Gå til innhold

Julekalender?


the amazing spidermamma

Anbefalte innlegg

24 minutter siden, sug lut skrev:

Gale damen lurer på om Blafrende Biffgardinspøkelse kunne være et godt nytt brukernavn.
En anonym som har vært her for lenge sier at det er teit å etterlikne Blafrende Kusehår.
En anonym som ikke har vært her lenge nok spør nedlatende hvordan man kan etterlikne noe ingen har, og lurer på hvordan folk gadd å ha sex med kjønnshår.
En veteraneliteanonym forklarer lett nedlatende at Blafrende Kusehår var en bruker på den tiden da alt var vel i Dib-riket og kan amatører og nybegynnere vennligst stille ytterst til høyre og medbringe svart søppelsekk.
Amazing Spidermamma sier at den svarte bilen med sota ruter antakelig er Dr Yppert og kusehårene hans og dette kan bli skittent, så søppelsekk er nyttig, og husk hansker og håndsprit.
Amandine sier at det er da vel ingen som ikke har håndsprit til enhver tid, hun spriter selvsagt både familien og andre påtrufne daglig, og at hun i år har laget håndspritlikør på ramsløk og nennsomt høstede hyllebær og skal servere den på nyttårsaften. Dessuten synes hun Dr Yppert var vulgær.
En anonym snerpebruker med 34 innlegg, halvferdig VGS og halvgått graviditet nikker veslevoksent og synes ikke noe om språkbruken her inne og truer med å gå til Babyverden for der er det mye hyggeligere og sier hun er sjokkert og tenk at dette skal være mødre og oppdra barn og er det rart det er mye mobbing. Hun rapporterer alle hun synes er slemme til Ann Christin og legger en tråd på Ris og Ros om at hun trodde dette var et forum for voksne mennesker og hvordan kan forumet ha en kalender som ikke inkluderer alle, og da må de i alle fall ikke dele ut invitasjon på skolen.


 

Det er faktisk helt sant. Jeg skjønte aldri greia med Yppert, vsr bare dum og ekkel og vulgær.

Jeg foretrekker forøvrig håndsprit med økologisk bourbonvanilje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 timer siden, frk Nilsen skrev:

Ja, eller 20 prince mild og en 6 pack

NEI NEI nei! Drikker ikke øl! Må være Cava. Og helst rød Prince. Man røyker ikke fjelluft. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, sug lut skrev:

Gale damen lurer på om Blafrende Biffgardinspøkelse kunne være et godt nytt brukernavn.
En anonym som har vært her for lenge sier at det er teit å etterlikne Blafrende Kusehår.
En anonym som ikke har vært her lenge nok spør nedlatende hvordan man kan etterlikne noe ingen har, og lurer på hvordan folk gadd å ha sex med kjønnshår.
En veteraneliteanonym forklarer lett nedlatende at Blafrende Kusehår var en bruker på den tiden da alt var vel i Dib-riket og kan amatører og nybegynnere vennligst stille ytterst til høyre og medbringe svart søppelsekk.
Amazing Spidermamma sier at den svarte bilen med sota ruter antakelig er Dr Yppert og kusehårene hans og dette kan bli skittent, så søppelsekk er nyttig, og husk hansker og håndsprit.
Amandine sier at det er da vel ingen som ikke har håndsprit til enhver tid, hun spriter selvsagt både familien og andre påtrufne daglig, og at hun i år har laget håndspritlikør på ramsløk og nennsomt høstede hyllebær og skal servere den på nyttårsaften. Dessuten synes hun Dr Yppert var vulgær.
En anonym snerpebruker med 34 innlegg, halvferdig VGS og halvgått graviditet nikker veslevoksent og synes ikke noe om språkbruken her inne og truer med å gå til Babyverden for der er det mye hyggeligere og sier hun er sjokkert og tenk at dette skal være mødre og oppdra barn og er det rart det er mye mobbing. Hun rapporterer alle hun synes er slemme til Ann Christin og legger en tråd på Ris og Ros om at hun trodde dette var et forum for voksne mennesker og hvordan kan forumet ha en kalender som ikke inkluderer alle, og da må de i alle fall ikke dele ut invitasjon på skolen.


