Gå til innhold

Julekalender?


the amazing spidermamma

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, sug lut skrev:

Trygdepisking, er det når dibbere nekter å prøve ut medisiner og heller vil ha trygd, og deretter ikke får trygd og føler seg krenket og trygdepisket?

Eller tror du Trygve ønsker å betale for å piskes i sebratruse?

Nå lo jeg! ("Og e lo! Ho Dramy, nonn-og-tredve år. E lo!!").

Jeg ser hvor enkelt Trygve blir til Trygde. Kanskje han kan piskes inn i trygdelivet? Moaaahaha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Luke 14.

- Vi må sette i gang en storaksjon! Jeg er sikker på at barnevernsdamene har solgt Sug Lut til polakkene for en Sparkjøp-kupong!

Det er den kløktige Miss Marple som har vrengt seg ut av eselrompa og skrudd  detektivhjernen sin opp på maks. 

- Jaja, sukker en svikefull anonym bruker 1. At vi ikke tenkte på det selv, en sånn kupong kunne jeg ha god lyst på!

Noen andre anonyme nikker enig. - Hun er jo tross alt alltid ute etter å provosere! -  -  Jeg likte henne bedre som Jesusbarn, hun ble mer from av det... - Men da blir det jo ikke no' gøy, vel! De anonyme er på vei rett ut i en flere siders krangel om Sug Lut.

- Men hør da! roper Miss Marple. - Jeg har en plan... Men det krever at alle dib-høner fra nord til sør blir med! 

Dagen etter settes den dristige planen til Miss Marple i verk. Utenfor hver eneste Sparkjøp i hele landet står utålmodige dibbere og venter for å se etter om de skumle barnevernsdamene skal ut og shoppe med rabattkupongen sin.

Miss Marple har beregnet koordinatene for hvor det er mest sannsynlig at kupongen vil bli brukt og sendt de mest hardbarkede dibberne dit. 

På Sparkjøp i Mjøndalen står Mammaaa? og fryser tærne av seg. Hun har trippet og hoppet og lent seg tøft inntil veggen i flere omganger, før hun endelig ser en sort SUV med sotede vinduer svinge inn på parkeringsplassen. 

Ut av SUV-en hopper tre godt voksne damer. De er tettbygde og ivrige som små lemen. 

- Stand by, Modesty! hvisker Mammaaa? i Star Wars-walkie talkien som hun har stjålet fra barna sine. Modesty Blaise svinger sabelen prøvende i lufta for å kjenne etter om de gamle kunstene sitter i fortsatt. 

Ziva ligger bak en gammel Passat og er i full beredskap, klar til å kaste seg katteaktig fram når Mammaaa? gjør det hemmelige tegnet. 

Mammaaa? løper bort til damene og sparker den mellomste barnevernsdamen på skinnleggen. - Til angrep!!!  hyler Modesty Blaise og Ziva mens de styrter fram! Barnevernsdamenes dårlige kampsportforsøk blir nytteløse. 

Mammaaa? river kupongen ut av hendene deres, løper inn på Sparkjøp og kjøper nylonstrømper i fempakning mens Modesty Blaise og Ziva har stålkontroll på barnevernsdamene. Strømpepakningene blir revet opp, og snart er barnevernsdamene bundet sammen med stramme hold-in strømper. De glefser og skriker, men slikt preller selvsagt av på erfarne mødre. 

- Fortell oss hvor dere har gjort av Sug Lut! roper Mammaaa?. - Gi oss Luten vår! 

- Hvor har dere gjort av Jesusbarnet? Modesty Blaise truer med sabelen. Barnevernsdamene blir bleke da de skjønner at de har gjort en stor tabbe. Det  de trodde var en forvokst cola-unge fra Oslo Øst som ingen kom til å savne, var i virkeligheten verdens frelser og julas midtpunkt! - Ånei! sier den minste barnevernsdamen forskrekket. - Det blir jo ikke jul nå som vi har solgt Sug Lut til polakkene! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, the amazing spidermamma skrev:

Luke 14.

- Vi må sette i gang en storaksjon! Jeg er sikker på at barnevernsdamene har solgt Sug Lut til polakkene for en Sparkjøp-kupong!

