Gå til innhold

Gravid med IVF behandling første forsøk


Baby_in_the_making

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er ny her og dette er min første gang som gravid. (Er visst i uke 4 ifølge sjukehuset.) 

Jeg fikk positiv test fredag som var og ny positiv mandag. Tok også blodprøve mandag og fikk svar på denne i dag. (HCG godt over 500) 

men... jeg har veldig vondt i magen. Eller, ubehag i magen. Kommer jevnt utover hele dagen, men slår ikke feil at smertene/ubehaget kommer når jeg skal legge meg. Smertene er stortsett på høyre side, og stråler litt ned i lysken. Smertene blir verre hvis jeg ligger i ro og jeg må opp å gå eller legge «press» på magen. (Sitte rett opp og ned også lene meg forsiktig framover.) så det hjelper veldig å bevege meg, men er jo helt meningsløst å reise seg opp å gå midt på natta! Si meg at noen kjenner seg igjen og vet at det blir bedre. Jeg gruer meg til å legge meg for jeg vet det er vondt då. :( 

Ømme bryst, dårlig matlyst, og humørsvingninger er andre symptomer. 

 

Krysser fingrene for at alt går som det skal og at ubehaget i magen gir seg om ikke lenge! ☺️☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:) gratulerer med graviditet 😊 Jeg har også hatt masse smerter dette svangerskapet, hadde ingen i de to første svangerskapene. Så det er nok like vanlig som uvanlig. Hadde ganske sterke menssmerter og luftsmerter til ut i uke 7 tror jeg det var.. er nå 10+5,kjenner bare litt innimellom. Jeg tipper du kan ta det med ro så langt 😊👍🏻

Anonymkode: e1565...96c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hei:) gratulerer med graviditet 😊 Jeg har også hatt masse smerter dette svangerskapet, hadde ingen i de to første svangerskapene. Så det er nok like vanlig som uvanlig. Hadde ganske sterke menssmerter og luftsmerter til ut i uke 7 tror jeg det var.. er nå 10+5,kjenner bare litt innimellom. Jeg tipper du kan ta det med ro så langt 😊👍🏻

Anonymkode: e1565...96c

Tusen takk for svar! Er ganske sannsynlig luftsmerter og mye jobbing i/ved livmoren. Men... det er så sykt hemmende i hverdagen for smertene kan komme når som helst! 

 

Gratulerer til deg og :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...