Gå til innhold

Noen som har hatt et forhold til noen som er gift, men avsluttet det?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har hatt et forhold til en gift mann siste halve året. Jeg er singel. 

Jeg vil så gjerne avslutte det, men klarer det ikke. Følelsene er blitt for intense for meg. 

Vet han elsker sin kone og vil aldri gå fra henne. Hører jeg ikke fra han på noen dager, så tenker jeg at nå dropper jeg han. Så tar han plutselig kontakt igjen og jeg klarer ikke motstå. Når vi er sammen er det ikke bare sex, vi storkoser oss sammen.  

Jeg klarer ikke bare slette han på sosiale medier. 

Andre som har vært borti det samme og faktisk klart å gå videre? 

 

Anonymkode: 95bf4...de8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg er selv gift og kunne aldri gjort det mot et annet menneske. Tenk om du var i hennes sko. Syns dette er utrolig feigt av mannen hennes, og veldig dårlig gjort av dere. Jeg ville ha avsluttet dette før flere blir såret.

Anonymkode: 97e92...db9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, jeg er selv gift og kunne aldri gjort det mot et annet menneske. Tenk om du var i hennes sko. Syns dette er utrolig feigt av mannen hennes, og veldig dårlig gjort av dere. Jeg ville ha avsluttet dette før flere blir såret.

Anonymkode: 97e92...db9

Er jo egentlig det jeg vel, men klarer det ikke. Føler ikke hans kone angår meg egentlig, kjenner henne ikke. 

Anonymkode: 95bf4...de8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er jo egentlig det jeg vel, men klarer det ikke. Føler ikke hans kone angår meg egentlig, kjenner henne ikke. 

Anonymkode: 95bf4...de8

Hvor er nestekjærligheten om alle skal tenke sånn som deg? Skal vi tenke det samme om barn som lider? Mennesker i krig? I dette tilfelle har du faktisk en reel mulighet til å utgjøre stor forskjell. Å skylde på det føler jeg er noe de som står i dine sko gjør for å rettferdiggjøre situasjonen. Men hvis du ikke klarer å avslutte det forstår jeg heller ikke hvorfor spør. Eller føles det bare bedre å vite at andre evt gjør det samme som deg? Men om ikke for din skyld håper jeg for kona sin skyld at han går fra hun. Lykke til.

Anonymkode: 97e92...db9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor er nestekjærligheten om alle skal tenke sånn som deg? Skal vi tenke det samme om barn som lider? Mennesker i krig? I dette tilfelle har du faktisk en reel mulighet til å utgjøre stor forskjell. Å skylde på det føler jeg er noe de som står i dine sko gjør for å rettferdiggjøre situasjonen. Men hvis du ikke klarer å avslutte det forstår jeg heller ikke hvorfor spør. Eller føles det bare bedre å vite at andre evt gjør det samme som deg? Men om ikke for din skyld håper jeg for kona sin skyld at han går fra hun. Lykke til.

Anonymkode: 97e92...db9

Du kan ikke sammenlikne et forhold på si med krig og barn som lider. 

Hun kommer til å tilgi han uansett, det vet jeg.Han blir hos henne. 

Grunnen til at jeg spør er pga jeg vil ut av det, men klarer ikke. Har « dumpet» han to ganger, men klarer bare ikke si nei til han da han kontakter meg. 

Anonymkode: 95bf4...de8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du kan ikke sammenlikne et forhold på si med krig og barn som lider. 

Hun kommer til å tilgi han uansett, det vet jeg.Han blir hos henne. 

Grunnen til at jeg spør er pga jeg vil ut av det, men klarer ikke. Har « dumpet» han to ganger, men klarer bare ikke si nei til han da han kontakter meg. 

Anonymkode: 95bf4...de8

Hvorfor kontakter han deg? Har du spurt han om det? 

Anonymkode: bf870...e09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er bruk og kast. Hans følelser ligger hos henne. Du er tidsfordriv og sex.

Hvorfor kaster du bort tid på en idiot som ikke vil ditt beste når du kunne funnet ekte kjærlighet?

