Gå til innhold

Sander eller Victor?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Helt klart Viktor 

Sander er det minst en av i hver klasse og de er skikkelig bøller. 

Anonymkode: 6508e...2bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktor, med k. 

Sander er ikke pent, det høres ut som et halvt navn. (Alek)sander. Det er mange som heter det. I området vi bor heter skolens største bølle og flere andre viltre gutter Sander. Det navnet gir ingen gode assosiasjoner. 

Anonymkode: 2bf5f...d7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ser ut som Victor er ensteming her, jeg liker godt Viktor med k,men far ønsker C, og siden det er han som skal velge nå , så må han få det han ønsker. jeg valgte de andres navn

Anonymkode: 8f082...c31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sander. Klassens kjekkeste og flinkeste heter det her. Finnes ikke ressurssvak.

Victor er pretensiøst.

Anonymkode: 03680...034

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎03‎.‎12‎.‎2018 den 22.36, Anonym bruker skrev:

takk for svar.

da blir det Marcus, Ella og Victor :)

Anonymkode: 8f082...c31

Synes det er helt greit at du spør om navn. Men det jeg ikke skjønner er hvorfor du må finne på at du har andre barn med andre navn enn Emil Mathias. Det er superlett å se at det er du (Ane) som har skrevet dette innlegget.

Anonymkode: 582dc...cd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Synes det er helt greit at du spør om navn. Men det jeg ikke skjønner er hvorfor du må finne på at du har andre barn med andre navn enn Emil Mathias. Det er superlett å se at det er du (Ane) som har skrevet dette innlegget.

Anonymkode: 582dc...cd1

Sannsynligvis på grunn av sånne idioter som deg. Du anonym cd1 er nok ærligheten selv, og skiver 100% sant her inne hele tiden.....

Anonymkode: 5b378...5ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sannsynligvis på grunn av sånne idioter som deg. Du anonym cd1 er nok ærligheten selv, og skiver 100% sant her inne hele tiden.....

Anonymkode: 5b378...5ca

Neimen uff da, tråkket noen på tærne skjønner jeg haha. Regner med at du liker å lyve fælt her inne og tror derfor at alle er som deg. Eller er det deg Ane, som har laget deg en ny anonym profil, hehehe. Men lurer på en ting, forstår ikke hvorfor du sier hun eller du(Ane) skulle trenge å lyve om barnenavn på grunn av sånne som meg. Det du sier gir jo ingen mening, viser jo lang vei hvem som er idioten her, hahaha

Anonymkode: 582dc...cd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Neimen uff da, tråkket noen på tærne skjønner jeg haha. Regner med at du liker å lyve fælt her inne og tror derfor at alle er som deg. Eller er det deg Ane, som har laget deg en ny anonym profil, hehehe. Men lurer på en ting, forstår ikke hvorfor du sier hun eller du(Ane) skulle trenge å lyve om barnenavn på grunn av sånne som meg. Det du sier gir jo ingen mening, viser jo lang vei hvem som er idioten her, hahaha

Anonymkode: 582dc...cd1

Stalkere som deg som prøver å avsløre andre, er idioter

Anonymkode: 5b378...5ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, det er deg Ane! Er vel heller de som trenger å lyve opp situasjoner som er idioter, er det ikke? litt rart du ikke nektet for at du er Ane da, hihihi

Anonymkode: 582dc...cd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.12.2018 den 16.00, Anonym bruker skrev:

ser ut som Victor er ensteming her, jeg liker godt Viktor med k,men far ønsker C, og siden det er han som skal velge nå , så må han få det han ønsker. jeg valgte de andres navn

Anonymkode: 8f082...c31

Slutt med disse pinlige falske trådene!

Anonymkode: 53626...f3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Stalkere som deg som prøver å avsløre andre, er idioter

Anonymkode: 5b378...5ca

Litt morsomt at du kaller meg en stalker. Bryr meg døyten om deg egentlig, men jeg er her inne for å lese genuine innlegg angående navn, men du spammer jo hele navnedebatten med alle dine uendelige trader. Som jeg sa, det er helt greit at du spør om navn, men det virker merkelig og rart at du må finne på barn du ikke har, barn som du er gravid med o.l. Og du kan jo ikke være den smarteste, for jeg og flere ser jo med en gang at det er du som skriver. F.eks hver gang: takk for svar. Far og jeg er ikke enig. Han liker det og jeg liker det. Jeg skal på ultralyd. Nesten aldri stor bokstav hvor det skal være. Eier du ikke oppfinsomhet?

