Gå til innhold

Juli 2019💚


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Lillens skrev:

Stakkars deg 😕 håper der avtar snart! Sies jo at det skal bli bedre etter uke 12. Jeg har vært ganske kvalm selv, så ble jeg litt bedre her for noen dager siden og tenkte jippi men kvalmen kom igjen etter få dager🙈🤭 

håper de klarer å se noe den 8 då😍 er så spennende!

Jaa, jeg blir så deprimert av å ha det sånn også 😅 så i dag er det tungt. Er litt sånn «vil jeg egentlig ha barn??» men jeg vet jo innerst inne at jeg vil det, men er litt vanskelig etter 8 uker på sofaen 😫 

 

enig! Håper det samme for deg❤️ Har du noen følelse på hva det kan være?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Babyloveee skrev:

Jaa, jeg blir så deprimert av å ha det sånn også 😅 så i dag er det tungt. Er litt sånn «vil jeg egentlig ha barn??» men jeg vet jo innerst inne at jeg vil det, men er litt vanskelig etter 8 uker på sofaen 😫 

 

enig! Håper det samme for deg❤️ Har du noen følelse på hva det kan være?:)

Er du blitt sykemeldt også da kanskje? 

Har en følelse på gutt, men samboer har 2 jenter fra før så han har ett lite ønske om en liten gutt også såklart, og hadde vært kjekt for meg også hvis det var en gutt så vi får begge kjønnene🙈 men så lenge det er friskt er jeg veldig fornøyd!  

Samboer tror det er jente🙈

har du begynt å fått litt mage? Jeg har følelsen av at jeg har det, men ikke noe jeg ligger spesielt merke til da jeg har vært så oppblåst helt siden uke 6 sikkert🙈😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Lillens skrev:

Er du blitt sykemeldt også da kanskje? 

Har en følelse på gutt, men samboer har 2 jenter fra før så han har ett lite ønske om en liten gutt også såklart, og hadde vært kjekt for meg også hvis det var en gutt så vi får begge kjønnene🙈 men så lenge det er friskt er jeg veldig fornøyd!  

Samboer tror det er jente🙈

har du begynt å fått litt mage? Jeg har følelsen av at jeg har det, men ikke noe jeg ligger spesielt merke til da jeg har vært så oppblåst helt siden uke 6 sikkert🙈😂

Jeg er student nå, så har har juleferie en uke til😅så håper jeg er klar igjen da:) 

skjønner :) føler det er en gutt jeg, men ønsker det er ei jente egt 😅 men som du sier, bare det er frisk så er jeg fornøyd❤️ 

Jeg har fått mage ja 😂 synes veldig godt også. Men er nok også oppblåst i tillegg😅 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Babyloveee skrev:

Jeg er student nå, så har har juleferie en uke til😅så håper jeg er klar igjen da:) 

skjønner :) føler det er en gutt jeg, men ønsker det er ei jente egt 😅 men som du sier, bare det er frisk så er jeg fornøyd❤️ 

Jeg har fått mage ja 😂 synes veldig godt også. Men er nok også oppblåst i tillegg😅 

 

Ååå, gleder meg til å få skikkelig mage🙈 å kjenne liv, og se utenfra magen at det beveger seg inni magen😍🙈🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lillens skrev:

Ååå, gleder meg til å få skikkelig mage🙈 å kjenne liv, og se utenfra magen at det beveger seg inni magen😍🙈🙈

Jaa, jeg også! Selvom jeg gruer meg litt 😅 synes det er litt skummelt 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere! 

I går kveld begynte jeg å blø 😞 12+3... knall rødt blod. Halve bindet var fullt med flytende blod. Jeg dro på sykehuset og der fikk jeg UL, og det var liv. Fosteret lå langt over livmorhalsen og den var godt lukket. Men de sa det aldri er noen garantier på at det går bra for det, og da ble jeg skikkelig urolig. Jeg blødde ikke noe mer, men NÅ har jeg begynt på igjen:( dagen etter. Har en del vondt også. Hva tror dere, og har dere opplevd noe sånt før? Er så redd for SA :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Babyloveee skrev:

Hei dere! 

I går kveld begynte jeg å blø 😞 12+3... knall rødt blod. Halve bindet var fullt med flytende blod. Jeg dro på sykehuset og der fikk jeg UL, og det var liv. Fosteret lå langt over livmorhalsen og den var godt lukket. Men de sa det aldri er noen garantier på at det går bra for det, og da ble jeg skikkelig urolig. Jeg blødde ikke noe mer, men NÅ har jeg begynt på igjen:( dagen etter. Har en del vondt også. Hva tror dere, og har dere opplevd noe sånt før? Er så redd for SA :( 

Aldri opplevd, men hadde reist rett på sykehuset igjen! Og krevd oppfølging.

masse lykke til, krysser fingrene for deg❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, MammaentilMini skrev:

Aldri opplevd, men hadde reist rett på sykehuset igjen! Og krevd oppfølging.

masse lykke til, krysser fingrene for deg❤️

Hvordan da? De sa de ikke fikk gjort noe fra eller til, og at det gikk sin gang liksom. Skulle ringe om det ble vondere. Men aner ikke hva jeg skal gjøre. Er forferdelig å gå sånn. 