Anonymkode: 96d90...c5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har "dumpet" noen gifte elskere opp gjennom tidene. De fleste gangene har det vært grunnet for dårlig sex. Jeg orker ikke risikere noe om sexen ikke er 100%. Men du vil jo ikke "forlate" han. Enten får dere fortsette eller så får du gi han beskjed om at dere avslutter for godt. Kan vel ikke være så vanskelig. 

Anonymkode: f5cb5...43e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har "dumpet" noen gifte elskere opp gjennom tidene. De fleste gangene har det vært grunnet for dårlig sex. Jeg orker ikke risikere noe om sexen ikke er 100%. Men du vil jo ikke "forlate" han. Enten får dere fortsette eller så får du gi han beskjed om at dere avslutter for godt. Kan vel ikke være så vanskelig. 

Anonymkode: f5cb5...43e

Noen gifte elskere?? Virker som en sport for deg å gå etter gifte menn. Haha, du høres virkelig ut som en kvinne med klasse..😅

Anonymkode: 97e92...db9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du er bruk og kast. Hans følelser ligger hos henne. Du er tidsfordriv og sex.

Hvorfor kaster du bort tid på en idiot som ikke vil ditt beste når du kunne funnet ekte kjærlighet?

Anonymkode: 96d90...c5d

Slutt å fremstille kvinner som horer! Selv om du klamrer deg til monogamiet trenger du ikke omtale kvinner som tar andre valg enn deg på den stygge måten!

Anonymkode: 5ef79...de4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

 Hans følelser ligger hos henne. 

Anonymkode: 96d90...c5d

Ja, utro menn har gjerne tilstrekkelig gode følelser for konene sine... 😬

Anonymkode: 2d409...744

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Slutt å fremstille kvinner som horer! Selv om du klamrer deg til monogamiet trenger du ikke omtale kvinner som tar andre valg enn deg på den stygge måten!

Anonymkode: 5ef79...de4

Jeg sier meg enig. Hun sier jo selv han aldri kommer til å dra fra kona. Det må jo være en grunn til det. Og hvorfor kaste bort tiden på en fyr som er utro? Fortjener ikke kvinner bedre? Bare synd at karma er en bitch, når man har minglet med en som allerede er gift.

Anonymkode: 97e92...db9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, sug lut skrev:

Altså, hva er vitsen hvis du skal slite sånn med det? Hvorfor ikke bare nyte det?

Klarer ikke bare å nyte iom at jeg har fått følelser for mannen, derfor jeg må, men klarer ikke å komme ut av det. 

Anonymkode: 95bf4...de8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du er bruk og kast. Hans følelser ligger hos henne. Du er tidsfordriv og sex.

Hvorfor kaster du bort tid på en idiot som ikke vil ditt beste når du kunne funnet ekte kjærlighet?

Anonymkode: 96d90...c5d

Huffda, hatt en utro mann? 

Tror jeg har forklart godt nok hvorfor jeg «kaster bort» tiden på denne mannen. 

Anonymkode: 95bf4...de8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Huffda, hatt en utro mann? 

Tror jeg har forklart godt nok hvorfor jeg «kaster bort» tiden på denne mannen. 

Anonymkode: 95bf4...de8

Unnskyld meg, men du virker vell ikke akkurat som den skarpeste kniven i skuffen.. kanskje derfor kona hans til syvende og sist er mest attraktiv. Virker ikke om du er sterk nok til å gå fra han uansett så hvorfor syter du sånn?

Anonymkode: 97e92...db9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Noen gifte elskere?? Virker som en sport for deg å gå etter gifte menn. Haha, du høres virkelig ut som en kvinne med klasse..😅

Anonymkode: 97e92...db9

Det er enklere å bruke gifte menn som ons eller knullekompis. Har ingenting med klasse å gjøre. 

Anonymkode: f5cb5...43e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Huffda, hatt en utro mann? 

Tror jeg har forklart godt nok hvorfor jeg «kaster bort» tiden på denne mannen. 

