Gå til innhold

Julekalender?


the amazing spidermamma

Anbefalte innlegg

13 timer siden, sug lut skrev:

Det kunne jo være praktisk.

Jeg lurer på en annen ting, Joooda: Hva er det med grisene i det lange kuleste, tro? 😉 Hvor lang, og hvor kul?

He, he, det skulle være grisenese midt i det lange kufjeset. Autocorecten jobbet visst overtid i går, og var enda mer sliten enn meg. Både autocorecter og Jooooooooooodaer har litt utfordringer med å finne veien til London denne jula. Det finnes grenser for hvor lenge det er gøy å sitte på en flyplass og vente på at noen skal slutte å fly droner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud - jeg kan ikke huske siste jeg var så vindskjev at jeg ikke så forskjell på en voksen Lut, reivet i filler og full av skitt og polsk hjemmebrent, og et lite barn ved navn Jaroslaw.

Marriet - jeg håper at du kan redde oss ut av denne smørja!

Heldigvis er det noen av damene som har litt sjokolade i nødbagen, så Jaroslaw er i alle fall ganske fornøyd i øyeblikket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.12.2018 den 6.54, jooooooda skrev:

He, he, det skulle være grisenese midt i det lange kufjeset. Autocorecten jobbet visst overtid i går, og var enda mer sliten enn meg. Både autocorecter og Jooooooooooodaer har litt utfordringer med å finne veien til London denne jula. Det finnes grenser for hvor lenge det er gøy å sitte på en flyplass og vente på at noen skal slutte å fly droner. 

Aha :D - jeg pleier å kunne tyde hva det var man egentlig ville si før autokorrekturen slo til, men akkurat denne var ikke lett. Nå prøver jeg å tenke meg hvordan grisenese i kufjes blir seende ut.

Dronetullinger bør bures inn til evig tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.12.2018 den 13.47, gale damen skrev:

Haha.. ja, kanskje det. Jeg tror at min hadde blitt litt snurt om jeg hadde kommet hjem med 1) penisforstørrer, 2) et produkt som het Hæstkuk.

Fnis. Jeg tenkte ikke på den siden av saken. Han vil altså ikke like det om du kommer hjem og sier lett henslengt at her, Lillemann, har du noe som kan få sossissen til å vokse? Pussig.  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.12.2018 den 0.27, the amazing spidermamma skrev:

Luke 21. 

 

Hun går ut av bussen og åpner bagasjerommet under bussen. Der er ingen bagasje, men et lite kontor, med et lite mahogniskrivebord, chesterfield-sofa og persisk teppe på gulvet. På et lite salongbord står en krystallkaraffel med brandy og ett glass oppå et sølvfat. 

I sofaen sitter Marriet. - Jasså, dere trenger meg denne gangen også?  - Klarer dere ikke uten, hva? Hun hever et øyenbryn og smiler skjevt. 

Akkurat nå synes jeg at Marriet ble så skummelt skummel at jeg måtte sjekke i skapet og under senga om det er noen Marriet der. Er du sikker på at hun er på vår side, Spidermamma?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marriet Marriet Marriet. Noe måtte det jo være, 1også denne gang. Venn eller fiende? Helt eller fanden? Det siste hun sa til seg selv før hun lukket øynene igår kveld var "22.desember blir ingen fin og rolig dag".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ber Julekalenderen om assistanse.

I anledningen "rund til jul", med påfølgende endring i julenicket, har jeg innsett at ingen hold-in-strømpebukse vil kunne gjøre jobben for meg på mandag og de andre dagene der kjole er påbudt.

Jeg har lurt på om ikke gaffateip fra rett under boobsa og helt ned til øverst på låret ville gjort jobben, men jeg trenger hjelp til å snurre den stramt rundt meg. Kan jeg bruke bukseseler på hold-in-strømpebuksa så den ikke ruller ned, eller må jeg dra opp til Gardermoen og få de polske (?) arbeiderne som jobber med sånn innsnurring av kofferter i noe som ser ut som plastfolie, til å assistere meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Mrs. Meisebolle skrev:

Jeg ber Julekalenderen om assistanse.

I anledningen "rund til jul", med påfølgende endring i julenicket, har jeg innsett at ingen hold-in-strømpebukse vil kunne gjøre jobben for meg på mandag og de andre dagene der kjole er påbudt.

Jeg har lurt på om ikke gaffateip fra rett under boobsa og helt ned til øverst på låret ville gjort jobben, men jeg trenger hjelp til å snurre den stramt rundt meg. Kan jeg bruke bukseseler på hold-in-strømpebuksa så den ikke ruller ned, eller må jeg dra opp til Gardermoen og få de polske (?) arbeiderne som jobber med sånn innsnurring av kofferter i noe som ser ut som plastfolie, til å assistere meg?

Er bobleplast aktuelt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Mrs. Meisebolle skrev:

Jeg ber Julekalenderen om assistanse.