 

Etter noe overveielse kommer jeg frem til at Blafrende Biffgardinspøkelse blir for tungvint, teit eller ikke.
For øvrig tror jeg ikke så mye på at det var en tid der alt var vel i Dib-riket, verken med eller uten Dr.Yppert.

Søppelsekker og sprit har jeg da pakket i nødbagen. Ligger mellom kaffen og en pent utskåret nunchaku, så om det er Dr.Yppert og en samling ekle hår i den skumle bilen, så skal han bare passe seg! Bakrusen etter grevlingfylla har jo begynt å avta, og vi har da begynt på nytt med fylling av både det ene og det andre, så jeg for min del er i storform! 
Klar for kamp!

Snerpeannie kan ta seg en bolle! Hun kan naturligvis putte den akkurat der hun vil.

Amandine - kan jeg få oppskriften på spriten din? Håndspritlikør på ramsløk og hyllebær er en ypperlig julegave til dem jeg måtte ha uteglemt fra listen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SickMyDuck skrev:

NEI NEI nei! Drikker ikke øl! Må være Cava. Og helst rød Prince. Man røyker ikke fjelluft. 

Beklager! Min feil, skal aldri gjenta seg. Håper du kan tilgi meg denne tabben

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, SickMyDuck skrev:

Kan man nå tatovere med lukt?? 

Nei, det går ikke. Som jeg har nevnt tidligere så har jeg en wunderbaumtattis i korsryggen og den fjerner ikke rompelukta. 

Klem Vinonym 🥂

Anonymkode: 4aee4...d51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Luke 12. 

Stemningen er på topp igjen i maxitaxien, men den sorte SUV-en nærmer seg faretruende. Plutselig hører de ulende sirener! SUV-en vrenger seg over i motsatt fil, skrenser forbi maxitaxien og tvinger den ut i grøfta. 

Det blir musestille i taxien. Noen erfarne smugdrikkere husker på å gjemme flaskene innafor kjortlene. Sidedøra på maxitaxien glir mykt og elegant opp, slik de så ofte gjør på nyere maxitaxier. Men virkeligheten utenfor er knallhard. 

Der står det tre strenge voksne damer med korslagte armer. - Vi kommer fra barnevernet! Vi har mottatt en anonym bekymringsmelding. Er det riktig at dere har med dere et lite barn på denne heisaturen deres? Alle rister febrilsk på hodet. - Her er bare dib-høner! sier anonym bruker 1. - Å jasså! Sier den minste barnevernsdamen og peker på Jesusbarnet. - Er ikke dette et barn, kanskje? - Høh. 'lite', du liksom, mumler Salvador. - Den mellomste barnevernsdamen sier at det ikke er pent å mobbe barn. - Overvektige barn er et stort samfunnsproblem! sier den største barnevernsdamen og lar seg ikke affisere av at Jesusbarnet er nærmere 1.75 høy. 

- Her har vi et alvorlig tilfelle av omsorgssvikt! Dette stakkars barnet sitter i et forovervendt sete! 

De tre strenge damene tar med seg Jesusbarnet. Det klirrer stygt i flasker idet den største barnevernsdamen hiver Jesusbarnet over skulderen. Den perfekte mor skuler stygt etter dem. - Nå stikker de av med Luten vår! sier hun. Vi må redde Luten før de sender henne til fosterforeldre i Polen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, gale damen skrev:

 

Snerpeannie kan ta seg en bolle! Hun kan naturligvis putte den akkurat der hun vil.

 

Tampongfyllhullet er opptatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, the amazing spidermamma skrev:

Luke 12. 

Stemningen er på topp igjen i maxitaxien, men den sorte SUV-en nærmer seg faretruende. Plutselig hører de ulende sirener! SUV-en vrenger seg over i motsatt fil, skrenser forbi maxitaxien og tvinger den ut i grøfta. 

Det blir musestille i taxien. Noen erfarne smugdrikkere husker på å gjemme flaskene innafor kjortlene. Sidedøra på maxitaxien glir mykt og elegant opp, slik de så ofte gjør på nyere maxitaxier. Men virkeligheten utenfor er knallhard. 

