Gå til innhold

Noen som har hatt et forhold til noen som er gift, men avsluttet det?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han har sikkert tre barn 

Anonymkode: bf870...e09

Han har to nesten voksne barn. 

Anonymkode: 95bf4...de8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Han har to nesten voksne barn. 

Anonymkode: 95bf4...de8

Ok!🙂 

Anonymkode: bf870...e09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. 

Nå har jeg avsluttet det, mld han i dag. 

Fikk et herlig svar tilbake og føler verden er rast helt sammen for øyeblikket. 

Anonymkode: 95bf4...de8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

TS her. 

Nå har jeg avsluttet det, mld han i dag. 

Fikk et herlig svar tilbake og føler verden er rast helt sammen for øyeblikket. 

Anonymkode: 95bf4...de8

Herlig svar? Hva skrev han da?

Anonymkode: 8d391...baf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

TS her. 

Nå har jeg avsluttet det, mld han i dag. 

Fikk et herlig svar tilbake og føler verden er rast helt sammen for øyeblikket. 

Anonymkode: 95bf4...de8

Synes det er veldig voksent og tøft av deg å ta det steget! Du viser at det er du som styrer dine følelser og ditt liv og at han ikke får leke med deg. Du fortjener å være nr 1 og ikke nr 2. Tro meg, verden raser ikke sammen av den grunn. Når en dør lukkes så åpnes en annen, og dette er garantert ikke det siste du har hørt fra ham. Han kommer til å kontakte deg igjen og så er det opp til deg å stå for ditt valg og å styre dine følelser.

Anonymkode: 8a021...15d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Synes det er veldig voksent og tøft av deg å ta det steget! Du viser at det er du som styrer dine følelser og ditt liv og at han ikke får leke med deg. Du fortjener å være nr 1 og ikke nr 2. Tro meg, verden raser ikke sammen av den grunn. Når en dør lukkes så åpnes en annen, og dette er garantert ikke det siste du har hørt fra ham. Han kommer til å kontakte deg igjen og så er det opp til deg å stå for ditt valg og å styre dine følelser.

Anonymkode: 8a021...15d

Takk ♥️Akkurat nå er alt bare pyton, trist og vondt. Jeg vet det var det riktige å gjøre, men det er bare vondt. Satser på det blir bedre med tiden 😢 Akkurat nå skjønner jeg ikke at jeg kan treffe noen som er bedre. 

Anonymkode: 95bf4...de8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

50 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ta en og en dag av gangen. Det blir bedre. Hold ut. 

Anonymkode: 8d391...baf

Takk♥️Akkurat nå er det bare snakk om å ta en time av gangen kjenner jeg...

Anonymkode: 95bf4...de8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.1.2019 den 22.05, Anonym bruker skrev:

Takk♥️Akkurat nå er det bare snakk om å ta en time av gangen kjenner jeg...

Anonymkode: 95bf4...de8

Så bra. Det blir bedre, selvom det kan føles umulig nå. Jeg hadde det på samme vis. Ble helt fra meg av lengsel. Nå får du også se om han savner deg... ❤

Anonymkode: 071b9...574

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. 

Vi er tilbake 🙈Jeg klarte ikke stå imot, han har for stor tiltrekkningskraft på meg. 

Anonymkode: 95bf4...de8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

TS her. 

Vi er tilbake 🙈Jeg klarte ikke stå imot, han har for stor tiltrekkningskraft på meg. 

Anonymkode: 95bf4...de8

Tuuuuusen takk for informasjonen, dette har jeg lurt på i evigheter, har nesten ikke fått sove. Jeg har egentlig ikke fungert i det hele tatt, lurte egentlig på om jeg ikke burde sykmelde meg til jeg fikk mer oppdateringer her.

Anonymkode: 42f17...599

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tuuuuusen takk for informasjonen, dette har jeg lurt på i evigheter, har nesten ikke fått sove. Jeg har egentlig ikke fungert i det hele tatt, lurte egentlig på om jeg ikke burde sykmelde meg til jeg fikk mer oppdateringer her.

Anonymkode: 42f17...599

Huffda, du virker rimelig nedrullet. 

Anonymkode: 95bf4...de8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Huffda, du virker rimelig nedrullet. 

Anonymkode: 95bf4...de8

Det er du som kaster bort livet ditt på en utro mann, men det er jeg som er nedrullet....😂

Anonymkode: 42f17...599

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er du som kaster bort livet ditt på en utro mann, men det er jeg som er nedrullet....😂

Anonymkode: 42f17...599

Kaster ikke bort livet på han, har et flott liv utenom han også.

Anonymkode: 95bf4...de8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For mange år siden hadde jeg jevnlig sex med en gift mann. Var vel ikke akkurat et forhold, for jeg var ikke forelsket. En dag "våknet" jeg opp, og tenkte "hva faen driver jeg med"? Er jeg så desperat at jeg må pule en gift mann med familie..

Svaret var jo nei... Han var i et dårlig forhold, men det spiller jo ingen rolle. Han er i dag skilt. 

Anonymkode: 00074...d7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev lenger opp her at du skulle ta en og en dag av gangen...

