Gå til innhold

Hvor mange julegaver får dine barn?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 hour ago, Anonym bruker said:

Jeg syns det er interessant: jeg trodde vi var materialistiske, men når jeg ser at andre får 35 flere gaver per pers enn vi gjør, så tenker jeg at den debatten om overforbruk kanskje ikke gjelder meg så mye likevel 😂😅

Anonymkode: 6a25a...998

Antall gaver og totalt pris er to forskjellige ting.

Anonymkode: d6337...f98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til jul gjelder jo flere jo bedre. Nesten så en kan pakke inn sokker enkeltvis for å dra det ut ved behov🤪 I år blir det såpass mange gaver fra bare oss foreldre at vi faktisk har måttet lage et par bundle- gaver for at vi skal rekke å åpne alle. 

Anonymkode: 200e9...86f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg og far ikke er sammen, og med nye samboere på hver vår kant med sine familier som også gir gaver blir det jo en del. 

På min side er det ca. 20
Litt færre på farsiden, 5 ish
Tre gaver fra min samboers familie
Kanskje to-tre fra stemors familie

Anonymkode: 125ab...3c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To fra oss, to fra søsknene sine som vi har ordnet pga lite slekt, en fra julenissen, en fra mormor, en fra bestemor, tre fra tanter og onkler, en fra en slektning. 11 gaver totalt. 

Anonymkode: e6ebd...32d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 stk. Jeg trodde det var mer.. Det var egentlig veldig lite, lurer på om nissen skal få levere 2 i år :)  Ellers så ordner jeg en ekstra fra meg selv. Han blir i tillegg eneste barnet på julaften, så må ha noen gleder i gavene iallefall.

Anonymkode: d1ce7...36a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sånn som dette er bare sykt.

 

Anonymkode: d6337...f98

Lenge leve materialisme........ Not.

Anonymkode: 57305...142

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

48 minutes ago, Anonym bruker said:

Sånn som dette er bare sykt.

 

Anonymkode: d6337...f98

Nei ,har de svært familie er det vanlig

Anonymkode: c89bc...f37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Nei ,har de svært familie er det vanlig

Anonymkode: c89bc...f37

For miljøet sin skyld kunne de pakke flere gaver sammen. Her ser det ut som om du blir lykkeligere jo flere gaver du får. Og nei- sååååå mange gaver er ikke normalt. Hva tror du barna setter større pris på? Gaver eller antall gaver? Nesten så jeg hører de skryter av antallet:" fikk du bare ti gaver?? Jeg fikk 50! Og du fikk bare tre? Stakkars deg.

Anonymkode: 57305...142

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De får gaver fra ca 10stk utenom venner, men ed får mer enn ti gaver. De ønsker seg alltid masse gaver og det står alltid overraskelser på ønskelista deres. Min side av familien syns dett er gøy, så noen ganger kommer det en haug og andre ikke så mange. Begge unegne har ønsket seg sokker, votter og annet hjemmestrikket av mormor i år og jeg vet det kommer flere ting, noe som betyr flere pakker utover hovedgaven fra henne. Jeg tror også min søster har vært ivrig på strikkepinnene i år (eller de får det hun har bommet på str med. Hun er en reacer på strikkepinnene, men helt elendig på å strikke riktig str.) 

Farens side av familien kan det komme en gave fra hver, eller en fellesgave fra alle. Der er vist regelen max en gave pr person. 

Anonymkode: 6ba5e...f2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...