Gå til innhold

Desember 2018


Elliebellie

Anbefalte innlegg

På 20.1.2019 den 13.00, Lilletrille17 skrev:

Gratulerer!!❤ Spennende tid fremover nå ja😁😍

Tusen takk😘😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye Bellamonki ❤️

Jeg har testdato på torsdag, men tok en test i dag, og den var hvit. Prøver å psyke meg opp til å prøve en siste gang med frys. Med det enda dårligere egget. Og prøver samtidig å psyke meg opp til å starte helt forfra 😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.1.2019 den 16.05, Elliebellie skrev:

Gratulerer så mye Bellamonki ❤️

Jeg har testdato på torsdag, men tok en test i dag, og den var hvit. Prøver å psyke meg opp til å prøve en siste gang med frys. Med det enda dårligere egget. Og prøver samtidig å psyke meg opp til å starte helt forfra 😭

Så kjedelig Elliebellie💔 Det er vel fortsatt et lite håp, men burde kanskje sett antydning til strek nå?

Samme her! Både gleder og gruer meg skikkelig til neste runde... siste egget vi har på frys og ut i fra resultatet sist kommer jeg ikke til å klare og slappe av en dag. Men håper uansett vi kan komme i gang om ikke altfor lenge...🙏 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Da tror jeg lykken var kortvarig her🤢 testet en test i dag på ettermiddagen på gøy. Den var like svak om ikke svakere enn den som var 12 dpo. Svakere enn i forrige uke😞

fikk en dårlig følelse på tirsdag og bestilte meg ul til neste tirsdag, 6+2. Har hatt veldig mye smerter i korsryggen i 2-3 dager. Var hos legen i dag men tenkte ikke på å ta HCG blodprøve. 🤢

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Bellamonki skrev:

Da tror jeg lykken var kortvarig her🤢 testet en test i dag på ettermiddagen på gøy. Den var like svak om ikke svakere enn den som var 12 dpo. Svakere enn i forrige uke😞

fikk en dårlig følelse på tirsdag og bestilte meg ul til neste tirsdag, 6+2. Har hatt veldig mye smerter i korsryggen i 2-3 dager. Var hos legen i dag men tenkte ikke på å ta HCG blodprøve. 🤢

 

Uff, håper det bare var variasjoner på urinen du brukte og at du får positivt svar på ul på tirsdag🙏 

Er så fælt å gå med slik vond magefølelse. Hvis det er noen trøst så husker jeg at jeg hadde mye vondt i både magen og ryggen tidlig i første svangerskap. Og alt var helt fint med lille❤❤ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Lilletrille17 skrev:

Uff, håper det bare var variasjoner på urinen du brukte og at du får positivt svar på ul på tirsdag🙏 

Er så fælt å gå med slik vond magefølelse. Hvis det er noen trøst så husker jeg at jeg hadde mye vondt i både magen og ryggen tidlig i første svangerskap. Og alt var helt fint med lille❤❤ 

Våknet i natt med intense mage smerter og litt blod kl 04. Fikk time på Hausken for sjekk og der var det ikke noe. 

Kl 19 så kom det ut det som var begynnelsen på noe fint. Gynekologen sa at når vi var klar kunne vi begynne rett på etter denne menstruasjonen. Så det kommer vi til å gjøre. Så håper syklusen ikke blir alt for lang mtp pcos🙏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, Bellamonki skrev:

Våknet i natt med intense mage smerter og litt blod kl 04. Fikk time på Hausken for sjekk og der var det ikke noe. 

Kl 19 så kom det ut det som var begynnelsen på noe fint. Gynekologen sa at når vi var klar kunne vi begynne rett på etter denne menstruasjonen. Så det kommer vi til å gjøre. Så håper syklusen ikke blir alt for lang mtp pcos🙏🏻

Nei, så utrolig trist å høre💔 

Da håper jeg virkelig det ikke tar lang tid før dere kommer i gang igjen. 

