Gå til innhold

Hva skal man gjøre...og er det flere som har det på samme måte?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har en respektløs samboer som jeg har 2 barn med..han er høy på seg selv, tenker kun på seg selv og sine behov 90% av tiden. Han er gjærrig og egoistisk..barna får ikke en dritt hos han, han kjefter på det ene barnet hele tiden..den andre er bare 9 mnd så h*n har han ikke rukket å begynne med regner jeg med..er alt fra bordskikken til eldste barnet som går i 5 klasse. Er ingenting i veien med den..han skal bevist rakke ned på meg for det er jeg som stortsett har oppdratt første barnet vårt! Selv smatter han som en gris når han spiser. Så jeg har bevisst begynt å ta igjenn ved matbordet å påpeke smattingen og slurpingen hans! Tok Lang tid før jeg forsto hva han drev på med..altså rakke ned på meg gjennom å hele tiden klage på hvordan barnet spiser. Er ikke bare bordskikken som plager han heller. Er alt slags bagateller han kjefter på barnet for..barner har begynt å kalle han "sure pappa". Han finner til stadighet noe å skulle kjefte på meg også for..at ikke oppvaskmaskinen er tømt..at det ser ut som et bomba H...hus forde om jeg har stått å vasket hele dagen. Han kan dra det så langt når han skal kjefte på meg fordi "det ser for jævlig ut" at han står å brøler. Såpass mye at jeg føler meg så utilpass at jeg tar med meg barna og sjekker inn på hotell! Dette har skjedd 3 ganger på 1,5 år at vi har dratt..og han begynner såklart umiddelbart å sende meldinger om at han savner barna og vil at vi skal komme hjem..altså 5 min etter vi har dratt! Han står som eier på huset..jeg handler alt av mat/klær/utstyr osv..han har sitt lille boliglån dekt fra utleie. Tjener J***** godt og nekter å bruke en eneste krone på noe som helst. Feks..badet ramler fra hverandre..kjøkkenet ramler fra hverandre bokstavelig talt. Skapene henger å dingler. Mange andre ting som skulle vært oppusset. Er fra 1990 alt sammen. På toppen av det hele mener han jeg skal betale hus leie til han! Når babyen kom betalte jeg ALT babyutstyr til ca 18 000 etter mine beregninger..jeg står for drivstoff utgifter også. Og jeg tjener myyyye mindre enn hva han gjør. Jeg har ikke egenkapital så har ikke hatt mulighet til å kjøpe meg inn i hans bolig. Ei heller vet jeg om han er intressert i det. Jeg har fått denne mannen så langt opp i vranghalsen at jeg vil kaste opp av han. Tenker hver dag på å flytte og siden jeg ikke har egenkapital kan jeg jo ikke kjøpe..må leie men så er det sånn at leiemarkedet på stedet vi bor og omegn er omtrent ikke eksisterende. Tro meg jeg har sjekket på god radius. Vet ikke hva jeg skal gjøre lengere..dette er helt for jævlig 😖

Anonymkode: 2a8ad...96d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Krisesenter?!

Snakk med barnevernet?!

Lei situasjon du er i! Ord blir fattig! Kom deg ut!

Har du famile eller venner du kan bu hos til du finn noko å leige?!

Barn har ikkje godt av ein slik fientlig atmosfære i heimen. Der dei skal vera trygge og omringa av kjærleik!

Anonymkode: 55c0c...bf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ta tak og slutte med dårlige unnskyldninger. 

Du er medskyldig i å gi barna dine en dårlig oppvekst så lenge du blir. 

Ta kontakt med nav i morgen og hør hva du skal gjøre og hva de kan bidra med. 

Skjerp deg og voks opp!

Anonymkode: ab742...935

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bidrar til at barn vokser opp med omsotgssvikt, er det det du vil? Du er voksen og må fjerne de ut av situasjonen, koste hva det koste vil

Anonymkode: 25b55...b88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har virkelig gått i den klassiske fella hva økonomi angår.. du har jo ikke råd til å forlate denne fyren, han har økonomien på sin side.. 

Anonymkode: b52d2...487

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er jo en tyrann. Gjør barna dine en tjeneste og flytt. Søk hjelp på krisesenter. Dette er jo bare trist. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig med flere her. Du har faktisk ikke et valg, hvis du ikke vil at barna skal ta enda mere skade, så flytt så fort du bare kan. Å da mener jeg ikke til det oppstår en ledig leilighet i nærheten. Ring krisesenteret å ludt saken din å hør med dem om du kan få litt hjelp til hvordan å gå frem. Men vær så snill for barna sin skyld å kom deg vekk. å husk at det er lett å begynne å tvile på om du har overdrevet eller sagt ting på en feil måte, så vi mistolker. Men det her er det ikke så mye å mistolke i. Uansett om det er bra innimellom så er det ikke ok å behandle noen på den måten som han gjør med deg og barna.

Anonymkode: c4e4f...c7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...