Gå til innhold

Christian og mor slm var med på charterfeber!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er din mening. Tviler på at sykdommen hennes er tilgjort, legen selv og familie ser dette. Løgn om sykdommer kommer verken godt med eller nøkkelen til kjendislivet. 

Fått eg godt i inntrykk av han, får svar fra han opp til flere ganger. Likanes kar det der!!:) 

Anonymkode: 86d5c...885

Ja det er min mening. Folk må få øyene opp for hvor falsk  han er. For å ikke snakke om sleip.

Anonymkode: 35183...0ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 20.11.2018 den 14.27, Anonym bruker skrev:

Når du er så sykelig opptatt av oppmerksomhet, så går det under psykiske diagnoser. Christian postet seg selv fra morgen til kveld, med oppstart på badet om morgenen. Etter masse kritikk på kvinneguiden har han tatt seg litt i sammen. Han så vel selv hva han holdt på med

Anonymkode: 35183...0ea

Har lest alt på kvinneguide. Er du denne personen som kritiserer veldig der inne?@sjokka? 

Du har han tydeligvis på Snap da, siden du får sett morgenbildene😉

Anonymkode: 86d5c...885

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har lest alt på kvinneguide. Er du denne personen som kritiserer veldig der inne?@sjokka? 

Du har han tydeligvis på Snap da, siden du får sett morgenbildene😉

Anonymkode: 86d5c...885

Ja jeg følger han og andre. Mads Hansen feks. Er ikke fan av noen av dem. Er du en av dem som jobber for å heie han fram? Det virker nemlig som han har egne "ansatte" som på død og liv skal skryte ham opp i skyene. Beskytter ham over alt på denne jord.

Jeg kjenner til mer enn deg kanskje, og vet hva som foregår. Livet er ikke så roserødt som det fremstår på film. Enkelte er heller ikke så snille og gode som de framstår på film heller. Sier ikke mer enn det her inne. 

Anonymkode: 35183...0ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja jeg følger han og andre. Mads Hansen feks. Er ikke fan av noen av dem. Er du en av dem som jobber for å heie han fram? Det virker nemlig som han har egne "ansatte" som på død og liv skal skryte ham opp i skyene. Beskytter ham over alt på denne jord.

Jeg kjenner til mer enn deg kanskje, og vet hva som foregår. Livet er ikke så roserødt som det fremstår på film. Enkelte er heller ikke så snille og gode som de framstår på film heller. Sier ikke mer enn det her inne. 

Anonymkode: 35183...0ea

Jasså?

 

Anonymkode: 86d5c...885

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.11.2018 den 23.48, Anonym bruker skrev:

Jasså?

 

Anonymkode: 86d5c...885

Han legger ut mye gøy, men også mye personlig enkelte andre reagerer på. Det får bare være. Lurer på hvor lenge han holder på med dette, blir spennende å se. 

Anonymkode: 86d5c...885

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han utleverer seg til de grader. Han legger ut alt for mye personlig. Det virker som han mangler sosiale antenner. Alle vet jo nå at Gro har innlagt på et Dps som psykriatisk pasient. Hva har vi andre med det å gjøre? Gro har også sagt hun er voldsoffer. Hvorfor skal vi vite det? Er det sympati hun ønsker? Gro har og uttalt gun er så syk hun kan.dø av en forkjølelse, og vet ikke hvor lenge hun har igjen. Synes det er helt blåst i hodet å legge dette ut så hele Norge kan lese dette. Hard på flasken har Gro vært, og Christian drikker jo også mye. 2 kvelder på rad har jeg nå sett han sitte med vinglasset i hånden.

Ta en titt i kommentarfeltet. Alle kommenterer hvor fantasisk gro er. Christian lever i skyggen av moren. Jeg har ikke sett en kommentar på Christian du er "fantastisk" Det er også Gro som blir gjenkjent  på diverse kjøpesentre. 

Så til kommemtarfeltene. Kritiserer noen Christian så svarer han så frekt og vemmelig tilbake at jeg har blitt helt satt ut. Han hang nettopp ei ut på snap som hadde kritisert ham. Han hadde blant annet kjøpt seg videokamera i tilfelle hun og andre veganerer skulle angripe han.

