Gå til innhold

Julekalender?


the amazing spidermamma

Anbefalte innlegg

3 timer siden, sug lut skrev:

Og se, i det fjerne lyser en stjerne. Det er Stjerna.

Er du helt sikker på at ikke det er bålet vi skimter i det fjerne? Magefølelsen sier redningen er nær. Magefølelsen sier også det vil bli en strabasiøs hjemtur med forfølgelse, kriminalitet Jo Nesbø enda ikke har funnet opp og blanke dekk på slapsete vinterføre. Magen rumler av sult, kroppen skjelver av fyllesyke, men vi har ikke gitt opp å få deg hjem! Og vi må nødt å stoppe innom Nordby på vei hjem så vi får fylt julesokkene til barna siden vi har vært merkverdig lenge borte på juleshopping, jobbreise og husmorferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, sug lut skrev:

De to skumle hettekledde bak i bussen har Spetznaz og Mossad-trening, og skjønner umiddelbart at Maglarp må være kode for "bring gaver til bestikkelser". De får alle til å gå på jakt etter eiendeler - egne og andres - som kan konverteres til gaveformål. Umiddelbart får de hele "gaver i julesammenheng er meningsløst hysteri og bør forbys"-ligaen av dølle dibbere på nakken. Topptrente mordere som de er så gjør de kort prosess med antigavedøllingene og snart lages langtidsstekt himkokmarinert døllingribbe på et bål veikanten. Frk Nilsen er imponert og sier dette er en god måte å holde kostnadene nede. Marriet åpenbarer seg i form av engelen på marken og priser det private initiativ. Og se, i det fjerne lyser en stjerne. Det er Stjerna.

Gleder meg å se at jeg er økonomisk i denne kalenderen, for det er nok et hakk unna sannheten.... Synes det er litt dårlig at jeg ikke har fått være med på systemet enda, pass på - jeg drikker opp vinen straks dere ser unna. 

Legg noen einerkvister på bålet, så får den himkokmarinerte døllingribben et hint av gin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Mrs. Meisebolle skrev:

Hvem tar seg av julevasken hjemme mens vi er på kjerringstur utomskjærs, forresten? Dette strekker jo ut i det uendelige.

Biomor/biofar/bonusbarn/bonus-stebarn/BF/yngre-elskerinnen-til-BF

Endret av frk Nilsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at det burde være film, men jeg er litt engstelig for at jeg spilles av en survete, korpulent østfolding i filmen også.

Luten - det er bra at du har fått deg en klunk så du har kommet deg i vater igjen. Jeg stikker snart av fra gjengen i bussen, for anniekvotienten er stor og krenkingsfaktoren begynner å blir høy blant dem.

Kanskje bedre å pusse Mossad på dem.

Jeg drar frem telefonen, og i kjent google translatestil sier jeg, med myndig stemme;

הם כל כך כואב כי עדיף להיפטר מהם ממהר!

.Ziva står rett bak meg og nikker oppmuntrende og myndig, så jeg tror det blir korrekt

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Mrs. Meisebolle skrev:

Hvem tar seg av julevasken hjemme mens vi er på kjerringstur utomskjærs, forresten? Dette strekker jo ut i det uendelige.

Ærlig talt - noe må da karene ta seg av siden de slipper å bo på Hue og Ræva!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mrs. Meisebolle skrev:

Hvem tar seg av julevasken hjemme mens vi er på kjerringstur utomskjærs, forresten? Dette strekker jo ut i det uendelige.

Jeg blir irritert på barnevakten hvis jeg ikke kommer hjem til nyvaska hus. Jeg betaler henne tross alt for å passe unger, litt ekstraservice er da virkelig å forvente, det er tross alt en grunn til at jeg bruker en voksen barnevakt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lyste to bål i natten, to bål for håp og glede.
Man gnagde kjøttbein for seg selv,
Og oss som var tilstede.
Det lyste to bål i natten, to bål for håp og glede.