Det er den kløktige Miss Marple som har vrengt seg ut av eselrompa og skrudd  detektivhjernen sin opp på maks. 

- Jaja, sukker en svikefull anonym bruker 1. At vi ikke tenkte på det selv, en sånn kupong kunne jeg ha god lyst på!

Noen andre anonyme nikker enig. - Hun er jo tross alt alltid ute etter å provosere! -  -  Jeg likte henne bedre som Jesusbarn, hun ble mer from av det... - Men da blir det jo ikke no' gøy, vel! De anonyme er på vei rett ut i en flere siders krangel om Sug Lut.

- Men hør da! roper Miss Marple. - Jeg har en plan... Men det krever at alle dib-høner fra nord til sør blir med! 

Dagen etter settes den dristige planen til Miss Marple i verk. Utenfor hver eneste Sparkjøp i hele landet står utålmodige dibbere og venter for å se etter om de skumle barnevernsdamene skal ut og shoppe med rabattkupongen sin.

Miss Marple har beregnet koordinatene for hvor det er mest sannsynlig at kupongen vil bli brukt og sendt de mest hardbarkede dibberne dit. 

På Sparkjøp i Mjøndalen står Mammaaa? og fryser tærne av seg. Hun har trippet og hoppet og lent seg tøft inntil veggen i flere omganger, før hun endelig ser en sort SUV med sotede vinduer svinge inn på parkeringsplassen. 

Ut av SUV-en hopper tre godt voksne damer. De er tettbygde og ivrige som små lemen. 

- Stand by, Modesty! hvisker Mammaaa? i Star Wars-walkie talkien som hun har stjålet fra barna sine. Modesty Blaise svinger sabelen prøvende i lufta for å kjenne etter om de gamle kunstene sitter i fortsatt. 

Ziva ligger bak en gammel Passat og er i full beredskap, klar til å kaste seg katteaktig fram når Mammaaa? gjør det hemmelige tegnet. 

Mammaaa? løper bort til damene og sparker den mellomste barnevernsdamen på skinnleggen. - Til angrep!!!  hyler Modesty Blaise og Ziva mens de styrter fram! Barnevernsdamenes dårlige kampsportforsøk blir nytteløse. 

Mammaaa? river kupongen ut av hendene deres, løper inn på Sparkjøp og kjøper nylonstrømper i fempakning mens Modesty Blaise og Ziva har stålkontroll på barnevernsdamene. Strømpepakningene blir revet opp, og snart er barnevernsdamene bundet sammen med stramme hold-in strømper. De glefser og skriker, men slikt preller selvsagt av på erfarne mødre. 

- Fortell oss hvor dere har gjort av Sug Lut! roper Mammaaa?. - Gi oss Luten vår! 

- Hvor har dere gjort av Jesusbarnet? Modesty Blaise truer med sabelen. Barnevernsdamene blir bleke da de skjønner at de har gjort en stor tabbe. Det  de trodde var en forvokst cola-unge fra Oslo Øst som ingen kom til å savne, var i virkeligheten verdens frelser og julas midtpunkt! - Ånei! sier den minste barnevernsdamen forskrekket. - Det blir jo ikke jul nå som vi har solgt Sug Lut til polakkene! 

Parkeringsplassen utenfor Spar Kjøp i Mjøndalen kommer aldri til å bli det samme igjen for meg. Fnisende mødre kommer til å gå over plassen mens de forestiller seg Ziva råne inn og MB svinge sabelen 😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

😂"Forvokst Cola-unge fra Oslo Øst"!😂 Der har'u meg. I et mutantforvokst nøtteskall. 😂

Jeg tror Spidermamma burde fått den i år ikke utdelte Nobelprisen i litteratur, og så fort jeg er ferdig med gisselsituasjon og krybbetjeneste skal jeg meddele det til Svenska Akademin. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppdaterer Facebookgruppa med siste hendelser og ber om litt bidrag til bensinpenger. Og kart til Polen. 

