Gå til innhold

Jeg har arvet en bunad og lurer på hva dere ville tatt for den


mamma til adhd gutt<3

Anbefalte innlegg

Hva er det som feiler visse folk her inne. Jeg er utrolig lei av å se at mamma til adhd gutt blir jaktet på i hvert eneste innlegg hun lager, ingen andre hadde fått denne reaksonen her som hun får. Sure frekke folk som sitter på nett og mpbber andre er ikke myeverdt.

Anonymkode: 8cc5f...741

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Heihånåerdetjuligjen skrev:

Det er langt ifra sikkert at barnebarn kan ha den. Enten passer den ikke, eller så ønsker de ikke å ha den. 

Det er heller ikke sikkert at barnebarna blir "riktig kjønn" til bunaden engang. Hvor lenger skal man da spare på den, til oldebarna?? 

Nei, Hi, selg den med god samvittighet. Du er en av maaaaange som selger bunad. Det er faktisk ikke så unikt som mange herinne vil ha det til. 

Akkurat det kan hi svaret på. Hun har jo skrevet etterpå at de har nok bunader i familien, at det ikke er noen arvinger til denne bunaden. Da kan den selges med god samvittighet. 

Anonymkode: 03001...afb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nesten ikke jeg hadde turt å legge ut en så detaljert beskrevet bunad på Finn med egen bruker når det er så mange stalkere her.. 😬

Anonymkode: edb2f...882

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tror nesten ikke jeg hadde turt å legge ut en så detaljert beskrevet bunad på Finn med egen bruker når det er så mange stalkere her.. 😬

Anonymkode: edb2f...882

Hehe! Akkurat det går nok fint😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Fordi da hadde du fått lese helt adekvate tilsvar til akkurat det du kommenterer, og du hadde sluppet å fremstå som en kjip idiot som bare slenger dritt. 

Anonymkode: 7e987...90a

Hva tilfører du tråden nå da mener du? 😂 Stein i glasshus og sånn😜

Anonymkode: f1ce6...1f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva tilfører du tråden nå da mener du? 😂 Stein i glasshus og sånn😜

Anonymkode: f1ce6...1f0

Hun prøver jo å forklare deg noe 😂 Ganske så frånyttes, kan man si 😜

Anonymkode: a3127...64b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun prøver jo å forklare deg noe 😂 Ganske så frånyttes, kan man si 😜

Anonymkode: a3127...64b

Frånyttes? Akkurat...😂

Anonymkode: f1ce6...1f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun prøver jo å forklare deg noe 😂 Ganske så frånyttes, kan man si 😜

Anonymkode: a3127...64b

Noen elsker å kverulere. 😜 Er like greit å overse de. 😊

Anonymkode: 03001...afb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Noen elsker å kverulere. 😜 Er like greit å overse de. 😊

Anonymkode: 03001...afb

Men det er litt gøy å se hvor langt de går 🙈😜

Anonymkode: a3127...64b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men det er litt gøy å se hvor langt de går 🙈😜

Anonymkode: a3127...64b

Og dere ser ikke at dere gjør det samme? 😂 Selvinnsikt...

Anonymkode: f1ce6...1f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og dere ser ikke at dere gjør det samme? 😂 Selvinnsikt...

Anonymkode: f1ce6...1f0

Nå har jeg lest alle innleggene dine og du fremstår som en frekk og kverrulerende person som MÅ ha siste ordet. Du dreit deg ut og prøvde å ro deg i land med å si "hvorfor skal jeg lese alle komentarene". Hvis du først skal kommentere på noe og ikke klarer å holde deg til de fakta som er satt i hovedinnlegget så må du selvfølgelig lese alle svarene. HI spurte ikke om hva dere synes om at hun skulle selge bunaden, hun spurte om noen hadde erfaring med hva den kunne være verdt. Istedenfor kommenterer du på noe annet enn hva hun spurte om. Og I tillegg svarer du frekt og fremstår rett og slett som en lite sympatisk og vanskelig person. Synes synd på de som må være rundt en person som deg. Vet du svarer på denne kommentaren for du må jo ha det siste ordet vel og merke, hahaha.

Anonymkode: 4142b...8f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Hun vet at jeg skal selge den😊

 Da selger du med god samvittighet! 

Anonymkode: cf637...4f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og dere ser ikke at dere gjør det samme? 😂 Selvinnsikt...

Anonymkode: f1ce6...1f0

Så gøy når noen bruker ord de ikke forstår 😂😘

Anonymkode: a3127...64b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

 Da selger du med god samvittighet! 

Anonymkode: cf637...4f3

Ja😊. Vi håper på å kunne bruke pengene på en weekend tur til en storby️. Håper det går lett å få solgt den 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å svare deg på spm,  så solgte jeg min til 20.000 for noen år siden, men da uten cape. Legg den ut rett over jul , så folk får event tilpasset den til 17.mai. 

