Gå til innhold

Juli 2019💚


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trooor jeg hører til her 🤔 såpass tidlig enda, MEN første dag i siste mens var 12 oktober så tror jeg er 5 + 3 så da kan det se ut som termin er rundt 25 juli 🤩 så spennende ❤️

Anonymkode: b9958...6e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende!😍 jeg er 5+4 i dag! 

Har termin 26.07! Skal til legen på tirsdag og sjekke hcg☺️ 

Utrolig spennende synes jeg! I dag har jeg lagt merke til at brystene mine allerede har vokst, og er veldig nummen på nipplene🙉 men heldigvis ikke kvalm! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Jeg har termin 1.juli. Har fått svære pupper, vært kvalm i flere uker nå og begynnende bekkenløsning. Kvalmen tar virkelig knekken på meg snart, spyr ikke, men det er liksom nyss før hele tiden. Er kvalm hele dagen. 

Har to gutter på 8 og 5 år fra før. For tre år siden hadde jeg en såkalt senabort av ei jente med trisomi 18 i uke 20. Så jeg har mange følelser rundt dette svangerskapet, på godt og vondt. Det tok meg tre år å bli gravid igjen og jeg er livredd for at noe skal gå galt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen av dere andre som har fått blødninger og har skikkelig murringer i magen? Har fått skikkelig murringer siste 2 dagene, når jeg skal ligge meg til å sove. Gjør vondt liksom, når jeg tørket meg i dag kom det litt brunlig utflod på papiret😱 

 

snakket med jordmor og hun mente at det var normalt men🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lillens skrev:

Er det noen av dere andre som har fått blødninger og har skikkelig murringer i magen? Har fått skikkelig murringer siste 2 dagene, når jeg skal ligge meg til å sove. Gjør vondt liksom, når jeg tørket meg i dag kom det litt brunlig utflod på papiret😱 

 

snakket med jordmor og hun mente at det var normalt men🙄

Jeg har hatt brunlig utflod i to uker nå, og noe stikking og vondt i mage/rygg. Har vært på to ultralyder - sett hjerte slå og alt er normalt. Så hos meg er dette tydeligvis normalt (opplevde det ikke i første svangerskap, så var helt nytt for meg).

at det gjør vondt kan være tegn på at det vokser ☺️ hvis du ikke får skikkelig blødning ville jeg prøvd å roe meg ned og tenke på det jordmor sier. Evt om du kunne fått en tidlig ultralyd og sjekke at alt er ok ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, MammaentilMini skrev:

Jeg har hatt brunlig utflod i to uker nå, og noe stikking og vondt i mage/rygg. Har vært på to ultralyder - sett hjerte slå og alt er normalt. Så hos meg er dette tydeligvis normalt (opplevde det ikke i første svangerskap, så var helt nytt for meg).

at det gjør vondt kan være tegn på at det vokser ☺️ hvis du ikke får skikkelig blødning ville jeg prøvd å roe meg ned og tenke på det jordmor sier. Evt om du kunne fått en tidlig ultralyd og sjekke at alt er ok ☺️

Var bare litt brunt på papiret når jeg tørket meg 2 ganger løpetav dagen. Heldigvis kommer det ikke mer nå🙈 men tenker jeg hører med legen på mandag så kanskje jeg er heldig og får en tidlig ultralyd likevel😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lillens skrev:

Var bare litt brunt på papiret når jeg tørket meg 2 ganger løpetav dagen. Heldigvis kommer det ikke mer nå🙈 men tenker jeg hører med legen på mandag så kanskje jeg er heldig og får en tidlig ultralyd likevel😇

Jeg var på ultralyd når jeg var 5+9 og da så de ingenting! Trodde det var en MA. Jeg måtte vente 1,5 uke til, var utrolig vonde dager å vente! Men uke 7+1 slo hjertet og alt var fint 😁 så jeg anbefaler å vente til du er rundt 7 uker med tidlig ultralyd, for jeg unner ingen den vonde tiden å vente om det er for tidlig å se noe før den tid😞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, MammaentilMini skrev:

Jeg var på ultralyd når jeg var 5+9 og da så de ingenting! Trodde det var en MA. Jeg måtte vente 1,5 uke til, var utrolig vonde dager å vente! Men uke 7+1 slo hjertet og alt var fint 😁 så jeg anbefaler å vente til du er rundt 7 uker med tidlig ultralyd, for jeg unner ingen den vonde tiden å vente om det er for tidlig å se noe før den tid😞

Jeg er 6+4 i dag. Har fått hastetime til ultralyd etterpå, krysser alt for at vi ser ett bankende hjerte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Lillens skrev:

Jeg er 6+4 i dag. Har fått hastetime til ultralyd etterpå, krysser alt for at vi ser ett bankende hjerte!

