Gå til innhold

Ber dere revurdere kjøp fra denne nettbutikken, lekekassen.no!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Lekekassen.no 

 

Makan til håpløs kundebehandling skal du se lenge etter. Billig produkter, men når du skal reklamere så er de håpløse!! Styr unna om du kan!! Ellers kan det fort bli dyrt! Kanskje en leke holder i en uke, og du har selvfølgelig full reklamasjonsrett, men nei det har du plutselig ikke!! 

Anonymkode: b5bc8...4e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Lekekassen.no 

 

Makan til håpløs kundebehandling skal du se lenge etter. Billig produkter, men når du skal reklamere så er de håpløse!! Styr unna om du kan!! Ellers kan det fort bli dyrt! Kanskje en leke holder i en uke, og du har selvfølgelig full reklamasjonsrett, men nei det har du plutselig ikke!! 

Anonymkode: b5bc8...4e1

Kan du komme med eksempler..? 

Anonymkode: 55945...85e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bare gode erfaringer med den butikken 

Anonymkode: 07823...be4

Det hadde jeg også helt til man skal reklamere på det man har kjøpt!!

Anonymkode: b5bc8...4e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare gode erfaringer der i fra, en leke gikk i stykker raskt, klaget, fikk kjapt svar, beklagelse, og ny kom etter noen dager, sjeldent opplevd så rask tilbakemelding.

Anonymkode: fc093...c6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bare gode erfaringer med den butikken 

Anonymkode: 07823...be4

 

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kan du komme med eksempler..? 

Anonymkode: 55945...85e

Ja, vi kjøpte en dyr trampoline som stengene bøyer seg innover etter bare noen få måneders bruk. De kan ikke se at det er noe feil, og de avslår reklamasjon, også har jeg reklamert på en nylig kjøpt CD spiller som har sluttet å fungere. Beklager men den har vi ikke inne, og vi avslår derfor din reklamasjon. Jeg har kjøpt produkter for flere tusen kroner av de, og har alltid følt meg trygg på at jeg kan reklamere, men de vrier og vender alt, og avslår reklamasjoner, så da har man mistet den tryggheten!! 

Anonymkode: b5bc8...4e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Har bare gode erfaringer der i fra, en leke gikk i stykker raskt, klaget, fikk kjapt svar, beklagelse, og ny kom etter noen dager, sjeldent opplevd så rask tilbakemelding.

Anonymkode: fc093...c6d

Wow jeg har reklamert på flere produkter, og alt blir avslått

Anonymkode: b5bc8...4e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare gode erfaringer fra lekekassen. Du har sikkert vært uheldig og driver med rene hevnkampanjen pga én uheldig opplevelse. Sjarmerende!

Anonymkode: 720d1...77d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken leke var det da og hvordan ble den lekt med? Har selv opplevd at leker gåt istykker samme dag som de ble kjøpt men jeg reklamerer jo ikke for det siden jeg vet at visse leker blir lekt røft med. 

Anonymkode: 15cd9...063

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

 

Ja, vi kjøpte en dyr trampoline som stengene bøyer seg innover etter bare noen få måneders bruk. De kan ikke se at det er noe feil, og de avslår reklamasjon, også har jeg reklamert på en nylig kjøpt CD spiller som har sluttet å fungere. Beklager men den har vi ikke inne, og vi avslår derfor din reklamasjon. Jeg har kjøpt produkter for flere tusen kroner av de, og har alltid følt meg trygg på at jeg kan reklamere, men de vrier og vender alt, og avslår reklamasjoner, så da har man mistet den tryggheten!! 

Anonymkode: b5bc8...4e1

Du reklamerer på et produkt som de hevder at de ikke har solgt deg?

Du må da i så fall ha en kvittering for kjøpet som du kan vise dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Har bare gode erfaringer fra lekekassen. Du har sikkert vært uheldig og driver med rene hevnkampanjen pga én uheldig opplevelse. Sjarmerende!

Anonymkode: 720d1...77d

Tja sånn har det vært i to år, så nei ikke bare en opplevelse men flere

Anonymkode: b5bc8...4e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, gale damen skrev:

Du reklamerer på et produkt som de hevder at de ikke har solgt deg?

Du må da i så fall ha en kvittering for kjøpet som du kan vise dem.

Kvittering? Kjøper på nett, kvitteringer har jeg jo. De ikke har solgt meg? Nei de sier vi har ikke flere igjen av den på lager så vi avslår derfor din reklAmasjon

Anonymkode: b5bc8...4e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvilken leke var det da og hvordan ble den lekt med? Har selv opplevd at leker gåt istykker samme dag som de ble kjøpt men jeg reklamerer jo ikke for det siden jeg vet at visse leker blir lekt røft med. 

Anonymkode: 15cd9...063

Trampoline blant annet som de hopper på! Ikke mange andre måter å leke med den på

Anonymkode: b5bc8...4e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har bare gode erfaringer der i fra, en leke gikk i stykker raskt, klaget, fikk kjapt svar, beklagelse, og ny kom etter noen dager, sjeldent opplevd så rask tilbakemelding.

Anonymkode: fc093...c6d

Samme servicen jeg fikk da jeg klagde på en vare derfra, så jeg er også veldig fornøyd med dem.

