Gå til innhold

Julekalender?


the amazing spidermamma

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, frk Nilsen skrev:

Skal hjelpe deg når jeg har kommet meg utav hold-in-strømpebuksa... Jeg måtte ha vært skikkelig drita da siden jeg skyr hold-in som pesten. Noen har lurt meg til å prøve dette plagget fra helvete!
Etter den svette opplevelsen der jeg satt på flytoalettet å gnagde av meg en litt for stram støttestrømpe på en lang flytur så har tør jeg ærlig talt ikke å prøve lignende produkter.

Jeg tror at brekingen din er et større problem enn trange strømper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

25 minutter siden, Fru Banderas skrev:

Jeg klarer knapt å klarte opp på en trestubbe på en halvmeter uten assistanse, så jeg vil anta jeg trenger drahjelp for å klatre opp til det skyhøye nivået på kalenderen!

Strekker ut en hånd her, og prøver å dra deg opp. Hjelper det? Jeg er litt forvirret i forhold til alle som detter den ene og den andre veien. vi har jo vist en stund at det går ann å falle av kalenderen, men nå har anonym bruker over her avslørt at det også går ann å ramle inn i den. Det forteller Annien mens hun hilser fra verandaen (er ikke det litt kaldt nå i desemer?), Verandaen må altså være inni julekalenderen, siden hun er på verandaen etter å ha ramla inn i kalenderen. Nå rommer jo dene kalenderen uendelig mye rart, så verandaen til en Annie er det altids plass til. Men så tenker jeg at du må jo ha falt ganske langt, hvis du falt av en kalender som er så stor at den kan romme uendelig mye. Går det bra med deg Fru Banderas? Slo du deg? Trenger vi en Dr. Dreamy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser jo på bildet at du strekker ut en hånd, og det hjelper alltid!

Jeg tror jeg tryna ganske kraftig, men alt blir bedre om jeg får en Mr. Dreamy. Altså ikke Dr., men Mr.
Gjerne lignende han med sebratrusa som en av de anstendige damene fant på kjøkkenet her om dagen.

You fix?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Fru Banderas skrev:

Assa hva er'e som gjør at detta drøyer så jævlig?

Tror kanskje du slo hodet litt i fallet også? Luke 6 er ute, du må vente til etter midnatt på luke 7.

Haar sendt mr. Dramy ut i natten på leting etter deg. Vi har ikke noen adresse, så jeg håper han finner fram. Hvis han ikke dukker opp får du gå utenfor å rope på ham om en liten stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, jooooooda skrev:

Tror kanskje du slo hodet litt i fallet også? Luke 6 er ute, du må vente til etter midnatt på luke 7.

Haar sendt mr. Dramy ut i natten på leting etter deg. Vi har ikke noen adresse, så jeg håper han finner fram. Hvis han ikke dukker opp får du gå utenfor å rope på ham om en liten stund.

Tydeligvis, for jeg satt faktisk her på ekte og ventet på ny luke. Da får jeg legge meg, da! Skal jo opp om noen timer.

Men jeg lurer på en ting; Mr. Dramy, er det den serbiske fetteren til Jolenek? Dramy Milošević?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Fru Banderas skrev:

Tydeligvis, for jeg satt faktisk her på ekte og ventet på ny luke. Da får jeg legge meg, da! Skal jo opp om noen timer.

Men jeg lurer på en ting; Mr. Dramy, er det den serbiske fetteren til Jolenek? Dramy Milošević?

Nå ler jeg høyt her, fikk ikke med meg den trykleifen med en gang. Mr. Dreamy har tydeligvis gjennomgått en liten forvandling. Tror du Dramy slår seg ned i Drammen tilslutt?

Sov godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrsGrey
8 timer siden, jooooooda skrev:

Nå ler jeg høyt her, fikk ikke med meg den trykleifen med en gang. Mr. Dreamy har tydeligvis gjennomgått en liten forvandling. Tror du Dramy slår seg ned i Drammen tilslutt?

Sov godt!

Dersom Dramy er i nærheten av mannebeinet med sebratrusa på kjøkkenet må han gjerne komme innom her! 

