Gå til innhold

Ærlig talt, mellom fem og ti sekunder på å åpne en side??


Den perfekte mor, påan igjen

Anbefalte innlegg

Så utrolig kjipt å høre at det bare blir verre! Føles litt hjelpeløst å bare si at noen ser på det siden jeg ikke har teknisk innsikt i de tingene som potensielt kan gjøre forumet treigt, hadde jeg hatt og visst det hadde jeg gjort endringer umiddelbart.

Beklager virkelig at det er sånn for dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå går det litt raskere her. Ikke imponerende, men litt bedre. Nå blir jeg imidlertid stadig logget ut, til og med mens jeg skriver innlegg.

Anonymkode: 8436b...fda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 28.2.2019 den 10.51, HanneMari Egmont skrev:

Hei
Beklager sent svar! Blir du logget ut både på pc og mobil?

Jeg bruker bare pc. Logges stadig vekk ut. I kveld er det en ny variant, jeg logger meg inn, går inn på en tråd, leser, trykker meg ut av tråden tilbake til anonymforum, og så står jeg plutselig som utlogget igjen. Noen ganger er jeg da virkelig utlogget og må logge meg inn igjen, andre ganger kan jeg bytte til et annet forum, og så er jeg plutselig pålogget likevel.

Anonymkode: 8436b...fda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg bruker bare pc. Logges stadig vekk ut. I kveld er det en ny variant, jeg logger meg inn, går inn på en tråd, leser, trykker meg ut av tråden tilbake til anonymforum, og så står jeg plutselig som utlogget igjen. Noen ganger er jeg da virkelig utlogget og må logge meg inn igjen, andre ganger kan jeg bytte til et annet forum, og så er jeg plutselig pålogget likevel.

Anonymkode: 8436b...fda

Nå opplevde jeg det samme. Jeg ble logget ut, men fikk ikke logget meg inn igjen, fikk bare feilmelding. Men plutselig så dukket det opp et varsel, så var jeg visst logget på igjen, uten at jeg gjorde noe. Ikke første gangen jeg har opplevd det.. Jeg bruker og bare pc.

Anonymkode: 4afd9...330

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg bruker bare pc. Logges stadig vekk ut. I kveld er det en ny variant, jeg logger meg inn, går inn på en tråd, leser, trykker meg ut av tråden tilbake til anonymforum, og så står jeg plutselig som utlogget igjen. Noen ganger er jeg da virkelig utlogget og må logge meg inn igjen, andre ganger kan jeg bytte til et annet forum, og så er jeg plutselig pålogget likevel.

Anonymkode: 8436b...fda

Nå kan jeg klikke meg til anonymforum og står der som utlogget, og tråder det er svart på står med andre antall svar enn det de har. F.eks. svarte jeg i en tråd, nå står den med null svar når jeg går inn på anonymforumet. Det var et saklig svar, ikke noen regelbrudd, så svaret er garantert ikke slettet.

Men klikker jeg meg rett fra anonymforum, hvor jeg altså er utlogget og inn på Ris og Ros, da er jeg plutselig innlogget. Tilbake på anonymforum er jeg utlogget. Tilbake hit og jeg er innlogget.

Anonymkode: 8436b...fda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå kan jeg klikke meg til anonymforum og står der som utlogget, og tråder det er svart på står med andre antall svar enn det de har. F.eks. svarte jeg i en tråd, nå står den med null svar når jeg går inn på anonymforumet. Det var et saklig svar, ikke noen regelbrudd, så svaret er garantert ikke slettet.

Men klikker jeg meg rett fra anonymforum, hvor jeg altså er utlogget og inn på Ris og Ros, da er jeg plutselig innlogget. Tilbake på anonymforum er jeg utlogget. Tilbake hit og jeg er innlogget.

Anonymkode: 8436b...fda

Ah, det var det jeg skulle skrive - sist jeg logget meg inn fikk jeg opp feilkode 2S119/1.

Anonymkode: 8436b...fda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå kan jeg klikke meg til anonymforum og står der som utlogget, og tråder det er svart på står med andre antall svar enn det de har. F.eks. svarte jeg i en tråd, nå står den med null svar når jeg går inn på anonymforumet. Det var et saklig svar, ikke noen regelbrudd, så svaret er garantert ikke slettet.

Men klikker jeg meg rett fra anonymforum, hvor jeg altså er utlogget og inn på Ris og Ros, da er jeg plutselig innlogget. Tilbake på anonymforum er jeg utlogget. Tilbake hit og jeg er innlogget.

