Gå til innhold

Ønsker meg nye venninner i Trondheimsområdet!! :)


Zikosu og William

Anbefalte innlegg

Hei.

Obs! Litt langt, hopp gjerne til slutten! ;)
Jeg har følt en stund på at jeg savner å ha skikkelig gode venninner rundt meg, har gått lenge og bare hatt et par som egentlig ikke har vært helt tilstede.
Nå flytter hun ene til Frøya og etter at hun tok den avgjørelsen har hun vært skikkelig fjern.. Jeg skjønner jo at hun er litt stressa mtp at de fikk oppsigelse på leiligheten, men det gikk jo egentlig ut januar. Jeg har også tilbudt meg å hjelpe til med flyttinga, men har liksom ikke kommet noe vei med det. I går sendte jeg henne melding og spurte om hun var i byen så jeg kunne møte henne og gi henne julegaven og da var det skikkelig seigt å få noe ordentlig svar ut av henne før hun bare skrev jeg kunne legge gaven i postkassa. 😕 Føler liksom jeg har mistet henne før hun faktisk har flyttet.

Ei annen venninne er så opptatt med seg og sitt at jeg nesten føler jeg trenger meg på om jeg spør om å finne på noe. Vi var en lang stund bestevenninner og gjorde alt mulig sammen før hun fikk kjæreste for 6år siden, etter det ble alt forandret. 

Jeg har virkelig prøvd å opprettholde god kontakt med mine venninner, men mange har bare plutselig forsvunnet ut av livet mitt uten at jeg forstår hvorfor. Nå sitter jeg igjen med det som føles som en rekke perifere bekjentskaper og mangel på gode venninner.

Er det fler som har det litt slik og vil møtes på en kafé en dag?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...

Er snart 35 og samboer.. Har en gutt fra før som blir 11år i april.. 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...