Gå til innhold

Desember 2018


Elliebellie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da er jeg i gang. Fikk satt opp en todagers i dag. Testedag 20.12. Dette blir enten tidenes julegave, eller gravøl 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært og satt inn blastocyst i dag, søskenforsøk😍 testdag 25/12, men kjenner meg selv godt nok til å vite at jeg ryker på noen tester før det😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser forresten at du har spurt om testing på en annen tråd. Jeg skal prøve å vente hvertfall 10 dager. Nå er det fryseforsøk og ingen medisiner som kan gi falsk positiv heldigvis. Sist, på ferskforsøk, fikk jeg svakt positiv 7 dager innsett, og da ble dagene veldig lange frem til jeg var helt sikker på at el-sprøyta var ute av kroppen😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann😊

Første gang vi går gjennom disse prosessene, så alt er nytt. Hadde innsett tirsdag, fryseforsøk pga fare for OHSS ved uttak. Har da også testdag 25/12. Veldig spent, ikke minst på egen reaksjon om resultate blir det ene eller det andre. Klare ikke forestille meg at testen evt kan vise negativt resultat 😫

 

Var det full klaff med en gang på første barnet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Pinaeo skrev:

Heisann😊

Første gang vi går gjennom disse prosessene, så alt er nytt. Hadde innsett tirsdag, fryseforsøk pga fare for OHSS ved uttak. Har da også testdag 25/12. Veldig spent, ikke minst på egen reaksjon om resultate blir det ene eller det andre. Klare ikke forestille meg at testen evt kan vise negativt resultat 😫

 

Var det full klaff med en gang på første barnet? 

Så spennende! Vi satser på verdens fineste julegave til oss alle🤞❤ 

Ja, jenta vår satt på første forsøk sist. Jeg klarer ikke tro at vi skal være så heldige 2 ganger, så forbereder meg psykisk på at vi trenger flere forsøk denne gangen🙈 Jeg er forøvrig en liten testoman, og mannen vil at vi skal vente med test til tidligst morgenen på julaften. Så her er det bare å smøre seg med tålmodighet😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 11.12.2018 den 15.19, Lilletrille17 skrev:

Ser forresten at du har spurt om testing på en annen tråd. Jeg skal prøve å vente hvertfall 10 dager. Nå er det fryseforsøk og ingen medisiner som kan gi falsk positiv heldigvis. Sist, på ferskforsøk, fikk jeg svakt positiv 7 dager innsett, og da ble dagene veldig lange frem til jeg var helt sikker på at el-sprøyta var ute av kroppen😅

Fryseforsøk her også. Har testet litt, bare for gøy. Veldig negativ fortsatt, så det er nok det jeg må belage meg på til torsdag også 😪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Pinaeo skrev:

Heisann😊

Første gang vi går gjennom disse prosessene, så alt er nytt. Hadde innsett tirsdag, fryseforsøk pga fare for OHSS ved uttak. Har da også testdag 25/12. Veldig spent, ikke minst på egen reaksjon om resultate blir det ene eller det andre. Klare ikke forestille meg at testen evt kan vise negativt resultat 😫

 

Var det full klaff med en gang på første barnet? 

Vi hadde fire innsett før vi fikk positivt resultat sist. Et fersk og tre frys. Man blir litt motløs når det gang på gang viser negativt resultat. Men det er litt av gamet i ivf. Det er ikke noe som er bankers, dessverre. 

 

Derfor er det deilig å ha noen og dele det med :hjerte:

 

Lykke til 😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.12.2018 den 15.16, Lilletrille17 skrev:

Jeg har vært og satt inn blastocyst i dag, søskenforsøk😍 testdag 25/12, men kjenner meg selv godt nok til å vite at jeg ryker på noen tester før det😅

Lykke til 😘 måtte det bli en fantastisk julegave :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei😀

Satt inn første fryseforsøk i går. Testdato 22 desember da egget var 5 dager gammelt. 

Fersk ble utsatt da jeg ble overstimulert så fikk aldri prøvd det. Håper fryst er like bra 😀😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.12.2018 den 8.16, Lilletrille17 skrev:

Så spennende! Vi satser på verdens fineste julegave til oss alle🤞❤ 

Ja, jenta vår satt på første forsøk sist. Jeg klarer ikke tro at vi skal være så heldige 2 ganger, så forbereder meg psykisk på at vi trenger flere forsøk denne gangen🙈 Jeg er forøvrig en liten testoman, og mannen vil at vi skal vente med test til tidligst morgenen på julaften. Så her er det bare å smøre seg med tålmodighet😅

Ja, krysser alt vi har 🤞🏼🙏🏼💞

🎁🎁🎁

er veldig utålmodig som person selv, så spent på hvor lenge vi klarer å vente med testing! Hvor tidlig fikk du positiv test sist? 😊😅

Endret av Pinaeo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.12.2018 den 11.05, Elliebellie skrev:

Vi hadde fire innsett før vi fikk positivt resultat sist. Et fersk og tre frys. Man blir litt motløs når det gang på gang viser negativt resultat. Men det er litt av gamet i ivf. Det er ikke noe som er bankers, dessverre. 

 

Derfor er det deilig å ha noen og dele det med :hjerte:

 

Lykke til 😘

Enig, å dele både oppturer og nedturer med andre som forstår akkurat hva det går i 😊

 

Fikk du nytt fryseforsøk ved neste syklus eller måtte du hoppe over en ved negativ test? 

 

Lykke til, til dere også 💞🤞🏼 Håper det går på første forsøk denne gangen 👨‍👩‍👧‍👦

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Bellamonki skrev:

Hei😀

Satt inn første fryseforsøk i går. Testdato 22 desember da egget var 5 dager gammelt. 