Tusen takk❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Babyloveee skrev:

Hvordan da? De sa de ikke fikk gjort noe fra eller til, og at det gikk sin gang liksom. Skulle ringe om det ble vondere. Men aner ikke hva jeg skal gjøre. Er forferdelig å gå sånn. 

Tusen takk❤️❤️

Jeg ville hatt svar på hvor blødningen kom fra, for den kommer jo av en grunn.. når det er så mye som du sier, og ikke bare spotting.. og ville hatt samtale for å høre om det er normalt 🤷🏼‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MammaentilMini skrev:

Jeg ville hatt svar på hvor blødningen kom fra, for den kommer jo av en grunn.. når det er så mye som du sier, og ikke bare spotting.. og ville hatt samtale for å høre om det er normalt 🤷🏼‍♀️

Ringte dem nå, og da sa dem at de regnet med det bare var spotting, og at de skulle se nærmere på det på tirsdag. Men de regna med det ville gi seg iløpet av ett par dager 😫♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Babyloveee skrev:

Ringte dem nå, og da sa dem at de regnet med det bare var spotting, og at de skulle se nærmere på det på tirsdag. Men de regna med det ville gi seg iløpet av ett par dager 😫♥️

Skjønner at det der ikke er lett 😪 Men prøv å roe deg helt ned og slapp av frem til tirsdag, så godt du kan. Det er normalt for mange å spotte i svangerskapet, kan jo hende du er en av dem. De har jo sett på babyen st den er hel og frisk, så det skal vel utrolig mye til for st man bare aborterer noe friskt. Vanskelig å tenke positivt, det skjønner jeg! Men hadde noe vært galt ville det kanskje skjedd i går når du blødde så mye ville jeg tenkt.. ønsker deg masse lykke til og krysser fingrene for deg!

Huff, glad jeg har ultralyd (angelsounds) hjemme jeg, brukte den masse med førstemann før jeg kjente liv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.11.2018 den 18.58, Anonym bruker skrev:

31/7 har jeg termin 🙂 

Anonymkode: 5c08a...fd7

Jeg har fått samme termin! Men er litt nysgjerrig.. sikker et super dumt spørsmål, men hvor mange uker er du på vei? Jeg ble satt frem en uke på tidlig ul. Trodde jeg var 10 uker, men jordmor mener jeg er 11-12 uker. Får det ikke til å gå opp, men jeg forstår meg ikke helt på alt sammen heller... 

Anonymkode: 60af9...27e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har fått samme termin! Men er litt nysgjerrig.. sikker et super dumt spørsmål, men hvor mange uker er du på vei? Jeg ble satt frem en uke på tidlig ul. Trodde jeg var 10 uker, men jordmor mener jeg er 11-12 uker. Får det ikke til å gå opp, men jeg forstår meg ikke helt på alt sammen heller... 

Anonymkode: 60af9...27e

Ut i fra mine bergenginer og første dag av siste mens, så  starter jeg på uke 11 i dag. Men jordmor mener altså at jeg er i uke 12 🤷🏾‍♀️Følte jeg forklarte meg veldig dårlig 😛 

Anonymkode: 60af9...27e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Babyloveee skrev:

Hei dere! 

I går kveld begynte jeg å blø 😞 12+3... knall rødt blod. Halve bindet var fullt med flytende blod. Jeg dro på sykehuset og der fikk jeg UL, og det var liv. Fosteret lå langt over livmorhalsen og den var godt lukket. Men de sa det aldri er noen garantier på at det går bra for det, og da ble jeg skikkelig urolig. Jeg blødde ikke noe mer, men NÅ har jeg begynt på igjen:( dagen etter. Har en del vondt også. Hva tror dere, og har dere opplevd noe sånt før? Er så redd for SA :( 

Ånei 😫 jeg hadde overdrevet litt i telefonen til sykehuset, ringt de igjen og sagt du har en del mer smerter. Da vil de nok følge deg opp bedre håper jeg! Du har krav på å få oppfølging når man blør. Jeg hadde nok selv vært helt fra meg hadde jeg vært deg i den posisjonen 😕 men samme som hun sier over her så har de jo sjekket fosteret og at alt er bra med det. Så hadde det vært en sa tror jeg de hadde sett det allerede da. Er mange som blør en del under svangerskapet. Har også hørt noen har nesten like mye blod som med mensen, så jeg krysser fingrene for deg og at dette skal gå bra ♥️🙏🏽

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har fått samme termin! Men er litt nysgjerrig.. sikker et super dumt spørsmål, men hvor mange uker er du på vei? Jeg ble satt frem en uke på tidlig ul. Trodde jeg var 10 uker, men jordmor mener jeg er 11-12 uker. Får det ikke til å gå opp, men jeg forstår meg ikke helt på alt sammen heller... 

