Gå til innhold

Desember 2018


Elliebellie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

8 timer siden, Bellamonki skrev:

Gøy å vite litt ka som skjer inni livmoren etter egginnsett! 🧐😋

Endelig ruger igjen🤞🏻

8CEE38DB-CEBA-4627-9F6B-85ED4A1F17B8.jpeg

Spennende!! Masse lykke til🤞😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lilletrille17 skrev:

Spennende!! Masse lykke til🤞😍

Takk!😀 disse to døgnene føler eg egentlig er en uke 😂

Endret dere noe på kostholdet deres, gikk turer eller andre ting for å øke sjansene ? Eller levde dere helt normalt ?😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Bellamonki skrev:

Takk!😀 disse to døgnene føler eg egentlig er en uke 😂

Endret dere noe på kostholdet deres, gikk turer eller andre ting for å øke sjansene ? Eller levde dere helt normalt ?😀

Jeg levde helt som normalt😊 kutta ned på kaffen var vel det eneste, for jeg er litt for glad i kaffe🙊 

Ja, dagene er lange.. hehe.. jeg har ul på torsdag, men totalt overbevist om at det hele er over. Virker som en hel evighet dit. Er tom for medisiner og må hente ut i morgen. Har legetime da også, så vurderer sterkt å be om ny ul allerede da. Så jeg slipper både utgifter og å ta medisiner som evt ikke er nødvendig... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lilletrille17 skrev:

Jeg levde helt som normalt😊 kutta ned på kaffen var vel det eneste, for jeg er litt for glad i kaffe🙊 

Ja, dagene er lange.. hehe.. jeg har ul på torsdag, men totalt overbevist om at det hele er over. Virker som en hel evighet dit. Er tom for medisiner og må hente ut i morgen. Har legetime da også, så vurderer sterkt å be om ny ul allerede da. Så jeg slipper både utgifter og å ta medisiner som evt ikke er nødvendig... 

Husker sist jeg var gravid (exu) da gikk det endel graviditet tester bare for at eg ikke helt trodde på at jeg var gravid😂 testet helt til uke 7-8. Spennende med ul da! Høre hjerteslag 😍😍 Lutinus du er tom for? Glede meg til eg kan slutte på det ja😂

jeg har gått til akkupunktur 2 ganger i uken, også en insett behandling med akkupunktur. Prøver å gå en tur hver dag. (Veldig dårlig blodSirkulasjon i beina) og kuttet ut unødvendig sukker. Har pcos men normalvektig så håper det gjør suSen 🙄 har bestilt fructus femina (babykliSter) men er ikke kommet i posten enda 🤨 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende å høre hvordan det går med alle 😊

Jeg kuttet ut koffein og holdt meg til «godkjent» graviditetsmat. Forsøkte å spise sunt og variert. Levde ellers som normalt med skitur osv. 

Jeg har UL i morgen 😱 veldig spent og håper alt er bra. Klarer fortsatt ikke helt tro på det, så føler meg ikke gravid selv om jeg har mange uttalte symptomer🙈 Har vært sykemeldt sålangt i januar pga kvalme. Varer hele døgnet. Går nå på noe for kvalmen. Fungerer ikke veldig godt, hjelper på brekningene men noe er det fortsatt + vedvarende kvalme 🤢🤢🤢

når har dere testdag? 🤩

Lilletrille, noe spesiell grunn til at du tror det ikke har gått bra eller er den en følelse du har? 😕

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Bellamonki skrev:

Husker sist jeg var gravid (exu) da gikk det endel graviditet tester bare for at eg ikke helt trodde på at jeg var gravid😂 testet helt til uke 7-8. Spennende med ul da! Høre hjerteslag 😍😍 Lutinus du er tom for? Glede meg til eg kan slutte på det ja😂

jeg har gått til akkupunktur 2 ganger i uken, også en insett behandling med akkupunktur. Prøver å gå en tur hver dag. (Veldig dårlig blodSirkulasjon i beina) og kuttet ut unødvendig sukker. Har pcos men normalvektig så håper det gjør suSen 🙄 har bestilt fructus femina (babykliSter) men er ikke kommet i posten enda 🤨 

Ja, hvis jeg får høre/se hjerteslag.. har veldig dårlig følelse ettersom de ikke fant hjertet på de 2 første ul'ene..😓 Er tom for Cyclogest.. har bare igjen til i kveld, så må jo egentlig bsre hente ut og ta før legetimen og, men....🙈😅 Gleder meg veldig til jeg kan slutte med detta ja, griseri🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.1.2019 den 21.09, Bellamonki skrev:

