Gå til innhold

Ser du en strek?? Eller ser jeg syner?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Synes jeg ser en strek, men begynner å lure på om jeg ser syner. Ser du det samme som meg? Hm🤔

DC820FD6-3662-4C33-91E0-D4F03C59F3FB.jpeg

Anonymkode: a2d25...225

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, Utolmodig1 skrev:

1 dag over ikm. Ingen mens. Men fremdeles negativ test?

4639C955-B0E6-4151-B3FA-5B8CEC570074.jpeg

6F1FA717-AF63-40DF-848C-0EE65B185982.jpeg

Kan være mens er forsinket? Min mens har vært litt ustabil etter jeg sluttet på p-piller. Ser dessverre ingen strek her.

Anonymkode: a2d25...225

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være en kjemisk graviditet eller så er du gravid. Den første testen har jo tydelig rosa strek. Den andre har en svaak strek som man så vidt ser. Avvent 1 uke og ta en ny test, eller ta en digital test.

50BF0857-674E-40C5-B3C7-CABDFBD13696.jpeg

F715A775-2EA5-4F83-9256-D9832C694C1A.jpeg

Anonymkode: 9ff1e...28a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det samme bruker som har lagt ut bilde av første og andre test? Den første tenker jeg er tidlig positiv og den andre ser jeg som negativ. Kan være at test nummer to er mindre sensitiv. Prøv igjen med en mer sensitiv test i morgen eller avvent:-) Kan også være en kjemisk graviditet den første testen fanget opp om at mensen kommer noe forsinket...

Anonymkode: ac5dd...651

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det kan være en kjemisk graviditet eller så er du gravid. Den første testen har jo tydelig rosa strek. Den andre har en svaak strek som man så vidt ser. Avvent 1 uke og ta en ny test, eller ta en digital test.

50BF0857-674E-40C5-B3C7-CABDFBD13696.jpeg

F715A775-2EA5-4F83-9256-D9832C694C1A.jpeg

Anonymkode: 9ff1e...28a

Hei, de to nederste bildene er ikke mine. Ei som la de ut i mitt inleggg, vet ikke om hun bare trengte råd eller la det ut feil😊 Kun det øverste er mitt. Men hvordan skjer en kjemisk graviditet? Tror jeg vil vente en ukes tid med å ta en digitaltest. Både fordi de er dyre og for å få et mer sikkert resultat. 

Anonymkode: a2d25...225

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er det samme bruker som har lagt ut bilde av første og andre test? Den første tenker jeg er tidlig positiv og den andre ser jeg som negativ. Kan være at test nummer to er mindre sensitiv. Prøv igjen med en mer sensitiv test i morgen eller avvent:-) Kan også være en kjemisk graviditet den første testen fanget opp om at mensen kommer noe forsinket...

Anonymkode: ac5dd...651

Nei, kun det øverste bildet som er mitt. Vet ikke om hun som la ut de to nederste bildene la det ut feil sted eller trengte tilbakemeldinger. Tror jeg skal vente en ukes tid med å ta en digital test, for et mer sikkert resultat😊 Takk for tilbakemelding❤️

Anonymkode: a2d25...225

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Nei, kun det øverste bildet som er mitt. Vet ikke om hun som la ut de to nederste bildene la det ut feil sted eller trengte tilbakemeldinger. Tror jeg skal vente en ukes tid med å ta en digital test, for et mer sikkert resultat😊 Takk for tilbakemelding❤️

Anonymkode: a2d25...225

Trenger tilbakemeldinger hah, derfor jeg la ut ❤️❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kjemisk graviditet er et befruktet egg som ikke fester seg, det skjer støtt og stadig og blir fanget opp i dag fordi vi har så sensitive tester og tar de så tidlig. Det er helt vanlig altså, det er slett ikke alle egg som fester seg og det kan være en million grunner til det. Det er rett og slett ikke liv laga det egget, noe med egget, sædcellen, delingen, miljøet inne i deg e.l. er ikke riktig den måneden rett og slett. Vi vil ikke at kroppen skal slutte med å selektere vekk de eggene som ikke er liv laga, vi er finurlig innrettet der og det skal vi bare være glad for.

Anonymkode: b542b...a08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hei, de to nederste bildene er ikke mine. Ei som la de ut i mitt inleggg, vet ikke om hun bare trengte råd eller la det ut feil😊 Kun det øverste er mitt. Men hvordan skjer en kjemisk graviditet? Tror jeg vil vente en ukes tid med å ta en digitaltest. Både fordi de er dyre og for å få et mer sikkert resultat. 