Da skal jeg love at det ikke er bare dekkene som sitter løst på 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mr Dramy kommer til unnsetning der Fru Banderas dingler på kroken til den stjålne kranbilen, og hun smelter i hans slaviske armer og de forsvinner inn i den grønne MDG-campingvogna for å bedrive litt karbonnøytral hor. Det blir imidlertid ikke noe av, da de finner vogna bebodd av den inntaua russeren på sykkel, og det ender med storslavisk gjenforening og trestemt Kalinka til morgenen gryr. Frk Nilsen har fått gnagd seg ut av klærne og fyrt opp foodtrucken, hvor hun straks setter Joooda i arbeid med å lage veganmuffins og pannekaker, for Spidermamma trenger jo penger, så i den gode saks navn og mens de venter på pengetreavlinga planlegger hun å servere full frokost til forbipasserende, men den første som kommer er Gale Damen, så det er jo ren innsidehandel, og den neste ønsker å betale i sigaretter hun ikke likte, uspist eplekake og retten til å sende regning til sine venner. Jooooda er klar for kake og Frk Nilsen aksepterer sigarettene, for hun er fremdeles halvveis bakis og kjenner at en sigg på baktrappa hører med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, MrsGrey skrev:

Dersom Dramy er i nærheten av mannebeinet med sebratrusa på kjøkkenet må han gjerne komme innom her! 

Da skal jeg love at det ikke er bare dekkene som sitter løst på 🤪

Du er ikke løs, bare sjenerøs? :D  :D  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, sug lut skrev:

Mr Dramy kommer til unnsetning der Fru Banderas dingler på kroken til den stjålne kranbilen, og hun smelter i hans slaviske armer og de forsvinner inn i den grønne MDG-campingvogna for å bedrive litt karbonnøytral hor. Det blir imidlertid ikke noe av, da de finner vogna bebodd av den inntaua russeren på sykkel, og det ender med storslavisk gjenforening og trestemt Kalinka til morgenen gryr. Frk Nilsen har fått gnagd seg ut av klærne og fyrt opp foodtrucken, hvor hun straks setter Joooda i arbeid med å lage veganmuffins og pannekaker, for Spidermamma trenger jo penger, så i den gode saks navn og mens de venter på pengetreavlinga planlegger hun å servere full frokost til forbipasserende, men den første som kommer er Gale Damen, så det er jo ren innsidehandel, og den neste ønsker å betale i sigaretter hun ikke likte, uspist eplekake og retten til å sende regning til sine venner. Jooooda er klar for kake og Frk Nilsen aksepterer sigarettene, for hun er fremdeles halvveis bakis og kjenner at en sigg på baktrappa hører med.

Jeg for min del har jo arbeidet hardt natta igjennom med tauing av drivhus og det som er, så jeg kjenner at jeg trenger en liten matbit. Pannekaker til meg. Med blåbær på!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, jooooooda skrev:

Strekker ut en hånd her, og prøver å dra deg opp. Hjelper det? Jeg er litt forvirret i forhold til alle som detter den ene og den andre veien. vi har jo vist en stund at det går ann å falle av kalenderen, men nå har anonym bruker over her avslørt at det også går ann å ramle inn i den. Det forteller Annien mens hun hilser fra verandaen (er ikke det litt kaldt nå i desemer?), Verandaen må altså være inni julekalenderen, siden hun er på verandaen etter å ha ramla inn i kalenderen. Nå rommer jo dene kalenderen uendelig mye rart, så verandaen til en Annie er det altids plass til. Men så tenker jeg at du må jo ha falt ganske langt, hvis du falt av en kalender som er så stor at den kan romme uendelig mye. Går det bra med deg Fru Banderas? Slo du deg? Trenger vi en Dr. Dreamy?

Eksistensen av parallelle og kun delvis overlappende universer bekreftes av arbeidslivet, hvor vi nå har så mange interne kommunikasjonsplattformer at ingen kommuniserer med noen, men alle føler de har gjort en fortreffelig jobb og innkalt sin kvote møter. Der kan man også dette ut, inn og bort, samt stenges ute og inne, rope i det tomme rom, bli etterlyst og gå glipp av festligheter i nabouniverset og generelt haste rundt som en kenguru på speed med borrer i lomma. At vinonym over her har funnet et univers med veranda og promille er bare så utrolig deilig motvekt til resten.

Endret av sug lut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Fru Banderas skrev:

Tydeligvis, for jeg satt faktisk her på ekte og ventet på ny luke. Da får jeg legge meg, da! Skal jo opp om noen timer.

Men jeg lurer på en ting; Mr. Dramy, er det den serbiske fetteren til Jolenek? Dramy Milošević?

