Gå til innhold

Om dere skulle handlet for 2500kr til jul, altså i matvarebutikk, hva hadde dere kjøpt da?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skal hjelpe noen med julehandelen, og skal nå altså handle mat og diverse sånt til julen. Jeg ble liksom tom i hodet her, hadde det vært til oss hadde det på en måte gått av seg selv, men jeg har fått relativt frie tøyler og skal handle ok og fornuftig🤔🙄😆😅 Har spurt om det er noe spesielt de trenger, men det var det ikke. (Dette er to ganske godt voksne personer)

Men jeg tenker da brød, melk/juice og pålegg for alle juledagene, litt snacks, toalettpapir(skal sjekke hvordan det ligger an med det hos dem), en middag -resten av dagene skal de i besøker, egg kanskje, hmm..Så gi meg noen tips om hva dere hadde husket på å handle nå i juletiden😄

Anonymkode: 7b029...ad5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sursild, ansjos, egg, bacon,sylte, sennepsglass, lefse, lammerull, brente mandler, klementiner, marsipangris,frossene rundstykker, smør, twist, edamerost, julepostei,glass med rødbeter,te, kaffe,pepperkaker,krumkaker, multesyltetøy, kremfløte

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hamburgerrygg, bøkerøkt skinke, ribberull, sylte, salami, spekepølse, røkt ørret
grovbrød, loff og baguetter/rundstykker
frokostsalat, rekesalat, kyllingsalat, majones, remulade, sennep
frukt - mandariner, appelsiner, druer, pærer, banan, epler
græddost, edamer ost, leverpostei
dopapir, tørkepapir, servietter, bakepapir, juleblad
nøtter, marsipan
brus, gløgg og gløggmiks, rett i koppen kakao, rett i koppen solbærtoddy, kaffe
 

Anonymkode: c0a08...411

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...