Gå til innhold

Mulig jeg knulla mannen din før jul...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hehe Du bare skryter på deg 😂 Du sitter nok hjemme ensom hver kveld. Normale folk har ikke noe behov for å fortelle om at de har pult på andre. 

 

Anonymkode: ee0d8...1bf

Har svart på det. 

 

Hi 

Anonymkode: 417f0...696

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Lærer du barna dine å være naive ? Lærer du barna dine å være ondskapsfulle ? Lærer du barna dine å ødelegge familier? 

Ræva forbilde du! Men som sagt... tviler på at du får deg noe. Du bare skryter 😅

Anonymkode: ee0d8...1bf

Skryte? Hvorfor skal jeg skryte? Er det noe å skryte av? 

 

Hi 

Anonymkode: 417f0...696

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du tar deg tid i julen til å skrive et innlegg som dette? Syntes rett og slett synd på deg, kom deg til legen du. 

Anonymkode: a4284...ccb

Tar meg tid? Hvorfor bruker du tiden på å skrive et slikt svar? 

Hi 

Anonymkode: 417f0...696

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Polly-Esther skrev:

Men gratulerer, HI! Vi blir alle veldig misunnelige.

Ikke noe å være misunnelig for. 

 

Hi 

Anonymkode: 417f0...696

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

På tide å holde øynene oppe kanskje?! Legge sammen to og to... Er ikke alltid mannen din skal det han sier han skal, vet du. 

 

 

Anonymkode: 417f0...696

Håper det var min, er lenge siden han fikk seg noe, så dette hadde jeg med glede unna han❤️

Anonymkode: b88d8...14e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er ganske mange med menn du kan ligge med her, hi. Håper du vet å ta deg skikkelig betalt! 

💲😘

 

Anonymkode: ab295...715

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tar meg tid? Hvorfor bruker du tiden på å skrive et slikt svar? 

Hi 

Anonymkode: 417f0...696

Det er jo ganske merkelig å skrive noe sånt når man er voksen.. eller?

Anonymkode: 0ecd3...df1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo ganske merkelig å skrive noe sånt når man er voksen.. eller?

Anonymkode: 0ecd3...df1

Kanskje man ikke er voksen ;)

Anonymkode: ceea6...17d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke svarene her jeg... her vises dobbeltmoralen til det ytterste 

- hvorfor tar du til takke med smuler? Hvorfor skulle Hi ta til takke med noe som helst. Hun får seg sex uten følelser. Ren sex. Og for folk som kun er ute etter sex er jo menn i forhold det beste. Ingen følelser, mas eller drama.

- hvorfor er du ikke snill med deg selv? Eh, hun er bare ute etter sex. Kvinner har også drifter.

- lærer du å spre beina til alle som spør? Hun er ikke i forhold og kun ute etter sex

- håper du tar betalt. I alle dager, selvom man har sex utenom forhold betyr det ikke at man tar seg betalt for det. 

Så har du kommentarer om at man ikke er voksen, dum og det som verre er. Kvinner har også drifter og kan fint ha sex uten følelser. Om verdens lykkeligste familie sitter der, betyr det ingenting for henne. At mannen drar hjem og har sex fire ganger om dagen med konemor betyr ingenting. Dete tror slike ting biter på, men det gjør det ikke.

Dere viser jo HIs poeng til det fulle! Dere er naive og griper etter halmstrå. Overbeviser seg selv på forskjellige floskler. Hun betyr nok ikke noe for mannen, men granatsjokk; mannen betyr heller ingenting for henne.

Og for å fastslå en ting; nei, jeg er ikke utro selv eller har noen gang hatt sex med en opptatt mann. Jeg har vært sammen med mannen i 20 år. Men jeg er jo ikke naiv eller blind. Folk som HI er faktisk noe av det «farligste» som finns for utroskap; ren sex uten følelser. Og da er opptatte menn den beste sort..., dessverre,.,,

Anonymkode: c2413...f56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Rutiner på sjekk av evt kjønnssykdommer? Sånn som på bordeller?

Anonymkode: 295a5...0cd

Igjen et idiotpoeng. Alle som har sex uten fast partner bør sjekke seg jevnlig. Og veldig mange har faktisk sex uten fast partner. Kaller du venninner som har sex uten fast partner at de jobber på bordeller også? Ikke rart det er kvinneforakt med folk som deg løs.

dette har ingenting med om partneren er opptatt eller ikke. 

