Gå til innhold

Testing


Skravlemor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

18 timer siden, Nelly89 skrev:

Jeg har IKM 27 desember, men tok en test i dag 8dpo. Klarte ikke å vente. Ser dere streken? Den er litt sterkere i virkeligheten. 

452F03C9-91B2-4042-855F-57BA5E3E41A3.jpeg

Ser strek! Min var helt lik for en uke siden, nå ser den slik ut...😉

Håper spiren klorer seg fast💝

1545639370015484221817453645644.jpg

Anonymkode: 2321c...3ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ser strek! Min var helt lik for en uke siden, nå ser den slik ut...😉

Håper spiren klorer seg fast💝

1545639370015484221817453645644.jpg

Anonymkode: 2321c...3ed

Gratulerer, så gøy 😊 min test var dessverre litt svakere i dag. Kjente stort på skuffelsen 😔 sikkert en kjemisk graviditet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også ikm 28.. Har en blanding av god og dårlig magefølelse.. Har tatt ett par tidlige tester som var negative.. Så tok jeg to igår, som jeg muligens innbiller meg suuupersvak strek/skyggestrek.. Og jeg føler fortsatt på "symptomene", så jeg er rimelig spent... IMG_20181224_072316.thumb.jpg.8c86f211871cc71bd578d515311a2466.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne ble tatt to dager etter den lengre opp. Burde den ikke vært mye sterkere? Var i tillegg litt svakere enn dette innenfor 5 min. Kan det være kjemisk? 

8BBF1460-B6C2-4020-857A-9CD063CFA293.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Chilliii skrev:

Jeg tester i går og i dag, 12-13 dpo. Kjeempe svake tester😞 blir gal av dette😝

34CFFF02-AF7F-4013-90BC-4310FC0AB587.jpeg

EB7A2AC7-0B8F-478B-BD84-96AE8B3D200D.jpeg

Samme som meg 😊 det er i hvert fall strek der. Se om de blir sterkere om et par dager. Lykke til 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Nelly89 skrev:

Her er mine foreløpig. 10 dpo til høyre, og 11 dpo de to til venstre. Jeg har derimot ingen symptomer. Andre som har opplevd det? 

387AB39F-ABBA-4087-95A2-5F929988D388.jpeg

Jeg merker heller ingenting, men derimot testet ikke jeg positiv før jeg var 6 uker på vei med første, og da hadde jeg ingen symptomer annet enn at mensen uteble:) ser at streken din blir sterkere også! Tvitvi!☺️🤞🏻

Endret av Chilliii
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Chilliii skrev:

Jeg merker heller ingenting, men derimot testet ikke jeg positiv før jeg var 6 uker på vei med første, og da hadde jeg ingen symptomer annet enn at mensen uteble:) ser at streken din blir sterkere også! Tvitvi!☺️🤞🏻

Okey 😊 da er det sikkert normalt da. Fikk en litt sterkere test i dag også 😄 hvordan går det med deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

57 minutter siden, Nelly89 skrev:

Okey 😊 da er det sikkert normalt da. Fikk en litt sterkere test i dag også 😄 hvordan går det med deg? 

Så bra!!🙌🏻 Da er det vell ingen tvil🤰🏼 jeg fikk denne i dag☺️ og har som sagt ingen symptomer🙈

2E251331-3FF0-4B69-919A-8AF5A7B7AECD.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Chilliii skrev:

Så bra!!🙌🏻 Da er det vell ingen tvil🤰🏼 jeg fikk denne i dag☺️ og har som sagt ingen symptomer🙈

2E251331-3FF0-4B69-919A-8AF5A7B7AECD.jpeg

Gratulerer 😊👏 jeg klarer ikke helt å slappe av kjenner jeg. Fikk en test i dag som var like svak som den i går. Ikke så lenge siden MA i september, så mulig jeg ikke tør å glede meg denne gangen. Godt å høre at du heller ikke har symptomer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 5+2 i dag. 3+ på digital test, og ingen symptomer. Kun vært småkvalm hvis det har gått for lang tid mellom måltidene. Så at dere ikke har symptomer enda trenger dere ikke bekymre dere over😉 med nr 1 merket jeg ingenting før i uke 6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Nelly89 skrev:

Gratulerer 😊👏 jeg klarer ikke helt å slappe av kjenner jeg. Fikk en test i dag som var like svak som den i går. Ikke så lenge siden MA i september, så mulig jeg ikke tør å glede meg denne gangen. Godt å høre at du heller ikke har symptomer. 

Uff, det er forståelig. Krysser fingrene for deg denne gangen!☺️ Enda ikke noen symptomer her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lover godt! Men første kan jeg nesten ikke huske at jeg hadde noen symptomer før jeg var ganske godt på vei. Så håper den sitter denne gangen også, jeg er vell 5 uker neste uke etter mine beregninger🤗 gleder meg til å kunne fortelle familie, men tørr ikke helt enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Chilliii skrev:

Det lover godt! Men første kan jeg nesten ikke huske at jeg hadde noen symptomer før jeg var ganske godt på vei. Så håper den sitter denne gangen også, jeg er vell 5 uker neste uke etter mine beregninger🤗 gleder meg til å kunne fortelle familie, men tørr ikke helt enda

Kjente en del stikkinger i magen i går kveld, og i tillegg var testen i dag enda sterkere. Nå håper jeg som deg at den sitter 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Lilletrille17 skrev:

Jeg er 5+2 i dag. 3+ på digital test, og ingen symptomer. Kun vært småkvalm hvis det har gått for lang tid mellom måltidene. Så at dere ikke har symptomer enda trenger dere ikke bekymre dere over😉 med nr 1 merket jeg ingenting før i uke 6.

Ja, det er godt å høre. 😊 Må jo bare håpe at det går bra denne gangen. Sist ble det en MA, og da hadde jeg symptomer fra noen dager før IKM. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Ønskernummer2 skrev:

Ganske sikker på at jeg hadde en s.a. idag.. 😪

 

Vi får bare prøve igjen 🙏 lykke til videre alle sammen 💕

Å nei. Hvor langt var du på vei? Trist. Høre 😕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"bare" 4/5 uker ❤️ på en måte var jo det godt oppi alt.. At jeg ikke var komt lengre.. hadde nok kjentes enda tøffere om jeg hadde fått kjent lengre på følelsen av å være gravid ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er denne positiv ?? jeg syntes jeg ser 2 streker både på RFSU graviditets test strimmel rød og hvit og den under er en eggløsningstest clearblue digital . Håper på tilbakemelding ☺️

E8DB5851-2ABC-43CD-B4B2-2E7AF118F810.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Veroxioon skrev:

Er denne positiv ?? jeg syntes jeg ser 2 streker både på RFSU graviditets test strimmel rød og hvit og den under er en eggløsningstest clearblue digital . Håper på tilbakemelding ☺️

E8DB5851-2ABC-43CD-B4B2-2E7AF118F810.jpeg

Uten tvil positive! Gratulerer❤

Anonymkode: 2321c...3ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...