Gå til innhold

Christian og mor slm var med på charterfeber!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Su som beundre han så mye. Nå har gro og kommentert tilbake til en mann som sier dette ikke er humor.  Gro skriver: <Smaken er som baken !!! Der er nok flere humor sider her på FB som passer din humor. Ha en fin kveld>.

Fremdeles like sjarmert av christian og moren etter dette? Om folk ikke kommer med kommentarer hvor fantastiske så svarer de aggresivt tilbake, og ber dem finne andre sider. Jeg blir stein forbanna over at de ikke kan la en kritisk kommentar bli stående uten at de skal bite vedkommende tilbake.

Anonymkode: 35183...0ea

Men er ikke det helt innafor da siden han får kommentarer som dette? 

Skriver man slikt , så må man tåle å få tilbake igjen. Dessuten var jo ikke det en kritisk kommentar tilbake? Hva skal man ellers skrive? "Jeg tar imot den, å sier det videre til min sønn jeg, takk". Klart hun svarer tilbake med samme mynt. 

Jeg liker han veldig godt! Enn det aldri er sikkert hvor lenge de vil holde på..

Chris finner seg nok snart ei dame, han er ganske på hugget etter ei. ;)

Anonymkode: 86d5c...885

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men er ikke det helt innafor da siden han får kommentarer som dette? 

Skriver man slikt , så må man tåle å få tilbake igjen. Dessuten var jo ikke det en kritisk kommentar tilbake? Hva skal man ellers skrive? "Jeg tar imot den, å sier det videre til min sønn jeg, takk". Klart hun svarer tilbake med samme mynt. 

Jeg liker han veldig godt! Enn det aldri er sikkert hvor lenge de vil holde på..

Chris finner seg nok snart ei dame, han er ganske på hugget etter ei. ;)

Anonymkode: 86d5c...885

Du kjenner han. Hvordan kan du ellers vite han er på hugget etter ei dame? Ønsker den dama lykke til. Hun blir nok lært opp til å ha kjøkkenbenken strøken og sitte i sofaen foran dataen kveld etter kveld

Anonymkode: 35183...0ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du kjenner han. Hvordan kan du ellers vite han er på hugget etter ei dame? Ønsker den dama lykke til. Hun blir nok lært opp til å ha kjøkkenbenken strøken og sitte i sofaen foran dataen kveld etter kveld

Anonymkode: 35183...0ea

Kjenner han ikke. Vet heller ikke om han er på hugget etter ei spesiell ei. Han la ut for ikke så lang tid tilbake om ønskene som ikke ble oppfylt, å da virket det som han ønsket å ha ei dame i livet. 

Personligheten hans har jo kommet godt frem, han er ikke redd for å vise hans ekte side. Det at han skrev det var et par som lurte på det med faren, ser jeg på som at han skreiv det for å lavær alle spm rundt det fremover. 

For meg er han ingen kjendis, men en person som får folk i godt humør. Iallefall på meg! 

Anonymkode: 86d5c...885

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kjenner han ikke. Vet heller ikke om han er på hugget etter ei spesiell ei. Han la ut for ikke så lang tid tilbake om ønskene som ikke ble oppfylt, å da virket det som han ønsket å ha ei dame i livet. 

Personligheten hans har jo kommet godt frem, han er ikke redd for å vise hans ekte side. Det at han skrev det var et par som lurte på det med faren, ser jeg på som at han skreiv det for å lavær alle spm rundt det fremover. 

For meg er han ingen kjendis, men en person som får folk i godt humør. Iallefall på meg! 

Anonymkode: 86d5c...885

Ja personligheten hans kommer fram, og jeg tror ikke christian er klar over det selv hvordan framstiller seg selv.  Han liker å plage moren, er frekk som bare det, sleip og elsker å henge ut andre mennesker. Han er definitivt en mobber. Han lager til utfordringer for seg og moren, men feiger ut og spiser maten sjelden selv. Det er kun Gro som byr på seg selv. Synes det er pill råttent gjort av Christian.

Du mener han ikke er redd for å vise sin ekte side ??  Så du charterfeber?? Bydde han på seg selv der? Nei, han lå å sutret på en båttur. Satt stille ved et bord og spilte yatzy. Ellers dominerte han moren til å gjøre det HAN selv ville. Han tar ingen hensyn til moren sine ønsker og behov.

Ja christian viser sitt sanne jeg, og det er ikke mye positivt. Flere og flere legger merke til det, og hele MrChristian kommer til å dø ut. Døgnflue kalles det.

