Gå til innhold

Hva irriterer deg, men du vet det er usaklig, så du må tie


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

57 minutter siden, Fru Banderas skrev:

En ting til;

Når folk finner ut at jeg snakker flytende spansk, så de bare kommentere: "Ja, spansk ja? Høh høh, dåss særrvesas pårr favår kåmmprende?".

Lurer på hvorfor folk har denne trangen til å fremstå som amatørklovner i ellers seriøse settinger.

 

Håla senjårita!!!

Anonymkode: ec17f...75e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Irriterer meg over folk som går sakte MIDT på fortauet så det er umulig for oss med et normalt tempo å smette forbi 😤 Og folk som stopper opp for å slå av en prat med kjennsfolk midt i inngangspartiet i butikker/kjøpesenter! 

Utenpå smiler jeg høflig og sier forsiktig «unnskyld?» så jeg blir sluppet forbi. Men inni meg skriker jeg «fløtt deg ditt helvetes hurpetryne!!!!🤬🤬🤬» 😂

Anonymkode: 247a9...752

Amen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bankingen enkelte gjør på krydderboksene når de skal krydre maten sin. Med pekefingeren.. dunk dunk dunk på oversiden av boksen, i evigheter.. jeg får seriøst helt dilla, og blir nesten irritert. Hva med å bare riste litt på boksen så krydret kommer ut, i stede for å dunke og dunke.

 

Anonymkode: 47dc7...828

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Livet minutt for minutt på SnapChat. Et bilde er ikke nok, det må filmes at en lager mat, at kalkunen deles opp, at ungene spiser den, at tallerkenen bæres inn på kjøkkenet, at en biler på sofaen osv osv osv. Marerittet er et faktum når denne personen er på konsert... 🤪

Anonymkode: 21c68...fb5

Herregud ja. Dette. Eller ti minutter med fyrverkeri på nyttårsaften. Konserter ja 🙈🙈🙈

Anonymkode: f7709...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som ikke kan bruke da/når riktig.

Når man står i kassakø i butikken, den som er før deg har et lass med varer, vedkommende har skravlet i det uendelige med den som betjener kassa, endelig har alle varene blitt scannet og prisen er sagt.........Først da begynner vedkommende å lete i lommer og endevende vesken for å finne lommeboka. Grrrrrrrr. Jeg hater å stå i kø, det får virkelig frem det verste i meg, og med slik sommel attpå til blir jeg nesten hysterisk.

 

Anonymkode: a4562...c68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har ei venninne som er fylt 50, som har en del merkelige ord - irriterer meg, men synes ikke jeg kan si noe. Hun sier bl.a. "forsempel" når hun mener "for eksempel". Blir litt babyspråk nesten synes jeg...

Anonymkode: fecd1...a7d

Fra Sarpsborg ? Hehe. Mannen sier forsempel 😖

Anonymkode: 77cc4...44d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis jeg skriver hva som irriterer meg  blir innlegget etter all sannsynlighet slettet.

Anonymkode: 3ac96...511

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når mannen drikker av mitt glass. Det er MITT glass!!! - Gå og hent ditt eget! 👹👿

Blir helt tullete av det, har til og med sneket meg til å bytte glass når han har gått på do eller ut el.l 😅

Anonymkode: 0a544...e16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvis jeg skriver hva som irriterer meg  blir innlegget etter all sannsynlighet slettet.

Anonymkode: 3ac96...511

Oj, så fryktelig selvhøytidelig. Dette er en tråd for de SMÅ tingene. Hvis dine SMÅ ting får deg slettt bør du få hodet ditt undersøkt.

Anonymkode: d15ef...ae1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Fru Banderas skrev:

Helt enig.

Altså, det er hver gang.

"Har du ikke blitt voksen enda, høh høh".

Jeg svarer stort sett nei takk, jeg er ikke voksen nok på spørsmålet om jeg vil ha kaffe og så er den saken ute av verden med et lite smil 🙂

Anonymkode: 400f4...00e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Oj, så fryktelig selvhøytidelig. Dette er en tråd for de SMÅ tingene. Hvis dine SMÅ ting får deg slettt bør du få hodet ditt undersøkt.

