Gå til innhold

Christian og mor slm var med på charterfeber!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

😂😂 Det er IKKE meg som har psykriatiske diagnoser😂😂 Det er det Chris og Gro som har. 

 

Anonymkode: 35183...0ea

Ja, det skal du få meg til å tro. Det er ikke normalt det du holder på med

Anonymkode: d358d...68e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vil anbefale deg å oppsøke profesjonell hjelp snart... Det er overhode ikke normal å være så besatt av et annet menneske. 

Anonymkode: 280be...20a

De har gitt meg opp 😂 Jeg søkte visstnok hjelp alt for sent 😉 

Håper Chris får den hjelpen han behøver. Så slipper vi å få mer negative snapper og filming av penis og pissestråla når han pisser opp etter en vegg. For det er SYK OG SKREMMENDE oppførsel  av en voksen "mann"

Anonymkode: 35183...0ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det skal du få meg til å tro. Det er ikke normalt det du holder på med

Anonymkode: d358d...68e

Ok, hvis du sier det....

Er det normalt å være så høy i et øyeblikk for i neste øyeblikk så lav som Christian er?? Nope..

Anonymkode: 35183...0ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ok, hvis du sier det....

Er det normalt å være så høy i et øyeblikk for i neste øyeblikk så lav som Christian er?? Nope..

Anonymkode: 35183...0ea

Nå snakker jeg ikke om de, men om deg

Anonymkode: d358d...68e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå snakker jeg ikke om de, men om deg

Anonymkode: d358d...68e

Nettopp. Fam Ottesen vil ikke kommentere psykiatrien i familien👍

Anonymkode: 35183...0ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

I siste utfordringen sa Gro til Christian at han må ta røntgen av hjernen sin. (Jeg tenker det er alltid noe i det man sier). Jeg kunne ikke vært mer enig. Christian har den merkeligste "humoren" jeg noen gang har opplevd.. Hvordan kan han finne glede i å skremme sin egen syke mor gang etter gang?? Han fremstår direkte ondskapsfull. Gro må være den mest tolmodige mor på denne jord som finner seg i alt dette. Christian sier hun skal få smake sin egen medisin pga hun tar seg en røyk?? Hva feiler mannen? Hva med hans egne laster? Litervis med pepsi og alkohol, for ikke å glemme alle søtsakene han spiser, og så klager han på vekten?? Kanskje Gro burde skremme livskiten ut av sønnen sin når hun tar sønnen sin i en av hans MANGE dårlige laster. 

Angående disse syke utfordringene de driver med.. Her styrer Christian alt, leste jeg Gro skrev. Hun skrev også hun aldri får med Christian på sine forslag om utfordringer. Way to go Christian. Du viser hvor ego du er, og virker veldig dominerende! Christian skal ha det på sin måte, hvis ikke blir det ingen utfordringer. Men hva er hensikten med å spise drops så du får blemmer i munnen, og tunga flasser? Hva er hensikten med å spise nøtter som der står advarsel på?? Nøttene er ikke lovlige i Norge, og du utsetter din mor for helseskadelige utfordringer. TOTALT USMAKELIG TANKEGANG!!! Og som en følger spurte: <Mistet du sønnen din i bakken når han var baby??> Vi kunne nesten tro det, for makan til sleip og dårlig oppførsel har jeg aldri sett. Det er juksing og bedrag på hver eneste utfordring. Neste utfordring burde bli å få Christian til å slutte og jukse og faktisk vise seg som en voksen mann, for nå driter han seg loddrett ut. Som vi leser så er det Gro som får alle de fine kommentarene. Christian får til stadighet kommentarer på han må være snill med moren, men han tar ALDRI hintet. Nei den dagen Gro ikke orker mer pga helsen sin stakar, så er det slutt på hele MrChristian.  Det er Gro som får oss til å le. Christian selv byr ikke på annet enn repeterende dansing, reklame for veganske matvarer, snapper fra badet om morgenen, og snapper når han spiser is og tortilla lefser. Sorry, men sannheten er han lever i skyggen av sin fantastiske mor, men i hans eget hode tror han selv han er morsom. 

