Gå til innhold

«Vanlige» ting folk sier/gjør som du syns er åndssvakt...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

- å ha oversikt over hvor mange som har samme etternavn som en selv og mene at det er fjær i hatten dersom det er få.

-  reise på ferie utenom ferie med skolebarn- fordi det er billigere.

- sette stiger av drivved på badet.

- tro at andre er interessert i «morsomme» historier om barna dine.

- ta egenmelding fordi du er «sliten»

 

 

Anonymkode: d0ae4...7e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

- å ha oversikt over hvor mange som har samme etternavn som en selv og mene at det er fjær i hatten dersom det er få.

-  reise på ferie utenom ferie med skolebarn- fordi det er billigere.

- sette stiger av drivved på badet.

- tro at andre er interessert i «morsomme» historier om barna dine.

- ta egenmelding fordi du er «sliten»

 

 

Anonymkode: d0ae4...7e9

Det er faktisk kult å ha et etteravn som svært få mennesker har, og det går an å være så sliten at man faktisk er for dårlig til å jobbe. Det er heldigvis ikke opp til deg å vurdere hvor andres grenser går.

Er enig i de andre tre punktene, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-bruker ordet "åndssvakt", som i mange år har blitt brukt som skjellsord på dem som har downs syndrom og andre syndrom. Altså ikke særlig bedre enn n-ordet.

Anonymkode: 0ff47...562

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Mrs. Meisebolle skrev:

Det er faktisk kult å ha et etteravn som svært få mennesker har, og det går an å være så sliten at man faktisk er for dårlig til å jobbe. Det er heldigvis ikke opp til deg å vurdere hvor andres grenser går.

Er enig i de andre tre punktene, da.

Vi er 4 stk, med meg som har etternavnet mitt. Det er vel litt moro?

Anonymkode: 76c73...f33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns det er ganske "åndssvakt" (det er altså noen som har dette i vokabularet sitt enda!?) å bry seg med hva andre synes er kjekt/interessant/stas eller hva de velger å pynte med i sitt eget hus. 

Anonymkode: fa1e6...3e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Mrs. Meisebolle skrev:

Det er faktisk kult å ha et etteravn som svært få mennesker har, og det går an å være så sliten at man faktisk er for dårlig til å jobbe. Det er heldigvis ikke opp til deg å vurdere hvor andres grenser går.

Er enig i de andre tre punktene, da.

Rykende uenig. Totalt uinteressant hvor mange som har samme etternavn. 

Anonymkode: 62cc2...6e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi er 4 stk, med meg som har etternavnet mitt. Det er vel litt moro?

Anonymkode: 76c73...f33

nope.

Anonymkode: f534f...7e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Mrs. Meisebolle skrev:

Det er faktisk kult å ha et etteravn som svært få mennesker har, og det går an å være så sliten at man faktisk er for dårlig til å jobbe. Det er heldigvis ikke opp til deg å vurdere hvor andres grenser går.

Er enig i de andre tre punktene, da.

Om man er så sliten så er man jo faktisk syk. Jeg tenker på dem som er for slitne til å jobbe, men kvikke nok til det meste ellers.

Har selv et navn jeg aldri har hørt på andre enn vår familie, men det er meg revnende likegyldig å slå det opp for å sjekke. 

Anonymkode: d0ae4...7e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Anonym bruker skrev:

-bruker ordet "åndssvakt", som i mange år har blitt brukt som skjellsord på dem som har downs syndrom og andre syndrom. Altså ikke særlig bedre enn n-ordet.

Anonymkode: 0ff47...562

Henger meg på her! Når voksne folk bruker ordet «åndssvakt». Høres helt tåpelig ut....

Anonymkode: c2695...b65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Om man er så sliten så er man jo faktisk syk. Jeg tenker på dem som er for slitne til å jobbe, men kvikke nok til det meste ellers.

Har selv et navn jeg aldri har hørt på andre enn vår familie, men det er meg revnende likegyldig å slå det opp for å sjekke. 

Anonymkode: d0ae4...7e9

Men at du er uinteressant og historieløs gjør jo innlegget ditt enda dummere? 

Du tenkte og du mente... Du skrev at de som tar egenmelding fordi de er slitne er åndssvake. Presiseringen kom du med da du skjønte at mange ikke er enig med deg. 

Anonymkode: fa1e6...3e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Om man er så sliten så er man jo faktisk syk. Jeg tenker på dem som er for slitne til å jobbe, men kvikke nok til det meste ellers.

Har selv et navn jeg aldri har hørt på andre enn vår familie, men det er meg revnende likegyldig å slå det opp for å sjekke. 

Anonymkode: d0ae4...7e9

Ok, du er ikke interessert i å slå det opp, og det er altså "åndssvakt" av andre å synes dette er interessant? 

Veldig spesielt, blir det samme som å synes det er "åndssvakt" å ha interesse for slektsgransking, hunder, mote eller noe annet du ikke er interessert i selv.

Anonymkode: 2424c...4df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noen uttrykk jeg synes er ekstremt tåpelige.

"Det er godt folk er forskjellige"

"Mor vet alltid hva som er best for barna sine"

 

Anonymkode: ba41a...b74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at hovedinnlegget og innleggene her sier mest om hvilken rosa, navlebeskuende boble noen faktisk lever i. 

Takke og lov for at jeg kjenner mennesker som har perspektiv og bryr seg med viktigere ting.

Anonymkode: 12a53...a75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

- å ha oversikt over hvor mange som har samme etternavn som en selv og mene at det er fjær i hatten dersom det er få.

-  reise på ferie utenom ferie med skolebarn- fordi det er billigere.

- sette stiger av drivved på badet.

- tro at andre er interessert i «morsomme» historier om barna dine.

- ta egenmelding fordi du er «sliten»

 

 

Anonymkode: d0ae4...7e9

Jeg synes du høres åndssvak ut. Hvem bruker det ordet mer??

Anonymkode: bc383...49c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke noe er « åndssvakt» men noe folk sier er litt artig. Å møte pasienter som sier :sist jeg fikk narkose greide de nesten ikke å få meg til å sove. Det syns jeg er litt artig om ikke noe annet. 

Anonymkode: ca7b5...3fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si " vi følger våre egne tradisjoner" og kaste ut juletreet i romjulen.

Være idiotisk politisk korrekt slik at du alltid sier det "riktige".

Påstå at man ikke kan se på enkelte at de er homofile/lesbiske bare fordi det også er pk.

Svært enig i at " hvis mor har det bra har barna det bra" er den største livsløgnen noensinne.

De som lar være å amme fordi de ikke har lyst. 

De som kaller alt mobbing og lar seg krenke av alt. Finnes mange av de her inne, og som også lar seg krenke av alt jeg har skrevet over.

Anonymkode: ac673...82e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si ting som at det å reise på ferie fra babyer/små barn er verre for babyene/barna enn for mor (far) 

 

Anonymkode: 98384...8c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...