Anonymkode: 35183...0ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja personligheten hans kommer fram, og jeg tror ikke christian er klar over det selv hvordan framstiller seg selv.  Han liker å plage moren, er frekk som bare det, sleip og elsker å henge ut andre mennesker. Han er definitivt en mobber. Han lager til utfordringer for seg og moren, men feiger ut og spiser maten sjelden selv. Det er kun Gro som byr på seg selv. Synes det er pill råttent gjort av Christian.

Du mener han ikke er redd for å vise sin ekte side ??  Så du charterfeber?? Bydde han på seg selv der? Nei, han lå å sutret på en båttur. Satt stille ved et bord og spilte yatzy. Ellers dominerte han moren til å gjøre det HAN selv ville. Han tar ingen hensyn til moren sine ønsker og behov.

Ja christian viser sitt sanne jeg, og det er ikke mye positivt. Flere og flere legger merke til det, og hele MrChristian kommer til å dø ut. Døgnflue kalles det.

Anonymkode: 35183...0ea

Er du @sjokka på KG?:)

Anonymkode: 86d5c...885

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er du @sjokka på KG?:)

Anonymkode: 86d5c...885

Hva vil du jeg skal svare? Ja jeg er sjokka? Jeg er vel veganer også nå? 😉

Det jeg hadde til overs for Gro er nå borte. Innlegget hun la ut på FB igår er akkurat likt det veganerne kritiserer. Gro henger veganerne ut for å få slutt på kritikken. Det er faktisk ulovlig det hun gjorde igår. Da viser hun seg til å være like ille, om ikke verre. Og Christian kler seg ut som vegan politi? Usmakelig!! Det er ikke bare sjokka og veganere som ser hva slags mennesker de er. Gro bør heller ta for seg sin falske sønn. Hun skrev jo selv hun likte dårlig falskhet. Jeg blir steike forbanna på falskheten deres. Men en dag slår karma tilbake på dem.

Anonymkode: 35183...0ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

55 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva vil du jeg skal svare? Ja jeg er sjokka? Jeg er vel veganer også nå? 😉

Det jeg hadde til overs for Gro er nå borte. Innlegget hun la ut på FB igår er akkurat likt det veganerne kritiserer. Gro henger veganerne ut for å få slutt på kritikken. Det er faktisk ulovlig det hun gjorde igår. Da viser hun seg til å være like ille, om ikke verre. Og Christian kler seg ut som vegan politi? Usmakelig!! Det er ikke bare sjokka og veganere som ser hva slags mennesker de er. Gro bør heller ta for seg sin falske sønn. Hun skrev jo selv hun likte dårlig falskhet. Jeg blir steike forbanna på falskheten deres. Men en dag slår karma tilbake på dem.

Anonymkode: 35183...0ea

Poenget hennes med innlegget hun la ut var jo at visse veganenere la merke til de puttet i munnen, at det inneholdt en type E-stoff som veganske ikke måtte spise. At fireball-shotten Christian pleide å ha, var utforbi grensa til hva som var "innafor". 

Altså er det ikke bare å gjøre det man føler for selv? De sier jo at det er umulig å styre unna all ingredienser som visstnok ikke er for veganere. De styrer unna kjøtt, egg, fisk og det de ser på som de viktigste tingene. I innlegget stod det også at Christian får hard kritikk mot seg, det er jo hatere der ute som nærmest forfølger de. Da begynner det å bli galt spør du meg . 

Du som er sikker på at jeg kjenner han, spiller ingen rolle om jeg gjør det. Eneste jeg sa var at han nok at det sikkert ikke er lenge til før det er ei dame der for han. 

:)

Anonymkode: 86d5c...885

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det er en spesiell plass i helvete for mobbere og løgnere"..

Dette skrev Gro sin datter, som igjen er Christians søster, i kommentarfeltet på FB. 

Veldig sterke og fæle ord hun kommer med. Og dama er veganer. Er dette ord som kommer fra en GOD person med HJERTEVARME? 

Anonymkode: 35183...0ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

"Det er en spesiell plass i helvete for mobbere og løgnere"..

Dette skrev Gro sin datter, som igjen er Christians søster, i kommentarfeltet på FB. 

Veldig sterke og fæle ord hun kommer med. Og dama er veganer. Er dette ord som kommer fra en GOD person med HJERTEVARME? 

Anonymkode: 35183...0ea

Følger du hele gjengen? 

De har jo fått massiv kritikk, skjønner faktisk ikke at det er mulig av enkelte å være så opptatt hva andre spiser osv... 

Anonymkode: 86d5c...885

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

"Det er en spesiell plass i helvete for mobbere og løgnere"..

Dette skrev Gro sin datter, som igjen er Christians søster, i kommentarfeltet på FB. 

Veldig sterke og fæle ord hun kommer med. Og dama er veganer. Er dette ord som kommer fra en GOD person med HJERTEVARME? 