To Bål I Natten høres ut som en Game of Thrones-sesong, forøvrig. Og fra disse to bål beveger mennesker seg nå mot hverandre som styrt av en kraftig magnet. Frk Nilsen blir opprørt for hun er sikker på at magneten vil ødelegge alle kredittkortene hennes og hvordan skal hun da få seg ny kjole og dessuten opprettholdt promillen inn i julenatten. Spidermamma påpeker spisst at hvis hun hadde kredittkort hadde det vært VELDIG kjekt om hun hadde sagt fra da de var i beita for penger. Frk Nilsen sier at kreditt skal brukes med forsiktighet og dessuten kun på en selv. Gale damen sier hun foretrekker penger i konvolutt, men kun om de er brettet i origami-stil. Snille-Anonym hjelper Jooooda å holde retningen og ikke suse avsted som alle bisetningers mor.

Og Luten har i nattemørket full av det magiske villsvinets kraft svømt over Østersjøen og står nå i vannkanten på söta brors side og rister seg som den kjøteren hun er. Over horisonten ser hun gjenskinnet av et bål. Eller muligens en reklameplakat for Lindex og knekkebrød med nordiske mennesker som synger "Noen barn er brune". Hun retter ryggen, klør seg i skjeggveksten på leggen og tenker at om hun nå bare kunne finne noen å dra på full-service spa med, for Polenturen har ikke akkurat fremmet personlig pleie. Da ser hun et digert taterfølge komme halsende over bakketoppen anført av en nettingkledt meisebolleformet dibber med hastverk. Kan det være....ja det er.... redningen er nær... hun begynner å løpe.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, sug lut skrev:

Det lyste to bål i natten, to bål for håp og glede.
Man gnagde kjøttbein for seg selv,
Og oss som var tilstede.
Det lyste to bål i natten, to bål for håp og glede.

To Bål I Natten høres ut som en Game of Thrones-sesong, forøvrig. Og fra disse to bål beveger mennesker seg nå mot hverandre som styrt av en kraftig magnet. Frk Nilsen blir opprørt for hun er sikker på at magneten vil ødelegge alle kredittkortene hennes og hvordan skal hun da få seg ny kjole og dessuten opprettholdt promillen inn i julenatten. Spidermamma påpeker spisst at hvis hun hadde kredittkort hadde det vært VELDIG kjekt om hun hadde sagt fra da de var i beita for penger. Frk Nilsen sier at kreditt skal brukes med forsiktighet og dessuten kun på en selv. Gale damen sier hun foretrekker penger i konvolutt, men kun om de er brettet i origami-stil. Snille-Anonym hjelper Jooooda å holde retningen og ikke suse avsted som alle bisetningers mor.

Og Luten har i nattemørket full av det magiske villsvinets kraft svømt over Østersjøen og står nå i vannkanten på söta brors side og rister seg som den kjøteren hun er. Over horisonten ser hun gjenskinnet av et bål. Eller muligens en reklameplakat for Lindex og knekkebrød med nordiske mennesker som synger "Noen barn er brune". Hun retter ryggen, klør seg i skjeggveksten på leggen og tenker at om hun nå bare kunne finne noen å dra på full-service spa med, for Polenturen har ikke akkurat fremmet personlig pleie. Da ser hun et digert taterfølge komme halsende over bakketoppen anført av en nettingkledt meisebolleformet dibber med hastverk. Kan det være....ja det er.... redningen er nær... hun begynner å løpe.

 

Døh.. Penger, og da helst tusenlapper siden de har fin farge, er nydelig og praktisk når det er brettet til svaner. Du kan henge dem i juletreet eller i vinduet. Om ungen din trenger en badeleke, så har du en klar. Om du skal på andejakta så har du en lokkedue/-svane. 

Og om du er i beit for penger så kan du naturligvis brette dem ut og betale med dem.

Jeg er glad for at vi har funnet deg, og foreslår at vi fluksens setter kursen mot nærmeste spa. Et med god tilgang på vin, så vi slipper å bli edru.