Om noen kan veien så skal vi begynne å lete etter Luten i Krakow, der er det stort julemarked og det er en viss fare for at store Jesusbarn blir omsatt raskt. De har også en betydelig befolkning med kålfragede øyne.

Maaaaaammaaa? Har fått draget på italiensk carabineri til tross for feilskutnig av en viss Lekter. Men paramilitære politimenn er kjekke å ha med til Polen. Vi kan få kvota deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Jolenek og C-B med i Facebookgruppa? Hvis ikke må de inviteres umiddelbart, vi trenger folk med lokalkunnskap!  

Også må noen sørge for at det serveres rømmegrøt til alle på julemarkedet i Krakow! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Si meg, sover dere alle sammen? Hvordan kan dere sove nå som Luten er Lutnappet, og Jesusbarnet er borte og hele jula står i fare? (jaaaaaaada, jeg vet at jeg også hadde sovet om jeg ikke var på nattevakt,  men vi trenger vel ikle henge oss opp i detaljer...) Anyway, i tillegg til overnevnte problemer har jeg nettopp oppdaget at forumet har blitt offer for, for, ehh for jeg vet ikke helt hva jeg skal kalle det. Spamming er vel kanskje riktig ord. Den alltid våkne autocorecten ville ha det til stamming,  noe som kanskje er like beskrivende? Drt er vertfall en nyopprettede bruker ved navn Toasted,  som har stammet, eller stammet over hele første siden av forumet, og et godt stykke ned på andre siden også. Nå må alle konspirasjonsteoretikere komme på banen, for hva er egentlig dette?  Det er på forumet, og det er plagsomt, har det en sammenheng med Lutnappingen? Er toasted KGB? Eller er Det et kodet nødanrop fra JesusLuten? 

Men sover dere fortsatt da? Våkn opp! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Lektor Doppler med tillegg skrev:

Om noen kan veien så skal vi begynne å lete etter Luten i Krakow, der er det stort julemarked og det er en viss fare for at store Jesusbarn blir omsatt raskt.

Hallo, Stjerna, kjenn din besøkelsestid (vitjingstid) og fram med lederegenskapene:

Stjernen ledet vise menn
til den gode Luten hen
I har og en lede-Stjerne
Og når I den følger gjerne
Kommer I til JesusLut, Kommer I til JesusLut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Mrs. Dramy skrev:

Nå lo jeg! ("Og e lo! Ho Dramy, nonn-og-tredve år. E lo!!").

Jeg ser hvor enkelt Trygve blir til Trygde. Kanskje han kan piskes inn i trygdelivet? Moaaahaha.

Trygve?

Er ikke det due-mannen? I mitt hode heter han Trygve!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, the amazing spidermamma skrev:

På Sparkjøp i Mjøndalen står Mammaaa? og fryser tærne av seg. Hun har trippet og hoppet og lent seg tøft inntil veggen i flere omganger, før hun endelig ser en sort SUV med sotede vinduer svinge inn på parkeringsplassen. 

Ut av SUV-en hopper tre godt voksne damer. De er tettbygde og ivrige som små lemen. 

- Stand by, Modesty! hvisker Mammaaa? i Star Wars-walkie talkien som hun har stjålet fra barna sine. Modesty Blaise svinger sabelen prøvende i lufta for å kjenne etter om de gamle kunstene sitter i fortsatt. 

Ziva ligger bak en gammel Passat og er i full beredskap, klar til å kaste seg katteaktig fram når Mammaaa? gjør det hemmelige tegnet. 

Mammaaa? løper bort til damene og sparker den mellomste barnevernsdamen på skinnleggen. - Til angrep!!!  hyler Modesty Blaise og Ziva mens de styrter fram! Barnevernsdamenes dårlige kampsportforsøk blir nytteløse. 

Mammaaa? river kupongen ut av hendene deres, løper inn på Sparkjøp og kjøper nylonstrømper i fempakning mens Modesty Blaise og Ziva har stålkontroll på barnevernsdamene. Strømpepakningene blir revet opp, og snart er barnevernsdamene bundet sammen med stramme hold-in strømper. De glefser og skriker, men slikt preller selvsagt av på erfarne mødre. 