Der står det tre strenge voksne damer med korslagte armer. - Vi kommer fra barnevernet! Vi har mottatt en anonym bekymringsmelding. Er det riktig at dere har med dere et lite barn på denne heisaturen deres? Alle rister febrilsk på hodet. - Her er bare dib-høner! sier anonym bruker 1. - Å jasså! Sier den minste barnevernsdamen og peker på Jesusbarnet. - Er ikke dette et barn, kanskje? - Høh. 'lite', du liksom, mumler Salvador. - Den mellomste barnevernsdamen sier at det ikke er pent å mobbe barn. - Overvektige barn er et stort samfunnsproblem! sier den største barnevernsdamen og lar seg ikke affisere av at Jesusbarnet er nærmere 1.75 høy. 

- Her har vi et alvorlig tilfelle av omsorgssvikt! Dette stakkars barnet sitter i et forovervendt sete! 

De tre strenge damene tar med seg Jesusbarnet. Det klirrer stygt i flasker idet den største barnevernsdamen hiver Jesusbarnet over skulderen. Den perfekte mor skuler stygt etter dem. - Nå stikker de av med Luten vår! sier hun. Vi må redde Luten før de sender henne til fosterforeldre i Polen! 

Hjælp! Jeg har blitt barnefjernet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nei, det går ikke. Som jeg har nevnt tidligere så har jeg en wunderbaumtattis i korsryggen og den fjerner ikke rompelukta. 

Klem Vinonym 🥂

Anonymkode: 4aee4...d51

Vinonym anbefales å følge stolt norsk tradisjon med i hvert fall å bade til jul. Det er liksom en del av den sosiale kontrakten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, the amazing spidermamma skrev:

Luke 12. 

Stemningen er på topp igjen i maxitaxien, men den sorte SUV-en nærmer seg faretruende. Plutselig hører de ulende sirener! SUV-en vrenger seg over i motsatt fil, skrenser forbi maxitaxien og tvinger den ut i grøfta. 

Det blir musestille i taxien. Noen erfarne smugdrikkere husker på å gjemme flaskene innafor kjortlene. Sidedøra på maxitaxien glir mykt og elegant opp, slik de så ofte gjør på nyere maxitaxier. Men virkeligheten utenfor er knallhard. 

Der står det tre strenge voksne damer med korslagte armer. - Vi kommer fra barnevernet! Vi har mottatt en anonym bekymringsmelding. Er det riktig at dere har med dere et lite barn på denne heisaturen deres? Alle rister febrilsk på hodet. - Her er bare dib-høner! sier anonym bruker 1. - Å jasså! Sier den minste barnevernsdamen og peker på Jesusbarnet. - Er ikke dette et barn, kanskje? - Høh. 'lite', du liksom, mumler Salvador. - Den mellomste barnevernsdamen sier at det ikke er pent å mobbe barn. - Overvektige barn er et stort samfunnsproblem! sier den største barnevernsdamen og lar seg ikke affisere av at Jesusbarnet er nærmere 1.75 høy. 

- Her har vi et alvorlig tilfelle av omsorgssvikt! Dette stakkars barnet sitter i et forovervendt sete! 

De tre strenge damene tar med seg Jesusbarnet. Det klirrer stygt i flasker idet den største barnevernsdamen hiver Jesusbarnet over skulderen. Den perfekte mor skuler stygt etter dem. - Nå stikker de av med Luten vår! sier hun. Vi må redde Luten før de sender henne til fosterforeldre i Polen! 

Men man kan da ikke går rundt å stjele Lut i hytt og vær!!

Vi må fluksens melde oss inn i facebookgruppa så vi får henne tilbake!
Det er jo alltids en sjanse for at det er Jolenek og C-B som står klare som fosterforeldre og da er vi jo safe, men det kan vi jo ikke vite! Og hva skjer når flaskene begynner å trille ut av stoffremsen vi har reivet Luten inn i?