Krysser fingrene for deg og lille!🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, MammaentilMini skrev:

Krysser fingrene for deg og lille!🤞🏼

Så heldigvis en ganske god og stram forstersekk med bankende hjerte😍🙏🏽

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Lillens skrev:

Så heldigvis en ganske god og stram forstersekk med bankende hjerte😍🙏🏽

Hurra 🎉🥰 Så gøy at vi kan følge hverandre de neste månedene, krysser fingrene for oss begge de neste ukene🤞🏼☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, MammaentilMini skrev:

Hurra 🎉🥰 Så gøy at vi kan følge hverandre de neste månedene, krysser fingrene for oss begge de neste ukene🤞🏼☺️

Jaa😍 har du bestemt deg for å ta flere ultralyd?🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lillens skrev:

Jaa😍 har du bestemt deg for å ta flere ultralyd?🙈

Jeg får oppfølging på sykehuset, skal ha ny ultralyd ca uke 12 ☺️ men har begynt å roe meg ned og tenke at dette går helt fint, og håper jeg etterhvert kan nyte graviditeten - det blir min siste 😅

skal du ha mer oppfølging?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, MammaentilMini skrev:

Jeg får oppfølging på sykehuset, skal ha ny ultralyd ca uke 12 ☺️ men har begynt å roe meg ned og tenke at dette går helt fint, og håper jeg etterhvert kan nyte graviditeten - det blir min siste 😅

skal du ha mer oppfølging?

Ja ble anbefalt å gå i uke 12 jeg også😃 så skal 11 januar🙏🏽 Da kunne man vist se veldig mye på fosteret. Alt utenom kjønnet🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Lillens skrev:

Ja ble anbefalt å gå i uke 12 jeg også😃 så skal 11 januar🙏🏽 Da kunne man vist se veldig mye på fosteret. Alt utenom kjønnet🙈 

Vi fikk vite kjønnet i uke 12 med sønnen vår, det var ingen tvil 😅 men det er visst ikke vanlig at de ser etter det eller vil si noe om det så tidlig, og det er vanskeligere med jente sies det. Jeg kjente på hele meg at det var gutt helt fra starten, helt merkelig følelse- så ble ikke overrasket når de sa gutt på ul uke 12 og uke 18😅

Nå derimot, har jeg ingen bestemt følelse enda😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, MammaentilMini skrev:

Vi fikk vite kjønnet i uke 12 med sønnen vår, det var ingen tvil 😅 men det er visst ikke vanlig at de ser etter det eller vil si noe om det så tidlig, og det er vanskeligere med jente sies det. Jeg kjente på hele meg at det var gutt helt fra starten, helt merkelig følelse- så ble ikke overrasket når de sa gutt på ul uke 12 og uke 18😅

Nå derimot, har jeg ingen bestemt følelse enda😆

Åååh kanskje vi er heldige da 😍 har hatt følelsen på gutt jeg også denne gangen! Samboer har følelse på jente 🤔 skal reise til London dagen etter ultralyd uke 12 så hadde vært grådig kjekt å fått bekreftet kjønnet da så kan det bli litt babyshopping i england😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Lillens skrev:

Hvordan går det med dere nå da ?😃 noen symptomer ? Alle mine har gått vekk utenom at jeg er litt øm på brystene 🙈

Mine er også ganske borte, eneste er at jeg er noe mer trøtt enn vanlig, så sover flere timer i døgnet 😅 har fått ganske store bryst, men de er ikke ømme lenger.. magen vokser - eller er vel mer oppblåst egentlig 😆 men kjenner det er ømt i livmor til tider.. ellers ingen synptomer lenger. Har oppfølging på UL i romjula så det blir fint å se hvordan alt er da ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, MammaentilMini skrev:

Mine er også ganske borte, eneste er at jeg er noe mer trøtt enn vanlig, så sover flere timer i døgnet 😅 har fått ganske store bryst, men de er ikke ømme lenger.. magen vokser - eller er vel mer oppblåst egentlig 😆 men kjenner det er ømt i livmor til tider.. ellers ingen synptomer lenger. Har oppfølging på UL i romjula så det blir fint å se hvordan alt er da ☺️

Ganske likt som meg da!😁 

ingen av bhene min passer lengre, litt irriterende🤔😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...