Anonymkode: 35183...0ea

Hva har det med saken å gjøre om dama er veganer eller ei?

Anonymkode: d358d...68e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva har det med saken å gjøre om dama er veganer eller ei?

Anonymkode: d358d...68e

Du hadde ingen mening om denne setningen? <Det er en spesiell plass i helvete for mobbere og løgnere>

Et lite tips: sjekk hvilke verdier en veganer skal stå for.. Det har nemlig alt å bety at en veganer kan snakke så til de grader stygt. 

Anonymkode: 35183...0ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Du hadde ingen mening om denne setningen? <Det er en spesiell plass i helvete for mobbere og løgnere>

Et lite tips: sjekk hvilke verdier en veganer skal stå for.. Det har nemlig alt å bety at en veganer kan snakke så til de grader stygt. 

Anonymkode: 35183...0ea

Hvorfor klarer du ikke å svare å spørsmålet mitt? Jeg visste ikke at det var egne regler for veganere.....

Anonymkode: d358d...68e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor klarer du ikke å svare å spørsmålet mitt? Jeg visste ikke at det var egne regler for veganere.....

Anonymkode: d358d...68e

Jeg svarte deg på spørsmålet.  En veganer skal holde seg forgis til å skrive en slik hatfull setning som det der. 

Anonymkode: 35183...0ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg svarte deg på spørsmålet.  En veganer skal holde seg forgis til å skrive en slik hatfull setning som det der. 

Anonymkode: 35183...0ea

Hvorfor skal en veganer det?

Anonymkode: d358d...68e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christian har meld seg på et datingprogram på tvNorge sammen med moren. Sånn at de kan ha dobbeldate. Oh my lord. Hvem går på dobbeldate med moren sin? Det er så langt i fra normalen som det går an. Tenker den jenta stikker ganske fort. Skal du på date med christian så blir mamma og med på følge. Ikke rart han har hatt 4 damer på et år. Jeg hadde aldri holdt ut den egosentriske verdenen hans.

Bursdagsgave fra en kompis så ut til å være ei flaske med noe. Med lapp fra kompisen hvor han hadde skrevet ned tlf nr til anonyme alkoholikere.. Flere enn meg som reagerer på alkoholforbruket hans ja. Drikker ikke så mye sier christian på snappen. Jo du gjør det sa kompisen. 

Anonymkode: 35183...0ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være slisomt å ha et så stort behov for å filme seg selv og legge det ut så alle kan se. Christian har besøk av en kamerat, og han kunne synge. 👌 Han hadde kjempefin stemme. Men selvfølgelig stemmer Christian i og skal overdøve kameraten.. Lurer på om han er så høy på seg selv at han tror han kan synge? Det kommer noen sure toner som skjærer gjennom hodet og han anstrenger seg noe voldsomt. Sangen han hadde lagt om nett hetserne hørtes like surt og fælt ut. 

La kameraten din synge Christian og hold deg til gitar spillingen. Synging er IKKE din sterke side.

Anonymkode: 35183...0ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Christian har meld seg på et datingprogram på tvNorge sammen med moren. Sånn at de kan ha dobbeldate. Oh my lord. Hvem går på dobbeldate med moren sin? Det er så langt i fra normalen som det går an. Tenker den jenta stikker ganske fort. Skal du på date med christian så blir mamma og med på følge. Ikke rart han har hatt 4 damer på et år. Jeg hadde aldri holdt ut den egosentriske verdenen hans.

Bursdagsgave fra en kompis så ut til å være ei flaske med noe. Med lapp fra kompisen hvor han hadde skrevet ned tlf nr til anonyme alkoholikere.. Flere enn meg som reagerer på alkoholforbruket hans ja. Drikker ikke så mye sier christian på snappen. Jo du gjør det sa kompisen. 

Anonymkode: 35183...0ea

Dobbeltdate med mamma...........kan det bli stort kleinere

Anonymkode: d358d...68e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dere tenker Christian har et problem med å holde forhold og høy på seg selv? 

Jeg ser jo flere av damene blir betatt av han her. Faller kanskje ikke helt i smak akkurat med alle snappene han legger ut, det er vel begrenset hva han får lættis tilbakemeld på det. 

Okei, han har meldt seg på programmet. For å finne dame? Eller faktisk det å komme i media? Helt naturlig spm bare. :)

Anonymkode: 86d5c...885

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Christian har meld seg på et datingprogram på tvNorge sammen med moren. Sånn at de kan ha dobbeldate. Oh my lord. Hvem går på dobbeldate med moren sin? Det er så langt i fra normalen som det går an. Tenker den jenta stikker ganske fort. Skal du på date med christian så blir mamma og med på følge. Ikke rart han har hatt 4 damer på et år. Jeg hadde aldri holdt ut den egosentriske verdenen hans.