Anonymkode: 60af9...27e

Er dere ikke 11+0 i dag da? Altså 11 fullgåtte uker og derfor «i svangerskapsuke 12» ☺️ Regnet bare på mellomrommet mellom deres og min termin, så skal ikke si drt for sikkert men 🤷🏼‍♀️☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, MammaentilMini skrev:

Er dere ikke 11+0 i dag da? Altså 11 fullgåtte uker og derfor «i svangerskapsuke 12» ☺️ Regnet bare på mellomrommet mellom deres og min termin, så skal ikke si drt for sikkert men 🤷🏼‍♀️☺️

Er 10+0 etter mine beregninger 😬🤓 altså går inn i uke 11 i dag 

Anonymkode: 60af9...27e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på sykehuset igjen nå, driver å venter. Blødde ut en klump i dag tidlig!! Og nå fosser det blod. Bytta bind 3 ganger alt i dag... så nå er jeg skikkelig redd det har gått galt :( håper legen kommer snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Babyloveee skrev:

Jeg er på sykehuset igjen nå, driver å venter. Blødde ut en klump i dag tidlig!! Og nå fosser det blod. Bytta bind 3 ganger alt i dag... så nå er jeg skikkelig redd det har gått galt :( håper legen kommer snart...

Høres ikke noe kjekt ut😫 håper alt hår fint med lille! Gi gjerne en tilbakemelding når du har vært hos legen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Babyloveee skrev:

Jeg er på sykehuset igjen nå, driver å venter. Blødde ut en klump i dag tidlig!! Og nå fosser det blod. Bytta bind 3 ganger alt i dag... så nå er jeg skikkelig redd det har gått galt :( håper legen kommer snart...

Hvordan gikk det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hjemme igjen ifra sykehuset nå! 

Jeg er 13+0. Og babyen har det helt fint. Den ligger langt over livmorhalsen og åpningen, så er ingen fare for SA. Men jeg har en del blod i slimhinnene, siden det ligger en del blod i livmorhalsen. Så alt tyder på at alt er normalt. Fikk også vite at det er en gutt på vei❤️ så alt i alt, VELDIG LETTET OG GLAD 😍 Jeg er så lykkelig nå! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Babyloveee skrev:

Er hjemme igjen ifra sykehuset nå! 

Jeg er 13+0. Og babyen har det helt fint. Den ligger langt over livmorhalsen og åpningen, så er ingen fare for SA. Men jeg har en del blod i slimhinnene, siden det ligger en del blod i livmorhalsen. Så alt tyder på at alt er normalt. Fikk også vite at det er en gutt på vei❤️ så alt i alt, VELDIG LETTET OG GLAD 😍 Jeg er så lykkelig nå! 

Åååå nå fikk jeg gåsehud og tårer i øynene! Så utrolig godt å høre at alt er fint ❤️ og en gutt da, så herlig 😍 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er 10+0 etter mine beregninger 😬🤓 altså går inn i uke 11 i dag 

Anonymkode: 60af9...27e

Når hadde du siste mens? Hvis du er 10+1 i dag har du termin i august. Alle svangerskap er 40 uker + 2/3 dager alt etter hvilken utregning man bruker.. bare å regne seg frem. Hvis du er 10 uker nå, havner du på 39 uker til termin 31/7.

Anonymkode: 4c46c...f5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Når hadde du siste mens? Hvis du er 10+1 i dag har du termin i august. Alle svangerskap er 40 uker + 2/3 dager alt etter hvilken utregning man bruker.. bare å regne seg frem. Hvis du er 10 uker nå, havner du på 39 uker til termin 31/7.

Anonymkode: 4c46c...f5e

Første dag av siste mens var 27. Oktober og appen min sier jeg har termin 7. August og er 10+1 i dag, mens jordmor mener jeg har termin 31. Juli 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Babyloveee skrev:

Er hjemme igjen ifra sykehuset nå! 

Jeg er 13+0. Og babyen har det helt fint. Den ligger langt over livmorhalsen og åpningen, så er ingen fare for SA. Men jeg har en del blod i slimhinnene, siden det ligger en del blod i livmorhalsen. Så alt tyder på at alt er normalt. Fikk også vite at det er en gutt på vei❤️ så alt i alt, VELDIG LETTET OG GLAD 😍 Jeg er så lykkelig nå! 

Ååååh nå ble jeg kjempeglad på dine vegne😍😍 en liten guttebeibis💙💙 fantastisk at alt er som normalt! Dette viser jo bare at man kan blø en del uten å ha sa😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Røvedatter skrev:

Første dag av siste mens var 27. Oktober og appen min sier jeg har termin 7. August og er 10+1 i dag, mens jordmor mener jeg har termin 31. Juli 

Jeg hadde siste mens 17 oktober og min termin er 27 juli🤔🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...