Anonymkode: 35183...0ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du blitt dumpet av Christian? 😯Skremmende hvor opptatt du er av et par andre mennesker. Og skremmende hvilket behov du har for å rakke ned på dem og dra opp denne tråden igjen og igjen! 🙄

Anonymkode: 264be...f07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er du blitt dumpet av Christian? 😯Skremmende hvor opptatt du er av et par andre mennesker. Og skremmende hvilket behov du har for å rakke ned på dem og dra opp denne tråden igjen og igjen! 🙄

Anonymkode: 264be...f07

Er alt for gammel til å ha bli dumpet av han. Og hadde jeg vært i 20-30 årene så ville jeg aldri hatt han. Ta å se på hvordan mammen oppfører seg heller. Ingen forskjell på å kommentere her enn på insta eller FB. Kritikken har ramla inn etter hvordan han skremte sin syke mor igår. Men Christian sier bare hun tåler det og setter latter imoji ved siden av negative kommentarer. Skjønner Christian hvor alvorlig konekvensen kan bli av å skremme en svak syk dame? Han gjør akkurat slik som passer han uten medfølelse for sin mor. Kritikken er absolutt berettiget!

Anonymkode: 35183...0ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er alt for gammel til å ha bli dumpet av han. Og hadde jeg vært i 20-30 årene så ville jeg aldri hatt han. Ta å se på hvordan mammen oppfører seg heller. Ingen forskjell på å kommentere her enn på insta eller FB. Kritikken har ramla inn etter hvordan han skremte sin syke mor igår. Men Christian sier bare hun tåler det og setter latter imoji ved siden av negative kommentarer. Skjønner Christian hvor alvorlig konekvensen kan bli av å skremme en svak syk dame? Han gjør akkurat slik som passer han uten medfølelse for sin mor. Kritikken er absolutt berettiget!

Anonymkode: 35183...0ea

Uavhengig av hvordan han er, så har du jo et sykelig behov for å overvåke, kritisere og henge ut! Jeg tenker stalker.. 🙄

Folk flest lar være å følge folk som man ikke liker. Prøv det. 👍🏼

Anonymkode: 264be...f07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Uavhengig av hvordan han er, så har du jo et sykelig behov for å overvåke, kritisere og henge ut! Jeg tenker stalker.. 🙄

Folk flest lar være å følge folk som man ikke liker. Prøv det. 👍🏼

Anonymkode: 264be...f07

Sjekk opp betydningen av ordet stalker. Hadde jeg vært det så hadde jeg gjort mer alvorlige ting enn å skrive her på klikk, som tusenvis av andre nordmenn gjør. Tenk på de som skriver dritt om Anne Brith  f.eks. Er de også stalkere for å følge med på hennes galskap?? Dessuten folk flest klarer ikke å la være å følge med på tåpelige folk som blotter seg på SoMe.  At Christian derimot tror at han har stalkere, syke personer som overvåker ham, får han ta på sine skuldre. Jeg klarer ikke la være å se på når han driter seg ut hver morgen på badet og står og fekter med armene og sier gi meg en F, gi meg en R osv. Det er ikke noe naturlig ved det. Det virker bare altfor anstrengt og planlagt  i søken på å levere noe.

Anonymkode: 35183...0ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der har Christian fjernet filmen om når han skremte moren så hun hoppet i stolen. Han har og fjernet en skremme video ifra insta. Fikk du for mye kritikk på den Christian så du måtte fjerne filmen, så folk ikke får se de dårlige sidene ved personligheten din. Kommer det kritiske kommentarer på innlegg, så svarer han følgerne vemmelig og spydig, for deretter å slette innleggene. Vel Christian, mange har allerede fått med seg at du elsker å plage din mor, så det nytter ikke å slette. Imaget ditt er i ferd med å slå sprekker, og flere og flere av følgerne oppdager hva som skjuler seg bak Christians falske ytre. Det Christian ikke forstår, er at han røper veldig mye av personligheten sin på disse snappene og videoene. Han viser han elsker å mobbe og plage.

