Gå til innhold

Så lenge Johaug deltar gidder vi ikke se damelangrenn mer


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Liv & Røre skrev:

Johaug skal straffes til evig tid, mens Northug skulle tilgis fordi alle kan gjøre feil?

Hvem har sagt at Northug er bedre? Han er ikke det i mine øyne i hvert fall

Anonymkode: e4c68...d3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du klarer ikke å tro at resten av landslaget er rene fordi en utøver var uforsiktig med en leppesalve som viste seg å innhold et forbudt stoff, men som på ingen måte var prestasjonsfremmende? Og du kobler det i tillegg til utøvere mer enn 20 år tilbake i tid? Du høres smart ut!

Anonymkode: d5080...1fe

Hvor har du det fra at stoffet ikke er prestasjonsfremmende? Hvorfor tror du det står på dopinglisten egentlig? Og hvordan vet du at det var leppekremen som gjorde utslag på dopingprøven? Det har ikke slått deg at de kremen kan være et skalkeskjul for noe annet? Hadde jenta hett Petrova og kommet fra Russland tipper jeg at du som alle andre nordmenn hadde hylt opp at hun lyver..

Og det jeg skrev om tidligere helter; jeg prøvde bare å få frem at det er MYE grums i vinteridretten, det blir jo snart som med sykling - finnes det egentlig rene utøvere?

Og kalle meg for dum på bakgrunn av det innlegget sier veldig mye mer om deg enn om meg.. 

Anonymkode: 41d0a...a69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hvor har du det fra at stoffet ikke er prestasjonsfremmende? Hvorfor tror du det står på dopinglisten egentlig? Og hvordan vet du at det var leppekremen som gjorde utslag på dopingprøven? Det har ikke slått deg at de kremen kan være et skalkeskjul for noe annet? Hadde jenta hett Petrova og kommet fra Russland tipper jeg at du som alle andre nordmenn hadde hylt opp at hun lyver..

Og det jeg skrev om tidligere helter; jeg prøvde bare å få frem at det er MYE grums i vinteridretten, det blir jo snart som med sykling - finnes det egentlig rene utøvere?

Og kalle meg for dum på bakgrunn av det innlegget sier veldig mye mer om deg enn om meg.. 

Anonymkode: 41d0a...a69

Enig. Klart det er mye grums i vinterdretten, å tro at de norske er helt rene er vel en smule naivt

Anonymkode: e4c68...d3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Liv & Røre skrev:

Johaug skal straffes til evig tid, mens Northug skulle tilgis fordi alle kan gjøre feil?

Nå var jo ikke det han gjorde knyttet til prestasjonene hans i sporet da.., så det kan jo ikke sammenlignes. Det er vel ingen som har sagt at fyllekjøring er greit? 

Anonymkode: 41d0a...a69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Ann Christin skrev:

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Ann Christin, admin

Er det å si at hun er en sutrekopp som ikke tar ansvar for egne handlinger spekulering?

Anonymkode: e4c68...d3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er det å si at hun er en sutrekopp som ikke tar ansvar for egne handlinger spekulering?

Anonymkode: e4c68...d3b

Tipper at det var spekulasjonene rundt alle andre navngitte i langrennsverdenen.

Anonymkode: 241fa...fd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tipper at det var spekulasjonene rundt alle andre navngitte i langrennsverdenen.

Anonymkode: 241fa...fd2

Men mitt innlegg var ikke i nærheten av den debatten

Anonymkode: e4c68...d3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...