Og hvem i ville helvete er det som har meldt oss til barnevernet?
Naboen som er sjalu for ikke å få være med på heisatur?
En kollega eller to som helst hadde sett av vi ble edru og kom oss på jobb?
Annie som er krenket over at vi drikker?
Annie som er krenket over språkbruken?
En av de andre anniene?

Det står jo å anta at den svarte SUVen ikke er innblandet, ettersom de så tydelig ikke ville blandes inn i en barnevernssak.

Og hvorfor gir ikke Luten barnevernsdamene så hatten passer? Er hun så full etter tampongstuntet at hun bare raller?
Er det ingen av oss andre som kan legge inn et sammenhengende ord eller to?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, gale damen skrev:

Men man kan da ikke går rundt å stjele Lut i hytt og vær!!

Vi må fluksens melde oss inn i facebookgruppa så vi får henne tilbake!
Det er jo alltids en sjanse for at det er Jolenek og C-B som står klare som fosterforeldre og da er vi jo safe, men det kan vi jo ikke vite! Og hva skjer når flaskene begynner å trille ut av stoffremsen vi har reivet Luten inn i?

Og hvem i ville helvete er det som har meldt oss til barnevernet?
Naboen som er sjalu for ikke å få være med på heisatur?
En kollega eller to som helst hadde sett av vi ble edru og kom oss på jobb?
Annie som er krenket over at vi drikker?
Annie som er krenket over språkbruken?
En av de andre anniene?

Det står jo å anta at den svarte SUVen ikke er innblandet, ettersom de så tydelig ikke ville blandes inn i en barnevernssak.

Og hvorfor gir ikke Luten barnevernsdamene så hatten passer? Er hun så full etter tampongstuntet at hun bare raller?
Er det ingen av oss andre som kan legge inn et sammenhengende ord eller to?

Ah. En presisering. SUV-en ER barnevern-bilen. :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, gale damen skrev:

Men man kan da ikke går rundt å stjele Lut i hytt og vær!!

Vi må fluksens melde oss inn i facebookgruppa så vi får henne tilbake!
Det er jo alltids en sjanse for at det er Jolenek og C-B som står klare som fosterforeldre og da er vi jo safe, men det kan vi jo ikke vite! Og hva skjer når flaskene begynner å trille ut av stoffremsen vi har reivet Luten inn i?

Og hvem i ville helvete er det som har meldt oss til barnevernet?
Naboen som er sjalu for ikke å få være med på heisatur?
En kollega eller to som helst hadde sett av vi ble edru og kom oss på jobb?
Annie som er krenket over at vi drikker?
Annie som er krenket over språkbruken?
En av de andre anniene?

Det står jo å anta at den svarte SUVen ikke er innblandet, ettersom de så tydelig ikke ville blandes inn i en barnevernssak.

Og hvorfor gir ikke Luten barnevernsdamene så hatten passer? Er hun så full etter tampongstuntet at hun bare raller?
Er det ingen av oss andre som kan legge inn et sammenhengende ord eller to?

På Anti-barnevernfacebookgruppene går de nå bananas. De har fått bekreftet alle sine uhyggeligste konspirasjonsteorier om at barnevernet stjeler barn, nå også i fart, og noen lager en lang tråd om det på dib. Anonym 1-7 er i en annen tråd forøvrig ekstatiske over at Luten er bortført. Da kan det endelig bli litt kosemosehyggelig her inne, sier de. De får massiv motbør av brukere med nick og julebilde og tusler foruretta bort i en krok med krenkefjes og furteleppe mens de vurderer om dette er en sak for politiet. De har tross alt møtt verbal motstand og det kan da neppe være lov. Lektor Doppler tar grep: Her trengs det en redningsaksjon, og hvem bedre enn en lektor til å organisere det hele!

Endret av Himmel og hav
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med Luten indisponert og hele anonymkorpsets oppmerksomhet rettet mot barnefjernet, beslutter Mamma til ADHD-gutt at tiden er optimal for et dristig brudd på arvestykkeloven. I ly av all ståheien, selger hun unna bunad fra løten, mormors gullring, farfars gebiss og en utstoppet albatross.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvordan går det med deg Luten? Rakk du å raske med deg nødsekken? Så lenge du har bananer og vaskekluter klarer du deg nok til vi kommer og redder deg!