Anonymkode: c2413...f56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skjønner ikke svarene her jeg... her vises dobbeltmoralen til det ytterste 

- hvorfor tar du til takke med smuler? Hvorfor skulle Hi ta til takke med noe som helst. Hun får seg sex uten følelser. Ren sex. Og for folk som kun er ute etter sex er jo menn i forhold det beste. Ingen følelser, mas eller drama.

- hvorfor er du ikke snill med deg selv? Eh, hun er bare ute etter sex. Kvinner har også drifter.

- lærer du å spre beina til alle som spør? Hun er ikke i forhold og kun ute etter sex

- håper du tar betalt. I alle dager, selvom man har sex utenom forhold betyr det ikke at man tar seg betalt for det. 

Så har du kommentarer om at man ikke er voksen, dum og det som verre er. Kvinner har også drifter og kan fint ha sex uten følelser. Om verdens lykkeligste familie sitter der, betyr det ingenting for henne. At mannen drar hjem og har sex fire ganger om dagen med konemor betyr ingenting. Dete tror slike ting biter på, men det gjør det ikke.

Dere viser jo HIs poeng til det fulle! Dere er naive og griper etter halmstrå. Overbeviser seg selv på forskjellige floskler. Hun betyr nok ikke noe for mannen, men granatsjokk; mannen betyr heller ingenting for henne.

Og for å fastslå en ting; nei, jeg er ikke utro selv eller har noen gang hatt sex med en opptatt mann. Jeg har vært sammen med mannen i 20 år. Men jeg er jo ikke naiv eller blind. Folk som HI er faktisk noe av det «farligste» som finns for utroskap; ren sex uten følelser. Og da er opptatte menn den beste sort..., dessverre,.,,

Anonymkode: c2413...f56

Poenget til flere av oss er vel at det er ganske stakkarslig å dele dette på et forum. Hva er intensjonen med det? Å gjøre de med mann usikre? Å spre mistanker om at det er min mann hun snakker om? 

Hun prøver kanskje å virke frisinnet og sterk, men i det hun valgte å skrive et innlegg om det, så sank hun ned til et patetisk nivå og fremstår bare latterlig og kort. 

 

Anonymkode: b4577...ea1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Poenget til flere av oss er vel at det er ganske stakkarslig å dele dette på et forum. Hva er intensjonen med det? Å gjøre de med mann usikre? Å spre mistanker om at det er min mann hun snakker om? 

Hun prøver kanskje å virke frisinnet og sterk, men i det hun valgte å skrive et innlegg om det, så sank hun ned til et patetisk nivå og fremstår bare latterlig og kort. 

 

Anonymkode: b4577...ea1

Enig!

Anonymkode: 0ecd3...df1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Poenget til flere av oss er vel at det er ganske stakkarslig å dele dette på et forum. Hva er intensjonen med det? Å gjøre de med mann usikre? Å spre mistanker om at det er min mann hun snakker om? 

Hun prøver kanskje å virke frisinnet og sterk, men i det hun valgte å skrive et innlegg om det, så sank hun ned til et patetisk nivå og fremstår bare latterlig og kort. 

 

Anonymkode: b4577...ea1

Nei, det er jeg ikke enig i. Det er ikke noe mer stakkarslig enn andre ting som deles her. Det er jo dere som svarer slik som virker stakkarslig.

mange kvinner holder på slik, og det er faktisk viktig at det også kommer opp i dagen. Kvinner kan være like følelsesløse og kalde som menn og bare er ute etter knull. Og mange av svarene viser jo her at det er mange som ikke kan tro på akkurat det.

Anonymkode: c2413...f56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skjønner ikke svarene her jeg... her vises dobbeltmoralen til det ytterste 

- hvorfor tar du til takke med smuler? Hvorfor skulle Hi ta til takke med noe som helst. Hun får seg sex uten følelser. Ren sex. Og for folk som kun er ute etter sex er jo menn i forhold det beste. Ingen følelser, mas eller drama.

- hvorfor er du ikke snill med deg selv? Eh, hun er bare ute etter sex. Kvinner har også drifter.

