Gå til innhold

Noen som har betalt konfirmanten for å slippe å holde konfirmasjon?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og like spesielt at du føler så sterkt for å forsvare hi. Greier hun ikke det selv? 

Anonymkode: a5adc...848

Jeg tenker vel i grunn at de som er her inne ikke skal føle at de har behov for å forsvare noe som helst jeg. At det er enkelte her inne som ikke oppfører seg voksent må stå for deres regning. Det jeg derimot lurer på er om disse samme folkene oppdrar sine barn til å bli som seg selv 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Jeg tenker vel i grunn at de som er her inne ikke skal føle at de har behov for å forsvare noe som helst jeg. At det er enkelte her inne som ikke oppfører seg voksent må stå for deres regning. Det jeg derimot lurer på er om disse samme folkene oppdrar sine barn til å bli som seg selv 

Du sier jo at du gjør det, så der har du svaret ditt! 

Anonymkode: a5adc...848

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎11‎.‎12‎.‎2018 den 14.42, Anonym bruker skrev:

De fleste av oss vil det beste for barna våre, men vi er ofte ikke så flinke til å se hva det er. I tillegg er de fleste ganske egoistiske og setter egne ønsker og behov minst like høyt som barnas, selv om de færreste vil innrømme det.

I tillegg er mange lite villige til å høre på råd fra andre, som ser barnet og familuen fra utsiden. De fleste tror de vet best selv, uansett hva eksperter med lang utdanning, eldre familiemedlemer som har opodrad barn før, lærere eller andre forsøker å fortelle.

Derfor er det svært få barn som vokser opp til å bli den beste versjonen av seg selv som de kunne blitt.

Anonymkode: cde3c...174

For noe sprøyt.

Det er en grunn til at leger sier at de aldri undervurderer en mors magefølelse,  

Forskning viser også at dagens foreldre gjør en bedre jobb enn noen gang før. 

Det er også noe komisk å se noen kaste stein i glasshus på denne måten. Eller kan vi anta at du skylder på dine foreldre for at du har blitt så ufin mot andre og usaklig som du fremstår i denne tråden? 

Anonymkode: 81b30...7e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...