Har Lekteren noen gode ideer til redningsaksjonen? Jeg tror det er best vi går undercover, og at vi angriper fra så mange vinkler som mulig!  De barnevernsdamene må jo være gale, siden de tror at Luten faktisk er et barn, så Gale Damen passer sikkert godt inn der. Gale Damen, kan du søke jobb i Lutenfjernet? 

Så trenger vi noen som kan spille en stor barneflokk,  så barnslige som vi er i disse juletider burde ikke det være noe problem... Jeg melder meg frivillig som unge, hvem vil være med meg? Også må vi ha en uansvarlig alenemor, som denne barneflokken kan fjernes fra. Fru Banderas/Dramy, tar du på deg den oppgaven? Du har jo helt tydelig minst to personligheter, så helt psykisk stabil kan du vel ikke være? Og med de antrekkene du viser fram ser jeg for meg en noe utsvevende livsstil, som ikke kan være bra for unger. Du kan få fortsette med tampongfyllla, da blir det ekstra troverdig. Det eneste som er veldig viktig er at alle vi ungene får en stor porsjon med rømmegrøt, så vi klarer å rømme når vi har blitt fjernet. Forhåpentligvis treffer vi Luten på vår vei, og kan ta henne med på flukten.

Hvis barneflokken ikke finner Luten kan det hende Gale Damen finner ut hvor hun er, i så fall trenger vi en erfaren tyv, så vi kan stjele henne tilbake, kanskje vi kan få en Sint Naken Luttyv?

Mens vi holder på med dette bør noen søke jobb som fosterforeldre, sånn at de kan fange opp Luten hvis vi mislykkes.  De vordende fosterforeldrene må forvente å fordømmes av åttogtjue Annier som er meget forarget over at noen kan finne på å ville tjene penger på den måten. De stakkars barna trenger noen som bryr seg om dem, ikke noen som et ute etter penger. De må også lese seg gjennom ti-tolv støttende Annier, med hvert sitt regnestykke som på ulike vis demonstrerer at fosterhjem er, økonomisk sett, et tapsprosjekt. Og de må tåle tre-fire foreldre som har mistet barn til barnevernet, som er indignert fordi fosterforeldrene heller burde lage sine egne unger,  istedenfor for kjøpe dem fra barnefjernet. Alle vet jo at barnefjernet stjeler unger fra gode foreldre, for å selge dem til udugelige fosterforeldre.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, the amazing spidermamma skrev:

De tre strenge damene tar med seg Jesusbarnet. Det klirrer stygt i flasker idet den største barnevernsdamen hiver Jesusbarnet over skulderen. Den perfekte mor skuler stygt etter dem. - Nå stikker de av med Luten vår! sier hun. Vi må redde Luten før de sender henne til fosterforeldre i Polen! 

Må bare innrømme at jeg aldri hadde regnet med å bli Verdens Frelser annet enn i eget hode, så fram til barnenapperne fra Barnefjernet dukket opp har jeg kost meg litt med å være krybbekongen, det er meg jula handler om, folkens! :D  :D  :D:D Er forøvrig hittil ikke i Polen, etter det jeg kan høre, men muligens i indre misjons-Agder et sted, etter dialekten å dømme - det er snakk om behov for å fylle et barnehjem i India så pengene kan fortsette å rulle inn til organisasjonen, hører jeg, og jeg er ganske engstelig for å bli menneskesmuglet. Kom og hjælp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et svare strev å lese denne julekalenderen på offentlig transport ute å

a) tisse på seg (knipeøvelsene har åpenbart ingenting å stille opp med mot julekalenderhikst)

b) sprute fancy takeawaysmoothie utover både seg selv og andre 🙄

c) hikste ukontrollert så tårene renner!

Jeg melder meg med andre ord frivillig som barn! 

