Gå til innhold

Kjører rundt med "Vi hjelper ælle. Utfører ælt i negerærbe!"


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

"Neger" og "slave" er ikke synonymt. Og jo, det er negativt å være slave. Nå er det jo heller ikke snakk om hva man kaller "seg", men hva noen kaller andre mennesker. 

Anonymkode: 51342...0af

Negerarbeid er ganske synonymt med slavearbeid. Hva om en neger lager slik reklame, er det da ok?

Anonymkode: 69973...6b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ja, jeg tenker at denne gutten godt kan lære at slike begrep finnes, og at hvite mennesker også kan være slaver og at det ikke er noe negativt å kalle seg for dette. 

Anonymkode: 69973...6b8

Mener du at det ikke er noe galt i å kalle seg neger? Hvis det er det du mener, er ikke det litt selvmotsigende?

Du skrev i forrige innlegg at du tenkte at «negerarbeid» er det samme som «drittarbeid». Er det ikke da implisitt at du tenker at det å være neger er det samme som å være dritt? Eller i alle fall dårligere? 

Anonymkode: 047c5...547

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Negerarbeid er ganske synonymt med slavearbeid. Hva om en neger lager slik reklame, er det da ok?

Anonymkode: 69973...6b8

Det finnes ikke negre.

Anonymkode: 51342...0af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Joda, du kan leser mer her: https://no.wikipedia.org/wiki/Neger

 

Anonymkode: 69973...6b8

Nei, det gjør det ikke. Ikke i normalt dannede menneskers verden. Tapere som ikke har annen underholdning i livet enn å prøve å provosere anonymt på nettet finnes det derimot flust av. 

Anonymkode: 51342...0af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, det gjør det ikke. Ikke i normalt dannede menneskers verden. Tapere som ikke har annen underholdning i livet enn å prøve å provosere anonymt på nettet finnes det derimot flust av. 

Anonymkode: 51342...0af

Kaller du meg for taper? Da skal jeg kalle deg for en prinsippfast prektig bedreviter og jeg er helt sikker på at du springer rundt i klær produsert av mennesker som ikke kan drikke vann til maten engang og som aldri kommer til å ha mulighet engang til å diskutere rasisme og som heller aldri har fått muligheten til å diskutere det. Hykler! 

Anonymkode: 69973...6b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kaller du meg for taper? Da skal jeg kalle deg for en prinsippfast prektig bedreviter og jeg er helt sikker på at du springer rundt i klær produsert av mennesker som ikke kan drikke vann til maten engang og som aldri kommer til å ha mulighet engang til å diskutere rasisme og som heller aldri har fått muligheten til å diskutere det. Hykler! 

Anonymkode: 69973...6b8

Ja, jeg kaller deg en taper. Jeg kaller deg også en dårlig provokatør. 

Anonymkode: 51342...0af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ja, jeg kaller deg en taper. Jeg kaller deg også en dårlig provokatør. 

Anonymkode: 51342...0af

Å komme med personangrep uten argumenter som substans vitner mest om at du ikke har noe vettug å komme med.

Anonymkode: 69973...6b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Å komme med personangrep uten argumenter som substans vitner mest om at du ikke har noe vettug å komme med.

Anonymkode: 69973...6b8

Bare gi deg. Dette har du ikke taket på. En person som bruker så mye tid som deg på å skrive "provoserende" innlegg er selvsagt en taper uten noe vettugt å bruke tiden sin på. 

Anonymkode: 51342...0af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Useriøst? Jeg synes helt ærlig at det er seriøst og jeg ville veldig gjerne ha benyttet meg av et firma som er villig til å påta seg drittjobber! Vil du kun benytte deg av rørleggere som er redde for å brekke neglen? Velbekomme, slutt å vær så hårsår! 

Anonymkode: 69973...6b8

Jeg tror med respekt å melde at du ikke skjønner noen ting her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutter aldri å la meg fascinere over lite intelligente mennesker som smykker seg med idiotien sin. Det går sånn her: 

Idioten gjør noe idiotisk. Får beskjed om idiotien. Idioten tror han vet alt og prøver derfor å forsvare idiotien. Viser seg som enda større idiot. Og sånn går nu dagan!

