Gå til innhold

Ærlig talt, mellom fem og ti sekunder på å åpne en side??


Den perfekte mor, påan igjen

Anbefalte innlegg

Slik har det vært i flere mnd nå. Tenkte først det kom til å gå over, men dette går jo ikke an? Og det går slettes ikke fortere å gå tilbake, men da blir i tillegg hele skjermen hvit et sekund eller to, slik at man heller ikke kan velge en annen fane i mellomtiden 🙄

Hva er det som gjør til at sidene deres er så trege som de ikke har vært siden modem-tidene? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette lurer jeg på og, er ganske elendig. Jeg har og hatt mye trøbbel de siste dagene med at det kommer opp feilmeldinger og at forumet er nede, det varer ikke lenge men er vedig irriterende. Jeg skjønner ikke hvorfor det alltid er trøbbel med dette forumet

Anonymkode: 4afd9...330

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Takk for at dere sier ifra. Hva slags feilmeldinger får dere, og når er det sidene oppleves som ekstra treige?

Hanne Mari, forumansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, HanneMari Egmont skrev:

Hei

Takk for at dere sier ifra. Hva slags feilmeldinger får dere, og når er det sidene oppleves som ekstra treige?

Hanne Mari, forumansvarlig

Fikk feilmelding akkurat nå, og da kom denne

Retry for a live version

This page (https://forum.klikk.no/foreldre/forum/5206-anonymforum-skravle/) is currently offline. However, because the site uses Cloudflare's Always Online™ technology you can continue to surf a snapshot of the site. We will keep checking in the background and, as soon as the site comes back, you will automatically be served the live version. Always Online™ is powered by Cloudflare | Hide this Alert

503 Service Temporarily Unavailable

 

Andre ganger kommer den som det står 502 et eller annet på

 

Anonymkode: 4afd9...330

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnieropptatt

Jeg fikk en side der jeg måtte logge inn, litt lik kg sin side, i går. Gikk tilbake og fikk den vanlige dib siden. Det skjedde 2-3 ganger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får ingen feilmeldinger, men siden oppleves alltid som trege. Nå bruker jeg ikke forumet daglig, men det siste halve året har sidene vært trege hver gang jeg har brukt de. Blir avhengig av gode og beskrivende overskrifter, for jeg orker ikke åpne og vente på en side som kanskje er irrelevant for meg Jeg bruker forumet på iPad og iPhone, og har safari som nettleser, og sidene er trege uansett når på døgnet og hvilken ukedag de blir brukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Beklager sent svar! 
Er det alt som er tregt, eller konkrete ting? Er det sånn fremdeles? Jeg får ikke opp samme problem, så vil også gjerne vite hvilken nettleser og enhet dere bruker.

Hanne Mari, forumansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt tregt her også. Absolutt alt!

Jeg har vært veldig lite her siste halvåret, hadde håpet det skulle bli bedre, men det har vel aldri vært så tregt som nå.

Tror det tok meg nærmere et minutt å scrolle ned denne siden (utenom tiden det tar å lese svarene). Skal jeg åpne en tråd står siden bare og henger i en evighet, eller siden blir helt hvit og det står bare et lite grått "hjul" og viser at siden jobber.

Når jeg skriver stopper alt opp, markøren forsvinner og ingenting fungerer inntil systemet får jobbet en tid, og så kommer det tilbake.

Helt håpløst! Bruker ny pc og firefox.

Anonymkode: 8436b...fda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Alt tregt her også. Absolutt alt!

Jeg har vært veldig lite her siste halvåret, hadde håpet det skulle bli bedre, men det har vel aldri vært så tregt som nå.

Tror det tok meg nærmere et minutt å scrolle ned denne siden (utenom tiden det tar å lese svarene). Skal jeg åpne en tråd står siden bare og henger i en evighet, eller siden blir helt hvit og det står bare et lite grått "hjul" og viser at siden jobber.

Når jeg skriver stopper alt opp, markøren forsvinner og ingenting fungerer inntil systemet får jobbet en tid, og så kommer det tilbake.

Helt håpløst! Bruker ny pc og firefox.

Anonymkode: 8436b...fda

Det spiller desverre ingen rolle uansett hvor mange ganger vi melder om det, hvor mange ganger vi forteller om hvilken enhet og nettleser vi bruker. De melder det videre, men det skjer null, niks og nada. De må ha det mest ubrukelige it supportsystemet om er.

Anonymkode: 4afd9...330

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.1.2019 den 18.41, Anonym bruker skrev:

Det spiller desverre ingen rolle uansett hvor mange ganger vi melder om det, hvor mange ganger vi forteller om hvilken enhet og nettleser vi bruker. De melder det videre, men det skjer null, niks og nada. De må ha det mest ubrukelige it supportsystemet om er.

Anonymkode: 4afd9...330

Det har du forsåvidt helt rett i. Det er jo heller ingen svar fra dem, selv etter tre arbeidsdager siden jeg skrev det jeg skrev.

Er en grunn til at jeg er her mindre og mindre. Og ut fra hvor få innlegg det er her ift. tidligere, så er det nok flere som velger seg bort. Det er jo synd at det er tekniske ting de nekter å gjøre noe med som tar livet av forumet.

Anonymkode: 8436b...fda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg beklager at dere har ikke har fått svar, men jeg vet de undersøker hva som er feil, men virker ikke som om de finner ut hva det er som lager selve problemet.Jeg har også tidvis problemer så det er ikke bare dere som finner dette irriterende.

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Grunnen til at jeg ikke svarer er at jeg venter på svar. Så jeg tenkte at det var dumt å komme hit og si at jeg har spurt uten å få det. Men jeg har det, altså.

Hanne Mari, forumansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går vannvittig tregt her også. Jeg bruker safari som nettleser. Sidene har vært trege i mange måneder. 

Anonymkode: 96e9f...450

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnieropptatt
5 timer siden, HanneMari Egmont skrev:

Hei

Grunnen til at jeg ikke svarer er at jeg venter på svar. Så jeg tenkte at det var dumt å komme hit og si at jeg har spurt uten å få det. Men jeg har det, altså.

Hanne Mari, forumansvarlig

Tror det er lurt å si ifra her at du ventet på svar, selv om det tar tid å få svar. Det virket litt useriøst ellers. Noe du kanskje kan se av svarene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På 11.1.2019 den 15.41, HanneMari Egmont skrev:

Takk for tipset, skal ta det til etterretning!

Det er utrolig tregt i dag, får stadig opp feilmelding. Hva blir gjort med dette egentlig?

Anonymkode: 4afd9...330

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er utrolig tregt i dag, får stadig opp feilmelding. Hva blir gjort med dette egentlig?

Anonymkode: 4afd9...330

Tar opp til et halvt minutt å åpne en side

Anonymkode: 4afd9...330

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det blir bare verre og verre. Ingen andre sider er slik, bare denne. Det jeg ser er at med det samme jeg begynner å bruke den er den "bare" treg, men jo lenger jeg er her og jo flere tråder jeg har klikket meg innom, jo tregere blir siden.

Helt håpløst!

Men fin måte til å få meg til å finne på helt andre ting, for det virker ikke som om det virkelig gjøres noe, eller at det egentlig tas seriøst av eier av siden - uansett hvor mye Hanne Mari får oppgitt at de jobber med det eller "har gjort noe". I praksis blir det bare verre og verre!

Anonymkode: 8436b...fda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...