I anledningen "rund til jul", med påfølgende endring i julenicket, har jeg innsett at ingen hold-in-strømpebukse vil kunne gjøre jobben for meg på mandag og de andre dagene der kjole er påbudt.

Jeg har lurt på om ikke gaffateip fra rett under boobsa og helt ned til øverst på låret ville gjort jobben, men jeg trenger hjelp til å snurre den stramt rundt meg. Kan jeg bruke bukseseler på hold-in-strømpebuksa så den ikke ruller ned, eller må jeg dra opp til Gardermoen og få de polske (?) arbeiderne som jobber med sånn innsnurring av kofferter i noe som ser ut som plastfolie, til å assistere meg?

Det siste er å ta turen gjennom juletrenettingmaskinen. Det holder nok å dra innom nærmeste juletreutsalg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, sug lut skrev:

Er bobleplast aktuelt?

Nja, det har en litt annen virkning, egentlig. Utfordringen er ikke at jeg er skjør, men rund.
Ved ettertanke; jeg kan ta et tynt lag med bobleplast rundt meg, for så å skylde på den for at jeg ser ut som ei julekule?

 

24 minutter siden, Mammaaaa? skrev:

Det siste er å ta turen gjennom juletrenettingmaskinen. Det holder nok å dra innom nærmeste juletreutsalg! 

Men er den nettingen egentlig så stram? Vil nødig se ut som ei nysnurra juleskinke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Mrs. Meisebolle skrev:

Men er den nettingen egentlig så stram? Vil nødig se ut som ei nysnurra juleskinke.

Men alle liker jo juleskinke?! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Mammaaaa? skrev:

Men alle liker jo juleskinke?! 

Nettopp! Hvis man sliter med å få venner må man kle seg som noe de liker, i dette tilfellet altså juleskinke. Og akkurat som juleskinka kan man resirkulere antrekket som hhv påskeskinke og sommerskinke, alt etter sesong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Mrs. Meisebolle skrev:

Jeg ber Julekalenderen om assistanse.

I anledningen "rund til jul", med påfølgende endring i julenicket, har jeg innsett at ingen hold-in-strømpebukse vil kunne gjøre jobben for meg på mandag og de andre dagene der kjole er påbudt.

Jeg har lurt på om ikke gaffateip fra rett under boobsa og helt ned til øverst på låret ville gjort jobben, men jeg trenger hjelp til å snurre den stramt rundt meg. Kan jeg bruke bukseseler på hold-in-strømpebuksa så den ikke ruller ned, eller må jeg dra opp til Gardermoen og få de polske (?) arbeiderne som jobber med sånn innsnurring av kofferter i noe som ser ut som plastfolie, til å assistere meg?

Du kan komme til meg og bli smitta med omgangssyke! Er en usedvanlig effektiv måte å gå ned på. Krever minimalt med innsats, bare tilgang til toalett/ spybøtte. Er ganske ensomt her etter at resten av familien startet på julegaveutdelingsrunden uten meg, så velkommen skal du være. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Mrs. Meisebolle skrev:

Jeg ber Julekalenderen om assistanse.

I anledningen "rund til jul", med påfølgende endring i julenicket, har jeg innsett at ingen hold-in-strømpebukse vil kunne gjøre jobben for meg på mandag og de andre dagene der kjole er påbudt.

Jeg har lurt på om ikke gaffateip fra rett under boobsa og helt ned til øverst på låret ville gjort jobben, men jeg trenger hjelp til å snurre den stramt rundt meg. Kan jeg bruke bukseseler på hold-in-strømpebuksa så den ikke ruller ned, eller må jeg dra opp til Gardermoen og få de polske (?) arbeiderne som jobber med sånn innsnurring av kofferter i noe som ser ut som plastfolie, til å assistere meg?

Du kan også melde flytting til en plass hvor kvindebunaden har liv som slutter over puppene.  (Buskerud?) Da kan du være festkledd og flott og likevel spise alt du har lyst på uten at noe strammer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luke 22. 

Marriet blir raskt informert om situasjonen de har havnet i. Både JesusLut på avveie, stjålet Jaroslav og ikke minst den triste turen til Systembolaget. 

Hun åpner arkivskapet sitt, blar litt i noen filer, finner fram en gammel turistbrosjyre over Trelleborg-området og ruller et stort kart over Sør-Sverige utover skrivebordet. Hun merker av fergekaia med en rød sprittusj, krysser av et par strategiske punkter og mumler konsentrert. 

- Her! peker hun. - Her er det en berømt kokosbollefabrikk. Her lages de utroligste varianter av deilige kokosboller, blant annet den populære maglarpsbullan, som er stappfull av krem...

De iverksetter planen umiddelbart. Dib-bussen kjører (som vanlig i vill fart) til Maglarpsbullen chocladfabrik.

Der viser Mumua fram en pupp, mens mrs Meisebolle flasher en nettingbekledd juleskinke. Ingen på fabrikken legger merke til de ninjasnikende damene som rasker med seg et lite berg med maglarpsbullar. 