Anonymkode: 8436b...fda

Det er akkurat det samme her. På anonymforumet står jeg som utlogget ogkan ikke poste noe.

Anonymkode: 4afd9...330

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er akkurat det samme her. På anonymforumet står jeg som utlogget ogkan ikke poste noe.

Anonymkode: 4afd9...330

Alle andre forum jeg har vært innom fungerer, men anonymforum har visst tatt kvelden. Det tenker jeg at jeg også skal gjøre da ;)

Anonymkode: 8436b...fda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er akkurat det samme her. På anonymforumet står jeg som utlogget ogkan ikke poste noe.

Anonymkode: 4afd9...330

Det ser ut som om jeg er pålogget og kan poste i alle andre forum enn anonymforumet

Anonymkode: 4afd9...330

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vist noe gale med anonymforumet. Blir logget ut hver gang jeg klikker meg innom, men alle andre forum er ok.

Anonymkode: bfe1a...ee6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir også logget ut hele tiden, og en annen ting er at når jeg klikker meg inn på anonymsiden, havner jeg inn på hage*og noe mer*🙄😂

Anonymkode: 199b3...db3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm, nå er det bare enkelte tråder på anonymforumet jeg er logget ut i fra

Anonymkode: 4afd9...330

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at dere sier ifra! Det var også en av dere som meldte dette inn på mail (skriver ikke brukernavn her i tilfelle vedkommende vil være anomym), men jeg får ikke sendt svar, for mailen kommer i retur.

Jeg skal si ifra til forumets tekniske team, for dette høres jo innmari snodig ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter dere med dette i dag også? Pga fravær får ikke teknisk gjort noe med det før i morgen, men vi tror vi vet hva det kan skyldes, og håper å få det på plass asap da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, HanneMari Egmont skrev:

Sliter dere med dette i dag også? Pga fravær får ikke teknisk gjort noe med det før i morgen, men vi tror vi vet hva det kan skyldes, og håper å få det på plass asap da.

For meg ser det ut til at det virker som det skal. Kommer inn der jeg klikker, og blir ikke utlogget mer👌

Anonymkode: 199b3...db3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, HanneMari Egmont skrev:

Sliter dere med dette i dag også? Pga fravær får ikke teknisk gjort noe med det før i morgen, men vi tror vi vet hva det kan skyldes, og håper å få det på plass asap da.

Det fungerer fint for meg i dag

Anonymkode: 4afd9...330

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg kastet stadig vekk ut av forumet. Også mens jeg skriver et svar i et innlegg, og da burde jo aktiviteten registreres. Veldig irriterende å stadig bli kastet ut!

Anonymkode: 8436b...fda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.3.2019 den 14.42, Anonym bruker skrev:

Jeg kastet stadig vekk ut av forumet. Også mens jeg skriver et svar i et innlegg, og da burde jo aktiviteten registreres. Veldig irriterende å stadig bli kastet ut!

Anonymkode: 8436b...fda

Hei

Hvilken nettleser har du, og er det på pc/mac eller mobil du opplever dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.3.2019 den 15.35, HanneMari Egmont skrev:

Hei

Hvilken nettleser har du, og er det på pc/mac eller mobil du opplever dette?

Pc og firefox.

Anonymkode: 8436b...fda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 23.3.2019 den 21.53, Anonym bruker skrev:

Pc og firefox.

Anonymkode: 8436b...fda

Jeg kastes fremdeles stadig vekk ut...

Anonymkode: 8436b...fda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, 

Usikker på akkurat hva som skjer her. Jeg har hørt at dersom man ikke bruker funksjonen for automatisk innlogging/husk meg, så kan det oppleves noe ustabilt, fra andre som bruker denne forumplattformen. Markerer du vekk husk meg ved innlogging? Kunne en løsning i mellomtiden evt. vært å brukt husk meg-funksjonen og deretter brukt "Logg ut"-knappen for å logge ut? 

Om du glemmer å logge ut et sted som du gjør det, så kan du deaktivere den automatiske innloggingen for den enheten herfra: https://forum.klikk.no/foreldre/settings/devices/

Frem til vi evt. finner ut av det underliggende problemet her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Mye tull med siden i kveld. Har fått denne og flere andre varianter endel

Error 504 Ray ID: 4c78f2736bac8679 • 2019-04-14 22:00:28 UTC

Gateway time-out

Anonymkode: 4afd9...330

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...