- Fortell oss hvor dere har gjort av Sug Lut! roper Mammaaa?. - Gi oss Luten vår! 

- Hvor har dere gjort av Jesusbarnet? Modesty Blaise truer med sabelen. Barnevernsdamene blir bleke da de skjønner at de har gjort en stor tabbe. Det  de trodde var en forvokst cola-unge fra Oslo Øst som ingen kom til å savne, var i virkeligheten verdens frelser og julas midtpunkt! - Ånei! sier den minste barnevernsdamen forskrekket. - Det blir jo ikke jul nå som vi har solgt Sug Lut til polakkene! 

Steike, damer ! Ram kidnapping! Jeg tar hatten av, og er glad for at Miss Marples kløktige beregninger gjorde at dere var på rett plass til rett tid, så vi fikk samlet opp Lutnapperne, Intensive forhør er på sin plass!

 

8 timer siden, Lektor Doppler med tillegg skrev:

. Om noen kan veien så skal vi begynne å lete etter Luten i Krakow, der er det stort julemarked og det er en viss fare for at store Jesusbarn blir omsatt raskt. De har også en betydelig befolkning med kålfragede øyne.

Krakow er et bra sted å begynne - jeg for min del har aldri vært på julemarkedet der, og har god lyst til å oppleve det. Vi kan begynne å lete etter et Jesusbarn som banner iherdig på normert norsk, før hun blir litt mer usammenhengende etter hvert som den oppsprita gløggen fyller den lille magen hennes. Etter strabasiøs smuglingstur til Polen er hun sikkert litt skitten også. 
Selv om det er rivende omsetning av jesusbarn på markedet, så kan det hende at vi rekker det! 

Til Gardermoen, mine damer! Direktefly til Krakow om en time eller to -akkurat i tide til å få skylt ned en Jägermeister eller to, sånn for å holde oppe moralen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter et døgn med iherdig etterforskning av det polske gjengmiljøet i Polen har jeg landet på Scarface som den mest optimale muligheten for informasjon. Han ble pågrepet og fengslet i 2016, for drap med machete, anses som en gudfarenskikkelse i de mørkeste miljøene, og spiller en omfattende rolle i det multikriminelle miljøet i Polen. Han driver dessuten med smugling fra Polen til Norge, og har nok kontakter til å smugle både det ene og det andre både til og fra Norge. Får vi tak i ham tror jeg vi er nærme ved å frakte Luten hjem! Har vi djevelens advokat på laget så vi kommer innenfor murene straks vi lander i Polen? Eller klarer vi å lage nok oppstyr på julemarkedet i Kraków så vi får sendt en beskjed? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Mammaaaa? skrev:

Etter et døgn med iherdig etterforskning av det polske gjengmiljøet i Polen har jeg landet på Scarface som den mest optimale muligheten for informasjon. Han ble pågrepet og fengslet i 2016, for drap med machete, anses som en gudfarenskikkelse i de mørkeste miljøene, og spiller en omfattende rolle i det multikriminelle miljøet i Polen. Han driver dessuten med smugling fra Polen til Norge, og har nok kontakter til å smugle både det ene og det andre både til og fra Norge. Får vi tak i ham tror jeg vi er nærme ved å frakte Luten hjem! Har vi djevelens advokat på laget så vi kommer innenfor murene straks vi lander i Polen? Eller klarer vi å lage nok oppstyr på julemarkedet i Kraków så vi får sendt en beskjed? 

Jeg vet ikke helt, med tanke på å lage mye oppstyr på markedet.. Det er sikkert ikke til hjelp om vi, etter å ha reddet Luten, må bryte Modesty Blaise og Ziva ut av polsk fengsel?

Vi får spørre Scarface, han er på insta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppdaterer Facebookgruppa og legger inn CB og Jolenek som medlemmer. Ingen av dem har vært pålogget siden tirsdag står det? Jeg ber også om litt Vipps til flybiletter.