Jeg er så utrolig utålmodig selv om dagen. Nå vil jeg bare komme i gang med neste forsøk. Jeg er også veldig spent på når mensen har tenkt å dukke opp igjen, håper det skjer snart🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lilletrille17 skrev:

Nei, så utrolig trist å høre💔 

Da håper jeg virkelig det ikke tar lang tid før dere kommer i gang igjen. 

Jeg er så utrolig utålmodig selv om dagen. Nå vil jeg bare komme i gang med neste forsøk. Jeg er også veldig spent på når mensen har tenkt å dukke opp igjen, håper det skjer snart🙏

Har du pcos også? Sist jeg ikke hadde styrt syklus var det en syklus på 68 dager og før det 100 dager og før det 268. Så ventingen blir som alltid det værste 😳

hvor lenge har du ventet på mensen nå,  Lilletrille17?🥺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Bellamonki skrev:

Har du pcos også? Sist jeg ikke hadde styrt syklus var det en syklus på 68 dager og før det 100 dager og før det 268. Så ventingen blir som alltid det værste 😳

hvor lenge har du ventet på mensen nå,  Lilletrille17?🥺

Nei, er bare spent på hvor lang tid det vil ta etter jeg mista. Har fortsatt småblødninger etter det, så vil vel fortsatt ta litt tid tenker jeg..

Er snart 3 uker siden jeg tok tablettene, men tok nesten 6 døgn før alt var ute. Har fortsatt positive g-tester også. Dette håper jeg virkelig var første og siste gang jeg må oppleve😓 når mensen kommer må vi fortsatt vente til neste mens for oppstart. Så ja.. helt enig med deg. Ventingen er uutholdelig😑

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var fryktelig trist å lese Bellamonki ❤️ Jeg håper virkelig du får en kort syklus, og får startet raskt opp. Det er noe av det som virkelig kan hjelpe i en sånn fortvilende situasjon. 

 

Jeg har begynt med medisiner for å sette inn mitt siste egg. Det som var nederst på kvalitetslisten, under det dårlige egget de satte opp sist. Vet ikke helt om jeg har noen forhåpninger. Må bare gjennom det før de starter nytt uttak. Og i mellomtiden må vi kjøre ny runde med prøver, da det er fire år siden sist uttak. Og jeg har blitt eldre, og kvaliteten dårligere. 

 

Er det lov å si faen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På 3.2.2019 den 23.09, Elliebellie skrev:

Dette var fryktelig trist å lese Bellamonki ❤️ Jeg håper virkelig du får en kort syklus, og får startet raskt opp. Det er noe av det som virkelig kan hjelpe i en sånn fortvilende situasjon. 

 

Jeg har begynt med medisiner for å sette inn mitt siste egg. Det som var nederst på kvalitetslisten, under det dårlige egget de satte opp sist. Vet ikke helt om jeg har noen forhåpninger. Må bare gjennom det før de starter nytt uttak. Og i mellomtiden må vi kjøre ny runde med prøver, da det er fire år siden sist uttak. Og jeg har blitt eldre, og kvaliteten dårligere. 

 

Er det lov å si faen!

Hvordan går det med dere? Hvordan ligger du an med siste forsøket, Elliebellie?❤

Jeg har endelig fått mensen igjen etter MA'en, har pause denne syklusen, og starter opp igjen ved neste mens🙏 Innsett av siste egget vi har på frys første uka i April. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det siste gikk heller ikke veien. Så nå er det nye runder med prøver, og venting før vi får starte opp. Har egentlig lagt all prøvingen på vent oppe i hodet mitt. Nå har det fylt alt siden november, jeg trenger en pause. 

 

Jeg håper dere klarer det med siste egget❤️ Det er en frustrerende følelse å sitte med siste egget. Fallet blir så stort. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

På 29.3.2019 den 22.09, Bellamonki skrev:

Da var jeg blitt ruger igjen🙈 hadde innsett idag.

hvordan går det med dere andre ?😅

Så spennende! 🤞

Her begynte jeg på medisiner og ringte inn til St. Olav før helgen. Mensen 1 uke på overtid og hele forsøket ble utsatt pga påsken😏 så nå håper jeg bare tiden går fort til neste mens. Innsett i uke 20 ca. 