Fersk ble utsatt da jeg ble overstimulert så fikk aldri prøvd det. Håper fryst er like bra 😀😀

Så spennende 😊 Vi satt også inn 5dagers, men fikk testdato 25. Det er sikkert forskjellig prosedyrer og telling på de ulike klinikkene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Pinaeo skrev:

Ja, krysser alt vi har 🤞🏼🙏🏼💞

🎁🎁🎁

er veldig utålmodig som person selv, så spent på hvor lenge vi klarer å vente med testing! Hvor tidlig fikk du positiv test sist? 😊😅

Forrige gang fikk jeg svakt positiv test 7 dager etter innsett, det var første testen jeg tok. Var helt i ekstase, men så gikk det opp for meg at det kunne være Ovitrellen..🙈 så jeg sa aldri noe til mannen før jeg testet på dag 10. Da var den uten tvil positiv fortsatt, så da fortalte jeg det😅 

Men denne gangen har jeg ingen medisiner som kan gi falsk positiv test, så nesten umulig å klare og vente helt til testdagen🙈😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Pinaeo skrev:

Så spennende 😊 Vi satt også inn 5dagers, men fikk testdato 25. Det er sikkert forskjellig prosedyrer og telling på de ulike klinikkene. 

Privat klinikk eller offentlig ? Vi har brukt privat. Sa det var over 50% sjanse for at det skulle gå. Skal prøve å vente til hvertfall 20.12 før eg prøver meg på en test 😯😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt helt håpløs og røk på en test i dag....🤦‍♀️ latterlig, I know. Hadde innsett på tirsdag liksom. Men... det er noe der. Om det er skyggestrek vet jeg ikke, men noe er det😅🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Bellamonki skrev:

Privat klinikk eller offentlig ? Vi har brukt privat. Sa det var over 50% sjanse for at det skulle gå. Skal prøve å vente til hvertfall 20.12 før eg prøver meg på en test 😯😂

Offentlig 😊 Vi er på St.Olavs. 

 

Vi har som mål å vente til julaften, men synes det høres lenge ut 😫🤪 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Lilletrille17 skrev:

Jeg er helt helt håpløs og røk på en test i dag....🤦‍♀️ latterlig, I know. Hadde innsett på tirsdag liksom. Men... det er noe der. Om det er skyggestrek vet jeg ikke, men noe er det😅🙏

Haha, fort gjort 🤪 har digitale tester liggende, men spørs om jeg må skaffe andre. Mye mer spennende med streker 😂

🤞🏼🙏🏼🙏🏼💞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, strekjakten er både spennende og uutholdelig😂 Har jeg tester i hus har jeg ikke sjans til å holde meg unna. Burde ikke bestilt før nærmere testdato🙊😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røk på en test eg og🙄 og eg hadde insett torsdag. Skikkelig dårlig følelse for dette innsettet. Merker dere noe på kroppen? Vet det egentlig er for tidlig men leitet sårt etter noen tegn😂 lørdag er alt for lenge til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.12.2018 den 20.25, Lilletrille17 skrev:

Jeg er helt helt håpløs og røk på en test i dag....🤦‍♀️ latterlig, I know. Hadde innsett på tirsdag liksom. Men... det er noe der. Om det er skyggestrek vet jeg ikke, men noe er det😅🙏

Tok du bilde av testen?🤞🏻🤞🏻😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Bellamonki skrev:

Tok du bilde av testen?🤞🏻🤞🏻😃

Jeg tok en ny i går jeg har bilde av.. 😁 måtte den holde hele veien🙏

Jeg har også hatt skikkelig dårlig følelse på dette innsettet og egentlig ikke hatt trua. Har ikke merket noenting på kroppen enda, men orka plutselig ikke kaffe i helga. Fikk nok etter 1 kopp, og jeg drikker vanligvis (for) mye kaffe. Så da tok jeg en test... 😊

Snapchat-395644193.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Lilletrille17 skrev:

Jeg tok en ny i går jeg har bilde av.. 😁 måtte den holde hele veien🙏

Jeg har også hatt skikkelig dårlig følelse på dette innsettet og egentlig ikke hatt trua. Har ikke merket noenting på kroppen enda, men orka plutselig ikke kaffe i helga. Fikk nok etter 1 kopp, og jeg drikker vanligvis (for) mye kaffe. Så da tok jeg en test... 😊

Snapchat-395644193.jpg

Eg ser to streker 😍😍 gøy!! La den bli sterkere utover uka🙏🏻

Er sykemeldt fra jobben, jobber som butikksjef på rema 1000, mye stress og tungt arbeid. Merker dagene går såå tregt nå 🤦🏼‍♀️

Så lei Lutinus også😂 #klagerlittmyenå bare håper der skjer noe der nede og den dårlige følelsen ikke er noe😅😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er to streker på den Lilletrille :hjerte: Grattis!!!

 

Vi har testdag på torsdag. Jeg har testet litt jevnt hele vegen. Bare negativt. Så da blir det et nytt forsøk på oss. Har heldigvis noen egg i frysen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, testene er uten tvil positive, og de blir sterkere!!❤❤ men når man er så dum og tester så tidlig, så blir det uansett lange dager til den 25/12🙊 litt tidlig å juble føler jeg, men tusen takk! Håper den klamrer seg fast🙏😍 

Så kjedelig Ellibellie! Men ei venninne av meg testet ikke positivt før testdagen, så det er fortsatt håp..🤞 

Nederst til høyre er første test, den over er andre og den til venstre er fra i dag🙏

IMG_20181218_115207.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...