Jeg har spørsmål om villsvinkraften. Jeg forstår at du gjennom å spise villsvinet har tatt opp i deg dyrets ånd, g at det er der det kommer fra. Det jeg lurer på er følgende;

Dersom jeg jakter, griller og spiser en gaselle, så vil jeg jo ta opp i meg gasellens kraft. Men vil dette også virke inn på min fysiske fremtoning? Vil jeg på magisk vis utvikle slanke ben med god sprett? Og vil de i så fall få gasellepels? (Ikke ønskelig).

Luten - er du i ferd med å utvikle litt lange tenner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror gasellebeinhåpet ditt henger i en tynn tråd, Gale damen. Jeg har over en periode spist mye kyllingbryst, og har fortsatt bare en litt slapp og myk c-cup. Hadde et håp om spenst og sprett, men dengang ei. Har fått noe lyse dungreier på kjakene, da, men det er neppe relatert til kyllinginntaket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan feb av dere som driver å flyr droner vær så snill å komme seg vekk fra Gatwick. Jeg hadde tenkt å avskjære Trompeten når gan meklomlander,  men nå er jeg dronerfast.  Positiviteten er foreløpig reddet av en liten stabel matkuponger, men selv min positivitet har visse grenser. Fly driten din til søta bror i steden, og se om du finner noen bål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Himmel og hav skrev:

Jeg tror gasellebeinhåpet ditt henger i en tynn tråd, Gale damen. Jeg har over en periode spist mye kyllingbryst, og har fortsatt bare en litt slapp og myk c-cup. Hadde et håp om spenst og sprett, men dengang ei. Har fått noe lyse dungreier på kjakene, da, men det er neppe relatert til kyllinginntaket.

Men kan det ha sammenheng med at du ikke har jaktet kyllingen selv?

Eller kanskje du har det.

Vi det være annerledes med gaselle fra Rema1000?

Selvjaget/rensket/grillet kylling gir kanskje et annet resultat? Jeg er for øvrig ikke sikker på at kyllingbryst egentlig er det du er ute etter. Kan det være at det egentlig har blitt MERE kyllingbryst, bare at du har tenkt at det skulle være annerledes?

2 timer siden, sug lut skrev:

😂😂😂😂😂

Tenner, hårvekst, eter alt og et jævla angrepstemperament - Nei, ingenting har endra seg her!.

Jada, jada, business as usual, men er det virkelig ingen tegn til forlengede hjørnetenner? Trynedannelse? (det var i grunnen et veldig artig ord), pels i ørene, et eller annet som ikke var der fra før?

Jeg ser for meg en hel del jakte/renske/grille forskjellige arter som vi kan selge, litt avhengig av hva folk er ute etter.

Vi har jo drukket opp ransutbyttet, og jeg tenkte at vi kunne begynne å selge litt forskjellig fra den foodtrucken som vi har parkert et eller annet sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, gale damen skrev:

Men kan det ha sammenheng med at du ikke har jaktet kyllingen selv?

Eller kanskje du har det.

Vi det være annerledes med gaselle fra Rema1000?

Selvjaget/rensket/grillet kylling gir kanskje et annet resultat? Jeg er for øvrig ikke sikker på at kyllingbryst egentlig er det du er ute etter. Kan det være at det egentlig har blitt MERE kyllingbryst, bare at du har tenkt at det skulle være annerledes?

Jada, jada, business as usual, men er det virkelig ingen tegn til forlengede hjørnetenner? Trynedannelse? (det var i grunnen et veldig artig ord), pels i ørene, et eller annet som ikke var der fra før?

Jeg ser for meg en hel del jakte/renske/grille forskjellige arter som vi kan selge, litt avhengig av hva folk er ute etter.

Vi har jo drukket opp ransutbyttet, og jeg tenkte at vi kunne begynne å selge litt forskjellig fra den foodtrucken som vi har parkert et eller annet sted.