- lærer du å spre beina til alle som spør? Hun er ikke i forhold og kun ute etter sex

- håper du tar betalt. I alle dager, selvom man har sex utenom forhold betyr det ikke at man tar seg betalt for det. 

Så har du kommentarer om at man ikke er voksen, dum og det som verre er. Kvinner har også drifter og kan fint ha sex uten følelser. Om verdens lykkeligste familie sitter der, betyr det ingenting for henne. At mannen drar hjem og har sex fire ganger om dagen med konemor betyr ingenting. Dete tror slike ting biter på, men det gjør det ikke.

Dere viser jo HIs poeng til det fulle! Dere er naive og griper etter halmstrå. Overbeviser seg selv på forskjellige floskler. Hun betyr nok ikke noe for mannen, men granatsjokk; mannen betyr heller ingenting for henne.

Og for å fastslå en ting; nei, jeg er ikke utro selv eller har noen gang hatt sex med en opptatt mann. Jeg har vært sammen med mannen i 20 år. Men jeg er jo ikke naiv eller blind. Folk som HI er faktisk noe av det «farligste» som finns for utroskap; ren sex uten følelser. Og da er opptatte menn den beste sort..., dessverre,.,,

Anonymkode: c2413...f56

Men kjære deg. Jeg er ikke redd for utroskap. Hvis HI knuller mannen min så får hun bare gjøre det. 

Og jeg er enig med deg i at det ikke nødvendigvis betyr at hun har dårlige tanker om seg selv. Og jeg har heller ingen dårlige tanker om henne av den grunn. 

Anonymkode: 59c59...0e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, det er jeg ikke enig i. Det er ikke noe mer stakkarslig enn andre ting som deles her. Det er jo dere som svarer slik som virker stakkarslig.

mange kvinner holder på slik, og det er faktisk viktig at det også kommer opp i dagen. Kvinner kan være like følelsesløse og kalde som menn og bare er ute etter knull. Og mange av svarene viser jo her at det er mange som ikke kan tro på akkurat det.

Anonymkode: c2413...f56

Jeg syns det er stakkarslig å aktivt gå inn for å såre og gjøre andre usikre. 

Jeg er ganske trygg på at hun ikke har knulla min mann, og om det så er det så tåler jeg faktisk det, men om det nå er noen som føler på usikkerheten om mannen sin og får lese en slik tråd? Hva er hensikten til hi om det ikke er for å føle seg litt, jeg vet ikke helt, tøff og fri? Hun vil føle seg bedre på bekostning av andre. Det er ikke et selvsikkert og godt menneske i mine øyner. 

Folk kan ligge med hvem de vil for min del (innen lovlighetens grenser), men hold det for søren for deg selv om du absolutt må gå etter andres partnere. 

Anonymkode: b4577...ea1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo ganske merkelig å skrive noe sånt når man er voksen.. eller?

Anonymkode: 0ecd3...df1

Enig

Anonymkode: ee0d8...1bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

På tide å holde øynene oppe kanskje?! Legge sammen to og to... Er ikke alltid mannen din skal det han sier han skal, vet du. 

 

 

Anonymkode: 417f0...696

Så du mener at alle gifte kvinner i hele Norge skal bekymre seg fordi en mann har pult ei dame? På tide å åpne øynene kanskje, så stor nyhetsverdi er ikke du!

Anonymkode: bff93...3f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Noe må jo også være dumme her i verden. Alle kan ikke være smarte vet du? 

Lærer du dine barn også å kalle andre mennesker for dumme? 🥺

hi

 

Anonymkode: 417f0...696

Har ingen problem med å lære barna mine at damer som har sex med gifte menn er dumme 🤓

Anonymkode: e7e60...a3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI og andre patetiske damer som går etter menn i forhold kan late som de er så kalde de bare vil, jeg kjøper det ikke.

Har 3-4 bekjente /venninner som har hatt korte eller langvarige forhold til gifte menn. Fellesnevneren er at de alle har endt opp som bitre, usikre, middelaldrende damer.

De har hardnakket påstått alt fra at det bare er sex uten følelser, til at de får forhåpninger og tror kanskje til og med at idioten vil forlate kona. Så sitter de der til slutt uten noen mann og er bitre. 

Tror det er ganske vanlig..

Anonymkode: e7e60...a3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...