Jeg har forresten fått meg julenick.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luke 7

Mange som var på julehandel i Oslo sentrum i går, fikk seg en sjokkerende opplevelse, da maskerte ranere tok seg inn på Universitetsplassen og tømte Frelsesarmeens julegryte.

Det mange forbipasserende trodde skulle bli et koselig julespill, forvandlet seg raskt til en tragedie, da Josef, Maria og eselet styrtet bort til gryta og fylte innholdet oppi en krybbeliknende beholder. Ranerne flyktet i en bil i retning Alnabru. 

Mange tilskuere hadde kommentarer til det de nettopp hadde vært vitne til:

- Æ ante ugler i måsan da æ såg at det ikke var tre vise menn, men sju! (Konrad Diesen, pensjonist)

- Dæm såg itjno vis ut, da (Vivian Diesen)

- Det var nå et ille digert Jesusbarn (Ørjan Skjetne, amatørskuespiller, Fredrikstad) 

- jeg tror ikke det var menn, jeg synes jeg så noen sexy damebein under kjortlene... (Trygve, Lørenskog) 

- Be for dem! (anonym forbipasserende)

- nie moge być gejem ze wzgledu na piekne kobiety  na anonimowych forach! (Jolenek, polsk turist)

Politiet rapporterer at de har funnet det de mistenker er vraket etter fluktbilen på Alnabru. Bilen er totalskadd av brann. Lappesaker og halvspist ribbe er funnet i nærheten av bilen. 

Politiet har få andre spor, men melder at det er blitt funnet tre tuber av soppmiddelet Myconix i bunnen av julegryta. Legemiddelfirmaet Myconix stiller seg uforstående til dette og antar at det er noen godhjertede mennesker som har donert dem til trengende med sopp i hodebunnen eller andre steder. 

TV-en skrus av med en bestemt finger. - Dette er toppen av idioti! tordner Ann Christin. Dere skulle skamme dere! 

The Amazing Spidermamma prøver seg på en forklaring om at de egentlig bare hjalp Frelsesarmeen med å gi penger til de trengende, og at de bare sparte dem for en masse arbeid med distribusjonen. Det hele blir ganske pinlig, når også Joooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooda prøver å forsvare det nedrige tyveriet med at også Jesus ville ha gjort det samme. Han var tross alt venn med forbrytere, og de prøvde dessuten bare å redde Julekalenderen.

- Vi er veldig trengende, altså! sier fru Banderas. 

- Jadajada, avbryter Kira. Men hvorfor denne idiotplanen? Hva med å snakke med erfarne moderatorer før dere begår brekk? Og hvorfor i huleste har dere lagt igjen Myconix i gryta?

- Vi ville bare gi litt tilbake til de andre fattige, prøver the Amazing Spidermamma seg med. - Sånn at de i hvert fall skulle få NOE julekos.

Hun blir raskt avfeid av Ann Christin: Nå vil vi ikke ha flere bortforklaringer! Hvor har dere gjort av pengene?  

-Ja, hvor var alle pengene blitt av? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bah! Kira og Ann Christin kan ta seg en bolle og gi oss hangoverburgere! Vi er da praktisk talt Robin Hood hele gjengen, og har garantert gitt pengene til et godt formål. Har de sjekket av vi ikke har gravd byttet vårt ned under foodtrucken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Fru Banderas skrev:

Jeg tror at brekingen din er et større problem enn trange strømper?

Jeg veit ikke hvorfor men denne må jeg le av gang etter gang. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det sikkert flere som både faller, detter og ramler av og på i alle retninger. Det begynner nemlig å bli avansert når man trenger google translate for å forstå juekalenderen,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, jooooooda skrev:

Nå er det sikkert flere som både faller, detter og ramler av og på i alle retninger. Det begynner nemlig å bli avansert når man trenger google translate for å forstå juekalenderen,

For ikke å snakke om hva man trenger for å forstå Google translate. The meat meats were set for Christmas cake, sier jeg bare.

 

 

 

 

 

 

 

 

(Og for den som lurer: Dette er resultatet av "Kjøttmeisene satt i julenek".)

Endret av sug lut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 anonyme erklærer forarget at de forlater tråden.

Jeg overveier å lete etter en billig lenestol på finn jeg kan sette ved foodtrucken, så jeg har et sted å sitte og spise pannekaker. Så kan jeg jo også følge med på om pengene dukker opp.

Lurer på om jeg skal Googletranslate "Kjøttmeisen sitter på Jolenek" 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...