Anonymkode: d15ef...ae1

Det er det ikke. I hi står det uvesentligheter. Det trenger ikke å være de SMÅ tingene. 

Anonymkode: 4e27c...eae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er irriterende at ikke alle drikker kaffe, men det er uproblematisk så lenge de i det minste drikker te. De som ikke vil ha noen av delene derimot... "nei takk, bare et glass vann"... Å ta en kaffe er en definert situasjon. Den er annerledes enn en kveld med te og sofa. Og vann? Virkelig? Ingen sosiale settinger heter "ta et glass vann sammen".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er det ikke. I hi står det uvesentligheter. Det trenger ikke å være de SMÅ tingene. 

Anonymkode: 4e27c...eae

Så dine uvesentligheter er så omfattende at moderator vil slette dem, men de er fortsatt uvesentlige? Du synes det høres logisk ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, sug lut skrev:

Det er irriterende at ikke alle drikker kaffe, men det er uproblematisk så lenge de i det minste drikker te. De som ikke vil ha noen av delene derimot... "nei takk, bare et glass vann"... Å ta en kaffe er en definert situasjon. Den er annerledes enn en kveld med te og sofa. Og vann? Virkelig? Ingen sosiale settinger heter "ta et glass vann sammen".

Så jeg kan ikke kose meg med venner fordi jeg ikke liker kaffe? Jeg har heldigvis hatt litt flaks da, jeg får til og med lov til å bli med når de andre tar en kaffe 🙂

Anonymkode: 400f4...00e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så jeg kan ikke kose meg med venner fordi jeg ikke liker kaffe? Jeg har heldigvis hatt litt flaks da, jeg får til og med lov til å bli med når de andre tar en kaffe 🙂

Anonymkode: 400f4...00e

Og derfor  sier jeg det ikke, ref trådtittel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg drikker kun te når jeg er døden nær av vond hals. Kaffe blir jeg kvalm av, både av lukta og av smaken. Drikker brus, men jeg spør heller etter et glass vann når folk spør om jeg skal ha kaffe. 

Jeg får helt spader av setningen "Holdte jeg på å ha sagt". Nei, du holdte ikke å ha sagt, du sa det!

Anonymkode: 55047...f09

Og sa ville vel korrekt uttrykk vært "Holdt jeg på å si"?

Anonymkode: e864a...858

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, sug lut skrev:

Så dine uvesentligheter er så omfattende at moderator vil slette dem, men de er fortsatt uvesentlige? Du synes det høres logisk ut?

Les anonymkodene du. 

Anonymkode: 4e27c...eae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Les anonymkodene du. 

Anonymkode: 4e27c...eae

Alle anonyme er én. Vil man sees individuelt får man bruke nick.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg sinnsykt over de som ikke greier bruke ordet hvilken rett. Feks «hvem bok leser dere nå» eller «hvem butikk selger dette». Hvor lærer man dette??

Kaffedrikkere som MÅ ha kaffe med en eneste gang de kommer på jobb ellers kommer de rett og slett ikke igjennom dagen. Drikk den hjemme! Og vi som ikke drikker kaffe kommer lett igjennom dagen uten så da greier de det også. 

Mennesker som bruker hele midtgangen på butikken når de handler etter jobb og bruker syv lange på å bestemme seg. Ikke alle har sinnsykt god tid på butikken. 

De som tror egenmeldinger er en gavepakke de får fra jobben og må bruke de opp i løpet av året. «Hvor mange har jeg igjen nå» spørsmål er skikkelig ille. 

Anonymkode: e5866...f13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og sa ville vel korrekt uttrykk vært "Holdt jeg på å si"?

Anonymkode: e864a...858

Likevel helt unødvendig uttrykk, for det ble sagt. Ørevoksen renner når f.eks blir sagt "Jeg er så trøtt i dag og forsov meg, holdte jeg på sagt/si".

Anonymkode: 55047...f09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, sug lut skrev:

Det er irriterende at ikke alle drikker kaffe, men det er uproblematisk så lenge de i det minste drikker te. De som ikke vil ha noen av delene derimot... "nei takk, bare et glass vann"... Å ta en kaffe er en definert situasjon. Den er annerledes enn en kveld med te og sofa. Og vann? Virkelig? Ingen sosiale settinger heter "ta et glass vann sammen".