😞😞😞

Så trist å høre! Det er ikke alltid det beste egget som sitter, det finnes mange fighter blastocyster også♥️ Vi satt inn det Beste sist men må tenke på at det egget som overlever opptiningen er sterkt som har overlevd 5 dager, nedfrysing og tining. Spiren kan fortsatt feste seg♥️ Krysser alt jeg har for dere☺️☺️

 

Takk ❤️

Jeg håper jo selvfølgelig, men prøver å ikke tenke så mye på det, da heje situasjonen gjør meg trist. Det ble en todagers. Det eneste som klarte opptining!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Pinaeo skrev:

Så spennende å høre hvordan det går med alle 😊

Jeg kuttet ut koffein og holdt meg til «godkjent» graviditetsmat. Forsøkte å spise sunt og variert. Levde ellers som normalt med skitur osv. 

Jeg har UL i morgen 😱 veldig spent og håper alt er bra. Klarer fortsatt ikke helt tro på det, så føler meg ikke gravid selv om jeg har mange uttalte symptomer🙈 Har vært sykemeldt sålangt i januar pga kvalme. Varer hele døgnet. Går nå på noe for kvalmen. Fungerer ikke veldig godt, hjelper på brekningene men noe er det fortsatt + vedvarende kvalme 🤢🤢🤢

når har dere testdag? 🤩

Lilletrille, noe spesiell grunn til at du tror det ikke har gått bra eller er den en følelse du har? 😕

 

Så spennende med ul, masse lykke til!😊😍

Jeg har hatt en veldig dårlig magefølelse siden i jula. Torsdag for 1,5 uke siden hadde jeg blødninger og på ul dagen etter og påfølgende mandag fant de ikke hjerteslag. Litt uenighet om hvor langt jeg var på vei, men burde hvertfall sett noe på mandagen... i tillegg føler jeg meg ikke veldig gravid og hadde litt lav stigning på hcg. Lite symptomer, kun litt kvalm dersom jeg blir veldig sulten😓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.1.2019 den 23.10, Løvetann81 skrev:

Hei,

 

Kjenner meg så igjen i de følelsene du sitter med nå, og tenkte jeg bare ville komme med noen oppmuntrende ord til deg.

Jeg har selv vært i denne karusellen lenge, og de som ikke har kjent dette på kroppen har ingen forutsetning for å kunne sette seg inn i hvilken påkjenning dette er.

Vi lykkes til slutt på 10 søskenforsøk ( storesøster kom til på 5 forsøk),jeg er gravid i uke 31 nå.

Ved siste innsett hadde jeg egentlig gitt opp alt av håp, og hadde samme opplevelse som deg,med dårligere kvalitet på fryseegg som ble satt inn enn de foregående forsøkene.

Alikevel,— positiv test ble det, og ei aktiv jente bor i magen.

Masse lykke til,-krysser fingrene for deg🤞🏼💖

 

Tusen takk ❤️ Det er det som er godt med å «tømme» seg her. Du finner noen som vet hva alt du tenker på betyr. De vet det fordi de også tenker det. Mannen er veldig positiv. Ikke egentlig til denne runden, men sånn generelt. Vi skal nok få et barn til, sier han. Det er bl egentlig deilig, at en holder motet litt oppe. Det var jeg som var den i forrige runde. Vi gikk på forsøk etter forsøk, og en haug av negative tester. Men hver gang sa jeg at vi kommer til å klare det en gang. Og det gjorde vi! Nå er det han som er den personen, og det støtter jeg meg litt på. 

 

Gratulerer så mye med ei lita tulle på vei ❤️ og lykke til med fødsel 😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i morgen Pinaeo ❤️

 

Jeg håper så veldig at det er noe på ul for deg Lilletrille ❤️ Det er sånn at de tankene man går rundt med ønsker man ikke for noen andre å oppleve. Det er såre og vonde tanker, og jeg håper at du kan se noe fantastisk på ul til uka ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Elliebellie skrev:

Lykke til i morgen Pinaeo ❤️

 

Jeg håper så veldig at det er noe på ul for deg Lilletrille ❤️ Det er sånn at de tankene man går rundt med ønsker man ikke for noen andre å oppleve. Det er såre og vonde tanker, og jeg håper at du kan se noe fantastisk på ul til uka ❤️

Tusen takk❤ Var hos fastlegen i dag og hun hadde fått epikrise fra forrige ul. Ikke veldig positivt.. sitter på sykehuset nå og skal få ny ul🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg vært på ul og fått bekrefta alle vonde følelser og mistanker💔💔Ingenting å se, utviklingen hadde nok stoppet før jeg var på ul sist. Legen på føden var enig at jeg var 7+4 i dag, så det kunne egentlig vært avklart på forrige ul. Fosteret ble da målt til 5+6 når jeg var 6+4. Men... 