Anonymkode: 95bf4...de8

Joda, men tiden du er opptatt med han mister du jo til å finne en som er singel. Regner med at du ønsker barn etterhvert og et fast forhold. Det kan du jo da ikke få med denne mannen, Realiteten er at hvis han elsket deg så hadde han gått fra kona si. Har en venninnen som har vært elskerinne i 15 år fordi hun er helt betatt av en gift mann. Nå er hun for gammel for egne barn og angrer bittert på at hun ikke har gjort det slutt med han for flere år siden selv om hun elsker han. Han selv har kone og egne barn. Hun sitter alene uten barn og venter på telefon fra han om når han kan komme. Klarer fortsatt ikke gjøre det slutt med han. Tragiske greier. Vær så snill å ikke gjør den samme feilen.

Anonymkode: f30c6...d44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Joda, men tiden du er opptatt med han mister du jo til å finne en som er singel. Regner med at du ønsker barn etterhvert og et fast forhold. Det kan du jo da ikke få med denne mannen, Realiteten er at hvis han elsket deg så hadde han gått fra kona si. Har en venninnen som har vært elskerinne i 15 år fordi hun er helt betatt av en gift mann. Nå er hun for gammel for egne barn og angrer bittert på at hun ikke har gjort det slutt med han for flere år siden selv om hun elsker han. Han selv har kone og egne barn. Hun sitter alene uten barn og venter på telefon fra han om når han kan komme. Klarer fortsatt ikke gjøre det slutt med han. Tragiske greier. Vær så snill å ikke gjør den samme feilen.

Anonymkode: f30c6...d44

Jeg har vært gift og har barn, så ikke det jeg er på jakt etter. Er heller ikke på jakt etter noen kjæreste da jeg ønsker et pusterom etter et langt ekteskap. 

Anonymkode: 95bf4...de8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har hatt et forhold til en gift mann siste halve året. Jeg er singel. 

Jeg vil så gjerne avslutte det, men klarer det ikke. Følelsene er blitt for intense for meg. 

Vet han elsker sin kone og vil aldri gå fra henne. Hører jeg ikke fra han på noen dager, så tenker jeg at nå dropper jeg han. Så tar han plutselig kontakt igjen og jeg klarer ikke motstå. Når vi er sammen er det ikke bare sex, vi storkoser oss sammen.  

Jeg klarer ikke bare slette han på sosiale medier. 

Andre som har vært borti det samme og faktisk klart å gå videre? 

 

Anonymkode: 95bf4...de8

Ja! Jeg var der for ett års tid siden. Jeg syntes det var veldig spennende i begynnelsen og fikk en intens kjærlighet for han, vi koste masse, lå gjerne en hel natt sammen på hotell. Vi kunne treffes i det skjulte på en parkeringsplass bare for å kline. Etterhvert merket jeg mer og mer på at han ikke ville dra fra kona. De reiste på hytta sammen. Han kunne sende Snap om hvor fint de hadde ddt, gikk turer på ski sammen. Jeg fikk helt vondt inni meg. Jeg innså da at jeg hadde gått på en smell, jeg ville bare gjort det værre for meg selv om jeg fortsatte. 

Det dabbet mer og mer av. Møtes ikke lengre, men sender fortsatt Snap til meg om hvor fin jeg er. Osv... Har fått en følelse på at han har fått ny elsket, men jeg aner ikke. Sier bare til deg, KUTT han ut. Jeg vet det er vanskelig, men vil du bare holde på som dette? Han utnytter deg, han har ikke følelser for deg. Det er mest sannsynlig litt mindre sex på hjemmebane og trenger en liten spenning i hverdagen. Du kaster bort tiden din. Han har også godt av å miste deg, kan ikke få det som han vil. Vis at du er intersert i andre menn. Kom heldigvis over han selv etter tid. Selv om han sender meg Snap, så ligger det en irritasjon rundt han nå. 

Er dette en du ser ofte eller? Kollega? 

Uansett lykke til! 

Hilsen meg på 31.:) 

Anonymkode: 071b9...574

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, Anonym bruker said:

Har hatt et forhold til en gift mann siste halve året. Jeg er singel. 

Jeg vil så gjerne avslutte det, men klarer det ikke. Følelsene er blitt for intense for meg. 