Endret av oslofrk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, oslofrk skrev:

Det er et svare strev å lese denne julekalenderen på offentlig transport ute å

a) tisse på seg (knipeøvelsene har åpenbart ingenting å stille opp med mot julekalenderhikst)

b) sprute fancy takeawaysmoothie utover både seg selv og andre 🙄

c) hikste ukontrollert så tårene renner!

Jeg melder meg med andre ord frivillig som barn! 

Høyverdig halloi! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, jooooooda skrev:

 

Hvordan går det med deg Luten? Rakk du å raske med deg nødsekken? Så lenge du har bananer og vaskekluter klarer du deg nok til vi kommer og redder deg!

Har Lekteren noen gode ideer til redningsaksjonen? Jeg tror det er best vi går undercover, og at vi angriper fra så mange vinkler som mulig!  De barnevernsdamene må jo være gale, siden de tror at Luten faktisk er et barn, så Gale Damen passer sikkert godt inn der. Gale Damen, kan du søke jobb i Lutenfjernet? 

Så trenger vi noen som kan spille en stor barneflokk,  så barnslige som vi er i disse juletider burde ikke det være noe problem... Jeg melder meg frivillig som unge, hvem vil være med meg? Også må vi ha en uansvarlig alenemor, som denne barneflokken kan fjernes fra. Fru Banderas/Dramy, tar du på deg den oppgaven? Du har jo helt tydelig minst to personligheter, så helt psykisk stabil kan du vel ikke være? Og med de antrekkene du viser fram ser jeg for meg en noe utsvevende livsstil, som ikke kan være bra for unger. Du kan få fortsette med tampongfyllla, da blir det ekstra troverdig. Det eneste som er veldig viktig er at alle vi ungene får en stor porsjon med rømmegrøt, så vi klarer å rømme når vi har blitt fjernet. Forhåpentligvis treffer vi Luten på vår vei, og kan ta henne med på flukten.

Hvis barneflokken ikke finner Luten kan det hende Gale Damen finner ut hvor hun er, i så fall trenger vi en erfaren tyv, så vi kan stjele henne tilbake, kanskje vi kan få en Sint Naken Luttyv?

Mens vi holder på med dette bør noen søke jobb som fosterforeldre, sånn at de kan fange opp Luten hvis vi mislykkes.  De vordende fosterforeldrene må forvente å fordømmes av åttogtjue Annier som er meget forarget over at noen kan finne på å ville tjene penger på den måten. De stakkars barna trenger noen som bryr seg om dem, ikke noen som et ute etter penger. De må også lese seg gjennom ti-tolv støttende Annier, med hvert sitt regnestykke som på ulike vis demonstrerer at fosterhjem er, økonomisk sett, et tapsprosjekt. Og de må tåle tre-fire foreldre som har mistet barn til barnevernet, som er indignert fordi fosterforeldrene heller burde lage sine egne unger,  istedenfor for kjøpe dem fra barnefjernet. Alle vet jo at barnefjernet stjeler unger fra gode foreldre, for å selge dem til udugelige fosterforeldre.

 

Jeg, som har så mye livsvisdom, melder meg som fostermor. Jeg kan skakke på hodet og se god, troverdig og klok ut også. Dessuten har jeg plettfritt rulleblad, stryker kjøkkenhåndklærne mine og kan alle sangene fra Hakkebakkeskogen utenat. Så om det blir snakk om en akuttlutplassering, så er jeg klar med julekuker på boks. Det eneste problemet jeg kan se er om de ønsker å tilbakeføre Jesusluten til en krybbe...jeg kan slenge litt høy etter hamsteren i en pappeske og sette på terrassen. Kan det funke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, jooooooda skrev:

 

Hvordan går det med deg Luten? Rakk du å raske med deg nødsekken? Så lenge du har bananer og vaskekluter klarer du deg nok til vi kommer og redder deg!

Har Lekteren noen gode ideer til redningsaksjonen? Jeg tror det er best vi går undercover, og at vi angriper fra så mange vinkler som mulig!  De barnevernsdamene må jo være gale, siden de tror at Luten faktisk er et barn, så Gale Damen passer sikkert godt inn der. Gale Damen, kan du søke jobb i Lutenfjernet? 

