Gå til innhold

Hva irriterer deg, men du vet det er usaklig, så du må tie


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

På 2.1.2019 den 21.49, Anonym bruker skrev:

var bare noen få eksempler. Kan også nevne vannkopper. I norge helt ufarlig. I USA og tyskland, kjempefarlig, og du er helt idiot om du ikke vaksinerer. Sykdommene blir visst kjempefarlige med en gang den inngår i vaksinasjonsprogrammet... Den gjør jo ikke det, og det er det som irriterer meg.

Anonymkode: e2f99...9ee

Du virker svært lite reflektert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 4.1.2019 den 9.40, Fru Banderas skrev:

Du klarer ikke utløse hjerteinfarkt hos meg, blant annet fordi du er fullstendig betydningsløs for meg. Hadde nær slekt gått slik, som en annen neandertal på selveste nasjonaldagen, ville jeg arrestert vedkommende.

Det eneste du utløser, er at jeg kategoriserer deg som fullstendig kulturløs, og ganske idiot i tillegg. Dum, liksom.

 

Ja, fytti helvete!! Dyrisk er det!

Men hvorfor i all verden utløser det så mye sinne i deg at noen går med «feil» sko eller solbriller til bunad? Er det ikke lov med briller heller? Man er vel mer idiot om man bryr seg så mye om hva andre gjør? Og det har jo ikke noe med å være kulturløs heller? Vi lever i 2019...

Anonymkode: 676f8...b4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.1.2019 den 13.54, Aprikos Syltetøy skrev:

Vel, lista er lang. Men noen:

bilstolpolitiet - de som mener at man ønsker barnet sitt på 6 år som sitter forovervendt dødt eller hardt skadet (fordi de sitter forovervendt)

mammapolitiet - de som alltid vet mest og alltid har mer erfaring og kunnskap enn alle andre (deres måte er den eneste riktige måten, alt annet er «omsorgsvikt»)

bunadpolitiet - de som mener ikke alle kan gå i bunad

selvdiagnostiserende gluten og laktoseallergikere (må ikke forveksles med de med de som faktisk er utredet)

De som mener at ingen leger har peil fordi de kurerte egen kreft med lavkarbo 🤦🏼‍♀️

Besservissere - de som spyr rundt seg med «fakta» utifra deres egen synsing («alle innvandrere er kriminelle» de der som spyr ut av seg utsagn som dette)

De som henger seg opp i skrivefeil i en diskusjon istedefor å konsentrere seg om saken (hallo, alle skjønner at sjedekollisjon ikke er vaginakræsj!!!) 

De som ikke liker Høyres politikk og henger seg derfor opp i vekta til Erna (er ikke høyre tilhenger selv, men syntes ikke dermed at hets av overvekt er greit fordi!)

de som går på person og ikke sak i en diskusjon 😣

Haha! Enig i alle disse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.1.2019 den 22.49, Anonym bruker skrev:

Akkurat som om jeg skulle skrevet det selv. Kan nesten se de får litt rykninger i øyelokka når jeg sier jeg bare vil ha et glass vann 😂

Anonymkode: c14f1...410

Jeg er blant de som krymper meg litt når folk bare skal ha et glass vann. Føler det er «for lite».

Har vel med at kaffedrikking er så inngrodd blant nordmenn at det å tilby folk kaffe i enhver sosial sammenheng er blitt et rituale. Som forårsaker litt kleinhet når det brytes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Hjertefru skrev:

Jeg er blant de som krymper meg litt når folk bare skal ha et glass vann. Føler det er «for lite».

Har vel med at kaffedrikking er så inngrodd blant nordmenn at det å tilby folk kaffe i enhver sosial sammenheng er blitt et rituale. Som forårsaker litt kleinhet når det brytes...

Men det er vel ikke så inngrodd lenger, nå er det jo veldig mange som aldri drikker kaffe, så det burde jo ikke være hverken ubehagelig eller kleint.

Anonymkode: c14f1...410

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.1.2019 den 13.54, Aprikos Syltetøy skrev:

Vel, lista er lang. Men noen:

bilstolpolitiet - de som mener at man ønsker barnet sitt på 6 år som sitter forovervendt dødt eller hardt skadet (fordi de sitter forovervendt)

mammapolitiet - de som alltid vet mest og alltid har mer erfaring og kunnskap enn alle andre (deres måte er den eneste riktige måten, alt annet er «omsorgsvikt»)

bunadpolitiet - de som mener ikke alle kan gå i bunad

selvdiagnostiserende gluten og laktoseallergikere (må ikke forveksles med de med de som faktisk er utredet)

De som mener at ingen leger har peil fordi de kurerte egen kreft med lavkarbo 🤦🏼‍♀️

Besservissere - de som spyr rundt seg med «fakta» utifra deres egen synsing («alle innvandrere er kriminelle» de der som spyr ut av seg utsagn som dette)

De som henger seg opp i skrivefeil i en diskusjon istedefor å konsentrere seg om saken (hallo, alle skjønner at sjedekollisjon ikke er vaginakræsj!!!) 

De som ikke liker Høyres politikk og henger seg derfor opp i vekta til Erna (er ikke høyre tilhenger selv, men syntes ikke dermed at hets av overvekt er greit fordi!)

de som går på person og ikke sak i en diskusjon 😣

Amen x 100!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...