Gå til innhold

Venninne som ikke er venninne i julekalenderen


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vaniljemuffins? Av brøddeig?

I så fall kan de i spesielle kretser ha vært fredet, og dere burde begge holdt dere for gode til å spise dem. La pengene fare og fokuser på egen botsøvelse. Tredve Ave Maria burde være tilstrekkelig, samt love å aldri gjøre det igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vet ikke om jeg hadde orket å krangle om 172 kr altså. Hvis dere kjøper julegave til hverandre, så trekk det fra den 😂 Da skulle du ha sagt tydeligere i fra med engang. I know... Hun gjorde feil, men..

Anonymkode: 362f5...486

Hun har en grense på kr 200 som hun kjøper gaver for. Min har vært kr 500,- så jeg får gå ned til kr 300 da. Enig!

Anonymkode: 7c040...4e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hun hjelper deg med en bursdag og du sender regning på 172 kr? Det hadde ikke skjedd her i hvert fall.

Anonymkode: 0e18d...82c

Normalt sett så hadde jeg ikke sendt regning nei. Hun sender meg regning på alt og tenkte at jeg skulle begynne å gjøre det samme. 

Anonymkode: 7c040...4e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hi er det du som for noen år tilbake skrev om barneselskap med hyllebærsaft og om brannøvelsen dere hadde hjemme?

Anonymkode: 95522...d8b

Nei, det er ikke meg.

Anonymkode: 7c040...4e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Altså? Den kaffen hun bestilte til deg kunne du jo takket nei til. 

Kjære deg, sier du ikke ifra med en gang så kan du ikke klage senere. Du kunne bedt henne ta en av muffinsene som allerede lå der istede. 

 

Anonymkode: 9006d...302

Jeg var opptatt med et av barna, kelneren forsvant raskt. Syntes ikke jeg kunne springe etter ham. Den siste kaffen til meg var nok mest for å unngå regningen. 

Anonymkode: 7c040...4e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, *Miss Marple* skrev:

Jeg er forvirret. 

Hun er venninne, men ikke i julekalenderen? Er hun ikke venninne i desember? Eller det bare den dagen det er din tur til å trekke kalenderen det skjærer seg? 

Og røyk (som ingen liker?), kaker (som ingen barn liker?) og kaffe (som i hvert fall ingen barn liker)?? Jai ikke skjønne. 

Jeg og venninnen min liker røyk selv om du ikke gjør. Hun har røykt siden hun var 12 år, jeg er 15 år yngre enn henne og hun skylder på meg at hun røyker. Sikkert det som er grunn til at jeg må betale hennes røyk. Nok om det. Har du hørt om kaffe til de voksne i et selskap selv om barna ikke liker det? Stedet vi var på hadde hatt eple i muffinsen, uten at vi var klar over det. Dermed likte ikke barna disse kakene (forståelig nok), Flere spørsmål du vil ha svar på Miss Marple? Er du den samme som er på TV?detektiven?

Anonymkode: 7c040...4e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Selvfølgelig er det henne, koblet ikke det jeg. Hun vil i julekalenderen igjen skjønner jeg

Nei hi, du kan ikke sende regning. Men dere bør holde sammen for alltid, for dere er skapt for hverandre og vil aldri finne noen like 🤣

Anonymkode: 6da8a...fa8

Nei, Jeg vil ikke i julekalenderen igjen. Jeg var mest fasinert over at jeg ble beskyldt for å ikke like noen av disse to venninnene mine og tolkningen av det.

Jeg kan sende regning, spørsmålet er mer om jeg kommer til å gjøre det. 

Anonymkode: 7c040...4e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mostly Harmless skrev:

Vaniljemuffins? Av brøddeig?

I så fall kan de i spesielle kretser ha vært fredet, og dere burde begge holdt dere for gode til å spise dem. La pengene fare og fokuser på egen botsøvelse. Tredve Ave Maria burde være tilstrekkelig, samt love å aldri gjøre det igjen.

Ja, jeg har lest brøddeig/vaniljemuffins tråden. Der ble jeg "gratis passasjer". Har lært meg nytt uttrykk.

Anonymkode: 7c040...4e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ja, jeg har lest brøddeig/vaniljemuffins tråden. Der ble jeg "gratis passasjer". Har lært meg nytt uttrykk.

Anonymkode: 7c040...4e0

Spørsmålet er jo om kneippbrøddeig tilsatt eple noensinne kan posere som ekte vaniljemuffins, og hvorvidt de må kunne forventes å være gratis for passasjerer med dokumentert reisebevis. I så fall, ville jeg ikke godtatt regningen i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Mostly Harmless skrev:

Spørsmålet er jo om kneippbrøddeig tilsatt eple noensinne kan posere som ekte vaniljemuffins, og hvorvidt de må kunne forventes å være gratis for passasjerer med dokumentert reisebevis. I så fall, ville jeg ikke godtatt regningen i det hele tatt.

Takk, helt relevant. Dersom barna og alle driver og bestiller, jeg vil heller ha fisk, jeg vil ha gele, jeg vil ha hamburger, når det var eget opplegg, kanskje ikke godta regningen. Takk for oppklaringen og du er ikke engang Miss Marple :blomst:

Jeg ble nok mer frustrert av venninnen min enn barna. Er du psykolog? 

Anonymkode: 7c040...4e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...