Hva i huleste er det han driver på med i siste video? Står tett inntil ryggen på moren, og gynge/dytter henne fram og tilbake. Gud bedre for en tolmodighet på Gro. Søk hjelp Christian!. Oppførselen din er langt ifra normal. Du fremstår høy og som om du skulle tatt noe. Du har en plage adferd som er rystende å se på. Gro sa det som jeg har hørt folk si tidligere, her er det ikke bare en ADHD diagnose. For en slitsom mann😣😝

 

Anonymkode: 35183...0ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og der har Christian fjernet filmen om når han skremte moren så hun hoppet i stolen. Han har og fjernet en skremme video ifra insta. Fikk du for mye kritikk på den Christian så du måtte fjerne filmen, så folk ikke får se de dårlige sidene ved personligheten din. Kommer det kritiske kommentarer på innlegg, så svarer han følgerne vemmelig og spydig, for deretter å slette innleggene. Vel Christian, mange har allerede fått med seg at du elsker å plage din mor, så det nytter ikke å slette. Imaget ditt er i ferd med å slå sprekker, og flere og flere av følgerne oppdager hva som skjuler seg bak Christians falske ytre. Det Christian ikke forstår, er at han røper veldig mye av personligheten sin på disse snappene og videoene. Han viser han elsker å mobbe og plage.

Hva i huleste er det han driver på med i siste video? Står tett inntil ryggen på moren, og gynge/dytter henne fram og tilbake. Gud bedre for en tolmodighet på Gro. Søk hjelp Christian!. Oppførselen din er langt ifra normal. Du fremstår høy og som om du skulle tatt noe. Du har en plage adferd som er rystende å se på. Gro sa det som jeg har hørt folk si tidligere, her er det ikke bare en ADHD diagnose. For en slitsom mann😣😝

 

Anonymkode: 35183...0ea

Du er rimelig slitsom du og... 

Anonymkode: 280be...20a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se på det ville blikket i auene hans når han står og rister moren fram om tilbake 😣😲🤤😠😝 Skremmende oppførsel på en voksen mann.

Anonymkode: 35183...0ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Se på det ville blikket i auene hans når han står og rister moren fram om tilbake 😣😲🤤😠😝 Skremmende oppførsel på en voksen mann.

Anonymkode: 35183...0ea

Du er like nuts som det han er

Anonymkode: d358d...68e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du er like nuts som det han er

Anonymkode: d358d...68e

Da er vi ihvertfall enige om at Christian er koko. Det er rett før han vipper totalt over slik han holder på med veiving og fekting med armer fram og tilbake og opp og ned. 

Anonymkode: 35183...0ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå slettes det innlegg etter hvert som kritikken kommer inn på FB 😂 Plaging.no & Terror.no stod i kommentarfeltet på sletta innlegg, og det kom ifra Gro. Er dette humor, var det ei som spurte, og Christian kom selvfølgelig med en lang avklaring om at vi alle er forskjellige i hva vi liker, osv. 

Sjekk opp DEFINISJONEN  PÅ HUMOR Christian, så finner du fort ut at du tar feil. Humor er definitivt ikke å skremme og plage mennesker. Riste din mor fram og tilbake, er heller ikke humor, slik du gjør i ADHD filmen på Insta.! Dytte din mor over ende i en butikk er DEFINITIVT IKKE HUMOR. Å ta armen rundt halsen på din mor,  dra henne nærmere seg og bøye hodet hennes nedover, og si <ro deg ned, ro deg ned,> med en alvorlig stemme, får meg til å grøsse. Det er slik en mann går fram for å mishandlle sin kone. Hva er det som gjør at Chris kaller voldelige handlinger for humor??  Han klarer å manipulere Gro, men lurer ikke meg. Blir skremt av hvordan han oppfører seg. Der er noe som heter kroppspråk, og han blir vill i blikket. Det er helt klart at det bor en plager/mobber i Christian, hvis ikke hadde han ikke kommet på å gjøre disse voldelige tingene..