Jeg tviler ikke på at det finnes arrangementer av typen fredagsvann og lønningsvann i visse kretser, som for eksempel hos veganere som driver med cross fit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg irriterer meg sinnsykt over de som ikke greier bruke ordet hvilken rett. Feks «hvem bok leser dere nå» eller «hvem butikk selger dette». Hvor lærer man dette??

Kaffedrikkere som MÅ ha kaffe med en eneste gang de kommer på jobb ellers kommer de rett og slett ikke igjennom dagen. Drikk den hjemme! Og vi som ikke drikker kaffe kommer lett igjennom dagen uten så da greier de det også. 

Mennesker som bruker hele midtgangen på butikken når de handler etter jobb og bruker syv lange på å bestemme seg. Ikke alle har sinnsykt god tid på butikken. 

De som tror egenmeldinger er en gavepakke de får fra jobben og må bruke de opp i løpet av året. «Hvor mange har jeg igjen nå» spørsmål er skikkelig ille. 

Anonymkode: e5866...f13

Hvorfor er det et problem for deg at andre må ha kaffe før de kan begynne å gjøre noe på jobb..? Påvirker det deg på noen måte?🤔

og ja, jeg er en av de som må ha kaffe.. Og jeg blir drit sur (inni meg) om folk maser på meg før jeg har hentet den kaffen. Og på folk generelt som maser om morgenen, folk som braser inn på kontoret før jeg har hengt av meg jakken.

Anonymkode: 931d8...23e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Likevel helt unødvendig uttrykk, for det ble sagt. Ørevoksen renner når f.eks blir sagt "Jeg er så trøtt i dag og forsov meg, holdte jeg på sagt/si".

Anonymkode: 55047...f09

Hehe, skjønner at du irriterer deg om de sier det slik du skriver, for det er jo helt feil bruk av uttrykket😂

Anonymkode: 931d8...23e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Darwinia:-) skrev:

Å nei, den fryktede "sier mer om deg"-kommentaren. Den svei, gitt😂

Har jeg sagt at jeg irriterer meg over det? Leste gjennom innlegget mitt men klarer ikke å se hvor jeg har skrevet at det irriterer meg. Fant bare at jeg skrev at jeg ble litt oppgitt, hvilket jo er noe helt annet😊 Kanskje du kan hjelpe meg?

Det høres ut som om du er en person som pleier å lire av seg denne kommentaren og nå er du litt fornærmet fordi du alltid har trodd at du er litt morsom.

Du skriver et helt avsnitt om hvor voksen og fortreffelig du er, og du svarer i en tråd som heter «hva irriterer deg». Da blir spørsmålet ditt i avsnitt to bare merkelig.. Selv min svigermor på 75 sier at «hun ikke er voksen enda» til svar på at hun ikke drikker kaffe, det er jo virkelig ikke noe å bry seg om?

Og nei,  jeg pleier aldri å komme med den kommentaren selv..

Anonymkode: 931d8...23e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor er det et problem for deg at andre må ha kaffe før de kan begynne å gjøre noe på jobb..? Påvirker det deg på noen måte?🤔

og ja, jeg er en av de som må ha kaffe.. Og jeg blir drit sur (inni meg) om folk maser på meg før jeg har hentet den kaffen. Og på folk generelt som maser om morgenen, folk som braser inn på kontoret før jeg har hengt av meg jakken.

Anonymkode: 931d8...23e

Fordi hos oss feks begynner vi klokken 8. Da er jeg på kontoret og starter dataen. Så kommer de hysteriske kaffedrikkerend. Da begynner maset om kaffen er klar og at de bare mååååå ha kaffe før de kan fungere (igjen - drikk faenskapet hjemme). Hvis da ingen har satt på kaffe må den settes på - det mases rundt trakteren mens det ventes og så må det drikkes...og så endelig er man klar for jobb. Da er klokken lett halv ni. Det spiser MYE arbeidstid med den kaffen. Syns jeg så jeg hadde holdt på sånn med en cola hver morgen. 

Anonymkode: e5866...f13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...