 

Endret av mpb♥
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marihønne
23 minutes ago, Anonym bruker said:

Har bare gode erfaringer fra lekekassen. Du har sikkert vært uheldig og driver med rene hevnkampanjen pga én uheldig opplevelse. Sjarmerende!

Anonymkode: 720d1...77d

Det eneste HI gjør er jo å snakke utifra egen erfaring akkurat som du gjør når du sier du har gode erfaringer. har man en veldig dårlig erfaring blir det jo naturlig å skrive utifra det... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare gode erfaringer derifra så kommer til å fortsette å handle der. Har også reklamert og det har gått fint.

Anonymkode: 7087b...912

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig fornøyd, aldri hatt trøbbel, bestilte både julegaver og tingene til pakkekalender der, en ting gikk i stykker og fikk igjen pengene med engang

Anonymkode: 5ad1b...1d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Kvittering? Kjøper på nett, kvitteringer har jeg jo. De ikke har solgt meg? Nei de sier vi har ikke flere igjen av den på lager så vi avslår derfor din reklAmasjon

Anonymkode: b5bc8...4e1

Sikker på at du ikke misforstår?

de avslår ikke nødvendigvis reklamasjon, men kan ikke sende deg en ny da de ikke har flere av akkurat den varen.

for å reklamere nå du dokumentere mangel eller feil med varen.  Og feilen må ikke skyldes feil bruk eller slitasje. Hvis CD-spilleren sluttet å fungere uten grunn vil det være reklamasjon - såfremt butikken får undersøkt varen og din påstand synes å stemme. Har den derimot sluttet å fungere fordi den har falt i bakken er det ikke reklamasjon. 

Anonymkode: 7f7bb...952

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også fornøyd helt til man ikke kunne reklamere på det man hadde kjøpt! Og når kundeservice gjør alt for å gjøre det vanskelig så synes jeg de fortjener slik omtale!

Anonymkode: b5bc8...4e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sikker på at du ikke misforstår?

de avslår ikke nødvendigvis reklamasjon, men kan ikke sende deg en ny da de ikke har flere av akkurat den varen.

for å reklamere nå du dokumentere mangel eller feil med varen.  Og feilen må ikke skyldes feil bruk eller slitasje. Hvis CD-spilleren sluttet å fungere uten grunn vil det være reklamasjon - såfremt butikken får undersøkt varen og din påstand synes å stemme. Har den derimot sluttet å fungere fordi den har falt i bakken er det ikke reklamasjon. 

Anonymkode: 7f7bb...952

Når man reklamerer på et produkt kan det være snakk om produksjonsfeil eller mangler ved produktet. Denne spilleren mangler en knapp. Vi avviser derfor denne reklamasjonen. 
Vi har heller ikke flere igjen på lager. 

Mvh

Lekekassen.no

 

var svarer på den ene. Vet ikke hvordan jeg skal tolke dette jeg?

Anonymkode: b5bc8...4e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sikker på at du ikke misforstår?

de avslår ikke nødvendigvis reklamasjon, men kan ikke sende deg en ny da de ikke har flere av akkurat den varen.

for å reklamere nå du dokumentere mangel eller feil med varen.  Og feilen må ikke skyldes feil bruk eller slitasje. Hvis CD-spilleren sluttet å fungere uten grunn vil det være reklamasjon - såfremt butikken får undersøkt varen og din påstand synes å stemme. Har den derimot sluttet å fungere fordi den har falt i bakken er det ikke reklamasjon. 

Anonymkode: 7f7bb...952

De er ikke interessert i å undersøke. 

Anonymkode: b5bc8...4e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Når man reklamerer på et produkt kan det være snakk om produksjonsfeil eller mangler ved produktet. Denne spilleren mangler en knapp. Vi avviser derfor denne reklamasjonen. 
Vi har heller ikke flere igjen på lager. 

Mvh

Lekekassen.no

 

var svarer på den ene. Vet ikke hvordan jeg skal tolke dette jeg?

Anonymkode: b5bc8...4e1

Og hvordan har denne knappen blitt borte da?? Den forsvinner jo ikke av seg selv.....

De har jo helt rett i det de skriver - det må være produksjonsfeil eller mangler ved produktet. Hadde produktet komnet til deg uten denne knappen kunne du ga klaget på det. Nå klager du etter å ha brukt den en uke og i løpet av den uken har det tydeligvis skjedd noe som gjør at en del mangler. 

Anonymkode: 7f7bb...952

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er tre ulike kundebehandlere her som har vurdert saken din uavhengig av hverandre, og vi har alle vurdert saken likt. Vi er også flere på Lekekassen som har akkurat denne trampolinen selv, inkludert meg selv som har hatt min i tre sesonger. Vi har derfor også god brukererfaring med denne trampolinen. 
Daglig leder/eier av Lekekassen har selv trampolinen, og også blitt forevist saken din, og er enig i vår konklusjon. 

I seg selv så er nok ikke en bøyd bøyle så alvorlig at det går ut over sikkerheten. Sikkerhetsnettet vil jo fremdeles henge høyt over hoppeputen, i hvert fall vurdert ut fra bildene. 

Anonymkode: b5bc8...4e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...