Nå har jeg fått Cytotec som jeg skal ta i ettermiddag og sykemelding til torsdag. Da håper jeg at jeg er klar for jobb igjen, og at vi kan begynne å fokusere fremover mot neste forsøk❤ Forbanna trist, men en liten lillebror eller lillesøster kommer. Bare ikke akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Lilletrille17 skrev:

Da har jeg vært på ul og fått bekrefta alle vonde følelser og mistanker💔💔Ingenting å se, utviklingen hadde nok stoppet før jeg var på ul sist. Legen på føden var enig at jeg var 7+4 i dag, så det kunne egentlig vært avklart på forrige ul. Fosteret ble da målt til 5+6 når jeg var 6+4. Men... 

Nå har jeg fått Cytotec som jeg skal ta i ettermiddag og sykemelding til torsdag. Da håper jeg at jeg er klar for jobb igjen, og at vi kan begynne å fokusere fremover mot neste forsøk❤ Forbanna trist, men en liten lillebror eller lillesøster kommer. Bare ikke akkurat nå.

Ånei💔💔😭😭

så urettferdig😢 at det skjedde, og at de ikke kunne konstatere det på den tidligere ultralyden så ventetiden til neste ikke blir så lang♥️♥️♥️

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå Lilletrille! 😭 Det var ikke den meldingen du skulle få! ❤️ 

Veldig leit, oppi det hele, at du ikke kunne få en avklaring før. 

Jeg sender mange varme tanker og gode klemmer, og ønsker deg god bedring fra den fysiske smerten. Den psykiske trenger nok endel lengre tid. ❤️ Dere skal få en liten bror eller søster 💝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode ord Bellamonki og Elliebellie❤❤

Natta har vært ei pine. Har spydd som en gris, ligget med ullundertøy pga frostrier og mye smerter. Men fortsatt ingen blødninger... har for det meste ligget siden jeg tok tablettene i går, fordi formen ble så dårlig, og fikk jo beskjed om at bevegelse var bra for effekten. Så nå er jeg oppe og går så mye jeg orker. Skjer det ingenting til kl. 12 må jeg ringe sykehuset. Da er det 19 timer siden jeg tok tablettene...😖

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har kanskje gått over i gruppe for januar, men hvordan går det med dere Bellamonki og Elliebellie? Holder dere dere i skinnet eller har dere startet testinga?😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig synd å høre at du har hatt det så dårlig Lilletrille. ❤️

 

Jeg hadde jo mistet troen fra start, og testet i dag. Blendahvitt. Fortsatt en uke igjen, men burde vært noe der. Men men. Hadde jo ikke noe forhåpninger uansett 😪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste ikke det var noe januar gruppe 🙉😂

testdag på søndag. 99% sikker på at det ikke gikk denne gangen heller. Livmorstappen er helt åpen som sist. Hadde en runde med akkupunktur idag, fikk også fructus femina i posten så begynt på det også. De sier at det befruktede egget er i livet til mensen kommer så håper jeg ga det ett spark i ræva idag 🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vondt å ha så dårlig magefølelse. Krysser fortsatt fingrene for dere begge to!❤

Her er hvertfall den fysiske formen en del bedre. Den psykiske biten vil nok ta litt lenger tid, men det er i det minste godt å ha det overstått når man først måtte. Er spent på veien videre, og forventer at St.Olav ringer i morgen, så får vi kanskje noe konkret å forholde oss til. Foreberedt på en del venting, men da kan vi hvertfall fokusere fremover❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 dpo.. eg ser en skyggestrek😱😱 håper den blir sterkere i morgen 🥺🥺 ikke tatt med morgen urin men holdt meg 4 t.

EF548110-6260-49FC-AD93-B69DEF176393.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Bellamonki skrev:

12 dpo.. eg ser en skyggestrek😱😱 håper den blir sterkere i morgen 🥺🥺 ikke tatt med morgen urin men holdt meg 4 t.

EF548110-6260-49FC-AD93-B69DEF176393.jpeg

Den har farge, tror ikke det er skyggestrek😁 så fantastisk, håper spiren klorer seg fast❤❤🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Bellamonki skrev:

Testdato idag og den har bare blitt sterkere 😍 da er jeg 4+0 idag. Spennende tid i møte😍😍

A64C2C1D-8EDF-40E0-A67C-B94CE0222E78.jpeg

ECA0C6E5-DD2B-4401-AF7C-4C122BEDAF08.jpeg

Gratulerer!!❤ Spennende tid fremover nå ja😁😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...