Gud hvor jeg hadde likt å se noen systematisk plage Christian på samme måte som han gjør dag ut og dag inn med sin mor.. Om en på jobben dyttet Christian overende daglig, og skremt han hver dag, hva hadde Mr'en kalt det da?? Mobbing og plaging såklart. 

Anonymkode: 35183...0ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Aldri likt han. Ingen tvil om der er en diagnose på han. Det første han tenker på når han våkner er å vise han sovna dritfull på baderomsgulvet. 

Anonymkode: e4de0...069

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en utfordring med chili. De har spist chili før, eneste forskjellen nå var å putte chilien inni et pølsebrød. På tide å finne på noe nytt før folk går drittlei?? Dette er oppbrukt for lenge siden. 

Christian tatoverte underarmen for å bli litt mer manne mann 😂😂 Slutt å ver så femi og pingle da, så blir du kanskje mer "MANN" Christian. (Jenter tatoverer seg like mye som mannfolk nå til dags, så det gjør deg absolutt ikke mere mann 😂) En mann som er så opptatt av at håret skal være på stell, er skikkelig turn off.  Får så en kvise, så blir han så opphengt i den at han må snakke om det på snap. Han er blitt temmelig grå i håret, og det syter og klager han over også. Går det ann å være mer selvopptatt?? Hårfrisyren hans ser alldeles forferdelig ut, og gjør ansiktet dobbelt så langt. Ansiktet hans er så langt i utgangspunktet, så kanskje en ide å tone ned det høye ugresset på toppen?? 

Nei ta på deg en kjeledress og bytt dekkene på bilen selv. Da blir du litt mer mann. Når jentene gjør det selv, så må vel Christian klare å gjøre det? Eller er han redd for å få skitt på hendene?

Anonymkode: e4de0...069

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ein som kommenterte at gro og burde få være med å velge hvilke utfordringer de skulle ha. Da svarer Christian at de som regel blir enige.😂 Ok?? Enda en løgn fra LØGNEREN Christian.... Gro skrev nemlig tidligere at hun ALDRI fikk Christian med på noen av sine forslag. Søsteren til Christian er også igjen å se i kommentarfeltet. Der kom et par kommentarer på at tatoveringer ikke var fint, og at hun aldri ville ødelagt kroppen sin på den måten. (Jeg er forøvrig helt enig) Søsteren til Christian kommenterer tilbake: Var det noe fint sagt til en person??😂😂 Jeg bare flirer og rister på hodet av de. Det må vel være lov å ytre sin mening om at tatoveringer ikke er fint?? Jeg bare undrer meg over hvorfor de er så ekstremt hårsåre?  Det kan ikke komme en bitte liten kritisk kommentar før ALLE i familien Ottesen absolutt skal belære andre med sine meninger. Ironisk nok så kritiserte de Veganere for å være veganpolti. Men hva søren er denne familien selv da?? De er på vakt og opptrer som politi overfor alle som kommer med en kommentar de ikke liker, og skjeller deretter ut gud og enhver mann som sier noe negativt. Kontrollerende og dominerende oppførsel av både mor datter og sønn. Hvem er barna opplært av? Foreldrene så klart.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kom innrømmelsen fra Christian, at ja han har problemer med alkoholen. Ironisk ment selvfølgelig, for som Christian sa selv, så innrømmer aldri en alkoholiker at han er alkoholiker. Derfor valgte Christian og si, Ja han er alkoholiker. For da var det ute av verden, iflg ham selv. 😂😂 Seriøst, er han dum? Tror han at andre voksne ikke har evne til å tenke og vurdere selv?? Forstår han ikke at følgerne ser hva han drikker ukentlig? 

