Gå til innhold

«Årets julekort ble digitalt»


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Tertefine frøkner: digitale julekort er helt greit! Ta med dere nesa videre i sky og la oss vanlige dødelige få gjøre det som både er naturlig og helt fint. 

Anonymkode: fd86e...623

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du ikke råd/tid å sende i posten kan du la være. 

I år brukte vi pengene på julekortene til et veldedig formål. 

Anonymkode: 12ec7...76b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må vera opp til den kvar enkelete å bestemme om dei sender julekort i posten, eller digitalt. 

På facebook får eg julekort frå personer eg aldri ville fått av i posten. I tillegg sparer sender både penger og miljø! Vinnvinn!

 

Nå skal de få eit lite, digitalt julekort frå meg:

________________________________|                 💖 GOD JUL 💖            | ________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Valkyriemamma skrev:

Det må vera opp til den kvar enkelete å bestemme om dei sender julekort i posten, eller digitalt. 

På facebook får eg julekort frå personer eg aldri ville fått av i posten. I tillegg sparer sender både penger og miljø! Vinnvinn!

 

Nå skal de få eit lite, digitalt julekort frå meg:

________________________________|                 💖 GOD JUL 💖            | ________________________________

DOH!! 😖

Julekortet blei øydelagt i sending! Det var mykje finare då eg laga det! 😄

 

God jul alle 😊🎄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg ikke orka. Fordi jeg er utslitt. Møtt veggen. Klarer knapt å ta vare på meg selv. Det har vært noe hver dag i flere mnd. Har forøvrig fått hele to julekort selv så ser det kanskje er på vei ut...

Anonymkode: 2b3a6...c9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vi har sendt flere julekort.. Men det er sinnsykt dyrt.. 14kr for et vanlig frimerke er jo helt vannvittig 😳

Anonymkode: fcc1a...d71

og fra 01.01.19 så blir det 16 kr pr frimerke..

Anonymkode: b1708...ec0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

og fra 01.01.19 så blir det 16 kr pr frimerke..

Anonymkode: b1708...ec0

Og det er fremdeles bare 160 for å sende ti kort. Og det er ikke mange som kan bruke en sånn bitteliten sum som unnskyldning for å ikke sende julekort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, sug lut skrev:

Og det er fremdeles bare 160 for å sende ti kort. Og det er ikke mange som kan bruke en sånn bitteliten sum som unnskyldning for å ikke sende julekort.

Mange sånne småsummer blir store summer

Anonymkode: 3399a...d0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Synd det er så dyrt :( Blir fort litt penger hvis man skal sende mange

Anonymkode: 3399a...d0a

Jeg sendte ut nesten 30 julekort i år, til nesten 400 kroner (flere av dem var til andre land i Europa, og en del leverte jeg også rett i postkassa). Jeg har faktisk råd til å bruke 400 kroner en gang i året.

 

13 timer siden, TinaK 1990 skrev:

De pengene folk bruker på porto kunne kanskje heller gått til et godt formål, eks kirkens bymisjon som serverer julemiddag til de som ikke har det så greit osv

Trenger ikke være enten/eller. Jeg gjør begge deler, og har alltid gjort det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke tid/rakk ikke, alt for dyrt, finner ikke på noe vettig å skrive, miljøvennlig med digitale kort. Synes det er helt strålende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.12.2018 den 22.13, Anonym bruker skrev:

Sender verken digitale eller vanlige. Til forskjell fra dere dagdrivere har jeg en krevende jobb som tar all ekstra tid jeg har.

Anonymkode: 42ba0...f60

😂😂

Anonymkode: a1f0f...552

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spiller det noen rolle hva som er årsaken? Folk prioriterer ulikt. Jeg synes det er koselig å få både fysiske kort og å se hilsninger på nett. 

Anonymkode: cd506...d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bombe at dibbere synes elektronisk julekort er en uting 🙄. Kan ikke folk få gjøre ting på sin egen måte? Noen liker å skrive og sende, andre liker å poste i sosiale medier, noen driter totalt i julekort.

Hvis noen blir lei seg eller sur fordi de ikke får julekort fra oss, så får de heller ta seg en smultring og la julefreden senke seg. 

Livet er for kort til å bli indignert over andres tradisjoner/ mangel på tradisjoner. 

God jul, gi hverandre litt slækk. 😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...