Gå til innhold

Dere som har kjøpt juletreet på hageland, hvilken kjøpte dere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er fryktelig dyrt der altså. De har jo juletre opp til 8000 kr 😳 

jeg har tittet på to stk, den ene har vist ikke LED lys (den billigste)

og den andre har LED lys å er da dyrere. Hva hadde dere valgt? 

https://hageland.no/jul/kunstig-juletre/juletre-dovre-h180cm-280lys

 

https://hageland.no/jul/kunstig-juletre/juletre-dovre-h180cmå

 

Anonymkode: eaa69...b2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville helt klart valgt et med lys. Noe av det deiligste med å ha kunstig tre er jo at vi slipper sette på de lysene hvert år....

Vi reiste til Hageland for å se, det er stor forskjell både i hvordan treene ser ut og hvordan lysene ser ut, siden de koster litt og skal vare i mange år er det viktig at de ser riktig ut.

Det blir vel tredje gangen vi setter opp vårt her nå, og vi betalte vel rundt 4.000 den gangen vi kjøpte det. Men det koster jo en tusenlapp for en edelgran i dag så du tjener det fort inn igjen altså.

Anonymkode: 5e1a6...ff9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ville helt klart valgt et med lys. Noe av det deiligste med å ha kunstig tre er jo at vi slipper sette på de lysene hvert år....

Vi reiste til Hageland for å se, det er stor forskjell både i hvordan treene ser ut og hvordan lysene ser ut, siden de koster litt og skal vare i mange år er det viktig at de ser riktig ut.

Det blir vel tredje gangen vi setter opp vårt her nå, og vi betalte vel rundt 4.000 den gangen vi kjøpte det. Men det koster jo en tusenlapp for en edelgran i dag så du tjener det fort inn igjen altså.

Anonymkode: 5e1a6...ff9

Ja ikke sant. Nei det blir nok juletre med lys. Men  4000 kr? 🙈🙈 det var mye penger for et juletreet 

Anonymkode: eaa69...b2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja ikke sant. Nei det blir nok juletre med lys. Men  4000 kr? 🙈🙈 det var mye penger for et juletreet 

Anonymkode: eaa69...b2b

Men som sagt koster en skikkelig edelgran rundt tusenlappen, og det lever et par uker før det er klar for dynga. Om du skal spandere på deg et falskt tre som du skal bruke i år etter år så kjøper du jo ikke et som er billigere enn et ekte tre....

Anonymkode: 5e1a6...ff9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men som sagt koster en skikkelig edelgran rundt tusenlappen, og det lever et par uker før det er klar for dynga. Om du skal spandere på deg et falskt tre som du skal bruke i år etter år så kjøper du jo ikke et som er billigere enn et ekte tre....

Anonymkode: 5e1a6...ff9

Jeg vet ikke helt om jeg forstår deg riktig 🙈 Mener du at det juletreet jeg har postet her inne, om vi kjøper det så vil vi ikke kunne bruke den mer en gang?

Anonymkode: eaa69...b2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg vet ikke helt om jeg forstår deg riktig 🙈 Mener du at det juletreet jeg har postet her inne, om vi kjøper det så vil vi ikke kunne bruke den mer en gang?

Anonymkode: eaa69...b2b

Nei, det mener jeg ikke. Men jeg skjønner ikke at du synes 4.000 er så himla dyrt når man tross alt bruker treet mange ganger...

Vi kjøpte et med formstøpte nåler osv som vi synes så veldig bra ut, men alle velger jo for seg.

Datteren min har et tre som kostet under 100 kr på jula som hun pynter på rommet sitt med hvert år, men det er uten lys og uten formstøpte nåler. Jeg synes det er helt greit også jeg (selv om jeg personlig ikke ville hatt det i stua).

Mamma har også et uten formstøpte nåler, det er det lys på, men hun betalte under 1.000 kr for det. Helt ok det også.

Alt er greit, og alle velger for seg, men jeg skjønner ikke hvorfor du synes 4.000 er så utrolig dyrt når du tenker på hva et ekte tre koster i dag.

Anonymkode: 5e1a6...ff9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte tre i år. Ville ha formstøpte nåler. Ble irritert på meg selv når jeg oppdaget at det kun var på de ytterste greinene. 

Mitt kostet opprinnelig 3000, fikk det på tilbud via coop til 1200

Anonymkode: 25e85...dbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må opp i 5000 kr skal det bare være formstøpte nåler. Bildene på nettet lyver, du må se trærne i butikken før du bestemmer deg. Jeg valgte Kingswood.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har Kensington Slim 210 cm. Formstøpte nåler hele veien inn og 420 LED-lys. Vi ga 5 000 kr for det i fjor og elsker det! Liker høyden, at det er smalt, alle lysene og at det er utrolig naturtro. Men det lukter ikke barnåler, da! 🎄

https://hageland.no/aktuelt/kunstige-juletraer/juletre-kensington-slim-h210cm-420lys

Anonymkode: 568bd...e16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...