Gå til innhold

Kari Traa ullundertøyet....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det en kjent sak at det blir hull i dette fort? Har ei trøye jeg har brukt litt, ikke så mye, men som i går raknet i siden. Jeg skulle bare strekke litt i den, og så plutselig gikk tommelen min rett igjennom det tynne laget på siden. 

Blir så skuffet! Det koster jo en del også da, og så tåler det så lite?? Er kanskje vasket 7-8 ganger, så det er jo ikke slik at den er helt utvasket heller. Har stort sett brukt den til trening da. 

Hvilke erfaringer har dere med Kari Traa sitt ulltøy?

Anonymkode: d337d...932

Skrevet

Jeg har en trøye. Den fikk jeg til jul for, tja, fire, fem år siden må det nå være. Den er akkurat like hel og fin som da den var ny. Har du vasket den på ullvask? 

Skrevet
Akkurat nå, Superdolly skrev:

Jeg har en trøye. Den fikk jeg til jul for, tja, fire, fem år siden må det nå være. Den er akkurat like hel og fin som da den var ny. Har du vasket den på ullvask? 

Ja på ullvask, og med milo også. 

Skrevet

Ikke den erfaringen jeg har

Anonymkode: 830ac...9d6

Skrevet

Jeg har opplevd akkurat det samme som deg, HI. På en trøye og to «bukser». Så jeg er ikke veldig imponert, nei. 

Anonymkode: eec64...5c2

Skrevet

Jeg har to sett jeg har hatt i flere år. Det ene begynner å få noen små hull nå, men det er brukt og vasket mye. Det andre er like fint. 

Anonymkode: cfd48...d77

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Er det en kjent sak at det blir hull i dette fort? Har ei trøye jeg har brukt litt, ikke så mye, men som i går raknet i siden. Jeg skulle bare strekke litt i den, og så plutselig gikk tommelen min rett igjennom det tynne laget på siden. 

Blir så skuffet! Det koster jo en del også da, og så tåler det så lite?? Er kanskje vasket 7-8 ganger, så det er jo ikke slik at den er helt utvasket heller. Har stort sett brukt den til trening da. 

Hvilke erfaringer har dere med Kari Traa sitt ulltøy?

Mitt KT ulltøy er akkurat like fint. Brukt og vasket masse. 

Anonymkode: 539a2...ccc

Skrevet

Vasker du med milo? Uten skyllemiddel?

Anonymkode: 539a2...ccc

Gjest KenCreek
Skrevet

Jeg har tre overdeler. Hull i alle sammen. Helt forferdelig kvalitet. Stormberg sitt ullundertøy holder myyyye bedre! 

Skrevet
1 minutt siden, KenCreek skrev:

Jeg har tre overdeler. Hull i alle sammen. Helt forferdelig kvalitet. Stormberg sitt ullundertøy holder myyyye bedre! 

Helt enig.

Anonymkode: ad919...9d2

Skrevet

Den første kolleksjonen er veldig bra. Brukt masse, ikke nupper en gang. Fikk noe i fjor, det er nuppete alt og revnet i armhulen. 

Anonymkode: cba40...456

Skrevet

Jeg har to stykker og de er like fine. De er 3-4 år gamle tror jeg. 

Anonymkode: 067b0...9a9

Skrevet

Har ikke prøvd det selv, men det er fordi jeg hører fra flere at kvaliteten er så dårlig. Altså, kjempe godt å ha på seg, men blir fort hull. Så da bruker ikke jeg penger på det.

Anonymkode: 98603...379

Skrevet

Det jeg har av KT har holdt seg bra, noe av det har jeg hatt i 3-4 år. Og jeg bruker nesten bare ullskjorte fra august til mai, så det er velbrukt for å si det mildt😅

Anonymkode: 80e41...6f0

Skrevet

Sokkene blir det hull i etter en dag ! Noe dritt hele Kari traa samme med Johaug sine votter 😡

Anonymkode: c2cb7...b7f

Skrevet

Har gjort akkurat det samme med underdelen. Plutselig var tommelen gjennom. Alltid vasket med Milo og ullprogram. 

Anonymkode: 7d6b3...2b7

Skrevet

KT ullsokkene mine fikk veldig fort hull under :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...