Jeg synes det er trist at du ikke klarte å holde deg unna han. Brutalt ærlig, men sant...Det er så selvutslettende det du gjør. Ja, han har magisk kraft på deg, men hodet klarer faktisk å holde seg unna. Ta ansvar for deg selv og kutt ut.

Anonymkode: 8d391...baf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skrev lenger opp her at du skulle ta en og en dag av gangen...

Jeg synes det er trist at du ikke klarte å holde deg unna han. Brutalt ærlig, men sant...Det er så selvutslettende det du gjør. Ja, han har magisk kraft på deg, men hodet klarer faktisk å holde seg unna. Ta ansvar for deg selv og kutt ut.

Anonymkode: 8d391...baf

Ja, det er selvfølgelig best å holde seg unna, men innså raskt at jeg syntes faktisk det var verre uten han. For øyeblikket gir han meg spenning i hverdagen. Får se da våren og sommeren kommer hva det blir til, kanskje jeg da kan klare å «kvitte» meg med han. Akkurat nå har jeg det bedre med han i livet mitt enn uten...dessverre kanskje...

Anonymkode: 95bf4...de8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det er selvfølgelig best å holde seg unna, men innså raskt at jeg syntes faktisk det var verre uten han. For øyeblikket gir han meg spenning i hverdagen. Får se da våren og sommeren kommer hva det blir til, kanskje jeg da kan klare å «kvitte» meg med han. Akkurat nå har jeg det bedre med han i livet mitt enn uten...dessverre kanskje...

Anonymkode: 95bf4...de8

Du innså det etter få dager...? Da ga du jo opp med en gang. Jeg skal ikke skrive mer for virker ikke som du er mottakelig for fornuft, men ta gjerne vare på tråden så ser du hva jeg mener med selvutslettende.

Anonymkode: 8d391...baf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Kaster ikke bort livet på han, har et flott liv utenom han også.

Anonymkode: 95bf4...de8

Merkelig at du skriver det, siden du skrev dette for 5 dager siden :

"Så irritert på meg selv som rotet meg bort i dette. Roter til hele livet mitt. "

Anonymkode: 42f17...599

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Merkelig at du skriver det, siden du skrev dette for 5 dager siden :

"Så irritert på meg selv som rotet meg bort i dette. Roter til hele livet mitt. "

Anonymkode: 42f17...599

Enig.

Derfor jeg skrev nettopp i tråden her at det hun gjør er så selvutslettende, men hun vil ikke se før forholdet er over.

Anonymkode: 8d391...baf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du innså det etter få dager...? Da ga du jo opp med en gang. Jeg skal ikke skrive mer for virker ikke som du er mottakelig for fornuft, men ta gjerne vare på tråden så ser du hva jeg mener med selvutslettende.

Anonymkode: 8d391...baf

 

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Enig.

Derfor jeg skrev nettopp i tråden her at det hun gjør er så selvutslettende, men hun vil ikke se før forholdet er over.

Anonymkode: 8d391...baf

Ja, jeg ga opp altfor fort, det vet jeg. Uka har vært et helvete rett og slett. Ja, han roter til livet mitt absolutt, men akkurat nå ser det ut til at jeg vil ha det rotet i livet mitt. 

Jeg har lest og tatt innover alt dere har skrevet og vet at det å ta han tilbake vil slå tilbake på meg. Håper virkelig jeg er sterkere neste gang. Det beste er om jeg treffer en som virkelig tar meg med storm, men vet jo at for øyeblikket blir alle målt opp mot han og ingen er gode nok. 

Jeg er veldig takknemlig for det dere har skrevet og ja, det går inn. Selv om jeg for øyeblikket er svak som f...

Jeg setter også pris på at dere er brutalt ærlige, bedre det enn å bare jatte med. 

Anonymkode: 95bf4...de8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan orker du å ha sex med en mann som kanskje knulla kona si bare timer før deg? Mildt sagt EKKELT, synes jeg...

Anonymkode: 8d391...baf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan orker du å ha sex med en mann som kanskje knulla kona si bare timer før deg? Mildt sagt EKKELT, synes jeg...

Anonymkode: 8d391...baf

Tenker ikke på det...blokker det ut. 

Dessuten om en knuller noen en treffer på byen vet en jo hvertfall ikke hva en får. Eller en som er singel for den saks skyld...de kan jo ha knullet tre før meg liksom.

Anonymkode: 95bf4...de8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Tenker ikke på det...blokker det ut. 

Dessuten om en knuller noen en treffer på byen vet en jo hvertfall ikke hva en får. Eller en som er singel for den saks skyld...de kan jo ha knullet tre før meg liksom.

Anonymkode: 95bf4...de8

Du skriver at han elsker kona og ikke vil forlate henne. Selvfølgelig så har de også et sexliv! Er jo mye større sjanse for at han har hatt sex med henne samme dag som en singel på byen har hatt sex. 

Anonymkode: 8d391...baf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du skriver at han elsker kona og ikke vil forlate henne. Selvfølgelig så har de også et sexliv! Er jo mye større sjanse for at han har hatt sex med henne samme dag som en singel på byen har hatt sex. 

Anonymkode: 8d391...baf

Ja, det vet jeg. Om han har sex med henne timer før meg så får det være. Da vi er samnen, så er det oss to i mange timer, gjerne natta over. 

Anonymkode: 95bf4...de8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...