Gå til innhold

Hva har dere kjøpt til barna til jul?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Tenåringen får spillskjerm, klær, ekstra spillkontroll og tilhørende headset i tillegg til litt småtterier. 2-åringen får ski, klær, playmobil, garasje, småbiler og duplo etc. Regner med ca 3000-4000 til hvert barn (alt kjøpt på tilbud). Både jeg og mannen har jobbet hardt for pengene og vi sparer mye. Vi er begge oppvokst med nøkterne julefeiringer og relativt trang økonomi. Vi ønsker begge å skjemme bort barna ekstra til jul og bursdager. Var en periode hvor jeg ikke hadde muligheten til å skjemme bort den eldste grunnet trang økonomi så jeg overkompenserer nok litt. Vi snakker ikke om penger verken hjemme eller borte. Sender ikke med 2-åringen merketøy i barnehagen etc. Tenåringen er fornøyd så lenge alt er behagelig og vil heller spare enn å bruke penger. Utover gavene disse to gangene i året får de klær, sykler og det de måtte trenge, men lite av småleker osv.

Anonymkode: ba929...ee1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun på 12 får Adidas genser og Adidas skjorte. Han på 6 får fotball trøye og bukse. Tror de blir veldig fornøyd☺️

Anonymkode: 589dc...195

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper mye forskjellig i løp av året slik dei får mye gaver. 

Gutt 10: mye klær, kule sko, lego, spill til Xbox, terningspill, gaming headset, ullgenser, trålåse ørepropper til telefon, 3d tegning, robot leke. Tastatur som lyser. 

gutt 8: gaming stol, gaming headset,tastatur som lyser, Nike Air sko, jakke, div hettegensere som han ønsker seg. Lego, robot leke, ullklær, fotball klær.

jente5: mye barbie, og baby born dukker, stellebord til dukker, kjoler, sminkekoffert, sko med enhjørning på, ny iPad. 

Blir sikkert litt smått til før jeg er ferdig. Jeg begynner julehandelen om sommeren 🙈

Anonymkode: b02a8...286

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud! Julen er jo den fineste årstiden av alle❤️ 

Mine barn får hver sin leilighet de.. det ønsker de seg ikke, men de må jo ha et sted å bo når de skal på skole. 

Egentlig ønska de seg bil, men det er jo tapsprosjekt økonomisk... 

Anonymkode: e57bb...ef1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Anonym bruker skrev:

Synes ikke dere det er stas å kjøpe gaver til ungen? Det han ønsker seg? Det å gi gaver er jo så fint!

Anonymkode: b6468...a67

Han er bare tre år og ønsker seg ikke noe. Han forstår ikke helt konseptet enda. Han har masse leker, bøker osv. og alt han trenger av andre ting som sykkel o.l. Vi kommer selvfølgelig til å kjøpe gaver til ham etter hvert, kanskje allerede neste jul. Men enn så lenge fungerer dette i alle fall fint.

Anonymkode: abef4...451

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...