Jeg grøsser over hele oppførselen hans. Jeg klarer å se en helt annen side av ham enn den "gode sønn" som han så gjerne ønsker å framstå som. Han er nok en døgnflue. Folk vil gjennomskue han etter hvert...

Anonymkode: 35183...0ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan noen fortelle meg hvor humoren er i dette:. Christian støvsugde moren i ansiktet og forsøkte å støvsuge øyene til moren mens hun lå innrullet i et gulvteppe? Blir kvalm av slik ondsinnet " humor". Dette er så laaangt i fra normalen som det går ann å komme.

Anonymkode: 35183...0ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Han utleverer seg til de grader. Han legger ut alt for mye personlig. Det virker som han mangler sosiale antenner. Alle vet jo nå at Gro har innlagt på et Dps som psykriatisk pasient. Hva har vi andre med det å gjøre? Gro har også sagt hun er voldsoffer. Hvorfor skal vi vite det? Er det sympati hun ønsker? Gro har og uttalt gun er så syk hun kan.dø av en forkjølelse, og vet ikke hvor lenge hun har igjen. Synes det er helt blåst i hodet å legge dette ut så hele Norge kan lese dette. Hard på flasken har Gro vært, og Christian drikker jo også mye. 2 kvelder på rad har jeg nå sett han sitte med vinglasset i hånden.

Ta en titt i kommentarfeltet. Alle kommenterer hvor fantasisk gro er. Christian lever i skyggen av moren. Jeg har ikke sett en kommentar på Christian du er "fantastisk" Det er også Gro som blir gjenkjent  på diverse kjøpesentre. 

Så til kommemtarfeltene. Kritiserer noen Christian så svarer han så frekt og vemmelig tilbake at jeg har blitt helt satt ut. Han hang nettopp ei ut på snap som hadde kritisert ham. Han hadde blant annet kjøpt seg videokamera i tilfelle hun og andre veganerer skulle angripe han.

Jeg grøsser over hele oppførselen hans. Jeg klarer å se en helt annen side av ham enn den "gode sønn" som han så gjerne ønsker å framstå som. Han er nok en døgnflue. Folk vil gjennomskue han etter hvert...

Anonymkode: 35183...0ea

Jeg begynte å følge han i mars i fjor. Veldig mye gøy, sett utallige sider av han til nå. Har fått ganske mye respons på snap, men det får helg sikkert andre også.🤨 

Når det gjelder alkoholen, så er det vel ikke ille å ha noe vin i glasset ett par kvelder på rad? Han har, som sikkert du også har fått med deg, hatt fri disse 2 dagene. Hvis du følger bloggere/tidligere bloggere, som bl annet Tone Damli og Hedda Skoug , så drikker de både vin og øl hver dag. Hver dag er en fest for dem omtrent. Tenker ikke det er eg problem for det, jeg mener på at så lenge man klarer å beherske alkoholen - så det det viktigste. 

Anonymkode: 86d5c...885

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kritiserte han ikke bare for tull?? Jeg så snapen jeg også. Tok det som en intern humor mellom de, jeg er ikke veganer😊

 

Anonymkode: 86d5c...885

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kritiserte han ikke bare for tull?? Jeg så snapen jeg også. Tok det som en intern humor mellom de, jeg er ikke veganer😊

 

Anonymkode: 86d5c...885

Oh no. Det var ikke tull. Sjekk kommentar feltet på FB så finner du det fort ut. Han er så frekk med di som kommer med kritikk at jeg blir helt satt ut.

Angpende alkohol. De som drikker alkohol mange dager på rad er litt for glad i alkoholen. Hver bidige helg drikker han ei flaske fireball whisky, og ligger drit dårlig dagen derpå. Se på snap hva han hiver innpå ikveld. 

Anonymkode: 35183...0ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Oh no. Det var ikke tull. Sjekk kommentar feltet på FB så finner du det fort ut. Han er så frekk med di som kommer med kritikk at jeg blir helt satt ut.

Angpende alkohol. De som drikker alkohol mange dager på rad er litt for glad i alkoholen. Hver bidige helg drikker han ei flaske fireball whisky, og ligger drit dårlig dagen derpå. Se på snap hva han hiver innpå ikveld. 