Er vi egentlig inne på en slags kjøtthomeopati her? Kan vi være på sporet av noe helt nytt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, gale damen skrev:

Jada, jada, business as usual, men er det virkelig ingen tegn til forlengede hjørnetenner? Trynedannelse? (det var i grunnen et veldig artig ord), pels i ørene, et eller annet som ikke var der fra før?

Jeg ser for meg en hel del jakte/renske/grille forskjellige arter som vi kan selge, litt avhengig av hva folk er ute etter.

 

Altså, som gammel dame har jeg pels på de rareste steder uansett, er dessuten lunefull, kortlunta, livsfarlig og bygd for kraft mer enn fart... Trynedannelse skal derimot bli mitt nyord. Trynedannelsen kan sies å være på frammarsj, og det er muligens støttenner og ikke visdomstenner som jobber inni der. Kan dette ordnes ved et skikkelig spa, tror du?

Nå måtte jeg forresten ta en lupe-titt, og jeg har altså hår som vokser oppå nesen. Holder det?

Endret av sug lut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Himmel og hav skrev:

Er vi egentlig inne på en slags kjøtthomeopati her? Kan vi være på sporet av noe helt nytt? 

Du tenker "utvannet essens av det man vil oppnå"-medisin? Dette er genialt nybrottsarbeid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, sug lut skrev:

Du tenker "utvannet essens av det man vil oppnå"-medisin? Dette er genialt nybrottsarbeid!

Ja, men kjøtthomeopati tror jeg ikke er et godt navn. Det lokker ikke de rette, pengesterke, Tesla-kjørende kundene. For jeg tenker at dette kan jo virkelig fylle opp den skrinne julekalenderkassa, siden soppmiddel ikke ble en suksess. Carneopati? Cibumopati? Garantert fritt for gluten og andre vederstyggeligheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Himmel og hav skrev:

Ja, men kjøtthomeopati tror jeg ikke er et godt navn. Det lokker ikke de rette, pengesterke, Tesla-kjørende kundene. For jeg tenker at dette kan jo virkelig fylle opp den skrinne julekalenderkassa, siden soppmiddel ikke ble en suksess. Carneopati? Cibumopati? Garantert fritt for gluten og andre vederstyggeligheter.

Carneopati!

Uten sukker, kunstige tilsetninger, glutenfritt, pollenfritt, fritt for det aller meste unntatt rene proteiner!
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carneopati kan da sies å være "spis det du vil bli"? Har jeg forsått det rett? Spis vill-giss og få hårete nese? Spis gaselle og bli elegant? Her må det jo være mye gryn å hente - vi bør prøve å få med oss Gwyneth Paltrow på dette, hun hopper på alt sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vi en grafisk designer i bussen som ikke er så full at hun ikke klarer å se ut av hodet sitt?

Vi trenger fluksens en god reklame for dette. 

Oksekjøtt for menn som vil bli sterk som en okse!
Essens av småspurv .- for deg som vil bli lett som en fjær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, gale damen skrev:

Carneopati!

Uten sukker, kunstige tilsetninger, glutenfritt, pollenfritt, fritt for det aller meste unntatt rene proteiner!
 

Det må jo bli en hit! Hvem er gode på markedsføring her inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, gale damen skrev:

Har vi en grafisk designer i bussen som ikke er så full at hun ikke klarer å se ut av hodet sitt?

Vi trenger fluksens en god reklame for dette. 

Oksekjøtt for menn som vil bli sterk som en okse!
Essens av småspurv .- for deg som vil bli lett som en fjær!

Ideene strømmer på...enlarge your penis med essens av hæstkuk? (🤮)

Endret av Himmel og hav
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så vil jeg ikke slippe spa-tanken. Vi må tenke helhetlig. Alle som har spist noe de ikke er helt fornøyd med å være trenger grundig oppklaring av genmateriale og vekstvilkår, samt fjerning av pels og generell polering. Hva om vi kan tilby carneopati som steg 2 mot et nytt jeg, etter et steg 1 der man fjerner og napper og flytter og polerer og strekker og løsner det gamle?

Endret av sug lut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...