Gå til innhold

Uke 34+5 nå


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg lurer på om noen andre her har noe alla samme problemer. Har hatt skikkeøog julehandel i dag og når julevask hjemme etter julehandelen trur ikke kroppen min tålte det? Nå har jeg så vondt i lysken (begge sider) pluss at det går liksom rundt til rett over rumpeballene. Vanskelig å gå rett. Kjenner ikke mye til smertene når jeg sitter i sofaen men så fort jeg skal reise meg og gå så gjør det sykt vondt..noen andre her inne som har eller har hatt dette problemet? Er det noe som vil gå over, finnes det ett navn for dette evt hva jeg kan gjøre for å bli kvttt smertene? :)

Anonymkode: 84784...16a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk skikkelig vondt i lysken på slutten. Liksom rett "oppi der", og litt på siden. Jordmor sa at det var noen som kjente bekkenløsning på den måten. Høres litt ut som at det er det du kjenner. 

Jeg tror du vet hva løsningen er :) Slapp av :) Jeg VET at det er kjedelig, men du trenger det, kroppen din sier fra nå.

Anonymkode: 201ae...77c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samma her HI. Det er nok bekkenløsningen som blir ekstra vondt når man har vært mye på beina og ikke hvilt nok. Jeg kjenner jeg stivner etter jeg har sittet en stund. Da tar det litt tid før jeg får myket opp igjen. 

Anonymkode: 9f5af...03c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...