Anonymkode: 35183...0ea

He he, jeg har allerede sett fireball snappene hans;)

Du følger han du også, tydelig mange "haters" som følger han da. Det er klart han vil få kritikk også. Lurer på hvor mange han snakker og er veldig hyggelig med. Han er fra dag 1 vært veldig hyggelig mot meg. 

Anonymkode: 86d5c...885

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Oh no. Det var ikke tull. Sjekk kommentar feltet på FB så finner du det fort ut. Han er så frekk med di som kommer med kritikk at jeg blir helt satt ut.

Angpende alkohol. De som drikker alkohol mange dager på rad er litt for glad i alkoholen. Hver bidige helg drikker han ei flaske fireball whisky, og ligger drit dårlig dagen derpå. Se på snap hva han hiver innpå ikveld. 

Anonymkode: 35183...0ea

Finner ikke hvor han er frekk...? Siste innlegg var barten. 

Anonymkode: 86d5c...885

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som følger han på snap. Fireball er tingen😊 Han ser ut til å digge singellivet iallefall  

Anonymkode: 86d5c...885

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HI, du virker sykelig opptatt av denne fyren? Flere har svart deg at han er meget aktiv på sosiale medier, men du ser bare at han har svart DEG og tydeligvis innbiller deg at du er den eneste han svarer? Ingen her kan vite om du har sjans på han!

Anonymkode: 4b3f8...1b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mange som følger han på snap. Fireball er tingen😊 Han ser ut til å digge singellivet iallefall  

Anonymkode: 86d5c...885

For meg virker hele singeltilværelsen hans bitrist. Han går ut og drikker seg sørpefull hver helg, og ligger fullesyk hele dagen derpå. Kveldene i ukedagene er han alene. Går han ut på noe så er det besøk hos moren eller ut på shopping med moren. Det virker som hans beste venn er dataen der han sitter å kommenterer fra time til time på FB og Insta. Han svarer alle og det virker som det er følgerne han har sosial kontakt med. Uff nei, det må være trist og ikke ha kommet lengre i livet som 35 åring

Anonymkode: 35183...0ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.11.2018 den 22.47, Anonym bruker skrev:

He he, jeg har allerede sett fireball snappene hans;)

Du følger han du også, tydelig mange "haters" som følger han da. Det er klart han vil få kritikk også. Lurer på hvor mange han snakker og er veldig hyggelig med. Han er fra dag 1 vært veldig hyggelig mot meg. 

Anonymkode: 86d5c...885

Tenker du at alle følgerne deres er fans? Slik fungerer det dessverre ikke. Ta Mads Hansen, Action Frank og Anna Rasmussen? Se hvor mye kritikk de får av følgere. Om vi følger noen, gjør det oss ikke til fan av denne personen. Vi følger for å følge med på galskapen... Christian mangler sosiale antenner med alt det tåpelige han legger ut. Han har ikke en grense for noe, bortsett hvis noen kritiserer ham. Da kommenterer Christian tilbake, for å forsvare seg. Og ifølge han er den som kritiserer han et  nett troll 😂 Jeg får Anna Rasmussen vibber av han.. Alle som kommenterer noe fint til han får hjerte imoji, kritikken blir slettet og blokkert.

Anonymkode: 35183...0ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett chaterfeber, har bare sett noen videosnutter av han her og der. Og jeg må innrømme at min første tanke er at han er litt enkel, ikke den skarpeste kniven i skuffen

Anonymkode: d358d...68e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Anonym bruker skrev:

HI, du virker sykelig opptatt av denne fyren? Flere har svart deg at han er meget aktiv på sosiale medier, men du ser bare at han har svart DEG og tydeligvis innbiller deg at du er den eneste han svarer? Ingen her kan vite om du har sjans på han!

Anonymkode: 4b3f8...1b8

Sykelig opptatt er jeg ikke. 

