Gå til innhold

Nattesvette


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nattesvette kan være tegn på mange ting og ingenting, alt fra ubalanse i hormonene/stoffskiftet, immunsystemet som jobber mot infeksjon, vitamin/mineralmangler, kroppen som reagerer på mat/drikke m.m. Jeg var nylig til lege for nattesvette, hos meg ser det ut til å være høyt stoffskifte. 

Anonymkode: d7074...4f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har prøvd og prøvd å fått time på torsdag istedenfor fredag, det er så fulle lister før jul. De siste to nettene har jeg våknet kun en gang av svette. I morges tok jeg urin som jeg tenkte å ta med til lege, fordi jeg trodde jeg skulle få time idag,men slik ble det ikke. Og nå ser jeg at jeg er i ferd med å få mensen. Så kanskje nattesvette skyldes mensen? 

Når jeg ringte imorges så forklarte jeg alt og spurte om det er mulig å få svar på blodprøvene samme dag, for jeg har ikke lyat å gå i jula med dette stresset og damen sa at det ikke er mulig. What?

Anonymkode: e969d...0f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har prøvd og prøvd å fått time på torsdag istedenfor fredag, det er så fulle lister før jul. De siste to nettene har jeg våknet kun en gang av svette. I morges tok jeg urin som jeg tenkte å ta med til lege, fordi jeg trodde jeg skulle få time idag,men slik ble det ikke. Og nå ser jeg at jeg er i ferd med å få mensen. Så kanskje nattesvette skyldes mensen? 

Når jeg ringte imorges så forklarte jeg alt og spurte om det er mulig å få svar på blodprøvene samme dag, for jeg har ikke lyat å gå i jula med dette stresset og damen sa at det ikke er mulig. What?

Anonymkode: e969d...0f7

Ja, det kan skyldes mensen - altså hormonelle faktorer. 

What, hva da? Noen prøver tar det tid å få svarene på... Det spørs hvilke prøver som er tatt, og hva man ønsker svar på. Det handler ikke om uvilje, det handler om faktorer som biokjemi men også hastegrad. Nettopp fordi nattesvette kan være så mangt så blir det ikke satt forrest i køen, og andre pasienters blodsvar kan haste mer. 

Anonymkode: 80b7d...10a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har prøvd og prøvd å fått time på torsdag istedenfor fredag, det er så fulle lister før jul. De siste to nettene har jeg våknet kun en gang av svette. I morges tok jeg urin som jeg tenkte å ta med til lege, fordi jeg trodde jeg skulle få time idag,men slik ble det ikke. Og nå ser jeg at jeg er i ferd med å få mensen. Så kanskje nattesvette skyldes mensen? 

Når jeg ringte imorges så forklarte jeg alt og spurte om det er mulig å få svar på blodprøvene samme dag, for jeg har ikke lyat å gå i jula med dette stresset og damen sa at det ikke er mulig. What?

Anonymkode: e969d...0f7

Mener du virkelig at du burde prioriteres? Det er ikke alle prøver man an få svar på med en gang uansett

Anonymkode: 52812...38f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...