Når vi har fulgt denne guttungen på snap over lengre tid, så forstår de fleste at Christian er hard på flaska. Når han gjentatte ganger snapper bilder ifra kjøleskapet, hvor det til stadighet dokumenteres en grønnsakskuff stappfull av cider/øl, en flaske med fireball og 3 liters pappkartonger med vin..... Da er det forståelig han får spm om han har problemer med alkoholen. Vi får også se at disse 3 liters pappkartongene med vin han kjøper på polet, stadig blir byttet ut med nye typer. Christian har ukentlige oppdateringer av innkjøpene på polet. 

Så kan vi begynne å regne og tenke litt selv her. ( Siden Mr'en selv mangler alldeles sosiale antenner til å forstå hvor mye han røper om seg selv på disse snappene) All alkoholen han kjøper inn blir IKKE drukket på 1 kveld, da hadde han ligget stiv og kald. Litervis med vin fordeler han utover kveldene i uka. Så JO Christian, du ER DEFINITIVT ALKOHOLIKER. En person som drikker hver kveld ER AVHENGIG og har store personlige problemer. Christian dokumenterer selv at han er så døďdrukken i helgene at han sovner på baderomsgulvet, før han har fått tatt av seg klærene. Han sludrer når han prater, øyene ser sløve og dopa ut. Senest på onsdag snappet han hvor beruset han var. Bare det forteller oss hvor store mengder han drikker i løpet av en kveld. For ikke å glemme de så og si daglige snapper hvor han sitter med vingglasset i hånda, ene og alene i stua si... 

Slutt og lyv Christian og slutt og prøv å manipulere følgerne dine til å tro på noe annet enn sannheten. Løgnere og alkoholikere tar jeg avstand fra, så lykke til med businessen din. Folk gidder ikke følge vrøvlet ditt og fyllesnappene. Vi går lei, for det er det samme som skjer uke etter uke.

Anonymkode: e4de0...069

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så kom innrømmelsen fra Christian, at ja han har problemer med alkoholen. Ironisk ment selvfølgelig, for som Christian sa selv, så innrømmer aldri en alkoholiker at han er alkoholiker. Derfor valgte Christian og si, Ja han er alkoholiker. For da var det ute av verden, iflg ham selv. 😂😂 Seriøst, er han dum? Tror han at andre voksne ikke har evne til å tenke og vurdere selv?? Forstår han ikke at følgerne ser hva han drikker ukentlig? 

Når vi har fulgt denne guttungen på snap over lengre tid, så forstår de fleste at Christian er hard på flaska. Når han gjentatte ganger snapper bilder ifra kjøleskapet, hvor det til stadighet dokumenteres en grønnsakskuff stappfull av cider/øl, en flaske med fireball og 3 liters pappkartonger med vin..... Da er det forståelig han får spm om han har problemer med alkoholen. Vi får også se at disse 3 liters pappkartongene med vin han kjøper på polet, stadig blir byttet ut med nye typer. Christian har ukentlige oppdateringer av innkjøpene på polet. 

Så kan vi begynne å regne og tenke litt selv her. ( Siden Mr'en selv mangler alldeles sosiale antenner til å forstå hvor mye han røper om seg selv på disse snappene) All alkoholen han kjøper inn blir IKKE drukket på 1 kveld, da hadde han ligget stiv og kald. Litervis med vin fordeler han utover kveldene i uka. Så JO Christian, du ER DEFINITIVT ALKOHOLIKER. En person som drikker hver kveld ER AVHENGIG og har store personlige problemer. Christian dokumenterer selv at han er så døďdrukken i helgene at han sovner på baderomsgulvet, før han har fått tatt av seg klærene. Han sludrer når han prater, øyene ser sløve og dopa ut. Senest på onsdag snappet han hvor beruset han var. Bare det forteller oss hvor store mengder han drikker i løpet av en kveld. For ikke å glemme de så og si daglige snapper hvor han sitter med vingglasset i hånda, ene og alene i stua si... 

Slutt og lyv Christian og slutt og prøv å manipulere følgerne dine til å tro på noe annet enn sannheten. Løgnere og alkoholikere tar jeg avstand fra, så lykke til med businessen din. Folk gidder ikke følge vrøvlet ditt og fyllesnappene. Vi går lei, for det er det samme som skjer uke etter uke.