Anonymkode: 582dc...cd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Litt morsomt at du kaller meg en stalker. Bryr meg døyten om deg egentlig, men jeg er her inne for å lese genuine innlegg angående navn, men du spammer jo hele navnedebatten med alle dine uendelige trader. Som jeg sa, det er helt greit at du spør om navn, men det virker merkelig og rart at du må finne på barn du ikke har, barn som du er gravid med o.l. Og du kan jo ikke være den smarteste, for jeg og flere ser jo med en gang at det er du som skriver. F.eks hver gang: takk for svar. Far og jeg er ikke enig. Han liker det og jeg liker det. Jeg skal på ultralyd. Nesten aldri stor bokstav hvor det skal være. Eier du ikke oppfinsomhet?

Anonymkode: 582dc...cd1

 

Skaff deg et liv!

Anonymkode: 03680...034

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Litt morsomt at du kaller meg en stalker. Bryr meg døyten om deg egentlig, men jeg er her inne for å lese genuine innlegg angående navn, men du spammer jo hele navnedebatten med alle dine uendelige trader. Som jeg sa, det er helt greit at du spør om navn, men det virker merkelig og rart at du må finne på barn du ikke har, barn som du er gravid med o.l. Og du kan jo ikke være den smarteste, for jeg og flere ser jo med en gang at det er du som skriver. F.eks hver gang: takk for svar. Far og jeg er ikke enig. Han liker det og jeg liker det. Jeg skal på ultralyd. Nesten aldri stor bokstav hvor det skal være. Eier du ikke oppfinsomhet?

Anonymkode: 582dc...cd1

Eier du ikke evne til å lese anonymkoder?

Anonymkode: 5b378...5ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

 

Skaff deg et liv!

Anonymkode: 03680...034

Hvordan da mener du? har jeg ikke et liv fordi jeg er inne å leser navnedebatten innimellom? da har jo ikke du et liv heller, for du er jo her du og, hehehe

Anonymkode: 582dc...cd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Eier du ikke evne til å lese anonymkoder?

Anonymkode: 5b378...5ca

Du har jo flere anonyme kontoer, hehehe...eier du fortsatt ikke oppfinnelse?

Anonymkode: 582dc...cd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du har jo flere anonyme kontoer, hehehe...eier du fortsatt ikke oppfinnelse?

Anonymkode: 582dc...cd1

Ikke så smart du som ikke klarer å se forskjell på mine innlegg og hi sine innlegg. Det er umulig for deg å tro at andre enn hi reagerer på oppførselen din

Anonymkode: 5b378...5ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ikke så smart du som ikke klarer å se forskjell på mine innlegg og hi sine innlegg. Det er umulig for deg å tro at andre enn hi reagerer på oppførselen din

Anonymkode: 5b378...5ca

Hvilken oppførsel? Jeg bare sier fra om at det er rart å finne på barn man ikke har, mann man ikke har o.l. Det er helt greit å spørre om navn, men det er faktisk ikke greit å finne på den ene historien etter den andre om barn man ikke venter, barn man ikke har o.l Men du synes tydeligvis det er helt greit du å lyve om både det ene og andre! Hvis du reagerer på min oppførsel som er å gi klar beskjed om at dette er tullete og rett og slett dumt, så får du bare reagere. Jeg reagerer på at du forstår og støtter slik oppførsel, men er du kanskje slik at du støtter løgnere?. Jeg kommer inn hit innimellom for å faktisk lese om navn og gi mine kommentarer om hva jeg synes om navnet. Når det da nesten daglig kommer innlegg fra samme dame med "liksom" barn så blir det altfor tullete. Hun kan jo bare spørre om hva vi synes om navnet, hvorfor i alle dager lyve opp situasjoner som ikke finnes?!!

Anonymkode: 582dc...cd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...