Så trenger vi noen som kan spille en stor barneflokk,  så barnslige som vi er i disse juletider burde ikke det være noe problem... Jeg melder meg frivillig som unge, hvem vil være med meg? Også må vi ha en uansvarlig alenemor, som denne barneflokken kan fjernes fra. Fru Banderas/Dramy, tar du på deg den oppgaven? Du har jo helt tydelig minst to personligheter, så helt psykisk stabil kan du vel ikke være? Og med de antrekkene du viser fram ser jeg for meg en noe utsvevende livsstil, som ikke kan være bra for unger. Du kan få fortsette med tampongfyllla, da blir det ekstra troverdig. Det eneste som er veldig viktig er at alle vi ungene får en stor porsjon med rømmegrøt, så vi klarer å rømme når vi har blitt fjernet. Forhåpentligvis treffer vi Luten på vår vei, og kan ta henne med på flukten.

Hvis barneflokken ikke finner Luten kan det hende Gale Damen finner ut hvor hun er, i så fall trenger vi en erfaren tyv, så vi kan stjele henne tilbake, kanskje vi kan få en Sint Naken Luttyv?

Mens vi holder på med dette bør noen søke jobb som fosterforeldre, sånn at de kan fange opp Luten hvis vi mislykkes.  De vordende fosterforeldrene må forvente å fordømmes av åttogtjue Annier som er meget forarget over at noen kan finne på å ville tjene penger på den måten. De stakkars barna trenger noen som bryr seg om dem, ikke noen som et ute etter penger. De må også lese seg gjennom ti-tolv støttende Annier, med hvert sitt regnestykke som på ulike vis demonstrerer at fosterhjem er, økonomisk sett, et tapsprosjekt. Og de må tåle tre-fire foreldre som har mistet barn til barnevernet, som er indignert fordi fosterforeldrene heller burde lage sine egne unger,  istedenfor for kjøpe dem fra barnefjernet. Alle vet jo at barnefjernet stjeler unger fra gode foreldre, for å selge dem til udugelige fosterforeldre.

 

Jeg melder meg som unge! Føler jeg har masse å bidra med her. TISS! BÆSJ! PROMP! 🤪 

(jepp; har en i den alderen 😉 syns forøvrig den alderen varer leenge denne gangen...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MrsGrey skrev:

Jeg melder meg som unge! Føler jeg har masse å bidra med her. TISS! BÆSJ! PROMP! 🤪 

(jepp; har en i den alderen 😉 syns forøvrig den alderen varer leenge denne gangen...)

Høres bra ut. Da har vi en som griser smoothie overalt, en som snakker om tiss, bæsj og promp, også meg som tyter og maser i et kjør, uten stopp. Det kan dere vel se for dere, jeg pleier jo bruke sånn ca fire sider her inne p å si halvannen setning... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiste muffins til frokost i dag. Den var verken hjemmlagd eller sukkerfri så melder meg også frivillig som barn. Har tydeligvis ingen impulskontroll.

Anonymkode: 8f948...fe8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Himmel og hav skrev:

Jeg, som har så mye livsvisdom, melder meg som fostermor. Jeg kan skakke på hodet og se god, troverdig og klok ut også. Dessuten har jeg plettfritt rulleblad, stryker kjøkkenhåndklærne mine og kan alle sangene fra Hakkebakkeskogen utenat. Så om det blir snakk om en akuttlutplassering, så er jeg klar med julekuker på boks. Det eneste problemet jeg kan se er om de ønsker å tilbakeføre Jesusluten til en krybbe...jeg kan slenge litt høy etter hamsteren i en pappeske og sette på terrassen. Kan det funke?

Det går helt fint uten krybbe, kjenner jeg. Prisverdig at du ønsker at jeg skal føle meg hjemme, men medmindre den har tempur-madrass og dundyne og dunpute trenger du ikke anstrenge deg for at jeg må være bekrybbet for å være lykkelig. Ei natt i hamsterhøypapp vil antakelig medføre at jeg må fjernes med kran, og det er ikke noe som gir deg poeng i god-fostermor-lotteriet akkurat.

Endret av sug lut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...