Gå til innhold

August 2019


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det noen august- spirer her inne? Når er  troende termin i dag? Symptomene deres?

jeg fikk positiv test på ikm dagen(01.12) foreløpig etter som hva jeg kan regne ut så er jeg 5+2 i dag. Termin 13.08

Jeg er kvalm og øm i puppene . Mye luft i magen! Veldig trøtt. Håper spiren fortsetter å sitte😊

Anonymkode: fb24c...eb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei 🙂 Jeg hadde positiv test igår (10.12). Mine symptomer er kvalme, ømme brystvorter, luft i magen, halsbrann og utrolig trett hele tiden 👍 Jeg er 6 uker idag, med termin ca 6/8

Anonymkode: 3c70d...ea7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde første UL sist uke. Jeg hadde likevel en kontrolltime hos Gyn, så hun tok innvendig UL. 6+4 i dag. Har bestilt ny UL på fredag, på dagen uke 7.

Tror jeg gjør meg selv gal.. Er helt overbevist om at jeg ikke er gravid lenger. Er så sikker at jeg kunne gått tilbake til livet mitt, spist og drukket hva jeg ville. Har ingen symptomer lenger. Var uggen (ikke direkte kvalm), trøtt og forstoppet. I tillegg hadde jeg veldig såre pupper. Er helt sikker på at jeg ikke får se noe bankende hjerte på fredag, og at jeg nå bare har utsatt sorgen noen dager, mens jeg venter. Noen andre som har det sånn? Ventetiden er så lang! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Emilie2019 skrev:

Hadde første UL sist uke. Jeg hadde likevel en kontrolltime hos Gyn, så hun tok innvendig UL. 6+4 i dag. Har bestilt ny UL på fredag, på dagen uke 7.

Tror jeg gjør meg selv gal.. Er helt overbevist om at jeg ikke er gravid lenger. Er så sikker at jeg kunne gått tilbake til livet mitt, spist og drukket hva jeg ville. Har ingen symptomer lenger. Var uggen (ikke direkte kvalm), trøtt og forstoppet. I tillegg hadde jeg veldig såre pupper. Er helt sikker på at jeg ikke får se noe bankende hjerte på fredag, og at jeg nå bare har utsatt sorgen noen dager, mens jeg venter. Noen andre som har det sånn? Ventetiden er så lang! 

Termin 5-6.aug 2019

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde positiv test på søndag. Er bare 4 uker. I følge appene mine har jeg termin enten 19 august eller 24 august❤️

Føler ikke noe annet enn mild vanlig pms.. men er jo fortsatt veldig tidlig! Er fortsattt i sjokk og utrolig lykkelig 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Emilie2019 skrev:

Termin 5-6.aug 2019

 

2 timer siden, Emilie2019 skrev:

Hadde første UL sist uke. Jeg hadde likevel en kontrolltime hos Gyn, så hun tok innvendig UL. 6+4 i dag. Har bestilt ny UL på fredag, på dagen uke 7.

Tror jeg gjør meg selv gal.. Er helt overbevist om at jeg ikke er gravid lenger. Er så sikker at jeg kunne gått tilbake til livet mitt, spist og drukket hva jeg ville. Har ingen symptomer lenger. Var uggen (ikke direkte kvalm), trøtt og forstoppet. I tillegg hadde jeg veldig såre pupper. Er helt sikker på at jeg ikke får se noe bankende hjerte på fredag, og at jeg nå bare har utsatt sorgen noen dager, mens jeg venter. Noen andre som har det sånn? Ventetiden er så lang! 

Jeg tror ikke helt på det selv at jeg kan ha blitt så lett gravid.. og at jeg skal være så heldig! Og at det skal gå bra..

jeg har ikke fått legetime før i uke 10. Men har tenkt til å bestille tidlig ultralyd i uke 8-9 likevel. Hvis ikke du hører hjertelyd i uke 7 så tror jeg det er helt normalt og. Er jo fortsatt veldig tidlig. Det går nok helt fint ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 11.12.2018 den 13.46, Lizezoot skrev:

 

Jeg tror ikke helt på det selv at jeg kan ha blitt så lett gravid.. og at jeg skal være så heldig! Og at det skal gå bra..

jeg har ikke fått legetime før i uke 10. Men har tenkt til å bestille tidlig ultralyd i uke 8-9 likevel. Hvis ikke du hører hjertelyd i uke 7 så tror jeg det er helt normalt og. Er jo fortsatt veldig tidlig. Det går nok helt fint ❤️

Ul i dag.. ingenting å se eller å høre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emilie2019 kanskje det bare er tidlig enda å høre og se? Hvor langt er du på vei nå? Hva sa de på UL?

Anonymkode: fb24c...eb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Emilie2019 kanskje det bare er tidlig enda å høre og se? Hvor langt er du på vei nå? Hva sa de på UL?

Anonymkode: fb24c...eb4

Skal være 6 uker ish. Så, kan jo være for tidlig. Men er ikke veldig håpefull. På UL på fredag sa hun at det var helt normalt og alt så etter boka ut. Nå, i går, virket hun noe mer negativ og panisk (men tror egentlig hun av personlighet kanskje er litt sånn?) og sa vel egentlig at det er nærliggende å tro at det ikke går veien, men igjen; det er så sykt individuelt og «alt» er normalt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører med her. 6+6 i dag, termin 6. August :) kvalme og ømme pupper er en evig greie, og det øker bare i intensitet. Har tidlig UL 7+4- det blir spennende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.12.2018 den 22.29, liiamarsen skrev:

Jeg hører med her. 6+6 i dag, termin 6. August :) kvalme og ømme pupper er en evig greie, og det øker bare i intensitet. Har tidlig UL 7+4- det blir spennende. 

Så du har UL på tirsdag? Hold oss oppdatert på hvordan det går:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høret til her, enn så lenge! 

Fant ut at jeg er gravid for noen dager siden. Er 5+4 idag. 

Skal til legen i morgen for å ta noen prøver og finne ut som jeg kan fullføre dette svangerskapet.. :(

Krysser fingre og tær.

Anonymkode: 65934...825

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Emilie2019 skrev:

Hvordan gikk det!?

Det gikk topp! Ble flyttet frem tre dager, så da er jeg 8+0 i dag :) fikk høre hjertet slå, fikk sett lille nurket i 3D og alt var helt supert! 🧡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, liiamarsen skrev:

Det gikk topp! Ble flyttet frem tre dager, så da er jeg 8+0 i dag :) fikk høre hjertet slå, fikk sett lille nurket i 3D og alt var helt supert! 🧡

Åå! Så herlig! Jeg er sjalu 😅 min tur i morgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22-24/8 5+2 idag enligt appen min. Ingen symptomer og langsom stigning i HCG .. er vell ikke så positivt. Er livredd for SA nr 2 :( 

Anonymkode: b89e7...a4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.12.2018 den 15.30, Emilie2019 skrev:

Da var det over for meg.. tom, og krympet fostersekk i uke 8

Ånei ! Begynte du å blø så du fikk ny UL? Så trist 

Anonymkode: fb24c...eb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...