Vel tilbake på Trelleborg fergekai tar Julie (:, Giss og mrs Grey med seg maglarpbullene. Stjerna og mrs Marple har inntatt plassene sine i eselet, med Jaroslav imellom seg. Snart har maglarpsbullene fått polakkenes oppmerksomhet. - bita smietana! smiler Giss innbydende - masse fløtekrem inni! 

Polakkene blir ville av maglarpssbullebegjær og glemmer alt rundt seg. De legger ikke merke til et esel som føder ut Jaroslav og mrs Grey som varsomt putter ham nedi vogna. 

- Alle skynder seg tilbake til bussen med nyheten om perfekt utført oppdrag. Det er til og med en maglarpsbulle igjen til hver! 

- Så til neste utfordring; Hvordan finner vi igjen et kidnappet forvokst Jesusbarn? 

Kan Marriet klare dette også?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, the amazing spidermamma skrev:

Luke 22. 

Marriet blir raskt informert om situasjonen de har havnet i. Både JesusLut på avveie, stjålet Jaroslav og ikke minst den triste turen til Systembolaget. 

Hun åpner arkivskapet sitt, blar litt i noen filer, finner fram en gammel turistbrosjyre over Trelleborg-området og ruller et stort kart over Sør-Sverige utover skrivebordet. Hun merker av fergekaia med en rød sprittusj, krysser av et par strategiske punkter og mumler konsentrert. 

- Her! peker hun. - Her er det en berømt kokosbollefabrikk. Her lages de utroligste varianter av deilige kokosboller, blant annet den populære maglarpsbullan, som er stappfull av krem...

De iverksetter planen umiddelbart. Dib-bussen kjører (som vanlig i vill fart) til Maglarpsbullen chocladfabrik.

Der viser Mumua fram en pupp, mens mrs Meisebolle flasher en nettingbekledd juleskinke. Ingen på fabrikken legger merke til de ninjasnikende damene som rasker med seg et lite berg med maglarpsbullar. 

Vel tilbake på Trelleborg fergekai tar Julie (:, Giss og mrs Grey med seg maglarpbullene. Stjerna og mrs Marple har inntatt plassene sine i eselet, med Jaroslav imellom seg. Snart har maglarpsbullene fått polakkenes oppmerksomhet. - bita smietana! smiler Giss innbydende - masse fløtekrem inni! 

Polakkene blir ville av maglarpssbullebegjær og glemmer alt rundt seg. De legger ikke merke til et esel som føder ut Jaroslav og mrs Grey som varsomt putter ham nedi vogna. 

- Alle skynder seg tilbake til bussen med nyheten om perfekt utført oppdrag. Det er til og med en maglarpsbulle igjen til hver! 

- Så til neste utfordring; Hvordan finner vi igjen et kidnappet forvokst Jesusbarn? 

Kan Marriet klare dette også?  

:D:D  Jeg håper at dere er klar over at dere kommer til å måtte spleise på Jaroslaws psykolog-regninger fram til hans død etter den esel-fødselen. :D  :D  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, sug lut skrev:

:D:D  Jeg håper at dere er klar over at dere kommer til å måtte spleise på Jaroslaws psykolog-regninger fram til hans død etter den esel-fødselen. :D  :D  

For ikkje å snakke om psykologrekningane til , som trakk det kortaste strået og måtte vere bakparten.

Ikkje berre audmjukande, men jævlig ubehagelig å sniffe rumpe i timesvis. Heldigvis og takk og lov går ikkje Miss Marple for klutvask året rundt med unntak av julebadet, men rumpesvette er ikkje til å unngå situasjonen vere som den er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, ☆☆☆ skrev:

For ikkje å snakke om psykologrekningane til , som trakk det kortaste strået og måtte vere bakparten.

Ikkje berre audmjukande, men jævlig ubehagelig å sniffe rumpe i timesvis. Heldigvis og takk og lov går ikkje Miss Marple for klutvask året rundt med unntak av julebadet, men rumpesvette er ikkje til å unngå situasjonen vere som den er..

Å, for et vakkert julebilde, du vil for all tid kunne fortelle barna historien om den førjulstida du tilbrakte med å sniffe eselrompe.

Endret av sug lut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Giss skrev:

Du kan også melde flytting til en plass hvor kvindebunaden har liv som slutter over puppene.  (Buskerud?) Da kan du være festkledd og flott og likevel spise alt du har lyst på uten at noe strammer. 

Typ. Hallingstakk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Giss skrev:

Noe sånt som denne:

 

_DSC0310.jpg

Ja! Så lenge jeg kan klippe ut en del foran, slik at boobsa og den politisk fargede BHen vises?

 

Skjermbilde 2018-12-22 kl. 20.36.36.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Mrs. Meisebolle skrev:

Ja! Så lenge jeg kan klippe ut en del foran, slik at boobsa og den politisk fargede BHen vises?

 

Skjermbilde 2018-12-22 kl. 20.36.36.png

Det øverste lag er vel et forkle? Da kan du sikkert ha et åpent panel under og vise frem det du ønsker når du ønsker.😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...