Ang jesusbarn i Krakow så er jeg redd at de blir stramt reivjet, sånn at Luten ikke får det handlingsommet hun kunne hatt bruk for. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså, jeg har sett mye action på parkeringsplassen utenfor Spar Kjøp i Mjøndalen, så man vet aldri hva som kan skje der! Men godt man har biltema rett på andre siden da! I tilfelle det trengs ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg melder mine tre bjørner til tjeneste (bjørnetjeneste?) for Polen-eventyr! Trent til både transport av dibbere og eventuelle angrep på evneveike doruller (herunder de onde menneskene som har vår Lut) 

Den største bjørnen har plass til 3,  den mellomste bjørnen har plass til 2 og den minste egner seg best som kosebamse når man trenger en klem. 

De er eksepsjonelt gode på spionasje, og har en fortid som agenter før de måtte få hemmelig adresse i skogen.  Deres eneste svakhet er at de blir grinete som faen hvis noen rører grøtfatet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere, dere, hey hey, sorry å party poope de løpske og samtidig strategiske planene deres som omhandler Lut på et julemarked i Polen, men jeg må nok dessverre informere dere om at dere er på feil spor. Luten er hos noen homser i Norge. Forklaring følger:

Jeg er (dessverre) medlem av en gruppe på Facebook som heter Españoles en Oslo (spanjakker i Oslo), og imellom arbeid og reise i dag (dette er faktisk helt sant), har jeg registrert at det igjen har tatt helt av der inne fordi et fordømrade nek (julenek) som jeg har krangla mye med de siste månedene, igjen har postet et innlegg om det norske barnevernet, der han hardnakket hevder å kjenne flere spanjoler og andre utlendinger, som har mistet barna sine til staten, som igjen gir dem videre til homofile og andre rikinger som ikke får egne barn.

Jeg blir så matt av den evinnelige diskusjonen der, inne på den gruppa, for det er mange som gisper og tror alt denne fjotten skriver, men det er nå en annen historie.

Poenget er altså at Luten akkurat nå venter på å gjøre julen to menn som er glade i hverandre, til livets beste jul. 

Hvis det er noen som ser her, så kan vi kanskje spore opp hvilket barnevernskontor hun oppholder seg på, og kanskje vi kan gjøre brekk der før hun pakkes inn i gråpapir og pakkebånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Mrs. Dramy skrev:

Dere, dere, hey hey, sorry å party poope de løpske og samtidig strategiske planene deres som omhandler Lut på et julemarked i Polen, men jeg må nok dessverre informere dere om at dere er på feil spor. Luten er hos noen homser i Norge. Forklaring følger:

Jeg er (dessverre) medlem av en gruppe på Facebook som heter Españoles en Oslo (spanjakker i Oslo), og imellom arbeid og reise i dag (dette er faktisk helt sant), har jeg registrert at det igjen har tatt helt av der inne fordi et fordømrade nek (julenek) som jeg har krangla mye med de siste månedene, igjen har postet et innlegg om det norske barnevernet, der han hardnakket hevder å kjenne flere spanjoler og andre utlendinger, som har mistet barna sine til staten, som igjen gir dem videre til homofile og andre rikinger som ikke får egne barn.

Jeg blir så matt av den evinnelige diskusjonen der, inne på den gruppa, for det er mange som gisper og tror alt denne fjotten skriver, men det er nå en annen historie.

Poenget er altså at Luten akkurat nå venter på å gjøre julen to menn som er glade i hverandre, til livets beste jul. 

Hvis det er noen som ser her, så kan vi kanskje spore opp hvilket barnevernskontor hun oppholder seg på, og kanskje vi kan gjøre brekk der før hun pakkes inn i gråpapir og pakkebånd.

Men då er ho jo i det minste i god behold. Om dei i tillegg er rike og kultiverte homsar med bibliotek i huset og kunst på veggane kan eg ikkje sjå for meg at Luten ønskar å bli redda!

Kanskje homsane kan bidra i den skrapte julekalenderkassa også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, ☆☆☆ skrev:

Men då er ho jo i det minste i god behold. Om dei i tillegg er rike og kultiverte homsar med bibliotek i huset og kunst på veggane kan eg ikkje sjå for meg at Luten ønskar å bli redda!

Kanskje homsane kan bidra i den skrapte julekalenderkassa også?