Anonymkode: a2d25...225

https://www.komplettapotek.no/product/861847/mor-og-barn/graviditet-og-eggloesning/clearblue-digital-graviditetstest Her får du 2 digitale tester for prisen av 1 i fysisk butikk :) rask levering! 

Kjemisk graviditet betyr at en sædcelle har kommet borti egget, men ikke festet seg. Siden testene er så sensitiv så er det mulig at det blir fanget opp på testen hvis du tar test tidlig, men så får du mensen som vanlig eller litt forsinket.  Testen din ser absolutt positiv ut! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Utolmodig1 skrev:

Trenger tilbakemeldinger hah, derfor jeg la ut ❤️❤️❤️

Lag din egen tråd. 

Anonymkode: f26ae...cf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Utolmodig1 skrev:

Wow her var vi ikke veldig vennlige for å si det slik 

Men hvorfor må du kuppe hi sin tråd og legge inn nye bilder som skaper forvirring? Det er jo like enkelt å starte din egen tråd så blir det ingen forvirring, og vi som svarer vet hvem vi svarer. Det har ingenting med å ikke være vennlig, det har mer med at du burde respektere hi og lage din egen tråd.

Anonymkode: 9e458...ac4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Utolmodig1 skrev:

Trenger tilbakemeldinger hah, derfor jeg la ut ❤️❤️❤️

Da lager du din egen tråd om det, man kupper ikke andre sin.


Jeg ser en svak strek hi, men man skal jo ikke demontere de og lese de av lenge etterpå, så jeg ville ikke stolt på det.

Anonymkode: 99a71...009

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da lager du din egen tråd om det, man kupper ikke andre sin.


Jeg ser en svak strek hi, men man skal jo ikke demontere de og lese de av lenge etterpå, så jeg ville ikke stolt på det.

Anonymkode: 99a71...009

Hei, takk for svar❤️ Jeg demonterte den kun for å se om jeg kunne se streken bedre. Kikket på testen flere ganger og følte noen ganger at jeg så strek og noen ganger at det kun var innbiling. Lurte også på om streken jeg så kun var skygge. Hadde sett at noen her demonterte dem og prøvde det samme i håp om å se streken bedre😊

Her er et bilde før demontering. 

1AA9D8BD-7B4A-4E6C-8F24-76FF5647BB9B.jpeg

Anonymkode: a2d25...225

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hei, takk for svar❤️ Jeg demonterte den kun for å se om jeg kunne se streken bedre. Kikket på testen flere ganger og følte noen ganger at jeg så strek og noen ganger at det kun var innbiling. Lurte også på om streken jeg så kun var skygge. Hadde sett at noen her demonterte dem og prøvde det samme i håp om å se streken bedre😊

Her er et bilde før demontering. 

1AA9D8BD-7B4A-4E6C-8F24-76FF5647BB9B.jpeg

Anonymkode: a2d25...225

Jeg ser ikke noe strek der desverre :( Er du tidlig ute med å teste kanskje?

Anonymkode: 99a71...009

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ser ikke noe strek der desverre :( Er du tidlig ute med å teste kanskje?

Anonymkode: 99a71...009

Hvis du zoomer inn på bilde så ser du en kjempe svak strek. Men, jeg er jo absolutt ikke sikker og legger ut dette innlegget i håp om å få flere øyne som kan se om de ser eller ikke. Tok den i går kveld så tenker å prøve igjen med morgenurin i morgen. Eller bare vente noen dager så ta ny. Er jo bare å prøve å klare det da. Man blir jo så gira😂

Anonymkode: a2d25...225

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hei, takk for svar❤️ Jeg demonterte den kun for å se om jeg kunne se streken bedre. Kikket på testen flere ganger og følte noen ganger at jeg så strek og noen ganger at det kun var innbiling. Lurte også på om streken jeg så kun var skygge. Hadde sett at noen her demonterte dem og prøvde det samme i håp om å se streken bedre😊

Her er et bilde før demontering. 

1AA9D8BD-7B4A-4E6C-8F24-76FF5647BB9B.jpeg

Anonymkode: a2d25...225

Jeg tror nok du er gravid, hi :) jeg ser en ‘’tydelig’’ svak strek der, som er rosa i tilleg! (Skyggestrek om den hadde vært grå). Du er nok tidlig i svangerskapet. Lykke til med digital test, men tror du kan teste i morgen/fredag! 

46CC396C-62A6-49BC-9CF5-D017C1087529.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...