Tror heller ikke det bare er meg han svarer nei😉

Anonymkode: 86d5c...885

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har ikke sett chaterfeber, har bare sett noen videosnutter av han her og der. Og jeg må innrømme at min første tanke er at han er litt enkel, ikke den skarpeste kniven i skuffen

Anonymkode: d358d...68e

Skjønner ikke åssen hvordan du har fått det synet på han? Han viser sin side som virkelig er han, har humor som dagen er lang. Ser ikke noe galt i det han gjør. Det er derimot alltid noen enkelte som finner feil i en person uansett hva. 

Anonymkode: 86d5c...885

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skjønner ikke åssen hvordan du har fått det synet på han? Han viser sin side som virkelig er han, har humor som dagen er lang. Ser ikke noe galt i det han gjør. Det er derimot alltid noen enkelte som finner feil i en person uansett hva. 

Anonymkode: 86d5c...885

Du beskiver han som.du kjenner han??

 Han beskriver sin side som han virkelig er, skriver du?? Hvordan i all verden kan du vite hvordan han virkelig er?? Enten er du blind eller så kjenner du han. Og er en av de som er "ansatt" for å spre budskapet om han.

Nei vet du hva.  Jeg er så enig, han virker ikke som den smarteste kniven i skuffen.. Nå har han lagt ut alt om faren sin og. Han hadde visstnok fått 2 spørsmål om faren så da legger han historien ut til hele norge. På tide å få litt antenner Christian?? Han har til og med begynt å herme etter ørjan burøe. Litt naivt av christian og tro følgere ikke vil legge merke til det? Tenk å poste samme snap som Burøe 😂 Finn på noe nytt sjæl heller Christian

Anonymkode: 35183...0ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Skjønner ikke åssen hvordan du har fått det synet på han? Han viser sin side som virkelig er han, har humor som dagen er lang. Ser ikke noe galt i det han gjør. Det er derimot alltid noen enkelte som finner feil i en person uansett hva. 

Anonymkode: 86d5c...885

Hva er humoren i det han legger ut?  Fjerne barten med voks? Er det humor? Støvsuge moren, er det humor?

Anonymkode: 35183...0ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Skjønner ikke åssen hvordan du har fått det synet på han? Han viser sin side som virkelig er han, har humor som dagen er lang. Ser ikke noe galt i det han gjør. Det er derimot alltid noen enkelte som finner feil i en person uansett hva. 

Anonymkode: 86d5c...885

Kjenner du han?
Jeg ser overhodet ikke noe humor i det han gjør

Anonymkode: d358d...68e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du beskiver han som.du kjenner han??

 Han beskriver sin side som han virkelig er, skriver du?? Hvordan i all verden kan du vite hvordan han virkelig er?? Enten er du blind eller så kjenner du han. Og er en av de som er "ansatt" for å spre budskapet om han.

Nei vet du hva.  Jeg er så enig, han virker ikke som den smarteste kniven i skuffen.. Nå har han lagt ut alt om faren sin og. Han hadde visstnok fått 2 spørsmål om faren så da legger han historien ut til hele norge. På tide å få litt antenner Christian?? Han har til og med begynt å herme etter ørjan burøe. Litt naivt av christian og tro følgere ikke vil legge merke til det? Tenk å poste samme snap som Burøe 😂 Finn på noe nytt sjæl heller Christian

Anonymkode: 35183...0ea

Hva vet du om at han at det bare er 2 stk som har spurt om faren?😏

Anonymkode: 86d5c...885

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva vet du om at han at det bare er 2 stk som har spurt om faren?😏

Anonymkode: 86d5c...885

Han skrev det under bildet på insta

Anonymkode: 35183...0ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva vet du om at han at det bare er 2 stk som har spurt om faren?😏

Anonymkode: 86d5c...885

Su som beundre han så mye. Nå har gro og kommentert tilbake til en mann som sier dette ikke er humor.  Gro skriver: <Smaken er som baken !!! Der er nok flere humor sider her på FB som passer din humor. Ha en fin kveld>.

Fremdeles like sjarmert av christian og moren etter dette? Om folk ikke kommer med kommentarer hvor fantastiske så svarer de aggresivt tilbake, og ber dem finne andre sider. Jeg blir stein forbanna over at de ikke kan la en kritisk kommentar bli stående uten at de skal bite vedkommende tilbake.

Anonymkode: 35183...0ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admin låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...