I følge juleneket på spanjolgruppa, så er det de rike homsene som har råd til gode asvokater, som får kidsa, så ja, de kan sikkert bidra økonomisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mrs. Dramy skrev:

I følge juleneket på spanjolgruppa, så er det de rike homsene som har råd til gode asvokater, som får kidsa, så ja, de kan sikkert bidra økonomisk!

No fekk eg godfølelse her, no er eg viss på at jula snart kan vere redda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mrs. Dramy skrev:

I følge juleneket på spanjolgruppa, så er det de rike homsene som har råd til gode asvokater, som får kidsa, så ja, de kan sikkert bidra økonomisk!

Haha, nå lo jeg igjen (og e lo!!).

Det var faktisk ikke med vilje at advokater ble asvokater, men ved ettertanke så tar sikkert rike, homofile menn seg råd til noen gode ass-vokater også.

Får jeg advarselspoeng nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå føler jeg meg som manusforfatterne til Westworld, de som stadig måtte forandre på neste sesong fordi noen greide å gjette plottet. 

Julemarked i Polen - check!

Homseadopsjon - check! 

Men jeg skal nok finne på noe...! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva sier Luten om hvor hun er? Kjennes det ut som om det er julemarkedssalg i vente, eller preppes hun for å se yndig ut for adopsjon av kultiverte herrer?


I alternativ nr. 1, så er hun jo fremdeles reivet i skitten fille, noe kald, og i fare for å havne på permanent utstilling fastbundet i en julescene i en polsk katedral.

I alternativ nr. 2 så er det jo rom for kunst, vin og sikkert en og annen god middag i hyggelig selskap, og ikke sikkert det er nødvendig med en redningsaksjon.

Resten av oss sitter jo fast på Gardermoen, nedsauset i Jägermaister og venter på å gjøre Krakows julemarked utrygt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, gale damen skrev:

Men hva sier Luten om hvor hun er? Kjennes det ut som om det er julemarkedssalg i vente, eller preppes hun for å se yndig ut for adopsjon av kultiverte herrer?


I alternativ nr. 1, så er hun jo fremdeles reivet i skitten fille, noe kald, og i fare for å havne på permanent utstilling fastbundet i en julescene i en polsk katedral.

I alternativ nr. 2 så er det jo rom for kunst, vin og sikkert en og annen god middag i hyggelig selskap, og ikke sikkert det er nødvendig med en redningsaksjon.

Resten av oss sitter jo fast på Gardermoen, nedsauset i Jägermaister og venter på å gjøre Krakows julemarked utrygt.

Vi må har tak i en klarsynt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, gale damen skrev:

Men hva sier Luten om hvor hun er? Kjennes det ut som om det er julemarkedssalg i vente, eller preppes hun for å se yndig ut for adopsjon av kultiverte herrer?


I alternativ nr. 1, så er hun jo fremdeles reivet i skitten fille, noe kald, og i fare for å havne på permanent utstilling fastbundet i en julescene i en polsk katedral.

I alternativ nr. 2 så er det jo rom for kunst, vin og sikkert en og annen god middag i hyggelig selskap, og ikke sikkert det er nødvendig med en redningsaksjon.

Resten av oss sitter jo fast på Gardermoen, nedsauset i Jägermaister og venter på å gjøre Krakows julemarked utrygt.

Jeg vet ikke hvor Luten er, men jeg mener vi bør reise til Krakow. Det er der hun virkelig trenger hjelp. Hvis hun blir slkgt til to rike menn i Oslo har hun ikke det samme behovet for å bli tilbakenappet. Desuten har jeg nå fått i meg så mye Jäger at gardermoen driver å snurrer rundt ganske fort. Jeg tenker det kan være lurt å komme seg på et fly og fjerne seg fra denne flyplasskarusellen før den surrer så fort at den kolappser. Det blir ingen redningsaksjon hvis vi havner under ruinene av Gardermoen. Og ingen kan komme å redde oss, hvis Luten er nappet, og alle vi andre er begavet! Ehhh, jeg mente begravet. Den begavelsen begynner jeg å bli liiiiiitt usikker på... Skål!

Anonymkode: 93c12...b78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...