Så kjedelig Elliebellie💔 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 11 dpo idag. Kunne skimte en strek i det fjerne på testen i dag så gikk å tol en blodprøve idag. Under 5 så ikke gravid sa de.. så da var vell håpe ute for denne gangen🙁

det rare er At siden mandag så har jeg hatt noe som minner om eggløsnings slim. Altså 4 dager med det og vært kjempe oppblåst i magen men normal avføring. «Oversharer» her 😂 hater at kroppen kan tulle så mye med en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så synd da, Bellamonki😏 du har ikke testet på nytt siden torsdag? 

Har ikke ord for hvor mye sint jeg har vært på kroppen i løpet av alle årene med prøving😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo var negativt forsøk😑😑

er på siste egget vårt nå. Men skal prøve ny runde med medisiner. De andre gangene har eg fått stimulering (femar/letrozol) denne gangen skulle jeg prøve noe nytt å begynne på progynova først.

noen her som har brukt det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Bellamonki skrev:

Jo var negativt forsøk😑😑

er på siste egget vårt nå. Men skal prøve ny runde med medisiner. De andre gangene har eg fått stimulering (femar/letrozol) denne gangen skulle jeg prøve noe nytt å begynne på progynova først.

noen her som har brukt det?

Så kjedelig😏

Vi er også på siste egget nå. Jeg brukte Progynova under forrige forsøk. Skal ha det neste runde også😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.4.2019 den 10.23, Bellamonki skrev:

Jo var negativt forsøk😑😑

er på siste egget vårt nå. Men skal prøve ny runde med medisiner. De andre gangene har eg fått stimulering (femar/letrozol) denne gangen skulle jeg prøve noe nytt å begynne på progynova først.

noen her som har brukt det?

Neei, så dumt 😞 😢

 

På meg var det stimulert syklus med primolut før jeg startet på progynova 1.blødningsdag og gikk på det til uke 10. Startet også med cyclogest noen dager før innsett(tror jeg det var) og gikk på det også til uke 10. Jeg trodde det var vanlig, men gjøres vel sikkert litt forskjellig på de ulike klinikkene og tilpasses den enkeltes situasjon 😊

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Da er vi i gang igjen💪 jeg klarer nesten ikke glede meg etter forrige runden.. Skulle det gå vet jeg ikke om jeg klarer å slappe av en eneste dag i ukesvis fremover. MEN jeg håper selvsagt det klaffer❤️ klarer bare ikke å være kjempepositiv denne gangen, mest nervøs. Fryktelig frustrerende. Hvordan går det med dere andre nå? ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...
På 3.5.2019 den 20.50, Lilletrille17 skrev:

Da er vi i gang igjen💪 jeg klarer nesten ikke glede meg etter forrige runden.. Skulle det gå vet jeg ikke om jeg klarer å slappe av en eneste dag i ukesvis fremover. MEN jeg håper selvsagt det klaffer❤️ klarer bare ikke å være kjempepositiv denne gangen, mest nervøs. Fryktelig frustrerende. Hvordan går det med dere andre nå? ☺️

Hvordan går det med deg? 😊🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Pinaeo skrev:

Hvordan går det med deg? 😊🤞🏼

Fikk positive tester, men ble svakere frem mot testdag og var negativ på testdagen. Så gikk dessverre ikke veien. Det var siste egg på frys, så nå setter vi i gang med søskenforsøk. Starter på medisiner i slutten av juli😍🙏 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Bellamonki skrev:

Ny runde på oss også. Begynner på sprøyter søndag eller mandag 🙉🙉

Spennende! Da er det bare å krysse fingre og tær🤞 vi sendte inn søknadskjema for søskenforsøk i går. Er jo 3 år siden forrige runde snart, så kunne hende vi måtte ta noen nye prøver/undersøkelser. Men uansett oppstart i juli sa de. Blir lenge å vente syns jeg, men heldigvis kommer jo ferien i ventetiden og, så da regner jeg med at tida går fort🙏😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...