Vet han elsker sin kone og vil aldri gå fra henne. Hører jeg ikke fra han på noen dager, så tenker jeg at nå dropper jeg han. Så tar han plutselig kontakt igjen og jeg klarer ikke motstå. Når vi er sammen er det ikke bare sex, vi storkoser oss sammen.  

Jeg klarer ikke bare slette han på sosiale medier. 

Andre som har vært borti det samme og faktisk klart å gå videre? 

 

Anonymkode: 95bf4...de8

har pult en gift mann i lengre tid ,avsluttet nå den 1 januar,. vi har vert av og på siden 2006

Anonymkode: 67e33...5f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

har pult en gift mann i lengre tid ,avsluttet nå den 1 januar,. vi har vert av og på siden 2006

Anonymkode: 67e33...5f7

Hvorfor avsluttet dere etter så lang tid? 

Anonymkode: bf870...e09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja! Jeg var der for ett års tid siden. Jeg syntes det var veldig spennende i begynnelsen og fikk en intens kjærlighet for han, vi koste masse, lå gjerne en hel natt sammen på hotell. Vi kunne treffes i det skjulte på en parkeringsplass bare for å kline. Etterhvert merket jeg mer og mer på at han ikke ville dra fra kona. De reiste på hytta sammen. Han kunne sende Snap om hvor fint de hadde ddt, gikk turer på ski sammen. Jeg fikk helt vondt inni meg. Jeg innså da at jeg hadde gått på en smell, jeg ville bare gjort det værre for meg selv om jeg fortsatte. 

Det dabbet mer og mer av. Møtes ikke lengre, men sender fortsatt Snap til meg om hvor fin jeg er. Osv... Har fått en følelse på at han har fått ny elsket, men jeg aner ikke. Sier bare til deg, KUTT han ut. Jeg vet det er vanskelig, men vil du bare holde på som dette? Han utnytter deg, han har ikke følelser for deg. Det er mest sannsynlig litt mindre sex på hjemmebane og trenger en liten spenning i hverdagen. Du kaster bort tiden din. Han har også godt av å miste deg, kan ikke få det som han vil. Vis at du er intersert i andre menn. Kom heldigvis over han selv etter tid. Selv om han sender meg Snap, så ligger det en irritasjon rundt han nå. 

Er dette en du ser ofte eller? Kollega? 

Uansett lykke til! 

Hilsen meg på 31.:) 

Anonymkode: 071b9...574

Ja, det er mine føleslser for han som er problemet. 

Jeg trodde heller ikke ting skulle bli som det er blitt første gang jeg traff han. Trodde det skulle bli en stjålen time sammen en gangi blant, men det er blittså mye mer. Vi har vært sammen noen netter i tillegg til raske møter. Han har fortalt ting han ikke burde fortelle en elskerinne. Vi snakkes ofte via melding, også om helt dagligdagse ting. Noen ganger bare en god morgen eller god natt melding. Jeg ser han kun da vi planlegger å treffes. Jeg har visst hele tiden at han ikke kommer til å forlate kona. Ja, bildene på FB og Instagram kan være vonde, men det går aldri lang tid fra de blir lagt ut til at han mld/snapper meg. Han vil se meg mer i 2019. Han roter til livet mitt kjenner jeg, men på en annen side klarer jeg ikke gi slipp.

Anonymkode: 95bf4...de8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Anonym bruker said:

Hvorfor avsluttet dere etter så lang tid? 

Anonymkode: bf870...e09

jeg ønsket mer, han nektet og gå fra kona, som han er kun sammens med pga barna, de er 16 og 19 i år,men han forlater henne aldri.

Jeg vil finne en mann som jeg er 1 plassen.

Vet jeg har vert veldig dum

Anonymkode: 67e33...5f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

jeg ønsket mer, han nektet og gå fra kona, som han er kun sammens med pga barna, de er 16 og 19 i år,men han forlater henne aldri.

Jeg vil finne en mann som jeg er 1 plassen.

Vet jeg har vert veldig dum

Anonymkode: 67e33...5f7

Ah, forstår. 

Men det ordner seg da, tar bare litt tid å komme seg over han. 

Anonymkode: bf870...e09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...