Løkendrakten er ikke av de mest populære og tipper et sted mellom 20 og 25.000 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Pæddan skrev:

For å svare deg på spm,  så solgte jeg min til 20.000 for noen år siden, men da uten cape. Legg den ut rett over jul , så folk får event tilpasset den til 17.mai. 

Løkendrakten er ikke av de mest populære og tipper et sted mellom 20 og 25.000 

Takk for svar! Jeg blir overlykkelig hvis jeg får 25️. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Darwinia:-)
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor skal jeg lese alle andres svar?

Anonymkode: f1ce6...1f0

For å slippe å fremstå som en komplett idiot! Men det er kanskje noe du er vant til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ikke mitt problem at folk ikke greier skrive viktig informasjon i hovedinnlegget da. 

Anonymkode: f1ce6...1f0

Neida, det er sant. Men da må du ikke bli fornærmet når du fremstår dum som et brød fordi du spør om ting vi andre alt vet.

Anonymkode: 5eb2a...ce4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du har arvet den så kan du få 20% mer enn om du selv har kjøpt den. 

Det er da fullstendig irrelevant at den er arvet. Du kunne spurt, hva kan jeg ta for denne bunaden PUNKTUM. 

Føyer seg inn i rekken av at HI enten bare troller, eller så er hun bare litt tett. 

Anonymkode: 6e24f...ec4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Siden du har arvet den så kan du få 20% mer enn om du selv har kjøpt den. 

Det er da fullstendig irrelevant at den er arvet. Du kunne spurt, hva kan jeg ta for denne bunaden PUNKTUM. 

Føyer seg inn i rekken av at HI enten bare troller, eller så er hun bare litt tett. 

Anonymkode: 6e24f...ec4

Hva er din unnskyldning?

Anonymkode: a3127...64b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Siden du har arvet den så kan du få 20% mer enn om du selv har kjøpt den. 

Det er da fullstendig irrelevant at den er arvet. Du kunne spurt, hva kan jeg ta for denne bunaden PUNKTUM. 

Føyer seg inn i rekken av at HI enten bare troller, eller så er hun bare litt tett. 

Anonymkode: 6e24f...ec4

Det er du som fremsår som tett, ikke hi. Hun kan for pokker spør om hva hun vil, hvordan hun vil, uten at snipekjerringer som deg skal sable henne ned for det

Anonymkode: 8cc5f...741

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Siden du har arvet den så kan du få 20% mer enn om du selv har kjøpt den. 

Det er da fullstendig irrelevant at den er arvet. Du kunne spurt, hva kan jeg ta for denne bunaden PUNKTUM. 

Føyer seg inn i rekken av at HI enten bare troller, eller så er hun bare litt tett. 

Anonymkode: 6e24f...ec4

Jeg blir litt sånn... hæ, hva går det av folk? Helt greit å komme med opplysningen du sablet ned. 

Anonymkode: c75b5...cbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er du som fremsår som tett, ikke hi. Hun kan for pokker spør om hva hun vil, hvordan hun vil, uten at snipekjerringer som deg skal sable henne ned for det

Anonymkode: 8cc5f...741

Poenget er at hun har holdt på her i åresvis med disse trådene der hun trykker på «noen knapper» jeg driter i at hun selger en arvebunad. Men som du ser så klarer hun å hisse opp bunadspolitiet. Slik er det med det meste hun legger ut. Så derfor poengterer jeg at JEG TROR hi er et troll som i kjedelige stunder liker å hisse opp folk på mammaforum. 

Det er også mulig at hi egentlig er en av brukerne hun forsvarer seg mot. Jeg vet om noen her inne som er kapabel til å krangle med seg selv i tråder. 

 

Anonymkode: 6e24f...ec4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Darwinia:-) skrev:

For å slippe å fremstå som en komplett idiot! Men det er kanskje noe du er vant til?

Du er jo passe bra dum om du tror alle leser alle innlegg i en tråd før de svarer? Bare sånn i tilfelle hi skulle komme med masse ny relevant informasjon som burde vært skrevet i hovedinnlegget? Ikke sånn det fungerer vettu. 

Anonymkode: f1ce6...1f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Poenget er at hun har holdt på her i åresvis med disse trådene der hun trykker på «noen knapper» jeg driter i at hun selger en arvebunad. Men som du ser så klarer hun å hisse opp bunadspolitiet. Slik er det med det meste hun legger ut. Så derfor poengterer jeg at JEG TROR hi er et troll som i kjedelige stunder liker å hisse opp folk på mammaforum. 

Det er også mulig at hi egentlig er en av brukerne hun forsvarer seg mot. Jeg vet om noen her inne som er kapabel til å krangle med seg selv i tråder. 

 

Anonymkode: 6e24f...ec4

Hun har ikke hisset opp noe bunadspoliti, de eneste som hisser seg opp over henne er drittkjerrnger som deg

Anonymkode: 8cc5f...741

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...