Gå til innhold

Barnehageansatt som oppfører seg litt rart


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Mange som sabler ned HI her. Men i hovedinnlegget forteller hun tydelig at barnet ikke vil snakke om denne ansatte, og hvis det blir spørsmål om ham sier hun at hun vil ha en hyggelig dag, og stenger dermed for utbrodering av spørsmålet!

Dét er en indikator på at hun ikke har det godt med en ansatt, og skal alltid følges opp.

Anonymkode: 57ddf...374

Hi har tidligere meldt en mannlig SFO ansatt, hun skriver at hun har tatt barnet sitt til lege for undersøkelse "flere ganger" (uten at det er noe galt), hun reagerer på at barnet selv vil sitte på fanget til barnehageonkelen, hun reagerer på at barnehageonkelen får være alene med barn, hun reagerer på at barnehageonkelen lar barnet få være med på å hente julelys +++++++++

Skjønner godt at barnet ikke vil snakke med Hi om denne barnehageonkelen! Hun vrir jo helt normal oppførsel om til å bli noe mistenkelig og skummelt.

Selv om samtalen var hyggelig for Hi må mistenkeliggjøringen være jævlig for barnehageonkelen.

...og hvorfor tror du hun blander inn en VG-artikkel om overgrep fra en idrettsleder inn i tråden? Da det ikke har noe å gjøre med denne barnehageonkelen å gjøre er det selvsagt for å fremstille menn som overgripere og rettferdiggjøre hinsides mistanker.

Anonymkode: 135fe...7fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hi har tidligere meldt en mannlig SFO ansatt, hun skriver at hun har tatt barnet sitt til lege for undersøkelse "flere ganger" (uten at det er noe galt), hun reagerer på at barnet selv vil sitte på fanget til barnehageonkelen, hun reagerer på at barnehageonkelen får være alene med barn, hun reagerer på at barnehageonkelen lar barnet få være med på å hente julelys +++++++++

Skjønner godt at barnet ikke vil snakke med Hi om denne barnehageonkelen! Hun vrir jo helt normal oppførsel om til å bli noe mistenkelig og skummelt.

Selv om samtalen var hyggelig for Hi må mistenkeliggjøringen være jævlig for barnehageonkelen.

...og hvorfor tror du hun blander inn en VG-artikkel om overgrep fra en idrettsleder inn i tråden? Da det ikke har noe å gjøre med denne barnehageonkelen å gjøre er det selvsagt for å fremstille menn som overgripere og rettferdiggjøre hinsides mistanker.

Anonymkode: 135fe...7fe

Jeg har tatt med barnet til lege gjentatte ganger? Ok nå vil jeg ha en ting klart. Jeg har tatt dette videre, og ser saken som avsluttet. Under møtet sa jeg at det hadde vært fint om det ikke blir gjort målinger på denne måten, og vi hadde en hyggelig samtale. Mitt barn har kommet med en bekymring som jeg har tatt på største alvor! Jeg har vært ydmyk hele veien. Den artikkelen er for å vise at ting skjer, og tenk alle foreldrene som har lukket øynene når dette har pågått. Nei jeg er glad jeg er oppmerksom på slik. Han SFO ansatte fikk sparken da flere foreldre hadde klagd han inn pga slik oppførsel! Uavhengig av hverandre! Føler meg ferdig med denne saken, og han jobber der fortsatt, og det er jeg veldig glad for da han er flink ansatt, men som jeg synes det var viktig å understreke hvor jeg synes grensen går for mine barn!!

Anonymkode: c8209...d91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.12.2018 den 0.25, Anonym bruker skrev:

Hun klør mye nedentil, og vi har vært hos legen flere ganger, og de finner ingenting galt.

Anonymkode: c8209...d91

Husker du ikke hva du skriver HI? Det er din brukerkode på dette innlegget fra 8. desember.

Jeg kommer ikke til å skrive mer på denne tråden, men du spurte om hva andre mener om dine reaksjoner. Bare så det er klart så mener jeg at du overdriver og har en usunn hinsides mistenkeliggjøring av menn.

