Gå til innhold

Jeg ER så dårlig på smalltalk. Hvordan ville dere ført denne samtalen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Dersom dere skal møte din søsters nye kjæreste for første gang, det blir bare dere tre hjemme hos henne. Hva snakker dere om?? 

Anonymkode: 539ee...3e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor han er fra, jobber han/studerer? Isåfall hva? Snakket om litt morsomme historier som involverer min søster. Politikk (hvis du tør), livssyn, barndom, har han reist noe.. osv osv.

 

Anonymkode: 7bb6e...890

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dersom dere skal møte din søsters nye kjæreste for første gang, det blir bare dere tre hjemme hos henne. Hva snakker dere om?? 

Anonymkode: 539ee...3e7

Man småprater da ikke overfladisk med en så viktig person i din søsters liv? Man forsøker å bli kjent, og det blir man om man snakker om ting som opptar en, som jobb, studier, ferier, endringer i kommunen eller andre ting som betyr noe.

Hadde blitt rimelig irritert om min søster hadde småpratet om vind og vær første gangen hun møter min utkårede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fru Banderas skrev:

Man småprater da ikke overfladisk med en så viktig person i din søsters liv? Man forsøker å bli kjent, og det blir man om man snakker om ting som opptar en, som jobb, studier, ferier, endringer i kommunen eller andre ting som betyr noe.

Hadde blitt rimelig irritert om min søster hadde småpratet om vind og vær første gangen hun møter min utkårede.

Og jeg hadde fått litt hetta hvis jeg hadde blitt utspurt om private ting første gang jeg møtte en person

Anonymkode: 84ff3...e3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fru Banderas skrev:

Man småprater da ikke overfladisk med en så viktig person i din søsters liv? Man forsøker å bli kjent, og det blir man om man snakker om ting som opptar en, som jobb, studier, ferier, endringer i kommunen eller andre ting som betyr noe.

Hadde blitt rimelig irritert om min søster hadde småpratet om vind og vær første gangen hun møter min utkårede.

Mente absolutt ikke å snakke om været, altså. Men kanskje en mellomting mellom været og en dyp utspørring. 

Anonymkode: 539ee...3e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...