Gå til innhold

Eggløsning etter MA


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg hadde MA 29. November. 12. Desember var jeg hos gynekolog ìgjen då jeg fortsatt blødde. Det var litt rester igjen som han tok ut da. Jeg sluttet å blø noen dager etterpå. Gynekologen kunne se noen egg, men ingen modne.

Har testet for eggløsning hver dag siden ca. 14 desember, men det er ingen utslag...

Vil det komme eggløsning nå? 

Og hva om ikke menstruasjonen kommer tilbake igjen? I morgen er det 4 uker siden, og normal menstruasjon skulle meldt ankomst i morgen...

Anonymkode: e9669...7da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Tok 5 uker for meg til mensen kom (hadde utskraping). Vi prøvde ikke før etter første mens, var for stressa mtp små rester som kanskje burde komme ut. Mensen var da sterkere enn før, vertfall de to første dagene. Har du ikke fått mensen innen 6 uker etter bør man kontakte lege igjen. (Tror jeg papirene fra sykehuset sa). 

 

EL har vært litt på bærtur for meg, testet ikke i PP1, men i PP2 var den 3 dager senere enn forventet og jeg tror lutealfasen ble for kort til at det skulle gå. I denne PP var EL like sen, men syklus 3 dager lengre og derfor ok ift. lengden på lutealfasen. Gikk likevel ikke, så kroppen er tydeligvis ikke klar helt ennå. Har en gyntime neste mnd, så skal be henne sjekke om alt ser ok ut. Ikke uvanlig at ting er i ubalanse etter noe sånt da :) Så vent litt til du, mensen kommer nok. 

 

Ønsker deg lykke til 😊

 

Anonymkode: af1da...c97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 uker siden i dag, ingen eggløsning, ingen menstruasjon enda....

 

Tålmodighetsprøve....

Fastlegen min tok ul i dag og mente han så blodrester i livmor. Hva vil det ha å si?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...