Gå til innhold

13 år gutt og får ikke lov til og spille gta 5


Sorumdaniel

Anbefalte innlegg

Hei jeg er en middels moden 13 åring som er en gutt som ikke får lov til og spille  Gta 5 eller andre spill som er over aldersgrensen min. Jeg har lyst til og spille gta 5 fordi at alle vennene mine spiller det, og at jeg føler meg utenfor fordi jeg ikke får lov til og spille det. Derfor lurte jeg på om dere her inne har noe som jeg kan si til foreldrene mine for og få lov til og spille det. Takk

Endret av Sorumdaniel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jammen godt noen foreldre klarer å oppdra barna sine. Slutt å sutre. Du er ikke gammel nok. Lev med det. Er en grunn for at det er aldresgrense.

Anonymkode: 490b9...196

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager,  hadde du vært min sønn hadde du heller ikke fått lov.

Det eneste jeg kan trøste deg med er at du ikke er alene om å ikke få lov. Det er mange andre som også har foreldre som følger aldersgrensene, selv om det ikke virker sånn når du står midt i det. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Du er 13år og aldersgrensen på GTA5 er 18år så dine foreldre gjør helt rett her!! 

Hadde du vært min sønn kunne du fått spille spill med maks 16års grense om jeg hadde ment de var ok. 

Vil nesten si foreldrene til dine kompiser er de som gjør feil her! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke spille Gta, det finnes jo et mye bedre spill der ute, som er bare 12 år!, da blir foreldrene dine sikkert mye gladere. Det heter World of Warcraft, du trenger bare betale for alle spillene, som er ca 10 spill. Så betaler du ca 120kr hver månde for å spille! Det er bare 12 år, so du bør få låv til det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...