Anonymkode: 135fe...7fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Helt riktig👍

Anonymkode: c8209...d91

Du misforstår innlegget mitt hi

Anonymkode: 0cf5b...ca5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har tatt med barnet til lege gjentatte ganger? Ok nå vil jeg ha en ting klart. Jeg har tatt dette videre, og ser saken som avsluttet. Under møtet sa jeg at det hadde vært fint om det ikke blir gjort målinger på denne måten, og vi hadde en hyggelig samtale. Mitt barn har kommet med en bekymring som jeg har tatt på største alvor! Jeg har vært ydmyk hele veien. Den artikkelen er for å vise at ting skjer, og tenk alle foreldrene som har lukket øynene når dette har pågått. Nei jeg er glad jeg er oppmerksom på slik. Han SFO ansatte fikk sparken da flere foreldre hadde klagd han inn pga slik oppførsel! Uavhengig av hverandre! Føler meg ferdig med denne saken, og han jobber der fortsatt, og det er jeg veldig glad for da han er flink ansatt, men som jeg synes det var viktig å understreke hvor jeg synes grensen går for mine barn!!

Anonymkode: c8209...d91

Etter alt det du har dradd frem om han og insinuert, så er han nå plutselig en flink ansatt i dine øyne? Jeg blir helt skremt av å lese innleggene dine hi

Anonymkode: 0cf5b...ca5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt på siden, men HI du synes altså at det er et mindre overgrep å måle feber VAGINALT enn analt?!? Det underbygger jo at du ikke er helt rett skrudd sammen.

Anonymkode: 62e7f...80b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Litt på siden, men HI du synes altså at det er et mindre overgrep å måle feber VAGINALT enn analt?!? Det underbygger jo at du ikke er helt rett skrudd sammen.

Anonymkode: 62e7f...80b

Du så kanskje min rettelse på innlegget? Hvem måler vaginalt? Det er jo helt på jordet, og var en feil formulering!

Anonymkode: c8209...d91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Etter alt det du har dradd frem om han og insinuert, så er han nå plutselig en flink ansatt i dine øyne? Jeg blir helt skremt av å lese innleggene dine hi

Anonymkode: 0cf5b...ca5

Selvfølgelig er han en god ansatt. Jeg har lurt på om de tingene jeg dro frem var normalt.. 

Anonymkode: c8209...d91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Selvfølgelig er han en god ansatt. Jeg har lurt på om de tingene jeg dro frem var normalt.. 

Anonymkode: c8209...d91

Alle de tingene er helt normalt! Jeg jobber selv i barnehage å har gjort alle tingene du nevner som unormalt,untatt å ta tempen i baken på noen da.

Anonymkode: 90e9f...a7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Skjønner godt at barnet ikke vil snakke med Hi om denne barnehageonkelen! Hun vrir jo helt normal oppførsel om til å bli noe mistenkelig og skummelt.

Jeg har aldri hørt 5-6-åringer avvise et spørsmål om en bestemt person med "jeg vil ha en koselig dag". Jeg syns ikke det låter helt naturlig. Du antyder at barnet er instruert av mor. Sikkert mulig, men fortsatt rart.

Anonymkode: 57ddf...374

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hi har tidligere meldt en mannlig SFO ansatt, hun skriver at hun har tatt barnet sitt til lege for undersøkelse "flere ganger" (uten at det er noe galt

Kløe er HELT galt i den alderen.

Anonymkode: 57ddf...374

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kløe er HELT galt i den alderen.

Anonymkode: 57ddf...374

Tull. Tørker man seg ikke bra nok, og det gjør de ikke alltid, kan det bli sårt og klø.