Bursdagsgave fra en kompis så ut til å være ei flaske med noe. Med lapp fra kompisen hvor han hadde skrevet ned tlf nr til anonyme alkoholikere.. Flere enn meg som reagerer på alkoholforbruket hans ja. Drikker ikke så mye sier christian på snappen. Jo du gjør det sa kompisen. 

Anonymkode: 35183...0ea

Har han hatt 4 damer på ett år? 

Så lurer søstra og mora på om han er homofil? Hva om han egentlig er det. Homofili er jo helt naturlig idag. 

Anonymkode: 86d5c...885

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så dere tenker Christian har et problem med å holde forhold og høy på seg selv? 

Jeg ser jo flere av damene blir betatt av han her. Faller kanskje ikke helt i smak akkurat med alle snappene han legger ut, det er vel begrenset hva han får lættis tilbakemeld på det. 

Okei, han har meldt seg på programmet. For å finne dame? Eller faktisk det å komme i media? Helt naturlig spm bare. :)

Anonymkode: 86d5c...885

Han har meldt seg på for å komme på tv. Og for moren nektet å gå alene. Christian finner aldri ei dame der. Han har ei liste med krav som dama må ha. En annen sak er det er veldig dårlig gjort å melde seg på et dating program, der andre faktisk er ærlige og melder seg på for å finne kjærligheten. Christian melder seg på som en utfordring og for å følge moren.

Anonymkode: 35183...0ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dobbeltdate med mamma...........kan det bli stort kleinere

Anonymkode: d358d...68e

Stort kleinere kan det ikke bli. Og så er det så langt ifra det naturlige som det går ann. Å lage humor ut av et dating program er ikke bra. Eier de ikke god moral? 

Anonymkode: 35183...0ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså! Mannen er 35 år. Går med ølflaska i hånden på gata. Drikker åpentlyst selv om det ikke er lov. Kameraten kommenterer at han må gjemme flasken, og spør om han vil ha bot. Er det noe jeg ikke liker så er det mennesker som ikke respekterer norsk lov. På toppen av det hele så filmet Christian seg selv og kameraten når de står og pisser ute og inntil en vegg i byen. Han passet også å filme pisse strålen. Er det mulig? Mannen er totalt blottet for etiske verdier og moral. Dette legger en 35 år gammel mann ut på snapp. 

 

Anonymkode: 35183...0ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Altså! Mannen er 35 år. Går med ølflaska i hånden på gata. Drikker åpentlyst selv om det ikke er lov. Kameraten kommenterer at han må gjemme flasken, og spør om han vil ha bot. Er det noe jeg ikke liker så er det mennesker som ikke respekterer norsk lov. På toppen av det hele så filmet Christian seg selv og kameraten når de står og pisser ute og inntil en vegg i byen. Han passet også å filme pisse strålen. Er det mulig? Mannen er totalt blottet for etiske verdier og moral. Dette legger en 35 år gammel mann ut på snapp. 

 

Anonymkode: 35183...0ea

Så konklusjonen rundt han er? 

Jeg ser også snappene han legger ut, sko sikkert hatt litt fylleangst idag. 👀👣

Det ingen vet er at jeg møtte han på byen igår. Han sendte ut snap på siste utested derane. Det var der jeg så han. 

Anonymkode: 86d5c...885

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han har meldt seg på for å komme på tv. Og for moren nektet å gå alene. Christian finner aldri ei dame der. Han har ei liste med krav som dama må ha. En annen sak er det er veldig dårlig gjort å melde seg på et dating program, der andre faktisk er ærlige og melder seg på for å finne kjærligheten. Christian melder seg på som en utfordring og for å følge moren.

Anonymkode: 35183...0ea

Tror Christian vil finne kjærligheten, vil han ikke det da? 

Hva slags liste er det han har på damer? Jeg har ei venninne som tidligere fikk litt private mld av han. Ikke nå, som jeg vet. 

Anonymkode: 86d5c...885

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så konklusjonen rundt han er? 

Jeg ser også snappene han legger ut, sko sikkert hatt litt fylleangst idag. 👀👣

Det ingen vet er at jeg møtte han på byen igår. Han sendte ut snap på siste utested derane. Det var der jeg så han. 

Anonymkode: 86d5c...885

Det ingen vet er at du møtte han på byen igår?? Vel nå vet vi det. 😂😂 Ja du gikk jo etter han etter han la ut på snap hvor han var. Christian passer alltid på å snappe utestedet han går inn på, for han vil folk skal komme dit han er. Han trenger sårt den oppmerksomheten. Han postet jo til og med leilighets nr sitt. Sosiale antenner mangler han totalt.

Anonymkode: 35183...0ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...