Gå til innhold

Tror dere det vil bli forandringer fra top 10 i fjor?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg tror det blir mye likt,men kanskje Mathias og Even kommer lengre opp igjen og på jentesiden tror jeg det blir Emma i stedenfor Nora i år

Anonymkode: 93f03...d24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror Sofie holder seg på topp, Sofia klatrer og Emma faller. Emma har vært på topp tre så lenge at nå må det jo dale snart. 

Tror Aksel som var nr 12 i fjor, klatrer inn på topp 10. Synes jeg hører om gutter som heter Aksel overalt. Kanskje Noah faller IT av topp 10? 

Anonymkode: a43c5...d93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Anonym bruker said:

Tror Sofie holder seg på topp, Sofia klatrer og Emma faller. Emma har vært på topp tre så lenge at nå må det jo dale snart. 

Tror Aksel som var nr 12 i fjor, klatrer inn på topp 10. Synes jeg hører om gutter som heter Aksel overalt. Kanskje Noah faller IT av topp 10? 

Anonymkode: a43c5...d93

Tror emma er blant topp 3 ennå, Mulig Sofie holder seg på 1,men ingen jeg kjenner heter Sofie,men kjenner 6 emma som er under 5. kjenner ingen som heter Aksel, jeg tror Noah blir på topp 10 . veldig vanlig her

Anonymkode: 93f03...d24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper Sofie, Emma og Nora på topp 3. Tror også Ingrid ligger langt opp.

Og Jakob på førsteplass på guttesiden.. tror Noah holder seg innenfor topp 10, men kanskje ikke i øverste sjiktet. Lukas også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 hours ago, MammaentilMini said:

Tipper Sofie, Emma og Nora på topp 3. Tror også Ingrid ligger langt opp.

Og Jakob på førsteplass på guttesiden.. tror Noah holder seg innenfor topp 10, men kanskje ikke i øverste sjiktet. Lukas også.

 Ja enig med jentenavnene der, og så tror jeg kanskje Leah og Ella har kommet lengre opp, Elia var jo på 5 i fjor og Leah 11, tror i alle fall leah kommer inn igjen på topp 10.

ja tror Noah holder seg på topp 10 også, så tror jeg Liam tar steget opp, det er jo så populært nå og var på 17, men synes anhvert barn blir kalt det, og kanskje Kasper kommer inn navnet var på 13 plass og kanskje Mathias kommer tilbake. Tror Lucas er på 1 plass igjen jeg

Anonymkode: 93f03...d24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Anonym bruker skrev:

 Ja enig med jentenavnene der, og så tror jeg kanskje Leah og Ella har kommet lengre opp, Elia var jo på 5 i fjor og Leah 11, tror i alle fall leah kommer inn igjen på topp 10.

ja tror Noah holder seg på topp 10 også, så tror jeg Liam tar steget opp, det er jo så populært nå og var på 17, men synes anhvert barn blir kalt det, og kanskje Kasper kommer inn navnet var på 13 plass og kanskje Mathias kommer tilbake. Tror Lucas er på 1 plass igjen jeg

Anonymkode: 93f03...d24

Tror også Liam gjør et byks, ja. Ikke usannsynlig at det er på topp 10.

Anonymkode: a43c5...d93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Var ganske mange av de samme navnene som er på topp 10. 

Men noen nye hadde kommet opp!

Emma og Lukas på topp igjen! Fine navn da😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde akkurat foreslått Leah til mannen, og håpet på å få gjennomslag- det var ikke engang på topp 10! Vel vel, helt til i dag🙄😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, inimini said:

Var ganske mange av de samme navnene som er på topp 10. 

Men noen nye hadde kommet opp!

Emma og Lukas på topp igjen! Fine navn da😊

sa Emma var 1 plass :) er et veldig fint navn :) Lucas er jeg blitt lei av dessverre

Anonymkode: 93f03...d24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, MammaentilMini said:

Hadde akkurat foreslått Leah til mannen, og håpet på å få gjennomslag- det var ikke engang på topp 10! Vel vel, helt til i dag🙄😆

Oi jeg tippet Leah opp :D

Anonymkode: 93f03...d24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...