Anonymkode: 593f8...3c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.12.2018 den 13.05, Anonym bruker skrev:

Takk for alle svar. Da kanskje jeg overdriver, men synes det bare er rart at han skal være alene på et rom med 4 av jentene å bli massert, også synes jeg at det er rart at hun sa jeg vil ikke snakke om han for jeg vil ha en fin dag. Da får jeg en rar magefølelse. Kom også inn i barnehagen hvor han sto å ventet på min datter på do, og de andre var ute. Jeg kom tidligere enn avtalt. Hun kan tørke seg selv. Hun er 5 og et halvt så derfor jeg ikke skjønner hvorfor han skal tørke eller være på do med henne. Hun har tørket seg selv i et år. Han tok også tempen analt på min minste datter. Og han jobber ikke på hennes avdeling. 

Anonymkode: c8209...d91

tror ikke du skal være bekymret. min kar tørker seg selv men jeg tørker han selv også for å være sikker på at alt er borte. Man skal ikke se overgripere over alt og miste tilitten til de som skal passe på ditt barn er virkelig vanskelig. jeg ville snakket med avdelingsleder, forklart at du er redd for at barnet ditt skal bli missbrukt og gitt ett ønske at du ønsket kvinner til å følge barnet på do osv. viktig at du som overleverer barnet ditt føler deg trygg, å viktig at barnehagen følger dette opp. jeg synes ikke den mannlige barnehage ansatte høres ut som en som missbruker ett barn men er du usikker så skla du såklart bli trygget. snakk med avdelingsleder og fortell hva du ønsker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Mistenkt for seksuell handling mot barn

Politiet har siktet en mann i Bergen etter mistanke om seksuell handling mot en mindreårig i en barnehage. Det skriver politiet i en pressemelding. Mannen er ansatt i den aktuelle barnehagen.

Mannen er avhørt og politiet har ransaket leiligheten hans. Han erkjenner ikke straffskyld.

Anonymkode: c8209...d91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mistenkt for seksuell handling mot barn

Politiet har siktet en mann i Bergen etter mistanke om seksuell handling mot en mindreårig i en barnehage. Det skriver politiet i en pressemelding. Mannen er ansatt i den aktuelle barnehagen.

Mannen er avhørt og politiet har ransaket leiligheten hans. Han erkjenner ikke straffskyld.

Anonymkode: c8209...d91

Er det han du mistenkte? Du som har meldt?

Anonymkode: 3bb49...3fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er det han du mistenkte? Du som har meldt?

Anonymkode: 3bb49...3fb

Absolutt ikke! Bare vil vise at det skjer! 

 

 

Anonymkode: c8209...d91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Absolutt ikke! Bare vil vise at det skjer! 

 

 

Anonymkode: c8209...d91

Det er da ingen her som sier at det ikke kan skje

Anonymkode: 0cf5b...ca5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Absolutt ikke! Bare vil vise at det skjer! 

 

 

Anonymkode: c8209...d91

Det finnes vel ingen her inne som sier at det ikke skjer, men på det grunnlaget du oppgir er det ingen grunn til å tro at mannen som jobber med din datter er en av dem. 

Anonymkode: 3bb49...3fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎12‎.‎01‎.‎2019 den 3.38, Anonym bruker skrev:

Tull. Tørker man seg ikke bra nok, og det gjør de ikke alltid, kan det bli sårt og klø.

Anonymkode: 593f8...3c4

Og da vil legen "finne noe", f eks urinveisinfeksjon.

Anonymkode: 57ddf...374

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 11.1.2019 den 14.38, Anonym bruker skrev:

Hører på begge ørene jeg, og jeg har hatt en vanlig samtale med barnehagen. Hadde jeg hatt mine tvil så er jeg ikke redd for å ta et større steg. Men jeg har han i kikkerten

Anonymkode: c8209...d91

Har du sett noe mer i kikkerten din? 

Har den mannlige barnehageansatte fortsatt med de "skumle" tingene som å leke og la barna hjelpe til med å hente stearinlys osv? I så fall så har du vel passet på å få han sparket. Slik normal oppførsel er vel forbeholdt kvinnelige ansatte?

Anonymkode: 135fe...7fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...