Anonymkode: d5127...24b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Å trekke slutninger om å ikke ta poenget når man er uenig sier mer om deg og hersketeknikk enn det faktum at jeg er uenig med Miss Marple.

Anonymkode: 69973...6b8

Det er ikke hersketeknikk å påpeke at du ikke forsto hva Miss Marple ville frem tl

Anonymkode: d85f3...3cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Slutter aldri å la meg fascinere over lite intelligente mennesker som smykker seg med idiotien sin. Det går sånn her: 

Idioten gjør noe idiotisk. Får beskjed om idiotien. Idioten tror han vet alt og prøver derfor å forsvare idiotien. Viser seg som enda større idiot. Og sånn går nu dagan!

Anonymkode: d5127...24b

HI er nok mindre intelligent og ikke akkurat hva man kaller et ressurssterkt menneske, men det er helt åpenbart at dette innlegget - og svarene - kun er skrevet for å provosere. 

Anonymkode: 51342...0af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutes ago, *Miss Marple* said:

Jeg tror med respekt å melde at du ikke skjønner noen ting her. 

Hehe, var litt vittig da. Du mener at alle rørleggere som ikke gjennomfører negerarbeid er fisefine. Gjelder vel ca 99.9% av alle rørleggere, fisefine gjengen der

Anonymkode: b7239...919

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hehe, var litt vittig da. Du mener at alle rørleggere som ikke gjennomfører negerarbeid er fisefine. Gjelder vel ca 99.9% av alle rørleggere, fisefine gjengen der

Anonymkode: b7239...919

Dagens dårligste forsøk. 

Anonymkode: 51342...0af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hehe, var litt vittig da. Du mener at alle rørleggere som ikke gjennomfører negerarbeid er fisefine. Gjelder vel ca 99.9% av alle rørleggere, fisefine gjengen der

Anonymkode: b7239...919

:kari:

Anonymkode: d85f3...3cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

"Neger" og "slave" er ikke synonymt. Og jo, det er negativt å være slave. Nå er det jo heller ikke snakk om hva man kaller "seg", men hva noen kaller andre mennesker. 

Anonymkode: 51342...0af

Jeg  reagerer på slike ting. For mange er dette synonymt,  og det er hva denne reklamen symboliserer. Vi har vel kommet lenge enn dette nå? 

Anonymkode: def00...d27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er ikke hersketeknikk å påpeke at du ikke forsto hva Miss Marple ville frem tl

Anonymkode: d85f3...3cd

Har du forstått hva jeg skriver i det hele tatt? Neppe. Jeg forstod Miss Marple godt men er uenig.

Anonymkode: 69973...6b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

HI er nok mindre intelligent og ikke akkurat hva man kaller et ressurssterkt menneske, men det er helt åpenbart at dette innlegget - og svarene - kun er skrevet for å provosere. 

Anonymkode: 51342...0af

Å kalle meg for mindre intelligent fordi jeg er uenig. Det hadde du neppe gjort på en tv skjerm. Tror du at jeg er HI? Klarer du å lese anonymkoder?

Anonymkode: 69973...6b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kutt ut drittslengingen og kom heller med saklige argumenter så dere kan virke mer intelligente begge to (pun- intended). 

Det er forøvrig oftest etniske norske som blir krenket av ordet neger, ikke enhetene selv. 

Anonymkode: 588e7...1c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er flere av utsagnene her brudd mot rasismeparagrafen.  Ulovlig og kan straffes. Bare så dere er klar over det. 

Anonymkode: def00...d27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Å trekke slutninger om å ikke ta poenget når man er uenig sier mer om deg og hersketeknikk enn det faktum at jeg er uenig med Miss Marple.

Anonymkode: 69973...6b8

Eh... er du seriøs? 

Anonymkode: aabd6...b9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Anonym bruker said:

Negerarbeid er ganske synonymt med slavearbeid. Hva om en neger lager slik reklame, er det da ok?

Anonymkode: 69973...6b8

Bilderesultat for johan golden din slave

Anonymkode: 2be69...290

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Anonym bruker said:

Nå er flere av utsagnene her brudd mot rasismeparagrafen.  Ulovlig og kan straffes. Bare så dere er klar over det. 

Anonymkode: def00...d27

Folk som deg gjør meg helt matt. Men bare sett i gang å anmeld. Da går sikkert for deg også.

Anonymkode: 2be69...290

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...