Anonymkode: e4de0...069

Hvem er det du egentlig snakker til? Tror du han ser dette eller? Lurer på hvor lang tid det tar før du drar tråden opp på nytt med et nytt innlegg... kanskje med enda en ny anonymbruker

Anonymkode: d358d...68e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvem er det du egentlig snakker til? Tror du han ser dette eller? Lurer på hvor lang tid det tar før du drar tråden opp på nytt med et nytt innlegg... kanskje med enda en ny anonymbruker

Anonymkode: d358d...68e

Ja vær du sikker på at Christian leser dette. Både her og på kvinneguiden. 

Anonymkode: e4de0...069

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Der kom snappene om hvor dårlig Gro ble den siste dagen i ferien. Ventet på den skulle komme. Iflg Gro så må det være pga de har gått så mye i 1 hel uke på brostein. Noe skurrer fælt her. Tidligere har de gått ut med at Gro er så dårlig hver dag, men først nå filmer Christian det for å vise alle at Gro har dårlige dager, til tross for hvor sprek hun har vært i ferien. Meget stor flaks at smertene kom ETTER de hadde shoppet fra seg på kjøpesenteret i Polen. Christian sa de SKULLE shoppe, men jeg så da tydelig mange bæreposer fra diverse butikker, så jeg tenker de var ferdige. 

Foten er hoven pga Gro har så mye nerve smerter forteller de. Men vent litt... Jeg synes jeg så et par røde sår på leggen??  Sånne sår som vi får etter vi har klødd oss masse på et myggstikk !!  Det er nok den naturlige forklaringen på hvorfor foten er hoven. Jeg har såpass mye erfaring her i livet, og har selv hovnet like mye opp i bena av myggstikk jeg har fått i utlandet. Varmen slår også ut på kroppen som igjen gjør vi hovner opp. En hovner IKKE opp i bena pga nervesmerter eller MS. Jeg har også erfaring med nervesmerter, og det er så vondt at du må være laget av stein hvis du klarer å le slik Gro gjorde, i den påståtte smerten hun hadde. Sier seg selv, det er helt UNORMALT å begynne å fjolle og le når du nesten IKKE klarer å gå pga smerter. Finner det meget merkelig at de legger ut denne historien om at Gro er så dårlig og de dermed må dra hjem i taxi. For hva skjedde etterpå? Joda, like etter denne historien om hvor elendig Gro var, dokumemterte Christian at de var ute og spiste pizza på restaurant 😲 Historien til Christian om at de måtte være i leiligheten resten av dagen, er altså oppdiktet løgn fra begynnelse til slutt. Begynner å lure på om de begge har diagnosen lystløgnere. 

Jeg er så dritt lei av å se disse oppdiktede historiene deres. Måten Gro gikk på er så overdrevent at jeg må le. Det er INGEN som går på den måten pga nervesmerter. Kanskje en ide å tenke over at det sitter både erfarne sykepleiere og leger som er vitner til disse oppdiktede "syke" historiene deres, som har ingen rot i virkeligheten.

I mellomtiden (før alle har gjennomskuet falskheten deres) sitter Christian og soler seg i glansen om hvor fantastisk snill han er med moren. Etter hva jeg fikk med meg, satt han og trykket hjerte emoji på alle kommentarene, etter hvert så de kom inn.

Bra forsøk Christian ! Etter all kritikken om hvor slem du er med din mor, måtte det til en historie hvor du viser hvor "god" du er. Trist han ikke forstår at over halvparten av følgerne har gjennomskuet hans falske og skitne spill. Narsisisstisk, ingen tvil om det. Blir kvalm jeg.

