kona han hadde. Han hadde seg med ei kollega også. Da ble det brått slutt på hele sexen og møtet mellom oss 2. 

Tenk nå da, tror DU at du er den eneste han har sex med? Joda, kona også, iblant. Det finnes jo mange der ute. Og personligheten han sier alt. Du må forstå at han kun bruker deg frem til han ikke gidder mer. Du vil før eller siden komme til et punkt der det ikke fungerer lengre. Han forblir hos kona, hvis ikke hadde han dratt da du avsluttet det. Nå kommer ferier, turer, høytider de skal ha med barna. Og der sitter du og venter. 

Få deg et liv TS. Du er inni en boble nå, etterhvert innser du litt etter litt over å dum du var. Hvorfor brukte jeg tida mi på han? Noe så bortkastet. Han kommer til å bli gammel sammen med kona. Mens du nærmest rotnes innvendig av utnyttelse. 

Beklager sterke ord. Men det er sant.  

Anonymkode: 071b9...574

TS her. 

Ja, jeg vet så inderlig godt at jeg er svak og ja, det irriterer meg iom at jeg egentlig er en sterk person. Jeg er sterk på alle områder utenom når det kommer til han. Jeg kan nok fremstå som et idiotisk fjols, men jeg er faktisk ikke det. Jeg er høyst oppegående, men ser at det ikke kan virke slik. 

Bruk av sterke ord er helt i orden. Jeg ser jo at livet er en berg og dalbane nå, ene dagen vil jeg bare ha han, neste dag kjenner jeg at nei, dette vil jeg ikke, tredje dagen kjenner jeg meg fullstendig likegyldig til han....så vil han treffes og jeg glemmer alt annet. Jeg stenger hele verden ute da vi er sammen. 

Ja, jeg vet jeg må ende det, men akkurat nå  orker jeg ikke tanken på det. Er spenning i hverdagen nå i kjedelige vinter måneder. Sier til meg selv at bare våren og sommeren kommer så blir det lettere. Kanskje det blir det, kanskje ikke...

Anonymkode: 95bf4...de8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Anonym bruker skrev:

TS her. 

Ja, jeg vet så inderlig godt at jeg er svak og ja, det irriterer meg iom at jeg egentlig er en sterk person. Jeg er sterk på alle områder utenom når det kommer til han. Jeg kan nok fremstå som et idiotisk fjols, men jeg er faktisk ikke det. Jeg er høyst oppegående, men ser at det ikke kan virke slik. 

Bruk av sterke ord er helt i orden. Jeg ser jo at livet er en berg og dalbane nå, ene dagen vil jeg bare ha han, neste dag kjenner jeg at nei, dette vil jeg ikke, tredje dagen kjenner jeg meg fullstendig likegyldig til han....så vil han treffes og jeg glemmer alt annet. Jeg stenger hele verden ute da vi er sammen. 

Ja, jeg vet jeg må ende det, men akkurat nå  orker jeg ikke tanken på det. Er spenning i hverdagen nå i kjedelige vinter måneder. Sier til meg selv at bare våren og sommeren kommer så blir det lettere. Kanskje det blir det, kanskje ikke...

Anonymkode: 95bf4...de8

Nettopp. 

Du burde få deg en ny flamme. Ikke la han få fordeler hele tiden. Det skal helt sikkert komme en vanskelig tid for han også. Godt dere ikke jobber sammen, sier jeg. 

Anonymkode: 071b9...574

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nettopp. 

Du burde få deg en ny flamme. Ikke la han få fordeler hele tiden. Det skal helt sikkert komme en vanskelig tid for han også. Godt dere ikke jobber sammen, sier jeg. 

Anonymkode: 071b9...574

Ja, er glad vi ikke jobber sammen. 

Så lenge han er i livet mitt, er det vanskelig å treffe andre. Alle blir veid opp mot han og ingen er gode nok dessverre. Men, håper på bedre tider. 

Anonymkode: 95bf4...de8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, er glad vi ikke jobber sammen. 

Så lenge han er i livet mitt, er det vanskelig å treffe andre. Alle blir veid opp mot han og ingen er gode nok dessverre. Men, håper på bedre tider. 

Anonymkode: 95bf4...de8

Hvor lenge skal du gnage på denne tråden

Anonymkode: 42f17...599

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvor lenge skal du gnage på denne tråden

Anonymkode: 42f17...599

Du kaaaan jo bare hoppe over... plager jeg deg? 

Anonymkode: 95bf4...de8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du kaaaan jo bare hoppe over... plager jeg deg? 

Anonymkode: 95bf4...de8

Holdningene dine plager meg

Anonymkode: 42f17...599

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Holdningene dine plager meg

Anonymkode: 42f17...599

Huffda, da syntes jeg bare du bør droppe å følge tråden.Ikke verre enn det,

Anonymkode: 95bf4...de8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han gir deg noe, og du gir han noe. Så dere kommer nok til å henge på hverandre i en god stund framover. Ingen kan bestemme over dine valg, og bare du er den som utsetter det du vet en dag kommer, nemlig bruddet. Jo lengre du holder på han, jo vondere blir bruddet. Det er ikke verdt det, men bare du kan ta valget. 

Anonymkode: b1d43...13a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...