 

Anonymkode: e4de0...069

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Der kom snappene om hvor dårlig Gro ble den siste dagen i ferien. Ventet på den skulle komme. Iflg Gro så må det være pga de har gått så mye i 1 hel uke på brostein. Noe skurrer fælt her. Tidligere har de gått ut med at Gro er så dårlig hver dag, men først nå filmer Christian det for å vise alle at Gro har dårlige dager, til tross for hvor sprek hun har vært i ferien. Meget stor flaks at smertene kom ETTER de hadde shoppet fra seg på kjøpesenteret i Polen. Christian sa de SKULLE shoppe, men jeg så da tydelig mange bæreposer fra diverse butikker, så jeg tenker de var ferdige. 

Foten er hoven pga Gro har så mye nerve smerter forteller de. Men vent litt... Jeg synes jeg så et par røde sår på leggen??  Sånne sår som vi får etter vi har klødd oss masse på et myggstikk !!  Det er nok den naturlige forklaringen på hvorfor foten er hoven. Jeg har såpass mye erfaring her i livet, og har selv hovnet like mye opp i bena av myggstikk jeg har fått i utlandet. Varmen slår også ut på kroppen som igjen gjør vi hovner opp. En hovner IKKE opp i bena pga nervesmerter eller MS. Jeg har også erfaring med nervesmerter, og det er så vondt at du må være laget av stein hvis du klarer å le slik Gro gjorde, i den påståtte smerten hun hadde. Sier seg selv, det er helt UNORMALT å begynne å fjolle og le når du nesten IKKE klarer å gå pga smerter. Finner det meget merkelig at de legger ut denne historien om at Gro er så dårlig og de dermed må dra hjem i taxi. For hva skjedde etterpå? Joda, like etter denne historien om hvor elendig Gro var, dokumemterte Christian at de var ute og spiste pizza på restaurant 😲 Historien til Christian om at de måtte være i leiligheten resten av dagen, er altså oppdiktet løgn fra begynnelse til slutt. Begynner å lure på om de begge har diagnosen lystløgnere. 

Jeg er så dritt lei av å se disse oppdiktede historiene deres. Måten Gro gikk på er så overdrevent at jeg må le. Det er INGEN som går på den måten pga nervesmerter. Kanskje en ide å tenke over at det sitter både erfarne sykepleiere og leger som er vitner til disse oppdiktede "syke" historiene deres, som har ingen rot i virkeligheten.

I mellomtiden (før alle har gjennomskuet falskheten deres) sitter Christian og soler seg i glansen om hvor fantastisk snill han er med moren. Etter hva jeg fikk med meg, satt han og trykket hjerte emoji på alle kommentarene, etter hvert så de kom inn.

Bra forsøk Christian ! Etter all kritikken om hvor slem du er med din mor, måtte det til en historie hvor du viser hvor "god" du er. Trist han ikke forstår at over halvparten av følgerne har gjennomskuet hans falske og skitne spill. Narsisisstisk, ingen tvil om det. Blir kvalm jeg.

 

Anonymkode: e4de0...069

Omg! Get a life! Og det mener jeg seriøst! Slutt å følg ham, begynn å fokusere på eget liv. 

Anonymkode: 264be...f07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.11.2018 den 13.05, Anonym bruker skrev:

Du beskiver han som.du kjenner han??

 Han beskriver sin side som han virkelig er, skriver du?? Hvordan i all verden kan du vite hvordan han virkelig er?? Enten er du blind eller så kjenner du han. Og er en av de som er "ansatt" for å spre budskapet om han.

Nei vet du hva.  Jeg er så enig, han virker ikke som den smarteste kniven i skuffen.. Nå har han lagt ut alt om faren sin og. Han hadde visstnok fått 2 spørsmål om faren så da legger han historien ut til hele norge. På tide å få litt antenner Christian?? Han har til og med begynt å herme etter ørjan burøe. Litt naivt av christian og tro følgere ikke vil legge merke til det? Tenk å poste samme snap som Burøe 😂 Finn på noe nytt sjæl heller Christian

Anonymkode: 35183...0ea

Måtte bare kommentere deg. Ser ikke charterfeber. 

Hvordan tror du at du fremstår når du skriver «smarteste kniven».

 

Anonymkode: 7b889...8b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admin låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...